quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:07 schreef Cygne het volgende:
Majo:niets mis met je figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
Waar sommige puntjes een beetje een ander kleurtje hebben gekregen en er niet meer uitgaat. En een beetje funky ruikt....quote:
Doet me denken aan een centerparcs bed.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:09 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Waar sommige puntjes een beetje een ander kleurtje hebben gekregen en er niet meer uitgaat. En een beetje funky ruikt....
Nog een rede waarom ik daar niet heen gaquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:10 schreef Cygne het volgende:
[..]
Doet me denken aan een centerparcs bed.
Ik was er laatst.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:10 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Nog een rede waarom ik daar niet heen ga
Ik ga mijn eigen matras eens besnurkenquote:
Trek dan ook een luier aan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:34 schreef Hilzillah het volgende:
Duuudes! Hou eens op, ik pies haast in mijn panty!! Gekke mevrouwen
Wel een dikke hoop ik? Anders pies je alsnog je panty nat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:40 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb toch een maandverbandje jonguh!!
Ik had gelezen dat het missionaris was ( vrouw heeft benen op schouders man ) en doggy.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:24 schreef Starbuck_ het volgende:
Ik kan niet quoten uit het gesloten topic, maar Lushes, zijn er echt preferable standjes?vertel..
Missionaris ziet er in mijn boekje toch iets anders uit dan benen op schouders.. meer met verstrengelde tenen..quote:Op woensdag 26 november 2014 09:36 schreef Lushes het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat het missionaris was ( vrouw heeft benen op schouders man ) en doggy.
In mijn geval heeft het geholpen
quote:Op woensdag 26 november 2014 09:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Missionaris ziet er in mijn boekje toch iets anders uit dan benen op schouders.. meer met verstrengelde tenen..
Huh? je benen liggen bij een missionaris toch niet op elkaar? maar vrouw heeft ze toch sowieso wijd?quote:Op woensdag 26 november 2014 09:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Missionaris ziet er in mijn boekje toch iets anders uit dan benen op schouders.. meer met verstrengelde tenen..
quote:Op woensdag 26 november 2014 09:58 schreef Limone het volgende:
Nee joh. Missionarishouding is dit:
[ afbeelding ]
dat heet necrofiliequote:Op woensdag 26 november 2014 09:58 schreef Limone het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht ditquote:Op woensdag 26 november 2014 09:58 schreef Limone het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |