Bedankt voor het aanbod, dat ga ik tzt zeker doenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik slik fluoxetine (vroegere prozac) en ook dat kon invloed hebben op de kleine, en was er een risico op ontwenningsverschijnselen, daarom moet je sowieso in t zh bevallen en daarna even blijven, officieel staat daar 48 uur voor maar dat wisselt per ziekenhuis en ws ook aan hoe de kleine t doet.
Saar heeft nergens last van gehad, en ik mocht uiteindelijk ook bv geven (dat hoorde ik vd kinderarts na mn bevalling) maar ik heb ervoor gekozen dat niet te doen omdat er voor mijn gevoel te weinig bekend is over de lange termijn.
Je mag me altijd pm-en als je iets wil weten.
Wat een fijne link, dank je! Ik ben speciaal vanwege de kinderwens overgestapt van Cymbalta naar Citalopram, een goeie keuze blijktquote:Op woensdag 26 november 2014 20:52 schreef .Sparkling. het volgende:
Majo, volgens de pop poli zou je met jouw medicijnen wel borstvoeding mogen geven.
http://www.poppoli.nl/medicatie/
Ik heb wel bv gegeven, al moest ik snel stoppen omdat ik oxazepam kreeg en daarmee mag je geen bv geven![]()
Misschien heeft een VK in jouw buurt kinderwensspreekuur? De VK hier in het dorp heeft dat en daarvoor kun je wel terecht denk ik.
QFTquote:Op woensdag 26 november 2014 21:04 schreef Moppert het volgende:
Sorry hoor maar er is wel heel erg veel onderzoek naar borstvoeden met prozac ook gericht op de langere termijn. Dat je er niet voor gekozen hebt is prima maar de onderzoeken waarom wel of niet zijn er wel degelijk.
Thanksquote:Op woensdag 26 november 2014 21:08 schreef bitterend het volgende:
MaJo ik slik Seroxat ben bevallen in het zkh (moest 48h blijven) en geef al 3 jaar BV
Ik lees dat er voor haar gevoel niet voldoende bekend is.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:04 schreef Moppert het volgende:
Sorry hoor maar er is wel heel erg veel onderzoek naar borstvoeden met prozac ook gericht op de langere termijn. Dat je er niet voor gekozen hebt is prima maar de onderzoeken waarom wel of niet zijn er wel degelijk.
Uiteindelijk moet je doen wat goed voelt. Zelf stop ik met medicatie zodra ik weet dat ik zwanger ben en geen borstvoeding. Maar ik lees op forums en van de deskundige dat sommige vrouwen drie maanden vantevoren stoppen of er mee doorgaan of ook na de zwangerschap stoppen om borstvoeding te geven. Zoveel mogelijkheden en keuzesquote:Op woensdag 26 november 2014 21:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn hele zwangerschap heb ik wel-niet-wel-niet-wel-niet gehoord, en zelfs de psych en kinderarts zeiden tegen mij dat zij niet konden vertellen wat op lange termijn (5-10jaar) de risico's zijn. En dat de onderzoeken er zijn is alleen naar goed naar de kennis onder artsen is dus wel beperkt.
Overigens heb ik geen seconde spijt gehad van mn besluit om flesvoeding te geven.
Mijn gevoel zegt nog steeds dat dit de juiste keuze is, iig voor mij
Beetje te wild gedaan met de duutser? Voor een goed doelquote:Op donderdag 27 november 2014 07:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Gek, ik had vanmorgen rood bloed bij het afvegen, terwijl ik toch midden in m'n cyclus moet zitten (dag 12 en m'n vorige cyclus duurde 24 dagen). Het is nog wat vroeg voor een eventuele innestelingsbloeding, denk ik. En het was helder rood. Maar kijken wat er nu gebeurt...
Omruilen voor pantoffels? Bij Tiger hebben ze ook altijd goedkope dingen.quote:Op donderdag 27 november 2014 09:29 schreef KapiteinCupcake het volgende:
En nee, een positieve test zit er niet in. Hoewel... Met die dipsticks kan je vier dagen van te voren toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |