abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 november 2014 @ 11:28:01 #151
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146982711
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:17 schreef Daui het volgende:

[..]

Ik heb de eerste ronde temperatuur bijgehouden. Voor de eisprong heb ik onder de 36,4 en na de eisprong boven de 36,6. Ik heb deze ronde een paar keer temperatuur bijgehouden. Het kwam overeen.
Je temperatuur wordt niet opeens veel hoger of lager toch?
Jawel je temperatuur heeft heel veel standjes :D
En bij veel mensen is het verschil de 2 cijfers achter de komma.
Dus zo makkelijk zit dat niet met temperaturen.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146982955
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:28 schreef Moppert het volgende:

[..]

Jawel je temperatuur heeft heel veel standjes :D
En bij veel mensen is het verschil de 2 cijfers achter de komma.
Dus zo makkelijk zit dat niet met temperaturen.
In mijn grafiek was een duidelijk verschil tussen voor en na. Maar als ik het goed begrijp kan ik bijvoorbeeld in ronde 3 voor de eisprong 36.1 - 36.3 hebben en in ronde 4 voor de eisprong 36.5 - 36.7?
  dinsdag 25 november 2014 @ 11:35:44 #153
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146983001
Ja of gewoon een griepje waardoor je temperatuur al wat hoger ligt ofzo.
Als je gaat temperaturen is het half doen gewoon niet genoeg.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146983086
Een paar bier de avond tevoren geeft ook een piek in temperatuur. :@ :')
pi_146983150
Verdorie dacht ik effe dat ik er makkelijk vanaf kwam.
pi_146983242
Mijn ervaring is overigens dat je na drie maanden temperaturen prima je eisprong kan bepalen. Nog twee maanden dus! ;) *O*
  dinsdag 25 november 2014 @ 11:42:31 #157
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146983272
En het moet ook op hetzelfde tijdstip he iedere dag.
En het liefst terwijl je nog niet je bed uit bent geweest.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146983337
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:42 schreef Moppert het volgende:
En het moet ook op hetzelfde tijdstip he iedere dag.
En het liefst terwijl je nog niet je bed uit bent geweest.
Ja dat is ook zo mooie. Niet uit bed gaan als je snachts regelmatig eruit moet om te plassen. Maar dezelfde tijd lukte wel.
Hebben jullie ook temperatuur bijgehouden?
  dinsdag 25 november 2014 @ 11:51:46 #159
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146983683
Nee. Wij gaan niets doen zoals temperaturen of ovulatietesten.
Ik kan daar helemaal niets mee. Ik vind het iets dat komt of dat komt niet.
Ook gaan we niet bewust seksen in de periode dat mijn eisprong is.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 25 november 2014 @ 11:56:57 #160
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146983843
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Temperaturen halverwege je cyclus heeft volgens mij niet zo veel zin :)
Als je weet hoe je cyclus er normaal uit ziet, temperatuursgewijs, kan je er zeker wel wat aan hebben :).
KuikenGuppy
  dinsdag 25 november 2014 @ 11:58:40 #161
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146983901
Oh, spuit 11, zie ik nu :').
KuikenGuppy
  Moderator dinsdag 25 november 2014 @ 12:03:57 #162
5428 crew  miss_sly
pi_146984070
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:44 schreef Daui het volgende:

[..]

Ja dat is ook zo mooie. Niet uit bed gaan als je snachts regelmatig eruit moet om te plassen. Maar dezelfde tijd lukte wel.
Hebben jullie ook temperatuur bijgehouden?
Bij voorkeur nadat je 4 uur in bed hebt gelegen, dach tik. Dus als je om 2 uur gaat plassen en om 7 uur wakker wordt, kan het prima.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 25 november 2014 @ 12:04:23 #163
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146984079
Temperaturen bij mij wordt nog spannend, ik heb standaard een temperatuur rond de 37,5 dus dan heb ik waarschijnlijk bijna koorts met de eisprong :') denk ook niet dat ik het ga doen :P

Cygne wat stom van je baan :( kun jij de aanvraag niet doen en dat zij hem alleen voor je ondertekenen? Misschien dat ze het dan wel doen.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_146984809
He MaJo hoe gaat het in de nieuwe ronde? Is je temperatuur voordat je uit bed gaat 37,5?
pi_146984926
Sjois en Cygne, wat stom van jullie banen!

Daui: ik denk dat ovulatietesten minder intens of heftig is als temperaturen.
Schudden voor gebruik
pi_146985052
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:51 schreef Moppert het volgende:
Nee. Wij gaan niets doen zoals temperaturen of ovulatietesten.
Ik kan daar helemaal niets mee. Ik vind het iets dat komt of dat komt niet.
Ook gaan we niet bewust seksen in de periode dat mijn eisprong is.
Ik denk dat je dit makkelijker kunt loslaten en de instelling hebben "het komt of het komt niet" als je al kindjes hebt, zoals jullie. Als je voor je eerste kindje bezig bent en het je diepste wens is om moeder te worden en je bijvoorbeeld ook al een wat hogere leeftijd hebt (en al langer bezig bent) dat je dan wel naar zulke tools grijpt.

Wel fijn dat jezelf geen behoefte hebt om wat dan ook bij te houden.
Schudden voor gebruik
pi_146985083
Betreft spelletjes avond. Ik niet, sorry.

Het is allemaal veel te ver weg ^^,
Schudden voor gebruik
pi_146985119
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:20 schreef Daui het volgende:

[..]

En voor de rest nog huilen enzo (de gekkigheid)? Ik heb nonstop lopen janken om desperate housewives _O- . Bij mij moet mijn NOD ergens deze week zijn.
Ja, gisteren wakker geworden met een stress gevoel. De hele ochtend ook met een emo gevoel rondgelopen. Ik probeerde het eruit te huilen onder de douche, maar dan komt er niks. Ik snap er niks van. Hoop écht dat het er zo op werk niet uit komt :+.
pi_146985194
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:31 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ik denk dat je dit makkelijker kunt loslaten en de instelling hebben "het komt of het komt niet" als je al kindjes hebt, zoals jullie. Als je voor je eerste kindje bezig bent en het je diepste wens is om moeder te worden en je bijvoorbeeld ook al een wat hogere leeftijd hebt (en al langer bezig bent) dat je dan wel naar zulke tools grijpt.

Ja hier net 33 geworden en het allerliefst zou ik toch meer dan één kindje willen. Een jaartje afwachten zit er dan ook niet echt in
  Moderator dinsdag 25 november 2014 @ 12:36:06 #170
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146985247
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:25 schreef Daui het volgende:
He MaJo hoe gaat het in de nieuwe ronde? Is je temperatuur voordat je uit bed gaat 37,5?
zit nu op dag 3 en heb vooral last van krampen :X

Temp is de hele dag zo hoog bij mij, als ik in bed lig waarschijnlijk nog wat hoger. Probeer niet te vaak te tempen want het zegt toch niets bij mij :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator dinsdag 25 november 2014 @ 12:40:16 #171
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146985430
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:31 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

+1 :Y ik vind het wat makkelijk praten als je al een kind hebt en vind het ook een beetje als sneer overkomen eerlijk gezegd. Niet iedereen wordt zo gemakkelijk zwanger en dan lijkt het me logisch dat je naar dat soort dingen gaat kijken.

Ik doe ook niet aan ovulatietesten omdat ik het nog spontaan wil houden maar als er na een jaar nog geen actie is ga ik dat zeker wel doen. Wij kunnen het ons ook qua leeftijd niet permitteren om het te lang aan te kijken.
pi_146986171
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:40 schreef MaJo het volgende:

[..]

+1 :Y ik vind het wat makkelijk praten als je al een kind hebt en vind het ook een beetje als sneer overkomen eerlijk gezegd. Niet iedereen wordt zo gemakkelijk zwanger en dan lijkt het me logisch dat je naar dat soort dingen gaat kijken.

Ik doe ook niet aan ovulatietesten omdat ik het nog spontaan wil houden maar als er na een jaar nog geen actie is ga ik dat zeker wel doen. Wij kunnen het ons ook qua leeftijd niet permitteren om het te lang aan te kijken.
Ik las het niet als sneer maar als antwoord op mijn vraag of ze ook aan temperaturen deed.

Als het goed is is je temperatuur lager als je nog in bed ligt. Bij mij scheelt dat wel een halve graad denk ik. Hoeveel maanden ben je bezig op het moment? Jij bent 32 toch?
  dinsdag 25 november 2014 @ 13:05:25 #173
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146986354
Laat maar :')

[ Bericht 96% gewijzigd door Moppert op 25-11-2014 13:34:06 ]
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146987219
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 09:19 schreef Limone het volgende:
Als ze dat al niet willen doen, kan je je afvragen of het wel een fijne werkgever is.

En een extra :* voor jou, Cygne. Wat een achtbaan, maar wat een lieve mensen heb je om je heen.
Dat vraag ik me inderdaad af ook af. En inderdaad om een vog.

Dit kreeg ik, net alsof ik rare eisen stel. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb dit teruggestuurd:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hoor. Dingen van me eisen en vervolgens er zelf niet aan meewerken. :') De andere sollicitanten waren trouwens iemand uit india en iemand uit Armenië. Waarschijnlijk hebben ze die aangenomen. Die hadden geen vog nodig. Dat ze eigenlijk geen Nederlands spreken is niet zo van belang, voor Nederlandse klantenservice. :')
pi_146987420
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:04 schreef MaJo het volgende:
Temperaturen bij mij wordt nog spannend, ik heb standaard een temperatuur rond de 37,5 dus dan heb ik waarschijnlijk bijna koorts met de eisprong :') denk ook niet dat ik het ga doen :P

Cygne wat stom van je baan :( kun jij de aanvraag niet doen en dat zij hem alleen voor je ondertekenen? Misschien dat ze het dan wel doen.
Nope. Al aangeboden. Maar daarop kreeg ik 'we do not sign any documents for this job.'.

Dus :')
pi_146987439
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 13:05 schreef Moppert het volgende:

Ik vond het een mooi antwoord.
pi_146987452
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 13:39 schreef Daui het volgende:

[..]

+1
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Moderator dinsdag 25 november 2014 @ 13:40:16 #178
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146987470
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 13:00 schreef Daui het volgende:

[..]

Ik las het niet als sneer maar als antwoord op mijn vraag of ze ook aan temperaturen deed.

Als het goed is is je temperatuur lager als je nog in bed ligt. Bij mij scheelt dat wel een halve graad denk ik. Hoeveel maanden ben je bezig op het moment? Jij bent 32 toch?
ik ben juist altijd wat koortsig als ik in bed lig, maar ik ben ook niet zo representatief vanwege ME en krakkemikkig lichaam :P ik ben inderdaad 32 en nu in de vierde ronde :)

@moppert ik zeg nergens dat ik denk dat het makkelijk voor je is maar misschien is dit ook niet het juiste topic voor zulke discussies, gezien het feit dat sommigen hier een grote kinderwens hebben en een zwangerschap nog ver weg lijkt. Daarom kwam het een beetje als sneer over hier. Maar zand erover, ben ook wat gevoelig vandaag :')
pi_146987519
quote:

[..]

knip ivm de laat maar :*
Ik wil ook absoluut niet stellen dat de wens op nogmaals moeder worden ondergeschikt is aan de wens moeder worden. Daarnaast is voor ieder de wens anders en de één ervaart het anders dan de ander. Het valt niet echt te labelen of af te wegen wat nu een meer of groter of rechtvaardiger verlangen is.
SPOILER
De twee wensen zijn echter in mijn optiek niet helemaal hetzelfde. En kunnen beide even zwaar wegen.
Ja, je weet wat je kunt verwachten aan het moederschap waardoor je misschien nog meer rammelt omdat je al een pracht versie(s) hebt rond hobbelen.
Natuurlijk zal het je ook pijn doen als het niet meer lukken wil. Niemand zal je dat ook tegenspreken.

Maar voor de eerste keer willen moederen is dit misschien wel de enige kans om te ervaren wat, in dit geval, jij dus wel de zegening hebt gehad (hoe moeilijk je weg ook is geweest). En als je dan al een tijdje bezig bent gaat het "onverschillige" er een beetje vanaf. En dat spreek ik geheel uit eigen ervaring. Momenteel bid ik diep in mijn hartje om op zijn minst een keer te mogen genieten van het ouderschap en alles wat daarbij komt kijken. Ik wil zo graag mama worden en mijn meneer zo graag papa. Als het dan niet lukt hebben wij nooit rond gehuppel en daar heb ik nu al natte ogen van.
Ook al ben ik normaal geen jankertje }:|

En de een draaft er ongelofelijk in door en de ander blijft er wat nuchter onder. De een voelt zich er prettig bij wel vanaf de eerste weken alles bij te houden en de andere voelt zich enkel fijn bij ongeplande batsavonturen. En het is allemaal prima :*

[ Bericht 12% gewijzigd door Stippelrientje op 25-11-2014 13:47:19 ]
Schudden voor gebruik
  Moderator dinsdag 25 november 2014 @ 13:42:08 #180
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146987528
quote:

sorry, wilde juist helemaal niet rot tegen je doen :* misschien zit de angst bij mij ook dieper dan ik toegeef :@
pi_146987538
Nou, het is toch prima dat iedereen er op zijn eigen manier in staat? Het gaat erom waar je je prettig bij voelt. Als je je prettig voelt bij dagelijks temperaturen en ovulatie testen, prima! Doe je dat niet, ook goed! Ik kan me voorstellen dat de druk hoger wordt naarmate je ouder wordt en meerdere kinderen wilt, maar het is niet eerlijk om te denken dat het voor dames die wel al kinderen hebben daarom maar makkelijker is.

Zouden we niet juist elkaar moeten steunen in de keuzes die we maken? We zitten allemaal in hetzelfde schuitje; we willen allemaal graag een kindje. We zijn volgens mij ook allemaal erg emotioneel, maar ik denk helemaal niet dat het als aanval bedoeld was :)

Ik zag de opmerking van Moppert overigens ook niet als sneer, en ik vind het onwijs leuk dat jullie voor een vierde gaan! :D
pi_146987573
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 13:38 schreef Cygne het volgende:

[..]

Nope. Al aangeboden. Maar daarop kreeg ik 'we do not sign any documents for this job.'.

Heel erg vreemd. Zij wilden toch van jou een VOG hebben? Als ze het aanvraagformulier niet willen invullen wat voor werk je gaat doen en op welk gebied zij een VOG willen ontvangen waarom vragen ze er dan om. o|O
pi_146987590
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 13:38 schreef Cygne het volgende:

[..]

Gekkigheid! :(
pi_146987602
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 13:39 schreef Daui het volgende:

[..]

Ik ook! En zo lekker uitgebreid, mag je vaker doen. ;)
pi_146987754
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 13:43 schreef Daui het volgende:

[..]

Heel erg vreemd. Zij wilden toch van jou een VOG hebben? Als ze het aanvraagformulier niet willen invullen wat voor werk je gaat doen en op welk gebied zij een VOG willen ontvangen waarom vragen ze er dan om. o|O
Nou dat. :')
T enige wat ze moesten doen was een handtekening en n stempel.

Er was verder ook geen reden voor. Ze doen t gewoon niet. Klaar. Donderdag zei ze dat ze t met t management ging overleggen. Vrijdag had ze iemand anders aangenomen. Ik geloof dus niet dat ze écht t management heeft gesproken. Ik ga t management ook nog een mailtje sturen.
  Moderator dinsdag 25 november 2014 @ 13:55:27 #186
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146987947
Het is precies wat stippel zegt. Ik zou ook zo graag een kindje willen en wie weet lukt dat wel nooit (familievoorgeschiedenis) en dan is het lastig als iemand die al kinderen heeft er zo makkelijk over praat. That's all.
  dinsdag 25 november 2014 @ 13:56:18 #187
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146987976
Ik praat er helemaal niet makkelijk over :{

Ik snap dus echt heel erg goed dat anderen het wel doen met testen en temperaturen.
En ik snap dat de pijn heel anders is als er geen kind zal komen,.
Ik wilde dat ook absoluut niet wegcijferen.

Daarom zou ik het ook prima vinden als iedereen die nu mee post eerder is dan ons. :Y
Het geen mij pijn deed was vooral de opmerking dat het niet voor iedereen makkelijk is.
Het is gezien het verloop van mijn vorige zwangerschap niet echt een slimme keus maar de wens van een kindje kan ook bij mij echt heel veel pijn doen.

Misschien wel juist door de heftigheid van de vorige zwangerschap. Het gevoel het over willen doen. Het nog 1 keer een zwangerschap waarin het niet alleen onbegrip is. Niet mijn schoonouders die de kraamweek verzieken.

Niet dat dit de reden is om nog een kindje te willen want ik begrijp niet waarom ik dat nog wil.
Ik kan het gewoon niet loslaten de wens terwijl ik dat liever wel deed want 3 is veel :D
De wens is zo sterk voor mij (ons) dat ik niet kan zeggen 3 is genoeg.

Als het dan niet lukt zal het heel veel pijn doen maar zou het een andere afsluiting zijn.
Het idee van nooit meer een kindje doet zo ongelofelijk veel pijn die ik niet weet te plaatsen.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 25 november 2014 @ 13:59:15 #188
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_146988063
:*

Ik heb op de een of andere manier geen pijnlijke drang meer. Ik heb er geloof in dat het gaat gebeuren..

En dat is ook sinds we er echt voor begonnen zijn.. (en ondanks dat ik nu ongesteld ben)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_146988209
Ik wil best mee doen met meet game nogwattes maar ik waarschuw iedereen
Dit ben ik met Risk

Niemand in mijn familie wil nog Risk spelen. Als kind ging ik altijd voor de hele wereld en deed ik net alsof ik nog mijn doelstellingen niet had gehaald >:)
  dinsdag 25 november 2014 @ 14:07:32 #190
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146988287
Ik heb de reactie van Moppert gemist, maar Stippelrientje, ik dacht eerst precies als jij. Ik had een mk achter de rug, en al vele jaren wachten tot mijn man er ook klaar voor was aan een gezin te beginnen. Bij anderen dacht ik snel: jij hebt tenminste een kind. Alsof hun verlangen daardoor minder heftig mocht zijn dan het mijne.
Nu ik mama ben, besef ik me dat het echt geen verschil maakt, het verlangen is even groot.
Het enige wat ik verschil vind maken, is dat ik het nu zou kunnen accepteren als het bij één kind zou blijven. Helemaal kinderloos zou ik denk ik minder of niet kunnen accepteren.
Oh en ik rammel alleen nog maar, dus wat doe ik hier eigenlijk :@ :').
KuikenGuppy
pi_146988313
Ik sta er wel anders in, nu ik een kind heb. De druk is er inderdaad vanaf. Bij temperaturen en ovulatietesten denk ik nu alleen maar: pff gedoe. Terwijl ik de vorige keer wel getemperatuurd heb. Mocht het niet raak zijn in januari dan slaan we een paar maandjes over, omdat ik december een lastige periode vind. Dat is hoe ik er nu in sta en als je dat lastig vindt, dan vind ik dat jammer, maar heel veel kan ik er natuurlijk ook niet aan doen.
pi_146988372
dinsdag 25 november 2014 14:07 schreef Burdie het volgende:[/b]
Ik heb de reactie van Moppert gemist, maar Stippelrientje, ik dacht eerst precies als jij. Ik had een mk achter de rug, en al vele jaren wachten tot mijn man er ook klaar voor was aan een gezin te beginnen. Bij anderen dacht ik snel: jij hebt tenminste een kind. Alsof hun verlangen daardoor minder heftig mocht zijn dan het mijne.
Nu ik mama ben, besef ik me dat het echt geen verschil maakt, het verlangen is even groot.
Het enige wat ik verschil vind maken, is dat ik het nu zou kunnen accepteren als het bij één kind zou blijven. Helemaal kinderloos zou ik denk ik minder of niet kunnen accepteren.
[/quote]

Als het dan niet lukt zal het heel veel pijn doen maar zou het een andere afsluiting zijn.
Het idee van nooit meer een kindje doet zo ongelofelijk veel pijn die ik niet weet te plaatsen.
[/quote]

Rammelende Burdie. Hoe oud is je eerste kindje?

SPOILER
  Moderator dinsdag 25 november 2014 @ 14:14:46 #193
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146988496
Het lukt me niet helemaal om dit goed onder woorden te brengen zonder anderen een rotgevoel te geven. Sorry moppert, ik wil je namelijk helemaal niet afvallen. Zoals ik al zei zit dit denk ik dieper dan ik zelf dacht ;(
  dinsdag 25 november 2014 @ 14:15:46 #194
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146988526
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 14:14 schreef MaJo het volgende:
Het lukt me niet helemaal om dit goed onder woorden te brengen zonder anderen een rotgevoel te geven. Sorry moppert, ik wil je namelijk helemaal niet afvallen. Zoals ik al zei zit dit denk ik dieper dan ik zelf dacht ;(

@Daui mijn zoon is 8,5 maanden.
Ik denk (hoop) dat we op zijn eerste verjaardag de rubbers de deur uit doen.
KuikenGuppy
pi_146988546
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 14:15 schreef Burdie het volgende:

[..]

Mijn zoon is 8,5 maanden.
Ik denk (hoop) dat we op zijn eerste verjaardag de rubbers de deur uit doen.
Ritueel in de fik steken ;)
pi_146988548
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 14:07 schreef Burdie het volgende:
Het is precies wat jij extra omschrijft wat ik bedoel...
Schudden voor gebruik
pi_146988697
he wat een gezellig onderwerp!

Bedankt trouwens voor de tip van de tony chocolony aanbieding! O+
Ik ga dat eens even van het weekend inslaan, want binnenkort moet ik er weer aan geloven.. })

Ondertussen nog steeds hondsziek en mijn meneer die van vroeg tot laat moet werken. Rete gezellig bij ons. Januari kan niet vroeg genoeg komen O-)
Schudden voor gebruik
pi_146988805
Hier hetzelfde, stippelrientje.

Verder denk ik dat het goed is dat iedereen er anders in staat. Anders zou het ook zo saai worden. En niet iedereen weet het verleden van iedereen, natuurlijk. Ik heb namelijk geen idee van wat er bij Moppert aan de hand was.

Ik probeer er relaxed in te staan, maar dat is nogal moeilijk. De Duutser (m'n vriend) staat er veel relaxter in. Ik geloof dat hij ook nogal zal schrikken als het raak is.

Verder denk ik wellicht eventueel m'n eisprong gevoeld te hebben vandaag. Kramp is een groot woord, maar wat steken-achtige gevoelens net boven m'n schaambot, rechts. Kan ook goed zijn dat ik me het inbeeld omdat ik het graag wil voelen, natuurlijk. Iig zouden we dan goed getimed hebben met seks gister, denk ik.
pi_146988982
Je omschrijft t goed, burdie.

Mijn ouders wilden heel graag een derde die kwam er pas na tien jaar. De wens was net zo sterk maar ze hadden het ook kunnen accepteren als t niet was gebeurd.

Ik heb trouwens een fb-groep gevonden vol met mensen met translocaties. Uiteindelijk hebben ze bijna allemaal een kindje gekregen. Gisteren een poos zitten praten met iemand die dezelfde translocatie heeft. Inmiddels is zij 20 weken zwanger.

En ik sterk en positief. Ik heb vanaf mijn twaalfde veel verdriet gekend. Veel naasten overleden, gepest, veel belemmering door mijn oogafwijking. Maar ik heb ook geweldige (schoon)ouders, een lieve broer en zus, fantastische vrienden. En de allerliefste man. Verder ook heel veel fijne dingen meegemaakt. O+ En ik kan t ook gewoon niet. Mezelf zielig vinden, ik moet er toch mee verder. En uiteindelijk komt t ook wel goed, daar ben ik van overtuigd. :Y
pi_146989669
Ik heb bloed... *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')