Niet waar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Specularium trekt nu zijn broek uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet waar.Niet liegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Houd je kop.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:27 schreef sp3c het volgende:
potverdikkeme, kijk Ajax gaan timtimtim!
en Zimling?quote:
Kijk hem namen wetenquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
en Zimling?
lekkere natte krant dat het is
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat is deze ano?
Kan dat soort ranzigheid niet onder een spoiler?
Doen we met of zonder hoofdletter?quote:Op woensdag 26 november 2014 09:11 schreef Uccie het volgende:
Je snapt dat je nu voor altijd Ano bent!
Jij bent toch getrouwd? Of samenwonend? Dat is toch een bewijs dat je dateable bent (geweest)?quote:
Iedereen toch?quote:
Samenwonend. Maar goed, daar moest ik heel veel voor praten.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Jij bent toch getrouwd? Of samenwonend? Dat is toch een bewijs dat je dateable bent (geweest)?
Ook daar is een markt voor.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:34 schreef Karina het volgende:
Njo wel ja ik niet, niemand die op een bejaarde zit te wachten Tem.
quote:Op woensdag 26 november 2014 12:36 schreef Uccie het volgende:
Ik hoor vaak dat mannen mij een leuke vriendin zouden vinden...maar dan wel voor iemand anders.
Ja dat gebeurt vast welquote:Op woensdag 26 november 2014 12:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Je weet nooit, Cor. Opeens staat hij daar als een Ridder Peunage.
quote:Op woensdag 26 november 2014 12:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt vast welIk geloof niet in sprookjes.
Zijn geen sprookjes, zo werkt het gewoon. Als je het niet verwacht loop je de leukste mensen tegen het lijf. Of je moet er zelf niet voor openstaan, dan gaat het niet gebeuren natuurlijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt vast welIk geloof niet in sprookjes.
Jij eerstquote:Op woensdag 26 november 2014 12:56 schreef Specularium het volgende:
Goeie adviezen hier.
Takkie moet gewoon d'r tieten laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |