Jawel je temperatuur heeft heel veel standjesquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:17 schreef Daui het volgende:
[..]
Ik heb de eerste ronde temperatuur bijgehouden. Voor de eisprong heb ik onder de 36,4 en na de eisprong boven de 36,6. Ik heb deze ronde een paar keer temperatuur bijgehouden. Het kwam overeen.
Je temperatuur wordt niet opeens veel hoger of lager toch?
In mijn grafiek was een duidelijk verschil tussen voor en na. Maar als ik het goed begrijp kan ik bijvoorbeeld in ronde 3 voor de eisprong 36.1 - 36.3 hebben en in ronde 4 voor de eisprong 36.5 - 36.7?quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:28 schreef Moppert het volgende:
[..]
Jawel je temperatuur heeft heel veel standjes
En bij veel mensen is het verschil de 2 cijfers achter de komma.
Dus zo makkelijk zit dat niet met temperaturen.
Ja dat is ook zo mooie. Niet uit bed gaan als je snachts regelmatig eruit moet om te plassen. Maar dezelfde tijd lukte wel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:42 schreef Moppert het volgende:
En het moet ook op hetzelfde tijdstip he iedere dag.
En het liefst terwijl je nog niet je bed uit bent geweest.
Als je weet hoe je cyclus er normaal uit ziet, temperatuursgewijs, kan je er zeker wel wat aan hebbenquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Temperaturen halverwege je cyclus heeft volgens mij niet zo veel zin
Bij voorkeur nadat je 4 uur in bed hebt gelegen, dach tik. Dus als je om 2 uur gaat plassen en om 7 uur wakker wordt, kan het prima.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:44 schreef Daui het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo mooie. Niet uit bed gaan als je snachts regelmatig eruit moet om te plassen. Maar dezelfde tijd lukte wel.
Hebben jullie ook temperatuur bijgehouden?
Ik denk dat je dit makkelijker kunt loslaten en de instelling hebben "het komt of het komt niet" als je al kindjes hebt, zoals jullie. Als je voor je eerste kindje bezig bent en het je diepste wens is om moeder te worden en je bijvoorbeeld ook al een wat hogere leeftijd hebt (en al langer bezig bent) dat je dan wel naar zulke tools grijpt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:51 schreef Moppert het volgende:
Nee. Wij gaan niets doen zoals temperaturen of ovulatietesten.
Ik kan daar helemaal niets mee. Ik vind het iets dat komt of dat komt niet.
Ook gaan we niet bewust seksen in de periode dat mijn eisprong is.
Ja, gisteren wakker geworden met een stress gevoel. De hele ochtend ook met een emo gevoel rondgelopen. Ik probeerde het eruit te huilen onder de douche, maar dan komt er niks. Ik snap er niks van. Hoop écht dat het er zo op werk niet uit komtquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:20 schreef Daui het volgende:
[..]
En voor de rest nog huilen enzo (de gekkigheid)? Ik heb nonstop lopen janken om desperate housewives. Bij mij moet mijn NOD ergens deze week zijn.
Ja hier net 33 geworden en het allerliefst zou ik toch meer dan één kindje willen. Een jaartje afwachten zit er dan ook niet echt inquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:31 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit makkelijker kunt loslaten en de instelling hebben "het komt of het komt niet" als je al kindjes hebt, zoals jullie. Als je voor je eerste kindje bezig bent en het je diepste wens is om moeder te worden en je bijvoorbeeld ook al een wat hogere leeftijd hebt (en al langer bezig bent) dat je dan wel naar zulke tools grijpt.
Wel fijn dat jezelf geen behoefte hebt om wat dan ook bij te houden.
zit nu op dag 3 en heb vooral last van krampenquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:25 schreef Daui het volgende:
He MaJo hoe gaat het in de nieuwe ronde? Is je temperatuur voordat je uit bed gaat 37,5?
+1quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:31 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit makkelijker kunt loslaten en de instelling hebben "het komt of het komt niet" als je al kindjes hebt, zoals jullie. Als je voor je eerste kindje bezig bent en het je diepste wens is om moeder te worden en je bijvoorbeeld ook al een wat hogere leeftijd hebt (en al langer bezig bent) dat je dan wel naar zulke tools grijpt.
Wel fijn dat jezelf geen behoefte hebt om wat dan ook bij te houden.
Ik las het niet als sneer maar als antwoord op mijn vraag of ze ook aan temperaturen deed.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
+1ik vind het wat makkelijk praten als je al een kind hebt en vind het ook een beetje als sneer overkomen eerlijk gezegd. Niet iedereen wordt zo gemakkelijk zwanger en dan lijkt het me logisch dat je naar dat soort dingen gaat kijken.
Ik doe ook niet aan ovulatietesten omdat ik het nog spontaan wil houden maar als er na een jaar nog geen actie is ga ik dat zeker wel doen. Wij kunnen het ons ook qua leeftijd niet permitteren om het te lang aan te kijken.
Dat vraag ik me inderdaad af ook af. En inderdaad om een vog.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:19 schreef Limone het volgende:
Als ze dat al niet willen doen, kan je je afvragen of het wel een fijne werkgever is.
En een extravoor jou, Cygne. Wat een achtbaan, maar wat een lieve mensen heb je om je heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb dit teruggestuurd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt hoor. Dingen van me eisen en vervolgens er zelf niet aan meewerken.De andere sollicitanten waren trouwens iemand uit india en iemand uit Armenië. Waarschijnlijk hebben ze die aangenomen. Die hadden geen vog nodig. Dat ze eigenlijk geen Nederlands spreken is niet zo van belang, voor Nederlandse klantenservice.
![]()
Nope. Al aangeboden. Maar daarop kreeg ik 'we do not sign any documents for this job.'.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:04 schreef MaJo het volgende:
Temperaturen bij mij wordt nog spannend, ik heb standaard een temperatuur rond de 37,5 dus dan heb ik waarschijnlijk bijna koorts met de eisprongdenk ook niet dat ik het ga doen
Cygne wat stom van je baankun jij de aanvraag niet doen en dat zij hem alleen voor je ondertekenen? Misschien dat ze het dan wel doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |