SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GestreeptestoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SilverSjoiisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PinquitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JantinaGrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SproetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sara82SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VenlaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BarreltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J0ycie88SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StippelrientjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HilzillahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DotteySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bottoms_upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KapiteinCupcakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DauiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BloemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Coccinelle (04-2014)
LuDann (09-2013) 27-11-2014 TWEE STREEPJES![]()
Bloesem. (01-2014)
J0ycie88 (03-2014)
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze users uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toeOmdat er in het vorige topic geen bij zijn gekomen, mogen ze nog even op een ere plaats
![]()
Zomerzon01
Lushes
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)SPOILER: hoe het niet moet..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dottey op 27-11-2014 19:53:56 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Ik moedig iedereen gewoon aan van de zijlijn!
HUP STREPEN HUP!Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Oh laat maar weten met dik getypte letters ofzo als je wat in de OP aangepast wil hebben
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Maar hoe gaat het met je Dottey of ga je echt niks meer erover zeggen?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
*ontlurkt* in de OP staat whots ipv wohts![]()
*terug in lurkstand*Live the life you love, love the life you live.![]()
Het gaat prima super de luxe faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaantastischhhhhhhhhhhh!quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:56 schreef MaJo het volgende:
Maar hoe gaat het met je Dottey of ga je echt niks meer erover zeggen?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Onderzoekjes zijn zo goed als afgerondquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dan krijg je dat weer
Hoe gaat het nu bij jullie? Binnenkort weer hier te vinden?(Maar zodra ik er actief over ga posten zal dat bij de buren zijn
)
![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
Het gaat prima super de luxe faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaantastischhhhhhhhhhhh!
Wel balen dat je je nu niet meer vrij voelt om hier te postenDat snap ikquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Onderzoekjes zijn zo goed als afgerond(Maar zodra ik er actief over ga posten zal dat bij de buren zijn
)
Maar je kunt af en toe wel even langswippen voor een update toch
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Tja. Ik heb er al over geschreven wat ik er van dacht en hoe ik mij er onder voel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel balen dat je je nu niet meer vrij voelt om hier te posten
Dat wil ik gewoon los laten en verder gaan. Dus dat heb ik dan ook gedaan![]()
Als je me enorm mist mag je best DMen en PMen hoor![]()
Die staat altijd aan
Nou laat maar komen, want we missen er nog twee uit het vorige topic!quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:52 schreef Dottey het volgende:
Ik moedig iedereen gewoon aan van de zijlijn!
HUP STREPEN HUP!Schudden voor gebruik![]()
Ik kan niet quoten uit het gesloten topic, maar Lushes, zijn er echt preferable standjes?vertel..
Semper frakkin fi!![]()
Ik snap het welquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
Tja. Ik heb er al over geschreven wat ik er van dacht en hoe ik mij er onder voel.
Dat wil ik gewoon los laten en verder gaan. Dus dat heb ik dan ook gedaan![]()
Als je me enorm mist mag je best DMen en PMen hoor![]()
Die staat altijd aan
En dat laatste ga ik zeker doen
En inderdaad, strepen willen we
Je kunt de quotes dan wel copy pasten.....quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:24 schreef Starbuck_ het volgende:
Ik kan niet quoten uit het gesloten topic, maar Lushes, zijn er echt preferable standjes?vertel..
maar met je telefoon is dat niet zo handig
Een oude kennis vertelde mij eens dat als je graag een zoon wil dat je dan bij volle maan in de deurpost flink van bil moetZijn vrouw was nog zo gek ook om het te testen
Mehehehequote:Op dinsdag 25 november 2014 22:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Je kunt de quotes dan wel copy pasten.....
Een oude kennis vertelde mij eens dat als je graag een zoon wil dat je dan bij volle maan in de deurpost flink van bil moetZijn vrouw was nog zo gek ook om het te testen
![]()
Ik heb wel eens gehoord dat "doggy style" een goed standje blijkt te zijn. Misschien omdat dat het gunstigst is ten opzichte van de baarmoeder? Maar lijkt me ook dat er een hoog broodje aap gehalte in dat soort verhalen zit.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Oefening "baart" kunst.. want ze hebben wel drie jongensquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mehehehe
Ik heb wel eens gehoord dat "doggy style" een goed standje blijkt te zijn. Misschien omdat dat het gunstigst is ten opzichte van de baarmoeder? Maar lijkt me ook dat er een hoog broodje aap gehalte in dat soort verhalen zit.
Ik had niet eens een quote knop in het vorige topic (op telefoon)quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Je kunt de quotes dan wel copy pasten.....
![]()
Omg
Semper frakkin fi!![]()
Ah okéquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mehehehe
Ik heb wel eens gehoord dat "doggy style" een goed standje blijkt te zijn. Misschien omdat dat het gunstigst is ten opzichte van de baarmoeder? Maar lijkt me ook dat er een hoog broodje aap gehalte in dat soort verhalen zit.
Semper frakkin fi!![]()
Beetje haar getrek en grommen erbijquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:41 schreef Limone het volgende:
Met doggystyle wordt het wel erg..oer.
Ik probeerde alle gunstige standjes en die werkten niet. Nu fff en we zien wel. Al vind ik t oer standje wel een van de betere![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: