Ik zag m hoor!quote:Op woensdag 26 november 2014 10:05 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik dacht dit
Goffer... Verkeerde plaatje, ik geef het op!
Joah... Maar die wilde ik heul niet...quote:Op woensdag 26 november 2014 10:08 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik zag m hoor!
Missionarishouding:
Volgens het wijdst verbreide verhaal propageerden missionarissen deze positie onder de volkeren waar zij missie bedreven. Dit omdat bij deze volkeren het gebruikelijk was om op zijn hondjes te vrijen, wat door de missionarissen als iets dierlijks werd gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 november 2014 10:11 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Joah... Maar die wilde ik heul niet...Heb nu maar het linkje geplakt
Ennuh... Een beetje een ranzig praatje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat klinkt goed! Dat klinkt of je stolsel eindelijk eruit is.... op naar je cyclus!!
Schudden voor gebruik
quote:Op woensdag 26 november 2014 10:11 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Joah... Maar die wilde ik heul niet...Heb nu maar het linkje geplakt
Ennuh... Een beetje een ranzig praatje...iewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel fijn dat het er nu uit is
![]()
Hier nog steeds geen bloedverlies dus heb mijn maandverbandje maar uit gedaan. Zul je zien dat ik vanmiddag als ik naar de markt ga een *flats* krijgmaar zo niet dan ben ik maar 1 dag ongesteld geweest
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
dat zei mijn vader ook alquote:
Welke testen gebruik je?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:10 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/7
566]MaJo[/url] het volgende:
[..]
dat zei mijn vader ook almaar ben wel 1 dag ongesteld geweest dus dan zal het niet lijkt me? Laatste test is van vorige week donderdag, die was negatief
knalrood en heul veelquote:Op woensdag 26 november 2014 11:35 schreef Limone het volgende:
Was het ook rood bloed, zoals pinquit zegt?
Maar je NOD was uitgegaan van een gemiddelde. Misschien heb je wel een langere cyclus gehad.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:33 schreef MaJo het volgende:
Jongensmijn NOD was afgelopen maandag maar ben dus zondag ongesteld geworden. Het was veel bloed met ook stolsels dus lijkt me wel echt menstruatie
Ik gebruik dipsticks van sensitest
Okequote:Op woensdag 26 november 2014 09:36 schreef Lushes het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat het missionaris was ( vrouw heeft benen op schouders man ) en doggy.
In mijn geval heeft het geholpen
innesteling schijnt van 6-10 dagen na ovulatie te gebeuren, geloof ik. En vanaf innesteling zou je hcg ontwikkeld worden. Hcg wordt elke paar dagen verdubbeld, dus ik zou eens proberen!quote:Op woensdag 26 november 2014 12:28 schreef MaJo het volgende:
Stel nou dat het wel een innestelingsbloeding is, wanneer zit deze in je cyclus, net na de eisprong neem ik aan? Oftewel, wanneer kun je dan het beste testen? Ik heb van die goedkope sticks, kan ik het voor de zekerheid testen
thanks! Dat zou dan verklaren waarom de test donderdag negatief was (ALS he?quote:Op woensdag 26 november 2014 12:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
innesteling schijnt van 6-10 dagen na ovulatie te gebeuren, geloof ik. En vanaf innesteling zou je hcg ontwikkeld worden. Hcg wordt elke paar dagen verdubbeld, dus ik zou eens proberen!
spannend!quote:Op woensdag 26 november 2014 12:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
thanks! Dat zou dan verklaren waarom de test donderdag negatief was (ALS he?) minder dan 24 uur ongesteld zijn vind ik wel heel bizar namelijk
Ik gooi er vanavond of morgen nog een test tegenaan
En behoorlijk veel ook! Bij mij was er innestelingsbloed in de baarmoeder blijven zitten en dat kwam tijdens de eerste 17 weken van mijn zwangerschap in delen naar buiten. Het waren echt golfjes bloed en volle maandverbanden.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:11 schreef Moppert het volgende:
Kan heel goed wel een zwangerschap zijn.
Ook innesteling kan bloed geven.
Jaquote:
Is dat eigenlijk standaard om een innestelingsbloeding te hebben? Dan weet ik voortaan dat ik alleen dan hoef te testenquote:Op woensdag 26 november 2014 12:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En behoorlijk veel ook! Bij mij was er innestelingsbloed in de baarmoeder blijven zitten en dat kwam tijdens de eerste 17 weken van mijn zwangerschap in delen naar buiten. Het waren echt golfjes bloed en volle maandverbanden.
/tmi
dat kan variëren. Wat ik weet kan het vier tot 12 dagen na je eisprong zijn, ofzoquote:Op woensdag 26 november 2014 12:28 schreef MaJo het volgende:
Stel nou dat het wel een innestelingsbloeding is, wanneer zit deze in je cyclus, net na de eisprong neem ik aan? Oftewel, wanneer kun je dan het beste testen? Ik heb van die goedkope sticks, kan ik het voor de zekerheid testen
Zelf zou ik gewoon een paar dagen wachten.Tot het einde van de week. Mocht er dan niets komen en je bent zwanger heb je ook genoeg HCG voor je testquote:Op woensdag 26 november 2014 12:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
thanks! Dat zou dan verklaren waarom de test donderdag negatief was (ALS he?) minder dan 24 uur ongesteld zijn vind ik wel heel bizar namelijk
Ik gooi er vanavond of morgen nog een test tegenaan
Nee, niet iedereen spettert even veelquote:Op woensdag 26 november 2014 13:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja
[..]
Is dat eigenlijk standaard om een innestelingsbloeding te hebben? Dan weet ik voortaan dat ik alleen dan hoef te testen
Nee, niet standaard. Bij mijn eerste zwangerschap nooit een druppel gezien.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja
[..]
Is dat eigenlijk standaard om een innestelingsbloeding te hebben? Dan weet ik voortaan dat ik alleen dan hoef te testen
Zolang is je cyclus niet. Dit weekend je NOD en je had super veel rare symptomen / gekkigheidquote:Op woensdag 26 november 2014 13:13 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Woei MaJo! Wat een raar verhaal. Je zou toch denken dat het teveel is voor een innestelingsbloeding inderdaad, vooral als het er in golven uit kwam en met stolsels en zulks..
Maar is het wel waard om van de week nog even een testje tegenaan te knallen lijkt me. Noh kei spannend dit! Zou overigens ook niet te snel testen hoor!
Ik heb echt het gevoel alsof er al duizend jaar niks is gebeurd bij mij en het bij de rest maar door blijft lopen en spannend blijft. Stomme lange cyclus.
Jeuj, we mogen nog een heel topic mee!quote:Afgelopen topic hebben wij deze users uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toeOmdat er in het vorige topic geen bij zijn gekomen, mogen ze nog even op een ere plaats
![]()
Zomerzon01
Lushes
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:24 schreef Zomerzon01 het volgende:
Afgelopen topic hebben wij deze users uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toeOmdat er in het vorige topic geen bij zijn gekomen, mogen ze nog even op een ere plaats
![]()
Zomerzon01
Lushes
Oh dat was mij nog helemaal niet opgevallen! Wat lief.quote:Jeuj, we mogen nog een heel topic mee!![]()
![]()
Damn nu weet ik niet meer wat ik moet doenquote:Op woensdag 26 november 2014 13:10 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Zelf zou ik gewoon een paar dagen wachten.Tot het einde van de week. Mocht er dan niets komen en je bent zwanger heb je ook genoeg HCG voor je test![]()
* Stippelrientje mompelt iets met veel testen, te vroeg en teleurstelling ^^,
[..]
Nee, niet iedereen spettert even veel![]()
Nee joh gek, het zal wel niks zijnquote:Op woensdag 26 november 2014 13:13 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Woei MaJo! Wat een raar verhaal. Je zou toch denken dat het teveel is voor een innestelingsbloeding inderdaad, vooral als het er in golven uit kwam en met stolsels en zulks..
Maar is het wel waard om van de week nog even een testje tegenaan te knallen lijkt me. Noh kei spannend dit! Zou overigens ook niet te snel testen hoor!
Ik heb echt het gevoel alsof er al duizend jaar niks is gebeurd bij mij en het bij de rest maar door blijft lopen en spannend blijft. Stomme lange cyclus.
Je hebt gelijk. Dankjequote:Op woensdag 26 november 2014 13:21 schreef Daui het volgende:
[..]
Zolang is je cyclus niet. Dit weekend je NOD en je had super veel rare symptomen / gekkigheid
wordt heel spannend dit weekend! !
Als je honderd tests wil gebruik in een week.. be my guest.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Damn nu weet ik niet meer wat ik moet doenEen paar dagen wachten is misschien verstandiger maar ik word nu helemaal zenuwachtig door jullie
[..]
Nee joh gek, het zal wel niks zijnIk probeer het nu ook weer niet te groot te maken anders kan ik me niet meer concentreren op mijn werk
Zal je zien dat ze honderd keer opneemtquote:Op woensdag 26 november 2014 13:48 schreef Zomerzon01 het volgende:
Heb ik weer... Wilde een afspraak maken bij de gyn voor de eerste echo. Had ik een bekende aan de telefoon bij het afsprakenbureau. Daar kon ik dus niet het hele verhaal bij doen. (Ik weet wel dat zij wel geheimhoudingsplicht heeft, maar dat ligt bij haar nogal gecompliceerd.)
Of ik een afspraak wilde maken voor het zwangerschapsspreekuur of gynaecologie...? Heb maar gynaecologie gezegd. Nu moet ik dus nog een keer bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg om alles uit te leggen... Haha.
Thanksquote:Op woensdag 26 november 2014 13:42 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Als je honderd tests wil gebruik in een week.. be my guest.
Jezelf nuchter denkend houden scheelt echt een hoop stress en teleurstelling.
Zet voor jezelf een haalbaar doel (bijvoorbeeld als je niet tot woensdag kan wachten, zet hem dan op zondag. Als je niet tot zondag kan wachten, denk dan aan vrijdag of zo) en als er dan geen uitsluitsel is. Zet dan een nieuw doel.
Niemand kan zeggen wat je MOET doen. We kunnen alleen maar hyper maken of nuchter proberen na te laten denken met de adviserende rol.
Dat is een bizar toevalquote:Op woensdag 26 november 2014 13:48 schreef Zomerzon01 het volgende:
Heb ik weer... Wilde een afspraak maken bij de gyn voor de eerste echo. Had ik een bekende aan de telefoon bij het afsprakenbureau. Daar kon ik dus niet het hele verhaal bij doen. (Ik weet wel dat zij wel geheimhoudingsplicht heeft, maar dat ligt bij haar nogal gecompliceerd.)
Of ik een afspraak wilde maken voor het zwangerschapsspreekuur of gynaecologie...? Heb maar gynaecologie gezegd. Nu moet ik dus nog een keer bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg om alles uit te leggen... Haha.
+1quote:Op woensdag 26 november 2014 13:13 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Bij ons is er een soort van overkoepelend afsprakenbureau die de afspraken inplant. Zij kunnen verder niet zien waar de afspraak over gaat. Maar ze moeten er wel naar vragen om je bij het juiste spreekuur in te plannen. Dus de schade is beperkt gebleven gelukkig.quote:Dat is een bizar toevalMaar wat stippel al zegt, zit ze daar dan ook niet als je je komt melden? Of als ze al problemen heeft met geheimen dat ze zelf in het systeem gaat kijken waar je voor komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oost west, mij best.
Ik snap dat je dat vervelend vindt. Maar t valt heel erg mee. Ik heb vooral vrouwelijke gynaecologen gehad maar nu heb ik een man en dat vind ik eigenlijk best prettig. War fijner in communicatie.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:46 schreef Zomerzon01 het volgende:
Nee zij zit alleen bij het afsprakenbureau en niet bij de gyn zelf gelukkig. Dus zij kan ook niet zien dat ik bij de gyn zit.
Ik heb nu de afspraak verzet. Ik heb gevraagd of ze mij door wilden verbinden met de assistente van de gynpoli.![]()
Het kon helaas niet bij de gyn die mij de vorige keer "behandeld" heeft. De andere opties voor een afspraak waren of heel moeilijk voor daar, of heel moeilijk voor mij, of heel moeilijk voor.
Dus dan maar toegegeven om bij een andere gyn te gaan met de belofte dat ik de volgende keer weer bij mij eigen gyn mocht.
De afspraak is nu wel een dag eerder. Dus dat is wel fijn. Maar wel bij een man, dat vind ik iets minder.Vooral bij die eerste echo die intern is zeg maar...
.
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:50 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Bij ons is er een soort van overkoepelend afsprakenbureau die de afspraken inplant. Zij kunnen verder niet zien waar de afspraak over gaat. Maar ze moeten er wel naar vragen om je bij het juiste spreekuur in te plannen. Dus de schade is beperkt gebleven gelukkig.Oh gut, dat klinkt wel als een type die dat soort info kan gaan gebruiken jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dat zo is kun je daar ook melding van maken he?
Ik snap eigenlijk niet (meer) zo goed wat er erg is aan een mannelijke gyn, hij heeft net zoveel foefen gezien als de vrouwelijke gynsquote:Op woensdag 26 november 2014 15:46 schreef Zomerzon01 het volgende:
Nee zij zit alleen bij het afsprakenbureau en niet bij de gyn zelf gelukkig. Dus zij kan ook niet zien dat ik bij de gyn zit.
Ik heb nu de afspraak verzet. Ik heb gevraagd of ze mij door wilden verbinden met de assistente van de gynpoli.![]()
Het kon helaas niet bij de gyn die mij de vorige keer "behandeld" heeft. De andere opties voor een afspraak waren of heel moeilijk voor daar, of heel moeilijk voor mij, of heel moeilijk voor.
Dus dan maar toegegeven om bij een andere gyn te gaan met de belofte dat ik de volgende keer weer bij mij eigen gyn mocht.
De afspraak is nu wel een dag eerder. Dus dat is wel fijn. Maar wel bij een man, dat vind ik iets minder.Vooral bij die eerste echo die intern is zeg maar...
.
Ik had er vroeger ook moeite mee maar op een gegeven moment heb ik dat losgelaten omdat het volgens mij helemaal niets uitmaakt
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
In Amerika hadden we ook bijna elke dag seks, ik moest daar ook wel even aan wennenquote:Op woensdag 26 november 2014 16:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat Majo zegt, ik zou daar ook niet zo'n probleem mee hebben geloof ik. Waarom ga je trouwens naar een gyn, en niet naar een verloskundige, zomerzon?
Wij hebben net maar van de gelegenheid gebruik gemaakt en voor de derde dag op rij seks gehad. Ik weet niet wat me overkomt!
Dit dus. Persoonlijker ook.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:26 schreef Risu het volgende:
Van wat ik hoor zijn mannen over het algemeen zachtaardiger in dit gebied, of dit echt zo is, weet ik niet, ik heb alleen vrouwelijke vk's gehad. Maar je kunt er iig vanuit gaan dat alles heel professioneel is.
Het is wel mijn ervaring ookquote:Op woensdag 26 november 2014 16:26 schreef Risu het volgende:
Van wat ik hoor zijn mannen over het algemeen zachtaardiger in dit gebied, of dit echt zo is, weet ik niet, ik heb alleen vrouwelijke vk's gehad. Maar je kunt er iig vanuit gaan dat alles heel professioneel is.
+1 met humor als het kon en serieus als het moest!quote:Op woensdag 26 november 2014 17:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Als ik dit lees heb ik het enorm getroffen met mijn gyn! Echt een wereldwijf!
Mijn god.. Ik heb vooral gynaecologen in opleiding gehad, vrouwen en die waren heel lief. Dan nog twee vrouwelijke gynaecologen waarvan een best lomp. Die begon te miepen over opleidingsziekenhuizen toen ik puur uit interesse vroeg of zij of de gyn in opleiding de curettage had gedaan.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:41 schreef Lushes het volgende:
Ik heb 10 x liever een vent. Alle vrouwelijke gyn's die ik heb gehad waren hardhandig en sadistisch.
De heren daarentegen heel duidelijk, zachtaardig en vooral goed in uitleggen.
Ooit een biopt moeten afstaan ivm onrustige cellen *daar* ; mevr de gyn besloot dat ik me niet moest aanstellen en dat dat prima zonder narcose kon.
Zodra dat snijding in mijn baarmoedermond zat ging ik van mijn stokje van de pijn.
Ik heb haar direct verteld dat ze moest stoppen en dat ze die onrustige cellen in haar dikke reet kon stoppen.
Dat was meteen mijn laatste keer bij een gynaecoloog
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:51 schreef MaJo het volgende:
Maar de vraag is inderdaad, waarom lopen jullie bij de gyn?
Ik heb vroeger wel bij de gyn gelopen vanwege veel te zware ongesteldheid. In principe loop je tijdens de zwangerschap toch bij een verloskundige?
Ik was nogal vrijgevochten en besloot al vrij jong ( 15jr ) de pil continu door te slikken. Ik had in mijn wijsheid namelijk besloten dat ongesteld worden een nutteloze exercitie is als je niet voornemens bent je voort te planten. Een spiraal moest ik niets van weten, dus bleef dit over.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:51 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vroeger wel bij de gyn gelopen vanwege veel te zware ongesteldheid. In principe loop je tijdens de zwangerschap toch bij een verloskundige?
De komende tijd staan er geen drink dingen op de agenda, dat zou pas met Sinterklaas weer zo zijn. Het zou echt zo gaaf zijn om met Sinterklaas dan te verkondigen dat ik niet kan drinken met een redenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:28 schreef Moppert het volgende:
Ik zou dat wel doen en voor de zekerheid niet drinken etc.
Ik liep tot mijn 30e week van de zwangerschap ook bij een reguliere verloskundigenpraktijk, toen bij de 30 weken echo (groeiecho) bleek dat ons kindje 'te klein' bleek.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:51 schreef MaJo het volgende:
Daar heb je gelijk in, ben alleen zo ontzettend nieuwsgierigquote:Op woensdag 26 november 2014 20:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik zou t gewoon navragen als t zover is majo.
Ik slik citalopram. Ik lees net dat dit ook effect heeft op de baby en dat de baby er ontwenningsverschijnselen van kan krijgen. Ook lees ik dat het effect heeft op de moedermelk en dat borstvoeding daarom niet per se aangeraden wordt. Heb jij wel borstvoeding gegeven?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:31 schreef .Sparkling. het volgende:
Majo, ik weet niet welke AD jij hebt. Ik slik Efexor en dat gaat naar het kindje, daarom moest ik naar de gyn.
Jammer van de negatieve test. Ik zou ook later nog eens testen.
Bedankt voor de uitleg! En wat fijn dat het nu zo goed gaat met je meisjequote:Op woensdag 26 november 2014 20:36 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik liep tot mijn 30e week van de zwangerschap ook bij een reguliere verloskundigenpraktijk, toen bij de 30 weken echo (groeiecho) bleek dat ons kindje 'te klein' bleek.
Ik ben daarop overgedragen aan een gynaecoloog. Extra echo's gehad om de groei in de gaten te houden. Kindje bleef aan de kleine kant, maar bleef keurig het eigen lijntje volgen. Wel terug overgedragen aan de verloskundigen van het ziekenhuis maar wel met korte lijnen naar de gynaecoloog.
Uiteindelijk is mijn dochter geboren met 39 weken en 6 dagen zwangerschap.
Dysmatuur, maar inmiddels een meisje van 8 maanden oud!
