SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GestreeptestoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SilverSjoiisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PinquitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JantinaGrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SproetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sara82SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VenlaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BarreltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J0ycie88SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StippelrientjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HilzillahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DotteySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bottoms_upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KapiteinCupcakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DauiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BloemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Coccinelle (04-2014)
LuDann (09-2013)
Bloesem. (01-2014)
J0ycie88 (03-2014)
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze users uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe![]()
Zomerzon01
Lushes
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)SPOILER: hoe het niet moet..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Stippelrientje op 23-11-2014 22:39:56 ]Schudden voor gebruik![]()
Wie erin of eruit wil of een aanpassing you know the drill!
ik vond het wel leuk om de OP even ietsjepietsje aan te passen
[ Bericht 35% gewijzigd door Stippelrientje op 22-11-2014 17:17:27 ]Schudden voor gebruik![]()
Nee dat gaat gelukkig weer de goede kant opquote:
Beterschap ook voor de anderenIk zou vanavond naar een feestje maar blijf toch maar thuis, toch nog teveel koppijn
En laten we inderdaad weer hopen op een streepjesregen hierik zit nu op dag 32 en nog geen bloed te bekennen. Wordt dus weer een langere cyclus
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Stippel zou je in de OP op kunnen nemen dat ik onregelmatige cycli heb? Momenteel 25 - 40 - ? Dat scheelt weer met vragen van anderenWat fijnquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:17 schreef Cygne het volgende:
Oh en mijn schoonpapa was ook heel lief. Net naar de stad geweest even. FijnIk had ook niet anders verwacht
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Hartstikke mooiquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:01 schreef Stippelrientje het volgende:
Wie erin of eruit wil of een aanpassing you know the drill!
ik vond het wel leuk om de OP even ietsjepietsje aan te passenStippel! En beterschap. Gelukkig kan meneer Stippel nu voor jou zorgen
![]()
Jaquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:42 schreef Daui het volgende:
[..]
Hartstikke mooiStippel! En beterschap. Gelukkig kan meneer Stippel nu voor jou zorgen
En dat doet hij wel hoor. Hij heeft mij laten uitslapen, lunch gemaakt, theetjes met honing gezet en samen zo koken
![]()
komt wel goed.
Veel drinken, paramolletje soms en relaxed aan.
Het enige nadeel (voor mijn meneer denk ik even een zegen) dat ik niet veel kan en wil kletsen, want het voelt zo rauw in mijn keel
Schudden voor gebruik![]()
Mooi (dat je neerslachtigheid de goede kant opgaat). Wat voor feestje had je? Balen van je lange cyclus.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat gaat gelukkig weer de goede kant op
Beterschap ook voor de anderenIk zou vanavond naar een feestje maar blijf toch maar thuis, toch nog teveel koppijn
En laten we inderdaad weer hopen op een streepjesregen hierik zit nu op dag 32 en nog geen bloed te bekennen. Wordt dus weer een langere cyclus
Superlief zijn zequote:Op zaterdag 22 november 2014 17:17 schreef Cygne het volgende:
Oh en mijn schoonpapa was ook heel lief. Net naar de stad geweest even. Fijn![]()
![]()
Leuk die aanpassing stippelKunnen we niet ook nog een soort banner maken speciaal voor dit topic? Dan ziet het er ook weer wat vrolijker uit
Dat is een goede meneer. Heeft hij al trachitol en Throat tamer voor je in huis gehaald? En suikervrije eucalyptus dropjes van de Albert Heijn?quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:44 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
JaEn dat doet hij wel hoor. Hij heeft mij laten uitslapen, lunch gemaakt, theetjes met honing gezet en samen zo koken
![]()
komt wel goed.
Het enige nadeel (voor mijn meneer denk ik even een zegen) dat ik niet veel kan en wil kletsen, want het voelt zo rauw in mijn keel![]()
Klinkt goed zo'n liefquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:44 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
JaEn dat doet hij wel hoor. Hij heeft mij laten uitslapen, lunch gemaakt, theetjes met honing gezet en samen zo koken
![]()
komt wel goed.
Het enige nadeel (voor mijn meneer denk ik even een zegen) dat ik niet veel kan en wil kletsen, want het voelt zo rauw in mijn keelEn dat laatste is herkenbaar, vriend is ook blij als ik soms wat minder klets
Met alle vrienden samen pizza's bakken en dan weerwolven. Dus echt een "feestje" is het niet maar wel gezellig spelletjes spelen met z'n allenquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:46 schreef Daui het volgende:
[..]
Mooi (dat je neerslachtigheid de goede kant opgaat). Wat voor feestje had je? Balen van je lange cyclus.
[..]
Superlief zijn zeBen wel een gezelschapsmens dus dat is dan wel jammer.
En die cyclus, het is vooral vervelend dat je geen flauw idee hebt hoelang het duurt omdat mijn eerste cyclus wel heel kort was. Als het nou altijd 40 is dan kan ik daar best mee leven want dan weet ik waar ik aan toe ben. Voor hetzelfde geld wordt dit een cyclus van 90 dagen
Dat is dus mijn ideale avond.. spelletjes doenalleen in onze omgeving denkt iedereen daar helaas anders over. Maar een oproep plaatsen ofzo voelt ook weer zo stom
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.![]()
Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar je gaat dan in een kring en sommigen worden aangewezen als burgers en anderen als weerwolven geloof ik. Heb je wel eens maffia gespeeld? Is een beetje hetzelfde. Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Weerwolven_van_Wakkerdamquote:26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Trachitol geeft een naar gevoel in mijn mond. Dat verdoofd mijn tongquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:48 schreef Daui het volgende:
[..]
Dat is een goede meneer. Heeft hij al trachitol en Throat tamer voor je in huis gehaald? En suikervrije eucalyptus dropjes van de Albert Heijn?![]()
Strepsils heb ik.. dat is voldoende
Ik kan binnenkort wel wat freubelen hoor. Ben wel handig met Photoshopquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:46 schreef MaJo het volgende:
Leuk die aanpassing stippelKunnen we niet ook nog een soort banner maken speciaal voor dit topic? Dan ziet het er ook weer wat vrolijker uit
Topquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:03 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ik kan binnenkort wel wat freubelen hoor. Ben wel handig met PhotoshopIk ook wel maar heb er niet echt tijd voor op het moment
Weervolven is een rollenspelquote:
Erg leuk om te doen als je een goede verteller hebt die het smeuīg aan elkaar weet te plakken en fanatieke spelers die de beschuldigende vinger op een ander weten te schuiven
Gefeliciteerd Lushes!
Een beetje een domme vraag misschien, maar Google helpt niet. Ik heb vorige week mijn ovulatie-testen binnen gekregen. Nou ben ik daarmee begonnen om een beetje inzicht te krijgen in hoe mijn cyclus loopt en ben ik dus gewoon begonnen op de dag dat ik ze binnen kreeg (dag 18, maar mijn menstruatie is nog heel wisselend, was vorige keer 71 dagen dus prima op tijd dacht ik). Op die dag was de streep lichter dan de teststreep maar wel redelijk aanwezig, maar de dagen erna werd hij steeds lichter ipv donkerder. Ik probeer een beetje te achterhalen waar ik in mijn cyclus zit, maar ik lees alleen dat de streep donkerder richting je eisprong, maar mijn strepen worden dus alleen maar lichter, heb ik dan waarschijnlijk mijn eisprong gemist omdat ik daarna pas ben begonnen met testen?![]()
Die heb ik liggen maar ik begreep er echt niets van. Het ziet er heel leuk uit, maar de uitleg die erbij zit is echt te beperkt en ik ken ook niemand die het speelt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:22 schreef Daui het volgende:
Met spelletjesavond spelen wij vaak Munchkin
Weerwolven is wel leuk, maar dan moet je wel echt een grote groep hebben. 10+ mensen, en liever nog meer, en dan gaat hier toch vaak de voorkeur uit naar 30 seconds in teamverband.![]()
Dat kan inderdaad..quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:38 schreef FlyingFish het volgende:
heb ik dan waarschijnlijk mijn eisprong gemist omdat ik daarna pas ben begonnen met testen?
En voor wat extra opvrolijking in dit topic
Nu bromt zij alle dagen
Omg, same here! Spelletjesmeet doen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:02 schreef Moppert het volgende:
Dat is dus mijn ideale avond.. spelletjes doenalleen in onze omgeving denkt iedereen daar helaas anders over. Maar een oproep plaatsen ofzo voelt ook weer zo stom
![]()
![]()
![]()
JA! JA ! JA!![]()
Nu bromt zij alle dagen
Oooow k*t dat doet mij eraan denken dat ik ook nog ovu testen op de post moet doen. Geen tijd gehad.. Heb vandaag pas de uitnodgingen voor ons partnerschap op de bus gedaan na een week geleden die te hebben ontvangen..
Spelletjes meetIk heb nog heel veel ongespeelde spelletjes in de kast liggen
Straks meer ruimte in huis en een eettafel die daadwerkelijk kan staan![]()
Misschien heb je dit keer wel een cyclus rond de 30 dagen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:38 schreef FlyingFish het volgende:
Gefeliciteerd Lushes!
Een beetje een domme vraag misschien, maar Google helpt niet. Ik heb vorige week mijn ovulatie-testen binnen gekregen. Nou ben ik daarmee begonnen om een beetje inzicht te krijgen in hoe mijn cyclus loopt en ben ik dus gewoon begonnen op de dag dat ik ze binnen kreeg (dag 18, maar mijn menstruatie is nog heel wisselend, was vorige keer 71 dagen dus prima op tijd dacht ik). Op die dag was de streep lichter dan de teststreep maar wel redelijk aanwezig, maar de dagen erna werd hij steeds lichter ipv donkerder. Ik probeer een beetje te achterhalen waar ik in mijn cyclus zit, maar ik lees alleen dat de streep donkerder richting je eisprong, maar mijn strepen worden dus alleen maar lichter, heb ik dan waarschijnlijk mijn eisprong gemist omdat ik daarna pas ben begonnen met testen?![]()
quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:48 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad..
En voor wat extra opvrolijking in dit topic
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik speel altijd veel spelletjes![]()
Tegenwoordig spelen wij veel saboteur (uitbreiding)
Weerwolven, whooohoooo! Spelletjes, whoohooo! Voordat al mijn vrienden kinderen kregen gingen we vaak op zondagmiddag in de kroeg spellen spelen, retegezelig! En zo fanatiek dat de faillissementswet er bij werd gehaald, en de barman uiteindelijk werd aangesteld als curator bij een potje monopolie...(hoop gekwaak met een hoop wijntjes en biertjes dus...
)
![]()
Bij mij varieert de intensiteit van die tweede streep ook sterk. Betekent niet zoveel bij mij. Bij mij wordt ie soms ook een paar dagen lichter, dan weer een paar dagen iets donkerder, totdat er na een maand ofzo ineens een onmiskenbaar veel donkerder streepje staat.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:38 schreef FlyingFish het volgende:
Gefeliciteerd Lushes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saboteur staat op mijn sinterklaas lijstje
Zo lekker dagje, ik ga zo naar stal, en vanmiddag gaan we verf en vloer kijken. Gisteren waren we bij de keukenboer, we willen volgend jaar een nieuwe keuken, maar nu orienteren, welk bedrag moeten we sparen. Willen ons niet vastleggen, zeker met t oog op eventuele gezinsuitbreiding en de kosten die daar mee gepaard gaan. Die keukenboer ging op t laatst 6000 zakken met de prijs, en was flink geirriteerd dat we zonder handtekening weggingen. Tsja, dan had ie aan t begin van t gesprek maar moeten opletten![]()
![]()
quote:Op zondag 23 november 2014 08:07 schreef Cassandra87 het volgende:
De uitbreiding erbij is nog leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saboteur staat op mijn sinterklaas lijstje
Zo lekker dagje, ik ga zo naar stal, en vanmiddag gaan we verf en vloer kijken. Gisteren waren we bij de keukenboer, we willen volgend jaar een nieuwe keuken, maar nu orienteren, welk bedrag moeten we sparen. Willen ons niet vastleggen, zeker met t oog op eventuele gezinsuitbreiding en de kosten die daar mee gepaard gaan. Die keukenboer ging op t laatst 6000 zakken met de prijs, en was flink geirriteerd dat we zonder handtekening weggingen. Tsja, dan had ie aan t begin van t gesprek maar moeten opletten
quote:Op zondag 23 november 2014 08:07 schreef Cassandra87 het volgende:
woon je ook in Almere?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saboteur staat op mijn sinterklaas lijstje
En spelletjes <3
Helaas is mijn man minder fanatiek.Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
Oh wat gaan jullie snel! (Of heb ik het gewoon druk..)
Stippelrientje, ik wil ook wel met mijn verhaal in de OP (al dacht ik dat ie er al in stond)
Wij zijn bezig sinds maart 2014 voor ons 1e kindje. Ik heb een onregelmatige cyclus 33-93-79-33, hiervoor wel bij de HA geweest, maar nog geen verdere stappen ondernomen. Mijn vriend en ik zijn bijna 3 jaar samen
En spelletjes <3Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Spelletjes!![]()
Mijn (ons) verhaal:
Bezig sinds: oktober 2014
Kindje: #1
We zijn iets ouder ,34 (bijna 35) en 41. Allebei gescheiden zonder kinderen. Helaas hebben we een beetje tijdsdruk, dus na 1 jaar samen zijn we nu begonnen.
Mijn NOD Hoeft verder niet in de OP. Ik zie wel veel NOD's komende week, dus kom maar door met die topics en streepjes!Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Spelletjesavond!
Gisteren weer zo'n avond gehadEerst in de middag wezen bowlen, toen pannekoeken gebakken voor de hele meute en de avond afgerond met Ticket to Ride
Vanmiddag weer spelletjesmiddag![]()
En hoi! Ik kwam dus weer even spuitelven![]()
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
jaquote:Op zondag 23 november 2014 09:45 schreef Skoap het volgende:
[..]
woon je ook in Almere?
En spelletjes <3
Helaas is mijn man minder fanatiek.en we krijgen over twee maanden de sleutel van ons nieuwe huis daar dus goed excuus haha
![]()
En ik denk.. ja, denk.. dat mijn eisprong ergens in de afgelopen dagen had.Ik had een vreemde buikpijn, die ik niet kon plaatsen. Tot ik er een lampje ging branden en ik elke keer zo'n buikpijn had op het moment rondom mijn eisprong
Verder zit ik al op dag 45 van deze cyclus en testte ik vrijdag nog negatief op een zwangerschapstest
Einde update.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
Ik vind het altijd zo jammer dat wij eigenlijk geen vrienden kennissen hebben in de buurt die ook houden van lekker een middag avond spelletjes spellen op 1 keer in de zoveel tijd kolonisten na dan. En voor zijn 2en zijn er niet zoveel spelletjes te vinden.quote:Op zondag 23 november 2014 10:47 schreef SilverSjoiis het volgende:
Spelletjesavond!
Gisteren weer zo'n avond gehadEerst in de middag wezen bowlen, toen pannekoeken gebakken voor de hele meute en de avond afgerond met Ticket to Ride
Vanmiddag weer spelletjesmiddag![]()
En hoi! Ik kwam dus weer even spuitelven![]()
Heb je van de week nog wel even goed gebruik gemaakt van je eitje?
Hier denk ik een menstruatie te voelen aankomen. Aan de ene kant kut met de hoofdletter K maar aan de andere kant fijn want dat betekend weer een cyclus van rond de 30 dagen..
Verder moet ik heel eerlijk zeggen dat we hierdoor natuurlijk ook geen idee hebben wanneer we aan de slag moeten dus we doen gewoon lekker aan FFF. Als deze cyclus weer kort is ga ik denk ik wel ovutesten kopen om wat meer inzicht te krijgen..Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Hallo lieve meisjes!
Even alles bijgelezen
Lushes!![]()
Wat een mooie strepen heb jij gepiest zeg! Snap dat je nog even op je hoede bent en niet te blij wilt zijn, maar probeer te genieten van deze tijd!
voor iedereen die ziek is
Spelletjesmeet!Ik ben voor! Ik ben echt gek gek gek op spelletjes! Ik organiseer zelf ook geregeld weerwolf avondjes
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Woei, dat is laat dan! Maar na de eisprong zou je binnen 14 dagen ongesteld moeten worden toch?quote:Op zondag 23 november 2014 10:51 schreef SilverSjoiis het volgende:
En ik denk.. ja, denk.. dat mijn eisprong ergens in de afgelopen dagen had.Ik had een vreemde buikpijn, die ik niet kon plaatsen. Tot ik er een lampje ging branden en ik elke keer zo'n buikpijn had op het moment rondom mijn eisprong
Verder zit ik al op dag 45 van deze cyclus en testte ik vrijdag nog negatief op een zwangerschapstest
Einde update.
![]()
Ik heb volgens de berekeningen rond dinsdag mijn ovulaasie. Maar gister droaderig slijm![]()
klinkt zo vies he, maar ik geloof dat de drempel om zulke dingen te posten nu ff weg is
![]()
Maargoed, manlief heeft nu weekend-laatdienst, dus hij is pas om half 2 snachts thuisdaaarn. Gisterochtend wel geklust though.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
En spelletjessinds mijn zoon actief meespeelt vind ik dat pas echt leuk (want met z'n tweeën gaan zoveel spelletjes niet zo hendig)
Dus ik heb nu ook Kolonisten van Catan en Munchkin in de zak van Sint
erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
Zolang je er geen foto's van deelt op fb klaag ik nietquote:Op zondag 23 november 2014 11:46 schreef pinquit het volgende:
Ik heb volgens de berekeningen rond dinsdag mijn ovulaasie. Maar gister droaderig slijm![]()
klinkt zo vies he, maar ik geloof dat de drempel om zulke dingen te posten nu ff weg is
![]()
Maargoed, manlief heeft nu weekend-laatdienst, dus hij is pas om half 2 snachts thuisdaaarn. Gisterochtend wel geklust though.
Nu bromt zij alle dagen
Ben serieus voor hoor, leuk om mensen achter de nicknaam te zien.
Kolonisten ligt al een jaar onuitgepakt in mijn kast helaas![]()
Ik ben ook voor! Lijkt me idd leuk om de mensen achter de nickname te leren kennen.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Haha spelletjes. Mijn Zus, haar man, mijn man en de vriendin van mijn broer zijn er dol op. Mijn broer en ik niet zo. T geduld niet voor denk ik.
Gisteren ging ik boodschappen doen met schoonmoeder terwijl mijn man en zijn vader in de tuin bezig waren. Na boodschappen de stad in en mocht ik vast mijn sinterklaascadeau uitzoeken.Mijn schoonmoeder heeft ooit zelf een schilderij gemaakt, hing in hun vorige huis aan de muur en ik vond dat altijd zo mooi. Mocht ik t mee naar huis nemen om hier op te hangen. Terwijl ik weet dat ze er heel erg aan gehecht is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn man heeft van t weekend allerlei medische studies doorgenomen en gevonden dat de kans op een goede zwangerschap aardig groot is nog. Dat geeft wel perspectief.![]()
![]()
Als het aan mij ligt welquote:Op zondag 23 november 2014 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Munchkin
Maareh moppert, ben je weer op een tweede streepje aan het wachten?
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Ik heb er geen uitgehaald, dus ik denk niet dat hij erin is gezetquote:Op zondag 23 november 2014 10:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Oh wat gaan jullie snel! (Of heb ik het gewoon druk..)
Stippelrientje, ik wil ook wel met mijn verhaal in de OP (al dacht ik dat ie er al in stond)
Wij zijn bezig sinds maart 2014 voor ons 1e kindje. Ik heb een onregelmatige cyclus 33-93-79-33, hiervoor wel bij de HA geweest, maar nog geen verdere stappen ondernomen. Mijn vriend en ik zijn bijna 3 jaar samen
En spelletjes <3![]()
Dat kan ook zijn dat je gemeld hebt na de drie dagen dat je nog in de OP kunt..
Maar ik zet hem erbij
ik zet hem erinquote:Op zondag 23 november 2014 10:23 schreef Barreltje het volgende:
Spelletjes!![]()
Mijn NOD Hoeft verder niet in de OP. Ik zie wel veel NOD's komende week, dus kom maar door met die topics en streepjes!Schudden voor gebruik![]()
quote:Op zondag 23 november 2014 13:19 schreef Cygne het volgende:
Haha spelletjes. Mijn Zus, haar man, mijn man en de vriendin van mijn broer zijn er dol op. Mijn broer en ik niet zo. T geduld niet voor denk ik.
Gisteren ging ik boodschappen doen met schoonmoeder terwijl mijn man en zijn vader in de tuin bezig waren. Na boodschappen de stad in en mocht ik vast mijn sinterklaascadeau uitzoeken.Mijn schoonmoeder heeft ooit zelf een schilderij gemaakt, hing in hun vorige huis aan de muur en ik vond dat altijd zo mooi. Mocht ik t mee naar huis nemen om hier op te hangen. Terwijl ik weet dat ze er heel erg aan gehecht is.
Ik schiet er zelfs van vol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn man heeft van t weekend allerlei medische studies doorgenomen en gevonden dat de kans op een goede zwangerschap aardig groot is nog. Dat geeft wel perspectief.
Wat is je schoonvader een lieverd "Zit je nou al heel de dag jezelf groot te houden?"
Wat heb je toch een warm nest waar je in vertroeteld kan worden
quote:Op zondag 23 november 2014 11:24 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Hallo lieve meisjes!
Even alles bijgelezen
Lushes!![]()
Wat een mooie strepen heb jij gepiest zeg! Snap dat je nog even op je hoede bent en niet te blij wilt zijn, maar probeer te genieten van deze tijd!
voor iedereen die ziek is
Spelletjesmeet!Ik ben voor! Ik ben echt gek gek gek op spelletjes! Ik organiseer zelf ook geregeld weerwolf avondjes
.
Nog 7 daagjes wachten en misschien geenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Of ben je ziek?
![]()
Niet ziek! Gekkigheid wel..quote:Op zondag 23 november 2014 14:34 schreef Daui het volgende:
[..]
Nog 7 daagjes wachten en misschien geen. Of ben je ziek?
Ah Cygne! Wat een lieve schoonouders heb je, dat is zo waardevolvoel je je nu opgelucht?
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
Thanks! Voorlopig voor de zekerheid nog maar even doortesten dus, dan merk ik vanzelf wel of ik de ovulatie gemist heb of dat hij toch nog moet komen.quote:Op zondag 23 november 2014 01:13 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Bij mij varieert de intensiteit van die tweede streep ook sterk. Betekent niet zoveel bij mij. Bij mij wordt ie soms ook een paar dagen lichter, dan weer een paar dagen iets donkerder, totdat er na een maand ofzo ineens een onmiskenbaar veel donkerder streepje staat.
Ik hoop eigenlijk dat ik 'm gemist heb, dan heb ik qua lengte iig een normalere cyclus deze keer en ben ik voor nu al tevreden!![]()
Net ongesteld geworden. Wel vreemd, in een keer heel veel bloedverlies terwijl het normaal heel geleidelijk begint. Maar ik ben al lang blij, 1 dag voor mijn NOD dus period tracker klopt aardigMijn nieuwe NOD kan naar 25 december (ja serieus
) als dat nog aangepast kan worden in de OP. Mijn cycli worden dan: 25 - 40 -33
Balen MaJo!quote:Op zondag 23 november 2014 19:24 schreef MaJo het volgende:
Net ongesteld geworden. Wel vreemd, in een keer heel veel bloedverlies terwijl het normaal heel geleidelijk begint. Maar ik ben al lang blij, 1 dag voor mijn NOD dus period tracker klopt aardigMijn nieuwe NOD kan naar 25 december (ja serieus
) als dat nog aangepast kan worden in de OP. Mijn cycli worden dan: 25 - 40 -33
![]()
Jazeker!quote:Op zondag 23 november 2014 14:49 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Niet ziek! Gekkigheid wel..
Ah Cygne! Wat een lieve schoonouders heb je, dat is zo waardevolvoel je je nu opgelucht?
Vanmiddag stonden er twee vriendinnetjes voor de deur. Als verrassing. En die hebben ons meegenomen naar mijn favoriete restaurant.![]()
![]()
Had niet zo veel van deze cyclus verwacht dus valt wel meequote:Ik ga nu gewoon voor een september baby
Wat fijn dat je zoveel lieve mensen om je heen hebtquote:Op zondag 23 november 2014 20:39 schreef Cygne het volgende:
[..]
Jazeker!
Vanmiddag stonden er twee vriendinnetjes voor de deur. Als verrassing. En die hebben ons meegenomen naar mijn favoriete restaurant.
quote:Op zondag 23 november 2014 14:50 schreef Moppert het volgende:
[..]Och jongens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Spelletjes. Vriend houdt niet van bordspelletjes helaas, wel van gamen, dus zitten we soms samen voor de PlayStation
![]()
Gefeliciteerd Lushes!snap dat je nog even aan het idee moet wennen, is ook snel! Was hier de 8e keer raak, maar wegens onstandigheden toen hebben we toch wel even aan het idee moeten wennen.. Inmiddels is dat ook gebeurd, komt helemaal goed!
Ohh Joyce, volgens mij was jij nog geīnteresseerd in ovulatietesten toch? Pff m'n geheugen.. Zal wel even een DM sturen![]()
![]()
Gevalletje, ik heb je PM ontvangen. Zal je morgen even terug PMen! Heb er zeker interesse in, zal alleen wel versturen worden ivm de afstandLief dat je er nog aan dacht!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Vanochtend weer even gepiest en nu 2 dikke strepen. Zelfs mijn vriend moet er om lachen en tegelijkertijd is er leed. Zijn beste vriend probeert al jaren zwanger te worden met zijn vriendin en dat lukt maar niet. Hij durft het dus ook niet te vertellen aan hem, want dat zou niet goed vallen. Zijn vriendin is namelijk 25 en ik ben 36, zij proberen al jaren en bij ons is het in 1 keer raak. Dat is ook oneerlijk natuurlijk.
Ik weet me er alleen niet echt een houding in te geven. Kan bij mij ook nog misgaan, dus ik vind niet dat ik me er schuldig over moet voelen.
Maar ik blijf nog even hier als jullie het goed vinden, ik ben nog niet helemaal klaar voor een verhuizing naar dat andere topic. Ik begin net aan jullie te wennen ( en aan de streepjes )
Hopelijk kan ik mijn vruchtbaarheid uitstralen naar iedereen die het nu nodig heeft![]()
![]()
Dat wordt wel een hele spannende kerst. Waar heb je jouw NOD op gebaseerd? Gemiddelde van de afgelopen maanden?quote:Op zondag 23 november 2014 20:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had niet zo veel van deze cyclus verwacht dus valt wel meeIk ga nu gewoon voor een september baby
[..]
Wat fijn dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt![]()
Tnx!quote:
Hier is dedoorgebroken.. op zich niet erg alleen vervelend dat het zo pijnlijk is..
![]()
![]()
Op naar de volgende ronde!Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Gezellig dat je nog even bij ons blijft!quote:Op maandag 24 november 2014 09:34 schreef Lushes het volgende:
Vanochtend weer even gepiest en nu 2 dikke strepen. Zelfs mijn vriend moet er om lachen en tegelijkertijd is er leed. Zijn beste vriend probeert al jaren zwanger te worden met zijn vriendin en dat lukt maar niet. Hij durft het dus ook niet te vertellen aan hem, want dat zou niet goed vallen. Zijn vriendin is namelijk 25 en ik ben 36, zij proberen al jaren en bij ons is het in 1 keer raak. Dat is ook oneerlijk natuurlijk.
Ik weet me er alleen niet echt een houding in te geven. Kan bij mij ook nog misgaan, dus ik vind niet dat ik me er schuldig over moet voelen.
Maar ik blijf nog even hier als jullie het goed vinden, ik ben nog niet helemaal klaar voor een verhuizing naar dat andere topic. Ik begin net aan jullie te wennen ( en aan de streepjes )
Hopelijk kan ik mijn vruchtbaarheid uitstralen naar iedereen die het nu nodig heeft![]()
Hoeveel kinderen zou je willen krijgen? Wel fijn dat je nog supervruchtbaar bent op je 36ste.![]()
quote:Op maandag 24 november 2014 09:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Tnx!
Hier is dedoorgebroken.. op zich niet erg alleen vervelend dat het zo pijnlijk is..
![]()
![]()
Op naar de volgende ronde!![]()
Op naar een septemberkindje![]()
Het liefst nu 2 tegelijk zodat ik er meteen vanaf benquote:Op maandag 24 november 2014 10:14 schreef Daui het volgende:
[..]
Gezellig dat je nog even bij ons blijft!![]()
Hoeveel kinderen zou je willen krijgen? Wel fijn dat je nog supervruchtbaar bent op je 36ste.
Maar uiteindelijk is dat niet te zeggen, misschien vind ik het wel zo leuk dat er nog meer bij moet. Het is mijn eerste, dus ik heb echt geen flauw idee hoe dat is, kinderen grootbrengen.![]()
Dat is toch niet jullie fout inderdaad en dat is de natuur.quote:Op maandag 24 november 2014 09:34 schreef Lushes het volgende:
Zijn beste vriend probeert al jaren zwanger te worden met zijn vriendin en dat lukt maar niet. Hij durft het dus ook niet te vertellen aan hem, want dat zou niet goed vallen. Zijn vriendin is namelijk 25 en ik ben 36, zij proberen al jaren en bij ons is het in 1 keer raak. Dat is ook oneerlijk natuurlijk.
Ik weet me er alleen niet echt een houding in te geven. Kan bij mij ook nog misgaan, dus ik vind niet dat ik me er schuldig over moet voelen.![]()
En dat ze even moeten slikken kan natuurlijk maar dat het niet goed valt is wel erg lullig van hun en niet jullie fout. Geniet er van. En zeker met kinderen leer je wel je echte vrienden kennen.![]()
Je leven zal er zo van veranderen en niet iedereen kan daar mee om gaan of wil daar mee om gaan.Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
Trouwens.. Hoe zit het met pijnstillers en zwanger worden?
Als je eenmaal zwanger bent mag je geen ibuprofen geloof ik..
Maar is dat ook minder verstandig als je aan het proberen bent?Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Ik ken werkelijk niemand die in september jarig is dus dat zou ook wel weer leuk zijnquote:Op maandag 24 november 2014 09:07 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Ah MaJo. September baby's zijn ook lief!
Ik gebruik period tracker. Die berekend op basis van mijn eerdere cycli mijn NOD. Deze keer zat ie er 1 dag naast dus dat is al best betrouwbaarquote:Op maandag 24 november 2014 09:36 schreef Daui het volgende:
[..]
Dat wordt wel een hele spannende kerst. Waar heb je jouw NOD op gebaseerd? Gemiddelde van de afgelopen maanden?Ongesteldheidsauwboksquote:Op maandag 24 november 2014 09:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Tnx!
![]()
![]()
Op naar de volgende ronde!Hier ook meteen full on ongesteld
Jah.. Hier is dat morgen weer over (gelukkig)
En september kinderen.. m'n zusje is uit september.. en hmmm..
![]()
er zijn vast ook leuke mensen uit september..
overigens hou ik me niet echt bezig met wanneer een kindje evt geboren kan worden.. een vriendin heeft bepaalde maanden van het jaar geen sex omdat ze evt. misschien een kindje dan en dan kan krijgen..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Ik zou tot aan nod gewoon ibuprofen gebruiken.
En dat werkt niet wat je vriendin doetsnelle innesteling of langzame en dan is er nog zoiets als te vroeg komen of 2 weken te laat. Je zit al snel in een maand eerder of een maand later.
Nu bromt zij alle dagen
Helemaal geen sex of veilig? Ha ik ben al blij als ik er uberhaupt 1 kan krijgen, welke maand van het jaar dan ookquote:Op maandag 24 november 2014 10:43 schreef Barreltje het volgende:
Jah.. Hier is dat morgen weer over (gelukkig)
En september kinderen.. m'n zusje is uit september.. en hmmm..
![]()
er zijn vast ook leuke mensen uit september..
overigens hou ik me niet echt bezig met wanneer een kindje evt geboren kan worden.. een vriendin heeft bepaalde maanden van het jaar geen sex omdat ze evt. misschien een kindje dan en dan kan krijgen..![]()
ik zag dat ik wat streepjes heb gemist de afgelopen dagen, ik weet alleen niet meer precies voor wie dus hier jubels voor iederen![]()
![]()
![]()
Hier even gedachtes op wat anders maar we proberen zeker nog door dooralleen deze en volgende maand denk ik ook nog gewoon even lekker alles op zn beloop laten
Met mijn nek gaat het wel redelijk, ik werk inmiddels halve dagen en kan weer zelf auto rijden gelukkig![]()
![]()
Vanuit het ziekenhuis wist ik natuurlijk wanneer de bevruchting was en ik mocht tot aan de terugplaatsing Ibu's, daarna niet meer omdat ze uitgingen van zwanger until proven otherwisequote:Op maandag 24 november 2014 10:36 schreef Barreltje het volgende:
Trouwens.. Hoe zit het met pijnstillers en zwanger worden?
Als je eenmaal zwanger bent mag je geen ibuprofen geloof ik..
Maar is dat ook minder verstandig als je aan het proberen bent?![]()
Dus ik zou als je het aankunt gewoon niet doen met ibu na de eisprong...![]()
Aah Barreltje. Veel sterkte met de pijn, morgen weer beter!
Sproetjes, wat fijn! Doe maar rustig aan, beter worden is nu belangrijk!
Lushes, kan me voorstellen dat je liever nog even hier blijft! Dat zou ik denk ik ook hebben. En snap dat je je misschien lichtelijk bezwaard of ongemakkelijk voelt, maar jij kan er niets aan doen. Al proberen zij het jaren, jouw klokje tikt ook
. Hoe schattig dat je ook graag meerdere kindjes zou willen
.
Ibu profen, dat zal ik écht missen als t raak is. Ik ben allergisch voor paracetamol, dus dat wordt een lange zwangerschap
.
![]()
Gefeliciteerd Lushes! Wij zijn nu samen officieel de streepjes plassers van nummer 313.quote:Op maandag 24 november 2014 09:34 schreef Lushes het volgende:
Hopelijk kan ik mijn vruchtbaarheid uitstralen naar iedereen die het nu nodig heeft
Ik ben zelf ook 32 en voor ons ook het eerste kindje. Wel 2 jaar geleden een eerdere poging gedaan maar dat is helaas een miskraam geworden.
En nu ook meteen de eerste keer raak.
Ook hier nog de vraag of er nog een tweede bij gaat komen.
En ik wilde ook graag nog in dit topic blijven want ik vind het ook nog een beetje eng om naar het volgende te gaan.
Veel overeenkomsten dacht ik zo!Oost west, mij best.![]()
Sorry! ik heb hier al een tijdje niet gepost, maar mijn eerste ronde was exact 28 dagen. Inmiddels bezig met ronde 2 en mijn NOD mag nu op 16-12. Hoop stiekem dat het nog wat later wordt ivm kerst en O&N, maar aan de andere kant weet ik door dit topic ook dat ik daar totaal geen eisen aan mag stellen.
Mijn vriend heeft zelfs een cyclus app op mijn telefoon gezet, hij is er in ieder geval ook erg mee bezig![]()
![]()
Wat lief van je vriend!
Zweverig verhaal in spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lief van je vriend Bloem!
Ah Cygne!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yup zo doe ik dat ook iedere maand... geen ibuprofen meer na mijn eisprong. Enkel paracetamol.quote:Op maandag 24 november 2014 11:38 schreef Lijnloos het volgende:
Vanuit het ziekenhuis wist ik natuurlijk wanneer de bevruchting was en ik mocht tot aan de terugplaatsing Ibu's, daarna niet meer omdat ze uitgingen van zwanger until proven otherwise
Dus ik zou als je het aankunt gewoon niet doen met ibu na de eisprong...Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
Ik heb vooral op/na (ik ben er nog niet helemaal achter) mn eisprong dat ik pijn heb.. m'n borsten worden dan groter en iedere maand trekt mijn rug en schouders dat enorm slecht . Juist op dat moment heb ik de ibuprofen nodig..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Ibuprofen is sowieso heel slecht voor je maag he? Internisten raden zelfs aan om het samen met een maagtablet in te nemen. Voor mij dus geen ibu meer, enkel paracetamol
Ik probeer nu even zonder omdat ik de laatste week al flink aan de paracetamol heb gezeten maar de krampen doen wel erg pijn
Jij ook gefeliciteerdquote:Op maandag 24 november 2014 12:52 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Lushes! Wij zijn nu samen officieel de streepjes plassers van nummer 313.
Ik ben zelf ook 32 en voor ons ook het eerste kindje. Wel 2 jaar geleden een eerdere poging gedaan maar dat is helaas een miskraam geworden.
En nu ook meteen de eerste keer raak.
Ook hier nog de vraag of er nog een tweede bij gaat komen.
En ik wilde ook graag nog in dit topic blijven want ik vind het ook nog een beetje eng om naar het volgende te gaan.
Veel overeenkomsten dacht ik zo!)
Wel leuk om samen met iemand op te gaan. Op een mooie zwangerschap!
Waren er niet nog meer NOD's deze week?![]()
En zetpillen?quote:Op maandag 24 november 2014 14:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ibuprofen beinvloedt de vruchtbaarheid, misschien ook iets om over na te denken![]()
Zo, mijn ouders zijn weer naar huis, het huis voor je zelf maakt vrijen wel wat makkelijker!
Volgens mijn app ovuleer ik vandaag (zal wel een paar dagen ruimte inzitten). Dat is gebaseerd op een cyclus van 24 dagen, redelijk kort dus. In ieder geval donderdag en vandaag seks gehad, en dat de komende dagen nog maar even overdoen. Ik ben benieuwd!
![]()
24 dagen is wel kort, heb je dat altijd?quote:Op maandag 24 november 2014 15:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, mijn ouders zijn weer naar huis, het huis voor je zelf maakt vrijen wel wat makkelijker!
Volgens mijn app ovuleer ik vandaag (zal wel een paar dagen ruimte inzitten). Dat is gebaseerd op een cyclus van 24 dagen, redelijk kort dus. In ieder geval donderdag en vandaag seks gehad, en dat de komende dagen nog maar even overdoen. Ik ben benieuwd!
![]()
Wat voor zetpillen?quote:Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
Ik heb geen idee. Pas 2 rondes gehad na verwijderen spiraal. Maar even aankijken dus. Ik heb dus ook geen idee wanneer ik weer ongesteld moet zijn, of wanneer ik ovuleer. Ja, gebaseerd op app (die denk ik 14 dagen voor ongesteld zijn rekent), moet ik vandaag ovuleren, en wordt ik dus over 2 weken ongesteld. We shall see!quote:Op maandag 24 november 2014 15:56 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
24 dagen is wel kort, heb je dat altijd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: