Jaquote:
Is dat eigenlijk standaard om een innestelingsbloeding te hebben? Dan weet ik voortaan dat ik alleen dan hoef te testenquote:Op woensdag 26 november 2014 12:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En behoorlijk veel ook! Bij mij was er innestelingsbloed in de baarmoeder blijven zitten en dat kwam tijdens de eerste 17 weken van mijn zwangerschap in delen naar buiten. Het waren echt golfjes bloed en volle maandverbanden.
/tmi
dat kan variëren. Wat ik weet kan het vier tot 12 dagen na je eisprong zijn, ofzoquote:Op woensdag 26 november 2014 12:28 schreef MaJo het volgende:
Stel nou dat het wel een innestelingsbloeding is, wanneer zit deze in je cyclus, net na de eisprong neem ik aan? Oftewel, wanneer kun je dan het beste testen? Ik heb van die goedkope sticks, kan ik het voor de zekerheid testen
Zelf zou ik gewoon een paar dagen wachten.Tot het einde van de week. Mocht er dan niets komen en je bent zwanger heb je ook genoeg HCG voor je testquote:Op woensdag 26 november 2014 12:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
thanks! Dat zou dan verklaren waarom de test donderdag negatief was (ALS he?) minder dan 24 uur ongesteld zijn vind ik wel heel bizar namelijk
Ik gooi er vanavond of morgen nog een test tegenaan
Nee, niet iedereen spettert even veelquote:Op woensdag 26 november 2014 13:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja
[..]
Is dat eigenlijk standaard om een innestelingsbloeding te hebben? Dan weet ik voortaan dat ik alleen dan hoef te testen
Nee, niet standaard. Bij mijn eerste zwangerschap nooit een druppel gezien.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja
[..]
Is dat eigenlijk standaard om een innestelingsbloeding te hebben? Dan weet ik voortaan dat ik alleen dan hoef te testen
Zolang is je cyclus niet. Dit weekend je NOD en je had super veel rare symptomen / gekkigheidquote:Op woensdag 26 november 2014 13:13 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Woei MaJo! Wat een raar verhaal. Je zou toch denken dat het teveel is voor een innestelingsbloeding inderdaad, vooral als het er in golven uit kwam en met stolsels en zulks..
Maar is het wel waard om van de week nog even een testje tegenaan te knallen lijkt me. Noh kei spannend dit! Zou overigens ook niet te snel testen hoor!
Ik heb echt het gevoel alsof er al duizend jaar niks is gebeurd bij mij en het bij de rest maar door blijft lopen en spannend blijft. Stomme lange cyclus.
Jeuj, we mogen nog een heel topic mee!quote:Afgelopen topic hebben wij deze users uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toeOmdat er in het vorige topic geen bij zijn gekomen, mogen ze nog even op een ere plaats
![]()
Zomerzon01
Lushes
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:24 schreef Zomerzon01 het volgende:
Afgelopen topic hebben wij deze users uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toeOmdat er in het vorige topic geen bij zijn gekomen, mogen ze nog even op een ere plaats
![]()
Zomerzon01
Lushes
Oh dat was mij nog helemaal niet opgevallen! Wat lief.quote:Jeuj, we mogen nog een heel topic mee!![]()
![]()
Damn nu weet ik niet meer wat ik moet doenquote:Op woensdag 26 november 2014 13:10 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Zelf zou ik gewoon een paar dagen wachten.Tot het einde van de week. Mocht er dan niets komen en je bent zwanger heb je ook genoeg HCG voor je test![]()
* Stippelrientje mompelt iets met veel testen, te vroeg en teleurstelling ^^,
[..]
Nee, niet iedereen spettert even veel![]()
Nee joh gek, het zal wel niks zijnquote:Op woensdag 26 november 2014 13:13 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Woei MaJo! Wat een raar verhaal. Je zou toch denken dat het teveel is voor een innestelingsbloeding inderdaad, vooral als het er in golven uit kwam en met stolsels en zulks..
Maar is het wel waard om van de week nog even een testje tegenaan te knallen lijkt me. Noh kei spannend dit! Zou overigens ook niet te snel testen hoor!
Ik heb echt het gevoel alsof er al duizend jaar niks is gebeurd bij mij en het bij de rest maar door blijft lopen en spannend blijft. Stomme lange cyclus.
Je hebt gelijk. Dankjequote:Op woensdag 26 november 2014 13:21 schreef Daui het volgende:
[..]
Zolang is je cyclus niet. Dit weekend je NOD en je had super veel rare symptomen / gekkigheid
wordt heel spannend dit weekend! !
Als je honderd tests wil gebruik in een week.. be my guest.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Damn nu weet ik niet meer wat ik moet doenEen paar dagen wachten is misschien verstandiger maar ik word nu helemaal zenuwachtig door jullie
[..]
Nee joh gek, het zal wel niks zijnIk probeer het nu ook weer niet te groot te maken anders kan ik me niet meer concentreren op mijn werk
Zal je zien dat ze honderd keer opneemtquote:Op woensdag 26 november 2014 13:48 schreef Zomerzon01 het volgende:
Heb ik weer... Wilde een afspraak maken bij de gyn voor de eerste echo. Had ik een bekende aan de telefoon bij het afsprakenbureau. Daar kon ik dus niet het hele verhaal bij doen. (Ik weet wel dat zij wel geheimhoudingsplicht heeft, maar dat ligt bij haar nogal gecompliceerd.)
Of ik een afspraak wilde maken voor het zwangerschapsspreekuur of gynaecologie...? Heb maar gynaecologie gezegd. Nu moet ik dus nog een keer bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg om alles uit te leggen... Haha.
Thanksquote:Op woensdag 26 november 2014 13:42 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Als je honderd tests wil gebruik in een week.. be my guest.
Jezelf nuchter denkend houden scheelt echt een hoop stress en teleurstelling.
Zet voor jezelf een haalbaar doel (bijvoorbeeld als je niet tot woensdag kan wachten, zet hem dan op zondag. Als je niet tot zondag kan wachten, denk dan aan vrijdag of zo) en als er dan geen uitsluitsel is. Zet dan een nieuw doel.
Niemand kan zeggen wat je MOET doen. We kunnen alleen maar hyper maken of nuchter proberen na te laten denken met de adviserende rol.
Dat is een bizar toevalquote:Op woensdag 26 november 2014 13:48 schreef Zomerzon01 het volgende:
Heb ik weer... Wilde een afspraak maken bij de gyn voor de eerste echo. Had ik een bekende aan de telefoon bij het afsprakenbureau. Daar kon ik dus niet het hele verhaal bij doen. (Ik weet wel dat zij wel geheimhoudingsplicht heeft, maar dat ligt bij haar nogal gecompliceerd.)
Of ik een afspraak wilde maken voor het zwangerschapsspreekuur of gynaecologie...? Heb maar gynaecologie gezegd. Nu moet ik dus nog een keer bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg om alles uit te leggen... Haha.
+1quote:Op woensdag 26 november 2014 13:13 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Bij ons is er een soort van overkoepelend afsprakenbureau die de afspraken inplant. Zij kunnen verder niet zien waar de afspraak over gaat. Maar ze moeten er wel naar vragen om je bij het juiste spreekuur in te plannen. Dus de schade is beperkt gebleven gelukkig.quote:Dat is een bizar toevalMaar wat stippel al zegt, zit ze daar dan ook niet als je je komt melden? Of als ze al problemen heeft met geheimen dat ze zelf in het systeem gaat kijken waar je voor komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oost west, mij best.
Ik snap dat je dat vervelend vindt. Maar t valt heel erg mee. Ik heb vooral vrouwelijke gynaecologen gehad maar nu heb ik een man en dat vind ik eigenlijk best prettig. War fijner in communicatie.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:46 schreef Zomerzon01 het volgende:
Nee zij zit alleen bij het afsprakenbureau en niet bij de gyn zelf gelukkig. Dus zij kan ook niet zien dat ik bij de gyn zit.
Ik heb nu de afspraak verzet. Ik heb gevraagd of ze mij door wilden verbinden met de assistente van de gynpoli.![]()
Het kon helaas niet bij de gyn die mij de vorige keer "behandeld" heeft. De andere opties voor een afspraak waren of heel moeilijk voor daar, of heel moeilijk voor mij, of heel moeilijk voor.
Dus dan maar toegegeven om bij een andere gyn te gaan met de belofte dat ik de volgende keer weer bij mij eigen gyn mocht.
De afspraak is nu wel een dag eerder. Dus dat is wel fijn. Maar wel bij een man, dat vind ik iets minder.Vooral bij die eerste echo die intern is zeg maar...
.
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:50 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Bij ons is er een soort van overkoepelend afsprakenbureau die de afspraken inplant. Zij kunnen verder niet zien waar de afspraak over gaat. Maar ze moeten er wel naar vragen om je bij het juiste spreekuur in te plannen. Dus de schade is beperkt gebleven gelukkig.Oh gut, dat klinkt wel als een type die dat soort info kan gaan gebruiken jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dat zo is kun je daar ook melding van maken he?
Ik snap eigenlijk niet (meer) zo goed wat er erg is aan een mannelijke gyn, hij heeft net zoveel foefen gezien als de vrouwelijke gynsquote:Op woensdag 26 november 2014 15:46 schreef Zomerzon01 het volgende:
Nee zij zit alleen bij het afsprakenbureau en niet bij de gyn zelf gelukkig. Dus zij kan ook niet zien dat ik bij de gyn zit.
Ik heb nu de afspraak verzet. Ik heb gevraagd of ze mij door wilden verbinden met de assistente van de gynpoli.![]()
Het kon helaas niet bij de gyn die mij de vorige keer "behandeld" heeft. De andere opties voor een afspraak waren of heel moeilijk voor daar, of heel moeilijk voor mij, of heel moeilijk voor.
Dus dan maar toegegeven om bij een andere gyn te gaan met de belofte dat ik de volgende keer weer bij mij eigen gyn mocht.
De afspraak is nu wel een dag eerder. Dus dat is wel fijn. Maar wel bij een man, dat vind ik iets minder.Vooral bij die eerste echo die intern is zeg maar...
.
Ik had er vroeger ook moeite mee maar op een gegeven moment heb ik dat losgelaten omdat het volgens mij helemaal niets uitmaakt
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |