abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 november 2014 @ 16:29:47 #101
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_146958770
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 14:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ibuprofen beinvloedt de vruchtbaarheid, misschien ook iets om over na te denken
Jah daar was ik al achter dus ik probeer ze nog maar 1 keer per maand te gebruiken..
Ik ben er nog niet achter hoe ik het zonder ibuprofen kan doen.. paracetamol werkt gewoon niet .. maar de komende tijd toch maar eens proberen dan..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_146958883
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 16:04 schreef Moppert het volgende:

[..]

Wat voor zetpillen?
Oh ik zie dat het paracetamol zetpillen zijn. Ik gebruik deze echt zelden. Maar het is vaak wel 1000MG waardoor ik meteen in slaap val
  maandag 24 november 2014 @ 16:35:12 #103
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146958950
Maar als je echt af en toe die ibuprofen nodig hebt dan zou ik eerst de andere dingen die je eventueel nog doet die de vruchtbaarheid etc tegenwerken schrappen.
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 16:32 schreef Daui het volgende:
Oh ik zie dat het paracetamol zetpillen zijn. Ik gebruik deze echt zelden. Maar het is vaak wel 1000MG waardoor ik meteen in slaap val
En paracetamol kan je gewoon normale dosis doorslikken tijdens je zwangerschap :D
1000 mg in zetpilvorm is evenveel als 500mg tabletvorm en is dus helemaal prima.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  maandag 24 november 2014 @ 16:36:31 #104
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_146958999
Welke andere dingen kunnen dat zijn moppert?
pi_146959127
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 16:35 schreef Moppert het volgende:
Maar als je echt af en toe die ibuprofen nodig hebt dan zou ik eerst de andere dingen die je eventueel nog doet die de vruchtbaarheid etc tegenwerken schrappen.

[..]

En paracetamol kan je gewoon normale dosis doorslikken tijdens je zwangerschap :D
1000 mg in zetpilvorm is evenveel als 500mg tabletvorm en is dus helemaal prima.
Wat zou de vruchtbaarheid kunnen tegenwerken?
pi_146959361
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 16:24 schreef Moppert het volgende:
Nee niet helemaal.

Op de dag dat je menstruatie begint, begint je menstruatiecyclus (= dag 1).
en je meest vruchtbare periode is rond de 2 a 3 dagen voor je eisprong.
ja, dat weet ik. Maar, volgens die app zal m'n ovulatie 14 dagen voor het begin van m'n volgende menstruatie zijn...En geen idee of dat klopt.
pi_146959368
He dames hebben jullie al gezien dat de Tony Choco repen in de aanbieding zijn bij de AH? :Y)
Mijn NOD is bijna dus dan zal ik maar alvast in gaan slaan haha ;)
  maandag 24 november 2014 @ 17:28:02 #108
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146960471
Alcohol en drugs en dus idd ook bepaalde geneesmiddelen / kruiden.

Als de ibuprofen echt belangrijk is voor je functioneren is dat niet direct iets wat ik zou minderen.
Ik persoonlijk kies dan liever voor de alcohol en het roken etc
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  maandag 24 november 2014 @ 17:33:44 #109
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_146960622
In hoe verre tast alcohol je vruchtbaarheid aan?
2 drankjes per week? Of 2 flessen per week?
  maandag 24 november 2014 @ 17:35:51 #110
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_146960677
Rondom de bevruchting (ook wel conceptie genoemd), kan alcoholgebruik door de vrouw en alcoholgebruik door de man effect hebben op de bevruchting en op de zwangerschap.
Alcoholgebruik van de man verkleint de kans op een zwangerschap en vergroot de kans op een miskraam. Wanneer de man alcohol drinkt, komt dat ook in het sperma terecht. Dit kan schade aan de zaadcellen veroorzaken. Ook kan het gebeuren dat wanneer sperma gedurende de bevruchting alcohol bevat, de bevruchting moeilijker of niet plaatsvindt.

Als een vrouw alcohol drinkt, kan dit haar eicel beschadigen. Dus, als u rondom de bevruchting alcohol drinkt, verlaagt dit uw vruchtbaarheid en verhoogt dit de kans op een miskraam.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  maandag 24 november 2014 @ 17:45:48 #111
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_146960915
Rokende vrouwen zijn minder vruchtbaar dan niet-rokende vrouwen. Rokende vrouwen hebben ook minder kans om zwanger te raken bij ziekenhuisbehandelingen (zoals in-vitrofertilisatie; IVF). Let op: ook rokende mannen zijn minder vruchtbaar.
een miskraam
Als je rookt, heb je meer kans op een miskraam. Ook hebben rokende vrouwen meer kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

Dit telt ook voor meeroken.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_146961740
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 16:15 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Pas 2 rondes gehad na verwijderen spiraal. Maar even aankijken dus. Ik heb dus ook geen idee wanneer ik weer ongesteld moet zijn, of wanneer ik ovuleer. Ja, gebaseerd op app (die denk ik 14 dagen voor ongesteld zijn rekent), moet ik vandaag ovuleren, en wordt ik dus over 2 weken ongesteld. We shall see!
Ok, spannend dan! Dan weet je dus ook niet of je zelf iets merkt van de eisprong waarschijnlijk.
En die 14 dagen klopt wel inderdaad, daar zit niet zo heel veel marge in als het goed is.
pi_146962054
Cygne je hebt een lieve (schoon)familie. Ik kan me voorstellen dat je je 'schuldig' voelt maar hopelijk kun je dat snel relativeren, inderdaad, apekool! *knuffel*

Leuk, Paxlie in de OP! Weer eens wat anders *O* :+

Jammer Majo, maar, nieuwe ronde!
Septemberbaby's zijn leuk, ik heb er een van 30 *; :+

Barreltje ook op naar de volgende ronde. Hopelijk valt de pijn snel mee

Geen sex om een periode van geboorte uit te sluiten. Koekkoek 8)7
Wachten vanwege studie bijv. kan ik me nog voorstellen

quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 17:35 schreef Paxlie het volgende:
Rondom de bevruchting (ook wel conceptie genoemd), kan alcoholgebruik door de vrouw en alcoholgebruik door de man effect hebben op de bevruchting en op de zwangerschap.
Alcoholgebruik van de man verkleint de kans op een zwangerschap en vergroot de kans op een miskraam. Wanneer de man alcohol drinkt, komt dat ook in het sperma terecht. Dit kan schade aan de zaadcellen veroorzaken. Ook kan het gebeuren dat wanneer sperma gedurende de bevruchting alcohol bevat, de bevruchting moeilijker of niet plaatsvindt.

Als een vrouw alcohol drinkt, kan dit haar eicel beschadigen. Dus, als u rondom de bevruchting alcohol drinkt, verlaagt dit uw vruchtbaarheid en verhoogt dit de kans op een miskraam.
Nou ben ik geen man.. Maar hadden zaadjes geen opbouwtijd? Als in, drankje vandaag, heeft effect op de zaadjes die er over ?? tijd uitschieten?

*O* *O* Spelletjesmeet *O* *O*
Begreep dat er op zich wel animo naar is maar een meet an sich vind ik wel erg leuk!
Ergens in maart. Wie gaan er mee?
- Cassandra87
- KapiteinCupcake
  maandag 24 november 2014 @ 18:47:30 #114
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_146962463
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:50 schreef Moppert het volgende:

[..]

O+

En ik ben voor een fok-oud-spelletjesmeet *O*
Oude (on)bekende.
pi_146963292
Zolang ik kan doe ik gezellig mee-meeten!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 24 november 2014 @ 19:32:11 #116
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_146964241
Ik wil ook graag spelletjes meeten!
pi_146964333
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 18:35 schreef Cassandra87 het volgende:

*O* *O* Spelletjesmeet *O* *O*
Begreep dat er op zich wel animo naar is maar een meet an sich vind ik wel erg leuk!
Ergens in maart. Wie gaan er mee?
- Cassandra87
- KapiteinCupcake
- Joycie88
- Barreltje
Zaterdag 27 maart?
pi_146964442
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 11:25 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Woei, dat is laat dan! Maar na de eisprong zou je binnen 14 dagen ongesteld moeten worden toch?
Dat zou moeten :Y Maar we hebben er wel gebruik van gemaakt. Ik ben benieuwd :)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_146964656
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:34 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Zaterdag 27 maart?
Doe mij maar even op misschien, want ik moet wrs korfballen :)
  maandag 24 november 2014 @ 19:46:33 #120
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_146964908
27 maart is een vrijdag?
pi_146965053
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 18:22 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ok, spannend dan! Dan weet je dus ook niet of je zelf iets merkt van de eisprong waarschijnlijk.
En die 14 dagen klopt wel inderdaad, daar zit niet zo heel veel marge in als het goed is.
Nee, ik heb nog nooit iets gemerkt van een eisprong. We zullen zien! Emotioneel gezien vind ik het ook spannend, rationeel gezien weet ik dat dit de eerste ronde is en ik niet al te hoge verwachtingen moet hebben...
pi_146965268
quote:
7s.gif Op maandag 24 november 2014 19:46 schreef Barreltje het volgende:
27 maart is een vrijdag?
Ik kijk scheel :') Bedoel 28

Wij hebben tussen 25 februari en 21 maart iets van 7 verjaardagen dus dat was de enige dag die ik op relatief korte termijn kon bedenken
Als ik voor mijzelf spreek tenminste.. We moeten nog zat klussen in ons nieuwe huis straks
  maandag 24 november 2014 @ 19:56:23 #123
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_146965358
Doen we toch een klus/spelletjes meet?
pi_146965764
Pfff! Ik heb het bijna te druk om te neuken, laat staan om er over te praten. ;)

Eens even kijken... Lushes! Van harte! Fijne zwangerschap! *O*

Spelletjesmeet sla ik even over. Ik hou niet zo van spelletjes, behalve drankspelletjes. Maar ook die sla ik dan maar even over. :')

Leuk Moppert en Paxlie! Een vierde. Wow. *O*
pi_146965922
Ik heb echt een kutdag

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146966009
quote:
17s.gif Op maandag 24 november 2014 20:09 schreef SilverSjoiis het volgende:
Ik heb echt een kutdag

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt heel kut! Telefonisch?
:*
pi_146966058
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 20:11 schreef Daui het volgende:

[..]

Dat is echt heel kut! Telefonisch?
:*
:Y :{
Moest er ook zelf achteraan, anders had ik t nu nog niet geweten..
pi_146966189
quote:
Ik heb echt een kutdag

SPOILER
SPOILER
pi_146969280
28 maart heb ik hoogstwaarschijnlijk een verjaardag :(

Wat kut SilverSjoiis... over de telefoon nog wel!

Hier ben ik lekker emo, weet niet of het alleen door de film komt of dat ik ongesteld wordt (heb al heel de dag een zeurend gevoel).. Heb net "the fault in or stars" gekeken. Dus kan de Tony Choco wel gebruiken.. gelukkig niet in huis.
  Moderator maandag 24 november 2014 @ 21:27:59 #130
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146969850
Spelletjesmeet ben ik wel voor in :Y Vooral omdat ik ben begonnen hierover :+

Net bij de Appie geweest en wel KitKat gekocht, helemaal niet naar Tony Chocolonely gekeken _O-

En wat ben ik blij dat ik niet meer rook zeg, nu bijna een jaar gestopt O+ Vriendlief rookt nog wel maar gelukkig sinds Amerika wel buiten.

Sjois wat een stom nieuws :( Maar wel nog meer tijd voor FFF ;) :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_146970212
Hallo dames, ik heb weer even bijgelezen ;) LUSHES, gefeliciteerd! :D Wat super voor je!
Cygne, wat ontzettend fijn hoe je familie reageert, goed om te lezen.
Silver.. wat balen van je baan.. had je dat zien aankomen?

Hier nog 9 dagen tot mijn NOD... dit op basis van gemiddelde cycluslengte (die was heel wat maanden 28 dagen maar tijdens ronde 1 ineens 32 dagen, dus nu is het o.b.v. 30 dagen gemiddeld).
Ik voel me volkomen normaal dus heb eigenlijk het idee dat het niet raak zal zijn.

Spelletjes.. leuk! :D Toevallig dit weekend nog Dominion gespeeld met vrienden, echt een aanrader :)
Munchkin zag ik langskomen, dat heb ik echt lang niet gedaan. Ik wil ook wel meedoen onder voorbehoud!
pi_146970437
Silversjois wat klote en dan nog via de telefoon ook :( Heb je daar lang gewerkt?

Majo sorry :P Was wat enthousiast haha, heb je idee gestolen. Je mag t zelf ook organiseren als je dat graag hebt hoor
Willen de gene die willen t lijstje aanvullen :)
  Moderator maandag 24 november 2014 @ 22:22:44 #133
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146972305
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 21:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Silversjois wat klote en dan nog via de telefoon ook :( Heb je daar lang gewerkt?

Majo sorry :P Was wat enthousiast haha, heb je idee gestolen. Je mag t zelf ook organiseren als je dat graag hebt hoor
Willen de gene die willen t lijstje aanvullen :)
Oh nee joh dat maakt niks uit :D Ik heb de meet ook niet bedacht maar het wel aangezet door te vertellen dat ik zaterdag spelletjesavond zou hebben :) Sowieso is mijn huis er te klein voor ben ik bang ;)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_146974534
quote:
Ik heb echt een kutdag

SPOILER
Stom! :6

Knuf
  maandag 24 november 2014 @ 23:51:58 #135
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_146975497
Silver wat stom! :( en nog over de telefoon ook, jezus :{

Ik heb verder maar weinig te melden, vandaar dat ik zo weinig post. Ben niet meer ongesteld dus deze maand maar weer regelmatig aan de bats :Y)

Qua bordspelletjes ben ik eigenlijk alleen fan van Carcasonne, maar ik speel het maar weinig. En ik doe veel spelletjes op m'n telefoon :')
Semper frakkin fi!
pi_146976667
Kut zeg Silver. Hier ook.

SPOILER
Veel plezier met je indiase dutch native speaker dan he. :{w
pi_146977485
Wat stom van jullie werk Cygne en Sjoiis!!

Je hebt PM terug Joycie ;).

Over ibuprofen: gebruikte het netjes niet tussen ovulatie en NOD. Tot ik tattoo had laten zetten (afspraak stond al half jaar) en diegene die em had gezet als advies gaf in ieder geval die avond ibuprofen in te nemen, zou tegen zwelling helpen. Had ook ruim 3 uur geduurd om te zetten en voelde goed rauw, kennelijk ook tijdje verkrampt gezeten want ik had toch spierpijn in m'n bovenbeen de dagen erna! (Maar het resultaat mag er zijn O+) Die avond en ochtend erna 1 ibuprofen ingenomen, was wel iets na ovulatie, maar voelde verder niks. En ja hoor, test ik 10 dagen later positief :o. Voelde me even schuldig, maar was gelukkig niks mis.

Over tijd van het jaar: niet op gelet en je weet nooit wanneer het raak is dus ik vind het onzin om daarvoor te stoppen. M'n moeder maakte altijd de grap dat een Ram een Ram(p) is (oa m'n vader is er 1 :P). Toen ik zei wat m'n uitgerekende datum is "ohh dan is het dus.. Oh.. Een ram!" :') nouja, zoveel maakt een sterrenbeeld niet uit, toch?!

Cygne
SPOILER
OUD-spelletjes meet klinkt leuk :P (hoor natuurlijk minder in dit topic nu..) Lijkt me altijd leuk mensen achter de nickname te zien :D
Verwacht alleen iets (iemand) in maart :P
pi_146977607
Haha mijn vader, ik en mijn schoonmoeder zijn waterman. Mijn schoonmoeder is een dag voor mij jarig.

Morgen gaat mijn man ons schilderij ophangen. Mijn schoonmoeder heeft t zelf gemaakt. Het is een schilderij van een krat met kinderspeelgoed van mijn man en zijn zus. O+ Ik weet dat mijn schoonmoeder er erg aan gehecht is maar ze wist dat ik t zo mooi vind, al sinds ik daar voor t eerst kwam 8 jaar geleden. En nu mogen we het in ons huis ophangen. O+
pi_146979384
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 00:31 schreef Cygne het volgende:

SPOILER
Wat? Alleen omdat ze geen zin hadden om een VOG aan te vragen? Wat een idioten!
  dinsdag 25 november 2014 @ 09:14:54 #140
56471 pinquit
oh my lama!
pi_146979402
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 00:31 schreef Cygne het volgende:

SPOILER
w.t.f. :{ :') wat een prutsers hee.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_146979480
Als ze dat al niet willen doen, kan je je afvragen of het wel een fijne werkgever is.

En een extra :* voor jou, Cygne. Wat een achtbaan, maar wat een lieve mensen heb je om je heen.
pi_146979576
Cygne, ik vind het zo knap hoe je er mee omgaat (wat ik vanaf een computer kan zien dan he :P).

Je klinkt ondanks alles zo positief. En het lijkt of je veel lieve mensen om je heen hebt! :*
  dinsdag 25 november 2014 @ 09:27:13 #143
56471 pinquit
oh my lama!
pi_146979614
Zo, mijn laatste kluskans vannacht verspeeld door te laat naar bed + als een blok in slaap vallen :')
Ahwell, volgende maand nieuwe kansen :7
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_146981452
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 01:37 schreef Gevalletje het volgende:
Wat stom van jullie werk Cygne en Sjoiis!!

Je hebt PM terug Joycie ;).

Over ibuprofen: gebruikte het netjes niet tussen ovulatie en NOD. Tot ik tattoo had laten zetten (afspraak stond al half jaar) en diegene die em had gezet als advies gaf in ieder geval die avond ibuprofen in te nemen, zou tegen zwelling helpen. Had ook ruim 3 uur geduurd om te zetten en voelde goed rauw, kennelijk ook tijdje verkrampt gezeten want ik had toch spierpijn in m'n bovenbeen de dagen erna! (Maar het resultaat mag er zijn O+) Die avond en ochtend erna 1 ibuprofen ingenomen, was wel iets na ovulatie, maar voelde verder niks. En ja hoor, test ik 10 dagen later positief :o. Voelde me even schuldig, maar was gelukkig niks mis.

Over tijd van het jaar: niet op gelet en je weet nooit wanneer het raak is dus ik vind het onzin om daarvoor te stoppen. M'n moeder maakte altijd de grap dat een Ram een Ram(p) is (oa m'n vader is er 1 :P). Toen ik zei wat m'n uitgerekende datum is "ohh dan is het dus.. Oh.. Een ram!" :') nouja, zoveel maakt een sterrenbeeld niet uit, toch?!

Cygne
SPOILER
OUD-spelletjes meet klinkt leuk :P (hoor natuurlijk minder in dit topic nu..) Lijkt me altijd leuk mensen achter de nickname te zien :D
Verwacht alleen iets (iemand) in maart :P
Ja ik zag je foto al. Gaat hard met de buik :)
pi_146982008
Ik heb besloten om in de volgende ronde vanaf dag 13 weer te gaan temperaturen om te kijken of de eisprong nu langzaam aan terug gaat naar dag 14. Ovulatietesten laat ik even voor wat het is. Bang dat de controlfreak in mij dan weer helemaal doordraait

SPOILER
pi_146982112
Silver en Cygne, wat een eikeltjes! :( Gaat allemaal niet heel netjes!

Hier al wat krampjes beneden, nog vijf dagen tot mijn nod. Vandaag een 12 uurs dienst werken, en heb al last van mijn nek door de fysio :X.

Daui, als jij je prettig voelt bij temperaturen moet je dat zeker doen! Een beetje inzicht in je cyclus kan nooit kwaad!

SPOILER
pi_146982127
Temperaturen halverwege je cyclus heeft volgens mij niet zo veel zin :)
pi_146982341
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Temperaturen halverwege je cyclus heeft volgens mij niet zo veel zin :)
Ik heb de eerste ronde temperatuur bijgehouden. Voor de eisprong heb ik onder de 36,4 en na de eisprong boven de 36,6. Ik heb deze ronde een paar keer temperatuur bijgehouden. Het kwam overeen.
Je temperatuur wordt niet opeens veel hoger of lager toch?
pi_146982411
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:10 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Silver en Cygne, wat een eikeltjes! :( Gaat allemaal niet heel netjes!

Hier al wat krampjes beneden, nog vijf dagen tot mijn nod. Vandaag een 12 uurs dienst werken, en heb al last van mijn nek door de fysio :X.

Daui, als jij je prettig voelt bij temperaturen moet je dat zeker doen! Een beetje inzicht in je cyclus kan nooit kwaad!

SPOILER
En voor de rest nog huilen enzo (de gekkigheid)? Ik heb nonstop lopen janken om desperate housewives _O- . Bij mij moet mijn NOD ergens deze week zijn.
pi_146982694
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 09:27 schreef pinquit het volgende:
Zo, mijn laatste kluskans vannacht verspeeld door te laat naar bed + als een blok in slaap vallen :')
Ahwell, volgende maand nieuwe kansen :7
+1 en ohja er lag ook nog een kind tussen ons in. De saboteur. }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')