Bedankt voor het aanbod, dat ga ik tzt zeker doenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik slik fluoxetine (vroegere prozac) en ook dat kon invloed hebben op de kleine, en was er een risico op ontwenningsverschijnselen, daarom moet je sowieso in t zh bevallen en daarna even blijven, officieel staat daar 48 uur voor maar dat wisselt per ziekenhuis en ws ook aan hoe de kleine t doet.
Saar heeft nergens last van gehad, en ik mocht uiteindelijk ook bv geven (dat hoorde ik vd kinderarts na mn bevalling) maar ik heb ervoor gekozen dat niet te doen omdat er voor mijn gevoel te weinig bekend is over de lange termijn.
Je mag me altijd pm-en als je iets wil weten.
Wat een fijne link, dank je! Ik ben speciaal vanwege de kinderwens overgestapt van Cymbalta naar Citalopram, een goeie keuze blijktquote:Op woensdag 26 november 2014 20:52 schreef .Sparkling. het volgende:
Majo, volgens de pop poli zou je met jouw medicijnen wel borstvoeding mogen geven.
http://www.poppoli.nl/medicatie/
Ik heb wel bv gegeven, al moest ik snel stoppen omdat ik oxazepam kreeg en daarmee mag je geen bv geven![]()
Misschien heeft een VK in jouw buurt kinderwensspreekuur? De VK hier in het dorp heeft dat en daarvoor kun je wel terecht denk ik.
QFTquote:Op woensdag 26 november 2014 21:04 schreef Moppert het volgende:
Sorry hoor maar er is wel heel erg veel onderzoek naar borstvoeden met prozac ook gericht op de langere termijn. Dat je er niet voor gekozen hebt is prima maar de onderzoeken waarom wel of niet zijn er wel degelijk.
Thanksquote:Op woensdag 26 november 2014 21:08 schreef bitterend het volgende:
MaJo ik slik Seroxat ben bevallen in het zkh (moest 48h blijven) en geef al 3 jaar BV
Ik lees dat er voor haar gevoel niet voldoende bekend is.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:04 schreef Moppert het volgende:
Sorry hoor maar er is wel heel erg veel onderzoek naar borstvoeden met prozac ook gericht op de langere termijn. Dat je er niet voor gekozen hebt is prima maar de onderzoeken waarom wel of niet zijn er wel degelijk.
Uiteindelijk moet je doen wat goed voelt. Zelf stop ik met medicatie zodra ik weet dat ik zwanger ben en geen borstvoeding. Maar ik lees op forums en van de deskundige dat sommige vrouwen drie maanden vantevoren stoppen of er mee doorgaan of ook na de zwangerschap stoppen om borstvoeding te geven. Zoveel mogelijkheden en keuzesquote:Op woensdag 26 november 2014 21:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn hele zwangerschap heb ik wel-niet-wel-niet-wel-niet gehoord, en zelfs de psych en kinderarts zeiden tegen mij dat zij niet konden vertellen wat op lange termijn (5-10jaar) de risico's zijn. En dat de onderzoeken er zijn is alleen naar goed naar de kennis onder artsen is dus wel beperkt.
Overigens heb ik geen seconde spijt gehad van mn besluit om flesvoeding te geven.
Mijn gevoel zegt nog steeds dat dit de juiste keuze is, iig voor mij
Beetje te wild gedaan met de duutser? Voor een goed doelquote:Op donderdag 27 november 2014 07:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Gek, ik had vanmorgen rood bloed bij het afvegen, terwijl ik toch midden in m'n cyclus moet zitten (dag 12 en m'n vorige cyclus duurde 24 dagen). Het is nog wat vroeg voor een eventuele innestelingsbloeding, denk ik. En het was helder rood. Maar kijken wat er nu gebeurt...
Omruilen voor pantoffels? Bij Tiger hebben ze ook altijd goedkope dingen.quote:Op donderdag 27 november 2014 09:29 schreef KapiteinCupcake het volgende:
En nee, een positieve test zit er niet in. Hoewel... Met die dipsticks kan je vier dagen van te voren toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |