synchroonbats-boksquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goeie timingMijn NOD is op 25 december, ook zo mooi getimed
Dat wordt dus batsen rondom Sinterklaas
Ik hoop echt dat het nu verder uitblijft en je voor de septemberbaby kunt gaan
Omg waar!!quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:38 schreef MaJo het volgende:
Oeh ik wil deze trui hebben![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:46 schreef Sara82 het volgende:
Liefuh Sinteklaas,
Mag ik asjublief een beebie (liefer niet uit jouw zak hoor, hihi) of as dat tefeel werk is of as dat moejluk is mag ik dan een korte sieklus en as dat ook nie kan mag ik dan een goet ei? Of moet ik dat aan de paashaas frage?
Groetjus Sara
Hahahahaquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:46 schreef Sara82 het volgende:
Liefuh Sinteklaas,
Mag ik asjublief een beebie (liefer niet uit jouw zak hoor, hihi) of as dat tefeel werk is of as dat moejluk is mag ik dan een korte sieklus en as dat ook nie kan mag ik dan een goet ei? Of moet ik dat aan de paashaas frage?
Groetjus Sara
Je temperatuur is voor je eisprong 'normaal' of laag. De dag na je eisprong is je temperatuur hoger, en dat blijft hoog tot (vlak voor) je menstruatie. Je moet echt een duidelijk verschil hierin kunnen zien. Het temperatuurversvhil is niet mega hoog, niet dat je ineens van 37 graden naar 38,5 graad gaat. Het zal eerder een halve graad zijn. Je hebt een accurate thermometer met dubbele cijfers nodig hiervoor. Aan je gemiddelde temperatuur heb je dus geen drol, tenzij je het hebt over de gemiddelde temperatuur van je folliculaire fase.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:28 schreef Daui het volgende:
[..]
Over het algemeen blijft je gemiddelde temperatuur hetzelfde toch? Buiten eventueel ziek zijn, laat naar bed etc. Of bedoel je iets anders?
Mijn temperatuur cyclus was heel netjes
Jaquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:09 schreef Lushes het volgende:
Is het normaal om echt lage buikpijn te hebben de eerste weken? Al sinds een week voor mijn NOD voel ik me alsof mijn baarmoeder uit elkaar getrokken wordt.
Als ik menstrueerde had ik eigenlijk nooit zo'n last, af en toe een krampje, maar nooit een continue rekpijn.
Ook heb ik chronisch lage rugpijn. Gewoon fijn de hele dag door. Net als die krampen.
Is dat normaal? Ik wil me geen zorgen maken, omdat ik daar toch niets mee opschiet, maar zou wel willen weten of ik niet toevallig zwanger ben van een kameel oid.
Mijn god zeg.
Heel vrouwen hebben daar last van volgens mij.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:09 schreef Lushes het volgende:
Is het normaal om echt lage buikpijn te hebben de eerste weken? Al sinds een week voor mijn NOD voel ik me alsof mijn baarmoeder uit elkaar getrokken wordt.
Als ik menstrueerde had ik eigenlijk nooit zo'n last, af en toe een krampje, maar nooit een continue rekpijn.
Ook heb ik chronisch lage rugpijn. Gewoon fijn de hele dag door. Net als die krampen.
Is dat normaal? Ik wil me geen zorgen maken, omdat ik daar toch niets mee opschiet, maar zou wel willen weten of ik niet toevallig zwanger ben van een kameel oid.
Mijn god zeg.
Ja. Is je baarmoeder die groeit.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:09 schreef Lushes het volgende:
Mijn god zeg.
Om die laatste vraag goed te beantwoorden moeten we kunnen uitsluiten dat je seks hebt gehad met een kameel. Als dat niet het geval is dan kan je er denk ik rustig vanuit gaan dat je geen kameel zal barenquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:09 schreef Lushes het volgende:
Mijn god zeg.
Ik heb alles van je gelezen, maar durfde eigenlijk niet zo goed iets te zeggen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:30 schreef Cygne het volgende:
Je omschrijft t goed, burdie.
Mijn ouders wilden heel graag een derde die kwam er pas na tien jaar. De wens was net zo sterk maar ze hadden het ook kunnen accepteren als t niet was gebeurd.
Ik heb trouwens een fb-groep gevonden vol met mensen met translocaties. Uiteindelijk hebben ze bijna allemaal een kindje gekregen. Gisteren een poos zitten praten met iemand die dezelfde translocatie heeft. Inmiddels is zij 20 weken zwanger.
En ik sterk en positief. Ik heb vanaf mijn twaalfde veel verdriet gekend. Veel naasten overleden, gepest, veel belemmering door mijn oogafwijking. Maar ik heb ook geweldige (schoon)ouders, een lieve broer en zus, fantastische vrienden. En de allerliefste man. Verder ook heel veel fijne dingen meegemaakt.En ik kan t ook gewoon niet. Mezelf zielig vinden, ik moet er toch mee verder. En uiteindelijk komt t ook wel goed, daar ben ik van overtuigd.
Dan ga ik gewoon heel dicht tegen je aan posten. Misschien geeft het af.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:17 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja. Is je baarmoeder die groeit.Maar ik denk dat je dit soort dingen beter in Z&G kan posten. Daar zitten mensen die er meer ervaring mee hebben. Dit topic is natuurlijk voor de dames die nog niet zwanger zijn.
Goed verwoordquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Ha lieve schatten!
Wat is er veel geschreven op een middagje. En ik ga er niet inhoudelijk op reageren, maar wel mijn mening geven.
Ik denk dat iedereen er anders in staat en dat dat een goed iets is. Want als iedereen op de wereld hetzelfde zou denken zou dat ook maar saai zijn.
En ik vind dat iedereen moet respecteren hoe iemand er mee omgaat (uitzonderingen daargelaten, waar ik ben van mening dan "doorslaan" in iets nooit goed is).
Dus of de een nu aan FFF doet, en ziet wat er uit voorkomt. En de ander ligt elke morgen klaar voor de thermometen en 's middags nog een plasje erbij over een stickie. Je moet doen waar je je goed bij voelt.
Als ik kijk naar mezelf/mijn vriend en ik. Is onze kinderwens heel erg groot, en doet het ons veel als we mensen in de omgeving zwanger zien en het bij ons nog niet zo mag zijn.
Maar wij doen nog niet plannen, tot deze cyclus hebben we nog geen ovulatietesten gebruikt. En hebben we seks wanneer wij willen, en tuurlijk als ik denk dat ik mijn eisprong voel maken we even extra zin. Maar als ik moe ben ben ik moe. En als ik ziek ben ben ik ziek. (En andersom natuurlijk)
En toch neem ik de ovulatietesten van Gevalletje over, omdat ik inzicht wil krijgen in mijn lange cyclus. Vorige keer was hij al een stuk korter en ik hoop nu weer. Ik wil gewoon weten of er iets springt en wanneer ongeveer.
Ik heb totaal niet het gevoel dat ik me moet verantwoorden of iets dergelijk n.a.v. de discussie vanmiddag, maar ik wil het wel uitleggen.
En ik denk dat een wens voor een 2e, 3e, 4e net zo groot kan zijn als voor een 1e. Maar ik denk wel dat omdat je weet dat er al kids rondlopen en je dus weet dat het "werkt" het wel iets makkelijker loslaten is. En dat heeft niet te maken met de acceptatie als het wel of niet lukt. Want dan kun je net zo veel verdriet hebben. (In hoeverre verdriet te meten is.)
En ik sluit af met eenvoor iedereen... (en ik mis Dottey, heb ik iets gemist?)
Mariposas is ook zwangerquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:20 schreef Lushes het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon heel dicht tegen je aan posten. Misschien geeft het af.
( Ik ga hier niet weg voor de 16wk om zijn, ik vind het doodeng allemaal namelijk. Als iemand daar aanstoot aan neemt dan hoor ik dat graag natuurlijk )
Waarom 16 wk?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:20 schreef Lushes het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon heel dicht tegen je aan posten. Misschien geeft het af.
( Ik ga hier niet weg voor de 16wk om zijn, ik vind het doodeng allemaal namelijk. Als iemand daar aanstoot aan neemt dan hoor ik dat graag natuurlijk )
Ik heb een goeie dagquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed verwoordMij lukt dat steeds niet goed.
Het is me ook opgevallen dat Dottey even niet post!
[..]
Mariposas is ook zwanger![]()
Van mij mag je hier gewoon blijven posten hoorMaar zwangerschapsgerelateerde vragen lijken me inderdaad beter op z'n plek in Z&G aangezien veel van ons hier nog nooit zwanger zijn geweest
Eh omdat de VK tegen me zei dat er tot de 16e week nog van alles mis kan gaanquote:
Het kan nog tm 41 weken mis gaan...quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:26 schreef Lushes het volgende:
[..]
Eh omdat de VK tegen me zei dat er tot de 16e week nog van alles mis kan gaan![]()
Gevolgd door een 'maar toch alvast gefeliciteerd hoor!'
Ik heb nu naast angst voor de tandarts ook een een lichte paniekreactie bij verloskundigen.
Dan hoef je niet je tong naar me uit te stekenquote:
+1quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:23 schreef Limone het volgende:
16 weken, echt?!Dat vind ik wel een beetje overdreven tbh..
En waar je post heeft geen enkel effect op de afloop. Ik neem er geen aanstoot aan, maar je bent zwanger! Ga lekker naar de andere zwangeren en verbaas je daar over wat er met lichaam gebeurt.
Ik bedoelde hem idd meerquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan hoef je niet je tong naar me uit te stekenOf bedoelde je het meer zo:
![]()
Ik vind die ene smiley altijd meer een "lekker puh"
[..]
+1
Zo zie je maar dat iedereen smileys ook weer anders interpreteert. Ik zie het dus echt als een "doe niet zo stom" ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:30 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik bedoelde hem idd meerMaar ik vind die andere gewoon leuker
Dat was echt niet zo bedoeldquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat iedereen smileys ook weer anders interpreteert. Ik zie het dus echt als een "doe niet zo stom" ofzo
Dottey had afscheid genomen van dit topic omdat ze werd gesherlocked.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik wilde Dottey sherlocken.. Maar die doet het niet. Maar zag dat ze laatst nog wel heeft gepost in andere topics.
Hopelijk gaat alles goed
Hahahaha!quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:35 schreef Limone het volgende:
[..]
Dottey had afscheid genomen van dit topic omdat ze werd gesherlocked.
Oh nee joh gekkie, niks van aantrekkenquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:32 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat was echt niet zo bedoeldIk ga hem even aanpassen
Nu je het zegt baalde ze laatst wel dat een kennis haar hier volgde en haar een PM had gestuurd. Ze heeft toen wel gezegd hier minder kwijt te willenquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:35 schreef Limone het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:06 schreef Daui het volgende:
Ik heb besloten om in de volgende ronde vanaf dag 13 weer te gaan temperaturen om te kijken of de eisprong nu langzaam aan terug gaat naar dag 14. Ovulatietesten laat ik even voor wat het is. Bang dat de controlfreak in mij dan weer helemaal doordraaitHier wilde ik nog op reageren; wat is het verband tussen controlfreak zijn en ovu testen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zelf van mijn eerste ronde een militaire operatie gemaakt hoor. Elke dag ovutesten, getimed sex, kussen onder de bips na de sex, de preferable standjes. Gewoon alles.
Op mijn leeftijd ga ik er geen romantische, utopische symbiose van maken hoor, maar dan wordt er gewoon 'werk' van gemaakt.
Ik vind er niets mis mee eigenlijk. Als de wens er is, dan doe je toch alles wat je kunt? Mij gaf dat wel een zeker gevoel. Alsof ik wist waar ik mee bezig was ()
Elke maand maar afwachten lijkt me hels ( ik klop nu af op alle houtsoorten die ik in huis kan vinden )
Sterker nog, ik zou het niet eens kunnen. Gewoon 'proberen' en 'het aanzien' , al bewonder ik die houding wel in anderen. Daar moet je maar het geduld voor kunnen opbrengen.
Ik snap iedereen die de hele trukendoos uit de kast haalt.
Ah dat heb ik gemist. Vervelend zeg.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh nee joh gekkie, niks van aantrekken
[..]
Nu je het zegt baalde ze laatst wel dat een kennis haar hier volgde en haar een PM had gestuurd. Ze heeft toen wel gezegd hier minder kwijt te willen
Ik heb daar ook wel eens aan gedacht omdat ik in andere subfora ook behoorlijk "bekend" ben maar vond het ook weer zo'n gedoe om een kloon aan te maken. En zo erg vind ik het ook weer niet als ik herkend word eigenlijkquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:44 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ah dat heb ik gemist. Vervelend zeg.
Loop ook wel eens te denken aan een andere nickname, omdat de mijne zo lekker herkenbaar is. Maar das niet echt praktisch. Want dan weten jullie niet meer wie ik ben
Hele geruststellende VK heb jij. Kun je niet naar iemand toe die je op je gemak stelt?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:26 schreef Lushes het volgende:
[..]
Eh omdat de VK tegen me zei dat er tot de 16e week nog van alles mis kan gaan![]()
Ik heb nu naast angst voor de tandarts ook een lichte paniekreactie bij verloskundigen.
Nee, zou ik dat ook weer moeten onthoudenquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel eens aan gedacht omdat ik in andere subfora ook behoorlijk "bekend" ben
Geen idee, volgens mijn huisarts zijn de VK's hier aan regio's gebonden. Dus ik moest het met deze praktijk doen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:51 schreef Daui het volgende:
[..]
Hele geruststellende VK heb jij. Kun je niet naar iemand toe die je op je gemak stelt?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:41 schreef Lushes het volgende:
[..]
Hier wilde ik nog op reageren; wat is het verband tussen controlfreak zijn en ovu testen?
Ik heb zelf van mijn eerste ronde een militaire operatie gemaakt hoor. Elke dag ovutesten, getimed sex, kussen onder de bips na de sex, de preferable standjes. Gewoon alles.
Op mijn leeftijd ga ik er geen romantische, utopische symbiose van maken hoor, maar dan wordt er gewoon 'werk' van gemaakt.
Ik vind er niets mis mee eigenlijk. Als de wens er is, dan doe je toch alles wat je kunt? Mij gaf dat wel een zeker gevoel. Alsof ik wist waar ik mee bezig was ()
Elke maand maar afwachten lijkt me hels ( ik klop nu af op alle houtsoorten die ik in huis kan vinden )
Sterker nog, ik zou het niet eens kunnen. Gewoon 'proberen' en 'het aanzien' , al bewonder ik die houding wel in anderen. Daar moet je maar het geduld voor kunnen opbrengen.
Ik snap iedereen die de hele trukendoos uit de kast haalt.
Woon je in een afgelegen regio? En soms moet je gewoon eisen dat je iemand anders krijgt. Ze is vast niet de laatste VK in de buurtquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:57 schreef Lushes het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mijn huisarts zijn de VK's hier aan regio's gebonden. Dus ik moest het met deze praktijk doen.
Ik zie die enge mevrouw sowieso niet tot de 17e en dan neem ik ook mijn vriend mee. Boom van een kerel, met een woeste baard en chronisch boze blik. Dan zegt ze hopelijk wel wat ik wil horen![]()
( grapje hoor, ik vond het alleen een onwijs akelige opmerking van die dame. Vergeet het nooit meer )
Hoe kreeg je het getypt!quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:46 schreef Sara82 het volgende:
Liefuh Sinteklaas,
Groetjus Sara
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:09 schreef Lushes het volgende:
Mijn god zeg.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:35 schreef Limone het volgende:
[..]
Wowquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:53 schreef SilverSjoiis het volgende:
Kwam net deze fotoserie tegen
http://brekend.nl/2014/04(...)an-voor-de-geboorte/
Nee dan krijg je dat weerquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee, zou ik dat ook weer moeten onthouden
Ik lees wel mee hoorquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Ha lieve schatten!
En ik sluit af met eenvoor iedereen... (en ik mis Dottey, heb ik iets gemist?)
Het is zooooo saai zonder jou Dotquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik lees wel mee hoorIk post alleen niets van of over mijzelf meer en dat voelt een stuk relaxter.
Meer anoniem en geen verrassingen op deze manier![]()
Maar lief dat jullie aan mij denken hoor![]()
ahwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:
Heeft dat te maken met die PM van toen? Mis je berichten welquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik lees wel mee hoorIk post alleen niets van of over mijzelf meer en dat voelt een stuk relaxter.
Meer anoniem en geen verrassingen op deze manier![]()
Maar lief dat jullie aan mij denken hoor![]()
Dat is om de leegte op te vullen die jij achter gelaten hebtquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
ahwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww![]()
ik zie anders genoeg geklets
Wat een kreng.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:26 schreef Lushes het volgende:
[..]
Ik heb nu naast angst voor de tandarts ook een lichte paniekreactie bij verloskundigen.
vruchtbare slijmerdquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:47 schreef Daui het volgende:
[..]
Dat is om de leegte op te vullen die jij achter gelaten hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |