Dat is toch niet jullie fout inderdaad en dat is de natuur.quote:Op maandag 24 november 2014 09:34 schreef Lushes het volgende:
Zijn beste vriend probeert al jaren zwanger te worden met zijn vriendin en dat lukt maar niet. Hij durft het dus ook niet te vertellen aan hem, want dat zou niet goed vallen. Zijn vriendin is namelijk 25 en ik ben 36, zij proberen al jaren en bij ons is het in 1 keer raak. Dat is ook oneerlijk natuurlijk.
Ik weet me er alleen niet echt een houding in te geven. Kan bij mij ook nog misgaan, dus ik vind niet dat ik me er schuldig over moet voelen.
Ik ken werkelijk niemand die in september jarig is dus dat zou ook wel weer leuk zijnquote:Op maandag 24 november 2014 09:07 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Ah MaJo. September baby's zijn ook lief!
Ik gebruik period tracker. Die berekend op basis van mijn eerdere cycli mijn NOD. Deze keer zat ie er 1 dag naast dus dat is al best betrouwbaarquote:Op maandag 24 november 2014 09:36 schreef Daui het volgende:
[..]
Dat wordt wel een hele spannende kerst. Waar heb je jouw NOD op gebaseerd? Gemiddelde van de afgelopen maanden?
Ongesteldheidsauwboksquote:Op maandag 24 november 2014 09:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Tnx!
Hier is dedoorgebroken.. op zich niet erg alleen vervelend dat het zo pijnlijk is..
![]()
![]()
Op naar de volgende ronde!
Helemaal geen sex of veilig? Ha ik ben al blij als ik er uberhaupt 1 kan krijgen, welke maand van het jaar dan ookquote:Op maandag 24 november 2014 10:43 schreef Barreltje het volgende:
Jah.. Hier is dat morgen weer over (gelukkig)
En september kinderen.. m'n zusje is uit september.. en hmmm..
![]()
er zijn vast ook leuke mensen uit september..
overigens hou ik me niet echt bezig met wanneer een kindje evt geboren kan worden.. een vriendin heeft bepaalde maanden van het jaar geen sex omdat ze evt. misschien een kindje dan en dan kan krijgen..
Vanuit het ziekenhuis wist ik natuurlijk wanneer de bevruchting was en ik mocht tot aan de terugplaatsing Ibu's, daarna niet meer omdat ze uitgingen van zwanger until proven otherwisequote:Op maandag 24 november 2014 10:36 schreef Barreltje het volgende:
Trouwens.. Hoe zit het met pijnstillers en zwanger worden?
Als je eenmaal zwanger bent mag je geen ibuprofen geloof ik..
Maar is dat ook minder verstandig als je aan het proberen bent?
Gefeliciteerd Lushes! Wij zijn nu samen officieel de streepjes plassers van nummer 313.quote:Op maandag 24 november 2014 09:34 schreef Lushes het volgende:
Vanochtend weer even gepiest en nu 2 dikke strepen. Zelfs mijn vriend moet er om lachen en tegelijkertijd is er leed. Zijn beste vriend probeert al jaren zwanger te worden met zijn vriendin en dat lukt maar niet. Hij durft het dus ook niet te vertellen aan hem, want dat zou niet goed vallen. Zijn vriendin is namelijk 25 en ik ben 36, zij proberen al jaren en bij ons is het in 1 keer raak. Dat is ook oneerlijk natuurlijk.
Ik weet me er alleen niet echt een houding in te geven. Kan bij mij ook nog misgaan, dus ik vind niet dat ik me er schuldig over moet voelen.
Maar ik blijf nog even hier als jullie het goed vinden, ik ben nog niet helemaal klaar voor een verhuizing naar dat andere topic. Ik begin net aan jullie te wennen ( en aan de streepjes )
Hopelijk kan ik mijn vruchtbaarheid uitstralen naar iedereen die het nu nodig heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup zo doe ik dat ook iedere maand... geen ibuprofen meer na mijn eisprong. Enkel paracetamol.quote:Op maandag 24 november 2014 11:38 schreef Lijnloos het volgende:
Vanuit het ziekenhuis wist ik natuurlijk wanneer de bevruchting was en ik mocht tot aan de terugplaatsing Ibu's, daarna niet meer omdat ze uitgingen van zwanger until proven otherwise
Dus ik zou als je het aankunt gewoon niet doen met ibu na de eisprong...
Jij ook gefeliciteerdquote:Op maandag 24 november 2014 12:52 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Lushes! Wij zijn nu samen officieel de streepjes plassers van nummer 313.
Ik ben zelf ook 32 en voor ons ook het eerste kindje. Wel 2 jaar geleden een eerdere poging gedaan maar dat is helaas een miskraam geworden.
En nu ook meteen de eerste keer raak.
Ook hier nog de vraag of er nog een tweede bij gaat komen.
En ik wilde ook graag nog in dit topic blijven want ik vind het ook nog een beetje eng om naar het volgende te gaan.
Veel overeenkomsten dacht ik zo!
En zetpillen?quote:Op maandag 24 november 2014 14:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ibuprofen beinvloedt de vruchtbaarheid, misschien ook iets om over na te denken
24 dagen is wel kort, heb je dat altijd?quote:Op maandag 24 november 2014 15:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, mijn ouders zijn weer naar huis, het huis voor je zelf maakt vrijen wel wat makkelijker!
Volgens mijn app ovuleer ik vandaag (zal wel een paar dagen ruimte inzitten). Dat is gebaseerd op een cyclus van 24 dagen, redelijk kort dus. In ieder geval donderdag en vandaag seks gehad, en dat de komende dagen nog maar even overdoen. Ik ben benieuwd!
Wat voor zetpillen?quote:
Ik heb geen idee. Pas 2 rondes gehad na verwijderen spiraal. Maar even aankijken dus. Ik heb dus ook geen idee wanneer ik weer ongesteld moet zijn, of wanneer ik ovuleer. Ja, gebaseerd op app (die denk ik 14 dagen voor ongesteld zijn rekent), moet ik vandaag ovuleren, en wordt ik dus over 2 weken ongesteld. We shall see!quote:Op maandag 24 november 2014 15:56 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
24 dagen is wel kort, heb je dat altijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |