abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146989901
En verder, ik kan me het 'maar je hebt al een kind' gevoel best voorstellen als je er nog geen hebt. Ik had dat ook wel een beetje voor de Senn. Maar inmiddels weet ik wel dat het gevoelsmatig niet uitmaakt of het nummer 1 is, of nummer 6. Al zou ik het wel beter te accepteren vinden als het bij nummer zoveel niet lukt dan bij nummer 1. Er zijn ook mensen die in den treuren doorgaan voor nog een kind, en daarbij een beetje uit het oog verliezen wat ze wel hebben.
  dinsdag 25 november 2014 @ 15:00:42 #202
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_146990003
Ik vind het echt naar hoe er hier gedaan wordt over hoe wij wachten op een tweede streepje. De wens is echt enorm voor een vierde. Dat heeft mede te maken met het feit dat het mogelijk is dat ik zeer beperkt vruchtbaar ben. Ik heb geen behoefte om dat te testen ook al is dat wel aangeraden door de doktoren.

Hoe hier echter gedaan wordt over onze wens vind ik echt heel erg naar, alsof wij minder recht hebben om te wachten op een tweede streepje omdat er al kinderen zijn. Ik kan er gewoon niet bij waarom het anders gezien moet worden als de situatie anders is. De vorige zwangerschap was echt heel erg zwaar en mocht het weer een soortgelijke zwangerschap worden dan gaat dat echt heel erg pittig worden voor ons allebei en onze kinderen. Dat is iets waar we ons heel erg van bewust zijn en waar we ook veel over praten. Het is niet dat we zomaar even besluiten dat we nog een vierde willen.

Daarnaast heb ik geen zin om te gaan testen wanneer we sex moeten hebben voor een kind. Ik wil het leuk houden en als dat een wetenschappelijk gedoe wordt om precies om 19:32 op de derde woensdag van de maand bij volle maan te doen dan heb ik er weinig zin meer in.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_146990038
Fijn Hilz! Weer een beetje op de rit nu?
pi_146990181
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 14:50 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb bloed... *O*
Dat is goed deze keer toch? *O*
  dinsdag 25 november 2014 @ 15:08:19 #205
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_146990335
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 14:30 schreef Cygne het volgende:
Je omschrijft t goed, burdie.

Mijn ouders wilden heel graag een derde die kwam er pas na tien jaar. De wens was net zo sterk maar ze hadden het ook kunnen accepteren als t niet was gebeurd.

Ik heb trouwens een fb-groep gevonden vol met mensen met translocaties. Uiteindelijk hebben ze bijna allemaal een kindje gekregen. Gisteren een poos zitten praten met iemand die dezelfde translocatie heeft. Inmiddels is zij 20 weken zwanger.

En ik sterk en positief. Ik heb vanaf mijn twaalfde veel verdriet gekend. Veel naasten overleden, gepest, veel belemmering door mijn oogafwijking. Maar ik heb ook geweldige (schoon)ouders, een lieve broer en zus, fantastische vrienden. En de allerliefste man. Verder ook heel veel fijne dingen meegemaakt. O+ En ik kan t ook gewoon niet. Mezelf zielig vinden, ik moet er toch mee verder. En uiteindelijk komt t ook wel goed, daar ben ik van overtuigd. :Y
Wat sta je er goed in zeg! Ik heb bewondering voor je. En super dat de meeste mensen met translocaties inmiddels kindjes hebben, dat geeft wel moed lijkt me :)

Voor mij is het de eerste en ik ben niet meer de allerjongste (32) en mijn man nog wat ouder. Bovendien is er bij hem ook kans dat hij verminderd vruchtbaar is. Dat gaat hij binnenkort wel laten testen. Ik heb geen zin om nog jaren aan te modderen en dat dan blijkt dat de kans vrijwel nihil is dat het uit zichzelf gebeurt. Mocht de uitslag goed zijn dan ga ik daarna wel eens nadenken over ovulatietesten.

Ik kan me niet voorstellen hoe de wens voor een tweede, derde of vierde zal zijn, dus ik neem maar gewoon aan dat die idd even sterk kan zijn.
Semper frakkin fi!
pi_146990534
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 14:50 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb bloed... *O*
het goede soort bloed? :D
Schudden voor gebruik
pi_146990569
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:01 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wanneer mag je voor je eerste echo Isabella?
pi_146990605
In deel 314 gaan we het gemiddelde niet meer halen met dit tempo ;)
pi_146990613
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:00 schreef Paxlie het volgende:
Ik vind het echt naar hoe er hier gedaan wordt over hoe wij wachten op een tweede streepje. De wens is echt enorm voor een vierde. Dat heeft mede te maken met het feit dat het mogelijk is dat ik zeer beperkt vruchtbaar ben. Ik heb geen behoefte om dat te testen ook al is dat wel aangeraden door de doktoren.

Hoe hier echter gedaan wordt over onze wens vind ik echt heel erg naar, alsof wij minder recht hebben om te wachten op een tweede streepje omdat er al kinderen zijn. Ik kan er gewoon niet bij waarom het anders gezien moet worden als de situatie anders is. De vorige zwangerschap was echt heel erg zwaar en mocht het weer een soortgelijke zwangerschap worden dan gaat dat echt heel erg pittig worden voor ons allebei en onze kinderen. Dat is iets waar we ons heel erg van bewust zijn en waar we ook veel over praten. Het is niet dat we zomaar even besluiten dat we nog een vierde willen.

Daarnaast heb ik geen zin om te gaan testen wanneer we sex moeten hebben voor een kind. Ik wil het leuk houden en als dat een wetenschappelijk gedoe wordt om precies om 19:32 op de derde woensdag van de maand bij volle maan te doen dan heb ik er weinig zin meer in.
volgens mij zegt niemand iets over de manier waarop jullie wachten op een tweede streepje. Er wordt een assumptie gemaakt dat het anders is voor mensen die al kinderen hebben dan voor mensen die nog geen kinderen hebben. En sommige mensen met kinderen vinden dat een correcte assumptie, en andere mensen niet.

Ik snap heel goed hoe jullie er voor gaan. Ik hoop zelf er hetzelfde in te staan. Maar, dan moet ik mijn mind nog even overwinnen...
pi_146990712
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:14 schreef Daui het volgende:

[..]

Wanneer mag je voor je eerste echo Isabella?
Volgende week! Met 8 weken, en dan een dikke week later weer.
En ik zit nu een beetje beroerd te zijn op mijn werk, dus dat is op zich fijn ;) het blijft spannend, maar ik ervaar veel minder stress dan ik van tevoren dacht dat ik zou hebben.
  dinsdag 25 november 2014 @ 15:18:12 #211
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146990733
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 14:57 schreef Hilzillah het volgende:
Er zijn ook mensen die in den treuren doorgaan voor nog een kind, en daarbij een beetje uit het oog verliezen wat ze wel hebben.
Dat is dus precies wat wij niet willen en wat ik vaak zie.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146990770
quote:

Wat vervelend dat je het alleen als echt naar lezen ervaart. Ik denk dat iedereen het zo goed mogelijk probeert op te schrijven.

Zoals al eerder aangekaart:
Niemand kan de wens van een ander wegen.

Ik wens jullie veel batsplezier toe op weg naar jullie twee streepjes.
Schudden voor gebruik
  dinsdag 25 november 2014 @ 15:19:23 #213
56471 pinquit
oh my lama!
pi_146990781
Hee mop en pax, mag ik vragen waarom de vorige zwangerschap zo zwaar was? Waren er dingen mis, of externe factoren?
Liever niet is ook oké :) :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_146990807
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:17 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Volgende week! Met 8 weken, en dan een dikke week later weer.
En ik zit nu een beetje beroerd te zijn op mijn werk, dus dat is op zich fijn ;) het blijft spannend, maar ik ervaar veel minder stress dan ik van tevoren dacht dat ik zou hebben.
Spannend! Weet iemand het op werk al?
Fijn dat je het minder stressvol is dan je dacht dat het zou zijn
pi_146990886
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:19 schreef Daui het volgende:

[..]

Spannend! Weet iemand het op werk al?
Fijn dat je het minder stressvol is dan je dacht dat het zou zijn
Ja, minn leidinggevende weet het, toch een fijn idee mocht er iets gebeuren. En ik heb niet steeds het gevoel dat ik me moet verantwoorden als ik iets later ben of wat eerder wegga.
pi_146990943
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:21 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ja, minn leidinggevende weet het, toch een fijn idee mocht er iets gebeuren. En ik heb niet steeds het gevoel dat ik me moet verantwoorden als ik iets later ben of wat eerder wegga.
Of als je naar het toilet rent voor de zoveelste keer. Hoe voel je je? Veel klachten of gaat wel?
pi_146991006
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:21 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Fijn dat het nu zo goed gaat!
pi_146991045
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:22 schreef Daui het volgende:

[..]

Of als je naar het toilet rent voor de zoveelste keer. Hoe voel je je? Veel klachten of gaat wel?
Het gaat wel! Ik ben wel behoorlijk moe en snel gammel. En sinds twee dagen wordt gammel soms ook wat beroerd. Maar naar de wc rennen hoeft gelukkig niet. Nouka, om te plassen dan, dat wel veel ;)
pi_146991149
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:24 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Fijn dat het nu zo goed gaat!
Nouja, of het goed gaat weten we nog niet natuurlijk. Maar ik voel me redelijk positief (en bij vlagen totaal in paniek en uiterst pessimistisch, maar goed, ook hormonaal misschien ;-)
  dinsdag 25 november 2014 @ 15:35:33 #220
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146991440
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:19 schreef pinquit het volgende:
Hee mop en pax, mag ik vragen waarom de vorige zwangerschap zo zwaar was? Waren er dingen mis, of externe factoren?
Liever niet is ook oké :) :*
Vanaf een week of 26 veel tripjes naar het ziekenhuis en heel veel pijn en weeën.
Namen ze allemaal niet heel serieus en toen bleek bij de bevalling dat ik absurd veel vruchtwater bleek te hebben en dat vonden ze een goede verklaring voor alle pijn en weeën die ik al maanden had. -O- Ook het 20 keer per dag overgeven tot aan het eind was een gevalletje tjah je kiest zelf voor de zwangerschap wat verwacht je nu van ons. Tot er een andere verloskundige van de praktijk terug kwam van zwangerschapsverlof. Dag later had ik dankzij haar mijn bevalling O+
Hij was ruim 4,5 kilo met nog geen 40 weken.. en dat met teveel vruchtwater.

En als het een eerste was geweest dan had ik dat wel getrokken maar ik had ook nog de zorg voor de oudste 2 natuurlijk.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 25 november 2014 @ 15:37:28 #221
56471 pinquit
oh my lama!
pi_146991521
Beh, niet serieus genomen worden is belachelijk, zeker in een zwangerschap :{ Hoe kunnen zulke mensen toch bevoegd zijn om zoiets belangrijks te begeleiden :|W
  dinsdag 25 november 2014 @ 15:44:15 #222
56471 pinquit
oh my lama!
pi_146991781
Pff verder heb ik mixed feelings over alles in dit topic.
Waarom moet iedereen zo oordelen? Of doodnormaal bedoelde posts en reacties lezen als oordeel?
Ik begrijp dat we allemaal hormonsterende en een tikje egoistische vrouwen zijn hier, met z'n allen in 1 topic, en dat kan natuurlijk af en toe fel en vol emotie worden, maar helpt het dan om zo te reageren?

Of moet ik me daarbij neerleggen, en gewoon maar accepteren dat we idd een groep wijven op 1m2 zijn.. 't Blijft Fok! natuurlijk. Nja :+ *zucht*
  dinsdag 25 november 2014 @ 15:45:42 #223
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_146991836
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:44 schreef pinquit het volgende:
Ik begrijp dat we allemaal hormonsterende en een tikje egoistische vrouwen zijn hier
}:| }:|
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 25 november 2014 @ 15:46:59 #224
56471 pinquit
oh my lama!
pi_146991868
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:45 schreef Paxlie het volgende:

[..]

}:| }:|
En mannen van hormonsterende vrouwen :+
pi_146991877
Ik zie niemand oordelen?
  dinsdag 25 november 2014 @ 15:48:43 #226
56471 pinquit
oh my lama!
pi_146991931
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:47 schreef Limone het volgende:
Ik zie niemand oordelen?
Nja, toen ik t typte wist ik al dat deze reactie zou komen :P

Ik vķel het :P Boeh, oke, ik moet t allemaal maar accepteren denk ik :') Misschien ben ik gewoon wat lichtgeraakt en lang-geteend de laatste dagen :')
pi_146991978
Ik zie vooral een patroon.. Ik ben hier inmiddels een dikke anderhalf jaar denk ik en om de zoveel tijd laait er een 'respecteren hoe anderen met hun wens omgaan discussie' op. Bij iedere ronde nieuwe aanwas komt het wel weer voorbij.

Ben er een voorstander van om dat ook te doen. Iedereen heeft zijn eigen verhaal, soms is het gelukkig een kort en relatief makkelijk verhaal, en soms helaas een lange en moeizame geschiedenis.
pi_146991980
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:48 schreef pinquit het volgende:

[..]

Nja, toen ik t typte wist ik al dat deze reactie zou komen :P

Ik vķel het :P Boeh, oke, ik moet t allemaal maar accepteren denk ik :') Misschien ben ik gewoon wat lichtgeraakt en lang-geteend de laatste dagen :')
Neem het allemaal niet zo serieus joh! :D Kusje erop?
  dinsdag 25 november 2014 @ 15:50:52 #229
56471 pinquit
oh my lama!
pi_146991998
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:50 schreef Limone het volgende:

[..]

Neem het allemaal niet zo serieus joh! :D Kusje erop?
Mja I guess. thx :P
  dinsdag 25 november 2014 @ 16:01:46 #230
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_146992447
<O) oO/ oO/ 8} w/
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator dinsdag 25 november 2014 @ 16:34:48 #231
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146993564
quote:

Het is absoluut niemands bedoeling om naar te doen en zo naar is het allemaal ook weer niet volgens mij. Het is gewoon lastig als je nog geen kinderen hebt om dan te weten hoe het voelt voor iemand die al wel kinderen heeft. Net als dat je al wel kinderen hebt dat je dan niet weet hoe het voelt voor iemand die het niet lukt zeg maar. Maar blijkbaar hebben jullie daar dus wel ervaring mee dus excuses voor mijn aanname.

Het zit hem vooral in het laatste stukje van je tekst, dit viel me ook op bij Moppert. Het klinkt alsof je een waardeoordeel hebt over mensen die wel die testen doen en tempen omdat je er zo gekscherend over doet. Sommige mensen kunnen gewoon niet makkelijk zwanger worden en moeten het nou eenmaal wel hebben van dat soort testen. Dat dan wegzetten als "om 19:32 op de derde woensdag van de maand bij volle maan sex te hebben" vind ik dan dus kwetsend overkomen. Dat is alles.

Ik hoop dat iedereen hier een tweede streepje piest, of ze nou geen of 3 kinderen heeft. Echt, ik zou het zo leuk vinden voor iedereen O+ Het is alleen dat waardeoordeel waar ik dus niet tegen kan maar blijkbaar heb ik nu ook weer een waardeoordeel over mensen met een waardeoordeel dus doe ik er zelf ook aan mee :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator dinsdag 25 november 2014 @ 16:36:45 #232
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146993631
Ik snap echt niks meer van mijn menstruatie :? Voordat ik AC gebruikte bloedde ik zowat leeg in een week en had ik veel pijn. Tijdens de AC was ik een week flink ongesteld met 1 dag heel erg pijn. De laatste twee cycli heb ik veel pijn maar nauwelijks bloedverlies. Gisteren liep het als een trein maar sinds gisteravond geen druppel bloed meer verloren. Ik snap mijn lichaam niet meer :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_146995393
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:36 schreef MaJo het volgende:
Ik snap echt niks meer van mijn menstruatie :? Voordat ik AC gebruikte bloedde ik zowat leeg in een week en had ik veel pijn. Tijdens de AC was ik een week flink ongesteld met 1 dag heel erg pijn. De laatste twee cycli heb ik veel pijn maar nauwelijks bloedverlies. Gisteren liep het als een trein maar sinds gisteravond geen druppel bloed meer verloren. Ik snap mijn lichaam niet meer :')
Gek lichaam. Hou je het bij in je app? Spotting, licht, etc
  Moderator dinsdag 25 november 2014 @ 17:47:47 #234
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146995799
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:34 schreef Daui het volgende:

[..]

Gek lichaam. Hou je het bij in je app? Spotting, licht, etc
Symptomen houd ik wel steeds bij, menstruatie nog niet gedaan. Ga ik wel even doen :Y Altijd handig, wat meer inzicht in je eigen lichaam :D
  dinsdag 25 november 2014 @ 18:00:52 #235
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146996223
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:34 schreef MaJo het volgende:
Het zit hem vooral in het laatste stukje van je tekst, dit viel me ook op bij Moppert. Het klinkt alsof je een waardeoordeel hebt over mensen die wel die testen doen en tempen omdat je er zo gekscherend over doet. Sommige mensen kunnen gewoon niet makkelijk zwanger worden en moeten het nou eenmaal wel hebben van dat soort testen. Dat dan wegzetten als "om 19:32 op de derde woensdag van de maand bij volle maan sex te hebben" vind ik dan dus kwetsend overkomen. Dat is alles.
Dan snap je echt niet wat hij er mee wil zeggen. :{
Hij zet niet iedereen in het topic zo weg hij geeft aan hoe wij het niet willen en voor ons voelt het gewoon tempen en er zo mee bezig zijn niet goed.
Niet ons ding en wat een ander doet moet hij zelf weten.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  Moderator dinsdag 25 november 2014 @ 18:05:54 #236
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146996369
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:00 schreef Moppert het volgende:

[..]

Dan snap je echt niet wat hij er mee wil zeggen. :{
Hij zet niet iedereen in het topic zo weg hij geeft aan hoe wij het niet willen en voor ons voelt het gewoon tempen en er zo mee bezig zijn niet goed.
Niet ons ding en wat een ander doet moet hij zelf weten.
Ik zeg alleen maar hoe het overkomt op mij, en misschien ook op anderen.

Maar ik heb geen zin om hier nog verder een heel ding van te maken, volgens mij zitten we namelijk best op 1 lijn. Sorry als ik jullie hiermee pijn heb gedaan :*
pi_146996729
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:01 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:05 schreef Daui het volgende:

[..]

Dat is goed deze keer toch? *O*
Tis opgewekt door die pillen die ik gekregen heb. Ik ben normaal echt een google-nerd, maar bij deze niet gedaan... Estradiol Sandoz 2mg (Klinkt als een broodje speciaal in Spanje oid :P )

Edit: Niks spectaculairs... Oestrogeen pillen :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:13 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

het goede soort bloed? :D
Dat rode!! *O* ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:18 schreef Moppert het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat wij niet willen en wat ik vaak zie.
Ik vind dat altijd een beetje zielig voor de kindjes die er al zijn. ;( Zeker als ze er nog een boel van meekrijgen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:36 schreef MaJo het volgende:
Je lichaam is gek!! Haske gek!! :* O+
  Moderator dinsdag 25 november 2014 @ 18:26:33 #238
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146996868
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:20 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

[..]

Tis opgewekt door die pillen die ik gekregen heb. Ik ben normaal echt een google-nerd, maar bij deze niet gedaan... Estradiol Sandoz 2mg (Klinkt als een broodje speciaal in Spanje oid :P )

Edit: Niks spectaculairs... Oestrogeen pillen :')

Een Spaans broodje speciaal _O- Wel fijn dat het nu eruit komt! En dan samen op naar een september baby O+

quote:
Je lichaam is gek!! Haske gek!! :* O+
Hmmm dat ik gek was wist ik inmiddels wel, vrij logisch dat mijn lichaam het dan ook is _O-
pi_146996897
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Een Spaans broodje speciaal _O- Wel fijn dat het nu eruit komt! En dan samen op naar een september baby O+

[..]

Hmmm dat ik gek was wist ik inmiddels wel, vrij logisch dat mijn lichaam het dan ook is _O-
Op 5 December (Vol verwachting klopt ons hart :') ) Mag ik terug voor controle om te kijken of de bloeding het stolsel mee genomen heeft...

En septemberbaby's O+
pi_146996908
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:56 schreef Burdie het volgende:

[..]

Als je weet hoe je cyclus er normaal uit ziet, temperatuursgewijs, kan je er zeker wel wat aan hebben :).
Over het algemeen blijft je gemiddelde temperatuur hetzelfde toch? Buiten eventueel ziek zijn, laat naar bed etc. Of bedoel je iets anders?
Mijn temperatuur cyclus was heel netjes ^O^
pi_146996974
Septemberbabies zijn ook zomerbabies!
  Moderator dinsdag 25 november 2014 @ 18:32:49 #242
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146997035
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:27 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Op 5 December (Vol verwachting klopt ons hart :') ) Mag ik terug voor controle om te kijken of de bloeding het stolsel mee genomen heeft...

En septemberbaby's O+
Goeie timing _O- Mijn NOD is op 25 december, ook zo mooi getimed :') Dat wordt dus batsen rondom Sinterklaas O+ Ik hoop echt dat het nu verder uitblijft en je voor de septemberbaby kunt gaan :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:30 schreef Daui het volgende:
Septemberbabies zijn ook zomerbabies!
Dat is waar ook :o Het grootste deel van de maand in ieder geval :Y
  Moderator dinsdag 25 november 2014 @ 18:38:24 #243
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146997222
Oeh ik wil deze trui hebben O+ :@

pi_146997258
Aaaanhw! Een foute kersttrui die stiekem heul leuk is! O+
  Moderator dinsdag 25 november 2014 @ 18:40:59 #245
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146997300
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:39 schreef Hilzillah het volgende:
Aaaanhw! Een foute kersttrui die stiekem heul leuk is! O+
Precies :D O+

Edit: ik heb hem besteld, kan nog wel een warme trui gebruiken en er is 20% korting op *O*

[ Bericht 11% gewijzigd door MaJo op 25-11-2014 18:48:43 ]
pi_146997643
Dank jullie wel allemaal :* O+
Ik werk hier sinds februari van dit jaar, maar daar voor een half jaar als vrijwilliger en daar voor 10 maanden als stagiaire :Y
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_146997673
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:53 schreef SilverSjoiis het volgende:
Dank jullie wel allemaal :* O+
Ik werk hier sinds februari van dit jaar, maar daar voor een half jaar als vrijwilliger en daar voor 10 maanden als stagiaire :Y
Wat een schijthufters!
pi_146997737
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:40 schreef MaJo het volgende:

[..]

Precies :D O+

Edit: ik heb hem besteld, kan nog wel een warme trui gebruiken en er is 20% korting op *O*
Waar heb je die gekocht?

Ik wil voor mijn vriend deze foute trui kopen maar hij hoeft nooit iets (tot ik het stiekem toch koop :6 )
  dinsdag 25 november 2014 @ 18:58:32 #249
56471 pinquit
oh my lama!
pi_146997758
omg O+ die zijn geweeeeldig, waar kan ik die krijgen? :D ik mot em :P
pi_146997961
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:58 schreef pinquit het volgende:
omg O+ die zijn geweeeeldig, waar kan ik die krijgen? :D ik mot em :P
MaJo dr trui of die ik net postte?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo