abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 november 2014 @ 13:02:54 #126
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_147018923
Spannend Majo! :Y
Semper frakkin fi!
  Moderator woensdag 26 november 2014 @ 13:05:43 #127
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147019022
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

spannend!
Ja :o

quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:53 schreef Phaidra het volgende:

[..]

En behoorlijk veel ook! Bij mij was er innestelingsbloed in de baarmoeder blijven zitten en dat kwam tijdens de eerste 17 weken van mijn zwangerschap in delen naar buiten. Het waren echt golfjes bloed en volle maandverbanden.

/tmi :+
Is dat eigenlijk standaard om een innestelingsbloeding te hebben? Dan weet ik voortaan dat ik alleen dan hoef te testen _O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_147019095
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:28 schreef MaJo het volgende:
Stel nou dat het wel een innestelingsbloeding is, wanneer zit deze in je cyclus, net na de eisprong neem ik aan? Oftewel, wanneer kun je dan het beste testen? Ik heb van die goedkope sticks, kan ik het voor de zekerheid testen :)
dat kan variëren. Wat ik weet kan het vier tot 12 dagen na je eisprong zijn, ofzo
Schudden voor gebruik
pi_147019167
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:44 schreef MaJo het volgende:

[..]

thanks! Dat zou dan verklaren waarom de test donderdag negatief was (ALS he? ;)) minder dan 24 uur ongesteld zijn vind ik wel heel bizar namelijk :?

Ik gooi er vanavond of morgen nog een test tegenaan ^O^
Zelf zou ik gewoon een paar dagen wachten.Tot het einde van de week. Mocht er dan niets komen en je bent zwanger heb je ook genoeg HCG voor je test :D
* Stippelrientje mompelt iets met veel testen, te vroeg en teleurstelling ^^,

quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:05 schreef MaJo het volgende:

[..]

[..]

Is dat eigenlijk standaard om een innestelingsbloeding te hebben? Dan weet ik voortaan dat ik alleen dan hoef te testen _O-
Nee, niet iedereen spettert even veel :D
Schudden voor gebruik
pi_147019226
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:05 schreef MaJo het volgende:

[..]

[..]

Nee, niet standaard. Bij mijn eerste zwangerschap nooit een druppel gezien.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_147019264
Woei MaJo! Wat een raar verhaal. Je zou toch denken dat het teveel is voor een innestelingsbloeding inderdaad, vooral als het er in golven uit kwam en met stolsels en zulks..

Maar is het wel waard om van de week nog even een testje tegenaan te knallen lijkt me :Y. Noh kei spannend dit! Zou overigens ook niet te snel testen hoor!

Ik heb echt het gevoel alsof er al duizend jaar niks is gebeurd bij mij en het bij de rest maar door blijft lopen en spannend blijft :'). Stomme lange cyclus.
pi_147019563
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:13 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Woei MaJo! Wat een raar verhaal. Je zou toch denken dat het teveel is voor een innestelingsbloeding inderdaad, vooral als het er in golven uit kwam en met stolsels en zulks..

Maar is het wel waard om van de week nog even een testje tegenaan te knallen lijkt me :Y. Noh kei spannend dit! Zou overigens ook niet te snel testen hoor!

Ik heb echt het gevoel alsof er al duizend jaar niks is gebeurd bij mij en het bij de rest maar door blijft lopen en spannend blijft :'). Stomme lange cyclus.
Zolang is je cyclus niet. Dit weekend je NOD en je had super veel rare symptomen / gekkigheid
wordt heel spannend dit weekend! !
pi_147019665
quote:
Afgelopen topic hebben wij deze users uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe O+ Omdat er in het vorige topic geen bij zijn gekomen, mogen ze nog even op een ere plaats O+
Zomerzon01
Lushes

Jeuj, we mogen nog een heel topic mee! *O* *O* *O*

[ Bericht 4% gewijzigd door Zomerzon01 op 26-11-2014 13:40:07 ]
Oost west, mij best.
pi_147019812
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:24 schreef Zomerzon01 het volgende:

Afgelopen topic hebben wij deze users uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe O+ Omdat er in het vorige topic geen bij zijn gekomen, mogen ze nog even op een ere plaats O+
Zomerzon01
Lushes
quote:
Jeuj, we mogen nog een heel topic mee! *O* *O* *O*
Oh dat was mij nog helemaal niet opgevallen! Wat lief. O+
  Moderator woensdag 26 november 2014 @ 13:30:03 #135
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147019897
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:10 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Zelf zou ik gewoon een paar dagen wachten.Tot het einde van de week. Mocht er dan niets komen en je bent zwanger heb je ook genoeg HCG voor je test :D
* Stippelrientje mompelt iets met veel testen, te vroeg en teleurstelling ^^,

[..]

Nee, niet iedereen spettert even veel :D
Damn nu weet ik niet meer wat ik moet doen _O- Een paar dagen wachten is misschien verstandiger maar ik word nu helemaal zenuwachtig door jullie :D

quote:

Nee joh gek, het zal wel niks zijn :@ Ik probeer het nu ook weer niet te groot te maken anders kan ik me niet meer concentreren op mijn werk :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_147019952
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:21 schreef Daui het volgende:

[..]

Zolang is je cyclus niet. Dit weekend je NOD en je had super veel rare symptomen / gekkigheid
wordt heel spannend dit weekend! !
Je hebt gelijk. Dankje :*.
pi_147020369
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

Damn nu weet ik niet meer wat ik moet doen _O- Een paar dagen wachten is misschien verstandiger maar ik word nu helemaal zenuwachtig door jullie :D

[..]

Nee joh gek, het zal wel niks zijn :@ Ik probeer het nu ook weer niet te groot te maken anders kan ik me niet meer concentreren op mijn werk :')
Als je honderd tests wil gebruik in een week.. be my guest.
Jezelf nuchter denkend houden scheelt echt een hoop stress en teleurstelling.

Zet voor jezelf een haalbaar doel (bijvoorbeeld als je niet tot woensdag kan wachten, zet hem dan op zondag. Als je niet tot zondag kan wachten, denk dan aan vrijdag of zo) en als er dan geen uitsluitsel is. Zet dan een nieuw doel.
Niemand kan zeggen wat je MOET doen. We kunnen alleen maar hyper maken of nuchter proberen na te laten denken met de adviserende rol.

:*
Schudden voor gebruik
pi_147020600
Heb ik weer... Wilde een afspraak maken bij de gyn voor de eerste echo. Had ik een bekende aan de telefoon bij het afsprakenbureau. Daar kon ik dus niet het hele verhaal bij doen. (Ik weet wel dat zij wel geheimhoudingsplicht heeft, maar dat ligt bij haar nogal gecompliceerd.)
Of ik een afspraak wilde maken voor het zwangerschapsspreekuur of gynaecologie...? Heb maar gynaecologie gezegd. Nu moet ik dus nog een keer bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg om alles uit te leggen... Haha.
Oost west, mij best.
pi_147020817
Oi :') lastig
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 26 november 2014 @ 14:15:25 #140
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_147021559
Zal je net zien dat na je een andere bekende bij de gyn zit.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_147022108
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:48 schreef Zomerzon01 het volgende:
Heb ik weer... Wilde een afspraak maken bij de gyn voor de eerste echo. Had ik een bekende aan de telefoon bij het afsprakenbureau. Daar kon ik dus niet het hele verhaal bij doen. (Ik weet wel dat zij wel geheimhoudingsplicht heeft, maar dat ligt bij haar nogal gecompliceerd.)
Of ik een afspraak wilde maken voor het zwangerschapsspreekuur of gynaecologie...? Heb maar gynaecologie gezegd. Nu moet ik dus nog een keer bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg om alles uit te leggen... Haha.
Zal je zien dat ze honderd keer opneemt :9
En dan ook nog achter de balie zit als jij je komt melden :9
Schudden voor gebruik
  Moderator woensdag 26 november 2014 @ 14:41:51 #142
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147022435
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:42 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Als je honderd tests wil gebruik in een week.. be my guest.
Jezelf nuchter denkend houden scheelt echt een hoop stress en teleurstelling.

Zet voor jezelf een haalbaar doel (bijvoorbeeld als je niet tot woensdag kan wachten, zet hem dan op zondag. Als je niet tot zondag kan wachten, denk dan aan vrijdag of zo) en als er dan geen uitsluitsel is. Zet dan een nieuw doel.
Niemand kan zeggen wat je MOET doen. We kunnen alleen maar hyper maken of nuchter proberen na te laten denken met de adviserende rol.

:*
Thanks :* Ik ga even kijken wat ik doe. Ik verwacht dat als ik het vriend vertel dat hij me direct naar de wc stuurt :')

quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:48 schreef Zomerzon01 het volgende:
Dat is een bizar toeval :X Maar wat stippel al zegt, zit ze daar dan ook niet als je je komt melden? Of als ze al problemen heeft met geheimen dat ze zelf in het systeem gaat kijken waar je voor komt? :X
pi_147023000
En jeeh Hillz voor het verlepte druifje dat eruit is! *O*

Wauw Zomer, wat een toeval! Lijkt me best ongemakkelijk inderdaad, is het geen optie om ergens anders naartoe te gaan als je niet wilt dat ze het weet?
pi_147023485
quote:
+1 :*
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_147024183
Nee zij zit alleen bij het afsprakenbureau en niet bij de gyn zelf gelukkig. Dus zij kan ook niet zien dat ik bij de gyn zit. :)
Ik heb nu de afspraak verzet. Ik heb gevraagd of ze mij door wilden verbinden met de assistente van de gynpoli. :)
Het kon helaas niet bij de gyn die mij de vorige keer "behandeld" heeft. De andere opties voor een afspraak waren of heel moeilijk voor daar, of heel moeilijk voor mij, of heel moeilijk voor O+ .
Dus dan maar toegegeven om bij een andere gyn te gaan met de belofte dat ik de volgende keer weer bij mij eigen gyn mocht.
De afspraak is nu wel een dag eerder. Dus dat is wel fijn. Maar wel bij een man, dat vind ik iets minder. -O- Vooral bij die eerste echo die intern is zeg maar... :X .
Oost west, mij best.
pi_147024271
quote:
Dat is een bizar toeval :X Maar wat stippel al zegt, zit ze daar dan ook niet als je je komt melden? Of als ze al problemen heeft met geheimen dat ze zelf in het systeem gaat kijken waar je voor komt? :X
Bij ons is er een soort van overkoepelend afsprakenbureau die de afspraken inplant. Zij kunnen verder niet zien waar de afspraak over gaat. Maar ze moeten er wel naar vragen om je bij het juiste spreekuur in te plannen. Dus de schade is beperkt gebleven gelukkig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oost west, mij best.
pi_147025278
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 15:46 schreef Zomerzon01 het volgende:
Nee zij zit alleen bij het afsprakenbureau en niet bij de gyn zelf gelukkig. Dus zij kan ook niet zien dat ik bij de gyn zit. :)
Ik heb nu de afspraak verzet. Ik heb gevraagd of ze mij door wilden verbinden met de assistente van de gynpoli. :)
Het kon helaas niet bij de gyn die mij de vorige keer "behandeld" heeft. De andere opties voor een afspraak waren of heel moeilijk voor daar, of heel moeilijk voor mij, of heel moeilijk voor O+ .
Dus dan maar toegegeven om bij een andere gyn te gaan met de belofte dat ik de volgende keer weer bij mij eigen gyn mocht.
De afspraak is nu wel een dag eerder. Dus dat is wel fijn. Maar wel bij een man, dat vind ik iets minder. -O- Vooral bij die eerste echo die intern is zeg maar... :X .
Ik snap dat je dat vervelend vindt. Maar t valt heel erg mee. Ik heb vooral vrouwelijke gynaecologen gehad maar nu heb ik een man en dat vind ik eigenlijk best prettig. War fijner in communicatie.
Cholula hier, heeft ook goede ervaringen met een mannelijke gynaecoloog.
pi_147025411
Van wat ik hoor zijn mannen over het algemeen zachtaardiger in dit gebied, of dit echt zo is, weet ik niet, ik heb alleen vrouwelijke vk's gehad. Maar je kunt er iig vanuit gaan dat alles heel professioneel is.
  Moderator woensdag 26 november 2014 @ 16:28:23 #149
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147025490
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 15:50 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

Bij ons is er een soort van overkoepelend afsprakenbureau die de afspraken inplant. Zij kunnen verder niet zien waar de afspraak over gaat. Maar ze moeten er wel naar vragen om je bij het juiste spreekuur in te plannen. Dus de schade is beperkt gebleven gelukkig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh gut, dat klinkt wel als een type die dat soort info kan gaan gebruiken ja :') Als dat zo is kun je daar ook melding van maken he?

quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 15:46 schreef Zomerzon01 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet (meer) zo goed wat er erg is aan een mannelijke gyn, hij heeft net zoveel foefen gezien als de vrouwelijke gyns :D Ik had er vroeger ook moeite mee maar op een gegeven moment heb ik dat losgelaten omdat het volgens mij helemaal niets uitmaakt :)
pi_147025634
Wat Majo zegt, ik zou daar ook niet zo'n probleem mee hebben geloof ik. Waarom ga je trouwens naar een gyn, en niet naar een verloskundige, zomerzon?

Wij hebben net maar van de gelegenheid gebruik gemaakt en voor de derde dag op rij seks gehad. Ik weet niet wat me overkomt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')