abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146901707
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De lieve deelnemers van WHOTS
Cassandra87
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gestreeptestoel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SilverSjoiis
SPOILER
Pinquit
SPOILER
JantinaGr
SPOILER
Sproetjes
SPOILER
sara82
SPOILER
Venla
SPOILER
Barreltje
SPOILER
J0ycie88
SPOILER
Stippelrientje
SPOILER
Hilzillah
SPOILER
Dottey
SPOILER
MaJo
SPOILER
Bottoms_up
SPOILER
KapiteinCupcake
SPOILER
Daui
SPOILER
Bloem
SPOILER
USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Coccinelle (04-2014)
LuDann (09-2013)
Bloesem. (01-2014)
J0ycie88 (03-2014)

Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze users uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe O+
Zomerzon01
Lushes

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

SPOILER: hoe het niet moet..

[ Bericht 5% gewijzigd door Stippelrientje op 23-11-2014 22:39:56 ]
Schudden voor gebruik
pi_146901725
Wie erin of eruit wil of een aanpassing you know the drill! O+

ik vond het wel leuk om de OP even ietsjepietsje aan te passen :@

[ Bericht 35% gewijzigd door Stippelrientje op 22-11-2014 17:17:27 ]
Schudden voor gebruik
  Moderator zaterdag 22 november 2014 @ 17:10:15 #3
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146901980
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 15:51 schreef Daui het volgende:

[..]

Voel je je ook nog neerslachtig?
Nee dat gaat gelukkig weer de goede kant op :)

Beterschap ook voor de anderen :* Ik zou vanavond naar een feestje maar blijf toch maar thuis, toch nog teveel koppijn -O-

En laten we inderdaad weer hopen op een streepjesregen hier *O* ik zit nu op dag 32 en nog geen bloed te bekennen. Wordt dus weer een langere cyclus }:|
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_146902183
Oh en mijn schoonpapa was ook heel lief. Net naar de stad geweest even. Fijn O+
  Moderator zaterdag 22 november 2014 @ 17:23:58 #5
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146902351
Stippel zou je in de OP op kunnen nemen dat ik onregelmatige cycli heb? Momenteel 25 - 40 - ? Dat scheelt weer met vragen van anderen ;)

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:17 schreef Cygne het volgende:
Wat fijn O+ Ik had ook niet anders verwacht :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_146902949
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:01 schreef Stippelrientje het volgende:
Wie erin of eruit wil of een aanpassing you know the drill! O+

ik vond het wel leuk om de OP even ietsjepietsje aan te passen :@
Hartstikke mooi ^O^ Stippel! En beterschap. Gelukkig kan meneer Stippel nu voor jou zorgen
pi_146903038
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:42 schreef Daui het volgende:

[..]

Hartstikke mooi ^O^ Stippel! En beterschap. Gelukkig kan meneer Stippel nu voor jou zorgen
Ja O+ En dat doet hij wel hoor. Hij heeft mij laten uitslapen, lunch gemaakt, theetjes met honing gezet en samen zo koken O+

komt wel goed.

Veel drinken, paramolletje soms en relaxed aan.
Het enige nadeel (voor mijn meneer denk ik even een zegen) dat ik niet veel kan en wil kletsen, want het voelt zo rauw in mijn keel :')
Schudden voor gebruik
pi_146903111
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:10 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nee dat gaat gelukkig weer de goede kant op :)

Beterschap ook voor de anderen :* Ik zou vanavond naar een feestje maar blijf toch maar thuis, toch nog teveel koppijn -O-

En laten we inderdaad weer hopen op een streepjesregen hier *O* ik zit nu op dag 32 en nog geen bloed te bekennen. Wordt dus weer een langere cyclus }:|
Mooi (dat je neerslachtigheid de goede kant opgaat). Wat voor feestje had je? Balen van je lange cyclus.

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:17 schreef Cygne het volgende:
Superlief zijn ze :)
  Moderator zaterdag 22 november 2014 @ 17:46:40 #9
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146903115
Leuk die aanpassing stippel ^O^ Kunnen we niet ook nog een soort banner maken speciaal voor dit topic? Dan ziet het er ook weer wat vrolijker uit :)
pi_146903172
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:44 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ja O+ En dat doet hij wel hoor. Hij heeft mij laten uitslapen, lunch gemaakt, theetjes met honing gezet en samen zo koken O+

komt wel goed.

Het enige nadeel (voor mijn meneer denk ik even een zegen) dat ik niet veel kan en wil kletsen, want het voelt zo rauw in mijn keel :')
Dat is een goede meneer. Heeft hij al trachitol en Throat tamer voor je in huis gehaald? En suikervrije eucalyptus dropjes van de Albert Heijn?
  Moderator zaterdag 22 november 2014 @ 17:49:26 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146903204
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:44 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

komt wel goed.

Klinkt goed zo'n lief O+ En dat laatste is herkenbaar, vriend is ook blij als ik soms wat minder klets _O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:46 schreef Daui het volgende:

[..]

Mooi (dat je neerslachtigheid de goede kant opgaat). Wat voor feestje had je? Balen van je lange cyclus.

[..]

Superlief zijn ze :)
Met alle vrienden samen pizza's bakken en dan weerwolven. Dus echt een "feestje" is het niet maar wel gezellig spelletjes spelen met z'n allen *O* Ben wel een gezelschapsmens dus dat is dan wel jammer.

En die cyclus, het is vooral vervelend dat je geen flauw idee hebt hoelang het duurt omdat mijn eerste cyclus wel heel kort was. Als het nou altijd 40 is dan kan ik daar best mee leven want dan weet ik waar ik aan toe ben. Voor hetzelfde geld wordt dit een cyclus van 90 dagen :X
pi_146903465
Wat is weerwolven? Spelletjesavond ^O^
  zaterdag 22 november 2014 @ 18:02:14 #13
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146903592
Dat is dus mijn ideale avond.. spelletjes doen :Y alleen in onze omgeving denkt iedereen daar helaas anders over. Maar een oproep plaatsen ofzo voelt ook weer zo stom :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  Moderator zaterdag 22 november 2014 @ 18:02:14 #14
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146903593
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:57 schreef Daui het volgende:
Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar je gaat dan in een kring en sommigen worden aangewezen als burgers en anderen als weerwolven geloof ik. Heb je wel eens maffia gespeeld? Is een beetje hetzelfde. Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Weerwolven_van_Wakkerdam
pi_146903607
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:48 schreef Daui het volgende:

[..]

Dat is een goede meneer. Heeft hij al trachitol en Throat tamer voor je in huis gehaald? En suikervrije eucalyptus dropjes van de Albert Heijn?
Trachitol geeft een naar gevoel in mijn mond. Dat verdoofd mijn tong :')

Strepsils heb ik.. dat is voldoende :D
Schudden voor gebruik
pi_146903620
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:46 schreef MaJo het volgende:
Leuk die aanpassing stippel ^O^ Kunnen we niet ook nog een soort banner maken speciaal voor dit topic? Dan ziet het er ook weer wat vrolijker uit :)
Ik kan binnenkort wel wat freubelen hoor. Ben wel handig met Photoshop :@
Schudden voor gebruik
  Moderator zaterdag 22 november 2014 @ 18:04:42 #17
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146903667
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 18:03 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ik kan binnenkort wel wat freubelen hoor. Ben wel handig met Photoshop :@
Top ^O^ Ik ook wel maar heb er niet echt tijd voor op het moment ;)
pi_146903672
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:57 schreef Daui het volgende:
Weervolven is een rollenspel

Erg leuk om te doen als je een goede verteller hebt die het smeuīg aan elkaar weet te plakken en fanatieke spelers die de beschuldigende vinger op een ander weten te schuiven :P
Schudden voor gebruik
pi_146904175
Weerwolven ken ik ook niet, maar ik hou ook wel van zulke avondjes.
pi_146904198
Met spelletjesavond spelen wij vaak Munchkin
pi_146906179
Gefeliciteerd Lushes!

Een beetje een domme vraag misschien, maar Google helpt niet. Ik heb vorige week mijn ovulatie-testen binnen gekregen. Nou ben ik daarmee begonnen om een beetje inzicht te krijgen in hoe mijn cyclus loopt en ben ik dus gewoon begonnen op de dag dat ik ze binnen kreeg (dag 18, maar mijn menstruatie is nog heel wisselend, was vorige keer 71 dagen dus prima op tijd dacht ik). Op die dag was de streep lichter dan de teststreep maar wel redelijk aanwezig, maar de dagen erna werd hij steeds lichter ipv donkerder. Ik probeer een beetje te achterhalen waar ik in mijn cyclus zit, maar ik lees alleen dat de streep donkerder richting je eisprong, maar mijn strepen worden dus alleen maar lichter, heb ik dan waarschijnlijk mijn eisprong gemist omdat ik daarna pas ben begonnen met testen?
pi_146906274
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 18:22 schreef Daui het volgende:
Met spelletjesavond spelen wij vaak Munchkin
Die heb ik liggen maar ik begreep er echt niets van. Het ziet er heel leuk uit, maar de uitleg die erbij zit is echt te beperkt en ik ken ook niemand die het speelt.

Weerwolven is wel leuk, maar dan moet je wel echt een grote groep hebben. 10+ mensen, en liever nog meer, en dan gaat hier toch vaak de voorkeur uit naar 30 seconds in teamverband.
  zaterdag 22 november 2014 @ 19:48:22 #23
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146906477
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 19:38 schreef FlyingFish het volgende:
heb ik dan waarschijnlijk mijn eisprong gemist omdat ik daarna pas ben begonnen met testen?
Dat kan inderdaad..

En voor wat extra opvrolijking in dit topic

Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146906528
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 18:02 schreef Moppert het volgende:
Dat is dus mijn ideale avond.. spelletjes doen :Y alleen in onze omgeving denkt iedereen daar helaas anders over. Maar een oproep plaatsen ofzo voelt ook weer zo stom :D
Omg, same here! Spelletjesmeet doen? :D O+
  zaterdag 22 november 2014 @ 19:53:35 #25
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146906628
JA! JA ! JA! O+ :D
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146908636
Oooow k*t dat doet mij eraan denken dat ik ook nog ovu testen op de post moet doen. Geen tijd gehad.. Heb vandaag pas de uitnodgingen voor ons partnerschap op de bus gedaan na een week geleden die te hebben ontvangen..

Spelletjes meet O+ Ik heb nog heel veel ongespeelde spelletjes in de kast liggen
Straks meer ruimte in huis en een eettafel die daadwerkelijk kan staan
pi_146909448
quote:
Gefeliciteerd Lushes!

Een beetje een domme vraag misschien, maar Google helpt niet. Ik heb vorige week mijn ovulatie-testen binnen gekregen. Nou ben ik daarmee begonnen om een beetje inzicht te krijgen in hoe mijn cyclus loopt en ben ik dus gewoon begonnen op de dag dat ik ze binnen kreeg (dag 18, maar mijn menstruatie is nog heel wisselend, was vorige keer 71 dagen dus prima op tijd dacht ik). Op die dag was de streep lichter dan de teststreep maar wel redelijk aanwezig, maar de dagen erna werd hij steeds lichter ipv donkerder. Ik probeer een beetje te achterhalen waar ik in mijn cyclus zit, maar ik lees alleen dat de streep donkerder richting je eisprong, maar mijn strepen worden dus alleen maar lichter, heb ik dan waarschijnlijk mijn eisprong gemist omdat ik daarna pas ben begonnen met testen?
Misschien heb je dit keer wel een cyclus rond de 30 dagen.
pi_146909850
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 19:48 schreef Moppert het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad..

En voor wat extra opvrolijking in dit topic

[ afbeelding ]
:)
pi_146913078
Ik speel altijd veel spelletjes O+

Tegenwoordig spelen wij veel saboteur (uitbreiding) O+
Schudden voor gebruik
pi_146916345
Weerwolven, whooohoooo! Spelletjes, whoohooo! Voordat al mijn vrienden kinderen kregen gingen we vaak op zondagmiddag in de kroeg spellen spelen, retegezelig! En zo fanatiek dat de faillissementswet er bij werd gehaald, en de barman uiteindelijk werd aangesteld als curator bij een potje monopolie... _O- (hoop gekwaak met een hoop wijntjes en biertjes dus... :o )
pi_146916652
quote:
Gefeliciteerd Lushes!

Bij mij varieert de intensiteit van die tweede streep ook sterk. Betekent niet zoveel bij mij. Bij mij wordt ie soms ook een paar dagen lichter, dan weer een paar dagen iets donkerder, totdat er na een maand ofzo ineens een onmiskenbaar veel donkerder streepje staat.
pi_146919438
SPOILER
Saboteur staat op mijn sinterklaas lijstje :D

Zo lekker dagje, ik ga zo naar stal, en vanmiddag gaan we verf en vloer kijken. Gisteren waren we bij de keukenboer, we willen volgend jaar een nieuwe keuken, maar nu orienteren, welk bedrag moeten we sparen. Willen ons niet vastleggen, zeker met t oog op eventuele gezinsuitbreiding en de kosten die daar mee gepaard gaan. Die keukenboer ging op t laatst 6000 zakken met de prijs, en was flink geirriteerd dat we zonder handtekening weggingen. Tsja, dan had ie aan t begin van t gesprek maar moeten opletten :')
pi_146919553
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 08:07 schreef Cassandra87 het volgende:
SPOILER

Zo lekker dagje, ik ga zo naar stal, en vanmiddag gaan we verf en vloer kijken. Gisteren waren we bij de keukenboer, we willen volgend jaar een nieuwe keuken, maar nu orienteren, welk bedrag moeten we sparen. Willen ons niet vastleggen, zeker met t oog op eventuele gezinsuitbreiding en de kosten die daar mee gepaard gaan. Die keukenboer ging op t laatst 6000 zakken met de prijs, en was flink geirriteerd dat we zonder handtekening weggingen. Tsja, dan had ie aan t begin van t gesprek maar moeten opletten :')
De uitbreiding erbij is nog leuker ;)
Schudden voor gebruik
pi_146919908
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 08:07 schreef Cassandra87 het volgende:
SPOILER
woon je ook in Almere?

En spelletjes <3
Helaas is mijn man minder fanatiek.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_146920191
Oh wat gaan jullie snel! (Of heb ik het gewoon druk..)

Stippelrientje, ik wil ook wel met mijn verhaal in de OP (al dacht ik dat ie er al in stond)

Wij zijn bezig sinds maart 2014 voor ons 1e kindje. Ik heb een onregelmatige cyclus 33-93-79-33, hiervoor wel bij de HA geweest, maar nog geen verdere stappen ondernomen. Mijn vriend en ik zijn bijna 3 jaar samen :)

En spelletjes <3
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zondag 23 november 2014 @ 10:23:21 #36
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_146920293
Spelletjes! O+

Mijn (ons) verhaal:
Bezig sinds: oktober 2014
Kindje: #1
We zijn iets ouder ,34 (bijna 35) en 41. Allebei gescheiden zonder kinderen. Helaas hebben we een beetje tijdsdruk, dus na 1 jaar samen zijn we nu begonnen.

Mijn NOD Hoeft verder niet in de OP. Ik zie wel veel NOD's komende week, dus kom maar door met die topics en streepjes!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_146920560
Spelletjesavond! O+
Gisteren weer zo'n avond gehad :D Eerst in de middag wezen bowlen, toen pannekoeken gebakken voor de hele meute en de avond afgerond met Ticket to Ride :)

Vanmiddag weer spelletjesmiddag O+

En hoi! Ik kwam dus weer even spuitelven :Y O-)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_146920599
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 09:45 schreef Skoap het volgende:

[..]

woon je ook in Almere?

En spelletjes <3
Helaas is mijn man minder fanatiek.
ja :) en we krijgen over twee maanden de sleutel van ons nieuwe huis daar dus goed excuus haha
pi_146920617
En ik denk.. ja, denk.. dat mijn eisprong ergens in de afgelopen dagen had. O-) Ik had een vreemde buikpijn, die ik niet kon plaatsen. Tot ik er een lampje ging branden en ik elke keer zo'n buikpijn had op het moment rondom mijn eisprong :D Verder zit ik al op dag 45 van deze cyclus en testte ik vrijdag nog negatief op een zwangerschapstest :Y Einde update. :9
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_146920840
quote:
17s.gif Op zondag 23 november 2014 10:47 schreef SilverSjoiis het volgende:
Spelletjesavond! O+
Gisteren weer zo'n avond gehad :D Eerst in de middag wezen bowlen, toen pannekoeken gebakken voor de hele meute en de avond afgerond met Ticket to Ride :)

Vanmiddag weer spelletjesmiddag O+

En hoi! Ik kwam dus weer even spuitelven :Y O-)
Ik vind het altijd zo jammer dat wij eigenlijk geen vrienden kennissen hebben in de buurt die ook houden van lekker een middag avond spelletjes spellen op 1 keer in de zoveel tijd kolonisten na dan. En voor zijn 2en zijn er niet zoveel spelletjes te vinden.

Heb je van de week nog wel even goed gebruik gemaakt van je eitje?

Hier denk ik een menstruatie te voelen aankomen. Aan de ene kant kut met de hoofdletter K maar aan de andere kant fijn want dat betekend weer een cyclus van rond de 30 dagen..
Verder moet ik heel eerlijk zeggen dat we hierdoor natuurlijk ook geen idee hebben wanneer we aan de slag moeten dus we doen gewoon lekker aan FFF. Als deze cyclus weer kort is ga ik denk ik wel ovutesten kopen om wat meer inzicht te krijgen..
pi_146921122
Hallo lieve meisjes!

Even alles bijgelezen

Lushes! *O* *O* Wat een mooie strepen heb jij gepiest zeg! Snap dat je nog even op je hoede bent en niet te blij wilt zijn, maar probeer te genieten van deze tijd!

:* voor iedereen die ziek is :)

Spelletjesmeet! O+ Ik ben voor! Ik ben echt gek gek gek op spelletjes! Ik organiseer zelf ook geregeld weerwolf avondjes :D.

SPOILER
pi_146921141
quote:
17s.gif Op zondag 23 november 2014 10:51 schreef SilverSjoiis het volgende:
En ik denk.. ja, denk.. dat mijn eisprong ergens in de afgelopen dagen had. O-) Ik had een vreemde buikpijn, die ik niet kon plaatsen. Tot ik er een lampje ging branden en ik elke keer zo'n buikpijn had op het moment rondom mijn eisprong :D Verder zit ik al op dag 45 van deze cyclus en testte ik vrijdag nog negatief op een zwangerschapstest :Y Einde update. :9
Woei, dat is laat dan! Maar na de eisprong zou je binnen 14 dagen ongesteld moeten worden toch?
pi_146921506
Ik heb volgens de berekeningen rond dinsdag mijn ovulaasie. Maar gister droaderig slijm :9 :') klinkt zo vies he, maar ik geloof dat de drempel om zulke dingen te posten nu ff weg is :+
Maargoed, manlief heeft nu weekend-laatdienst, dus hij is pas om half 2 snachts thuis :') daaarn. Gisterochtend wel geklust though.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_146921546
En spelletjes O+ sinds mijn zoon actief meespeelt vind ik dat pas echt leuk (want met z'n tweeën gaan zoveel spelletjes niet zo hendig)
Dus ik heb nu ook Kolonisten van Catan en Munchkin in de zak van Sint *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 23 november 2014 @ 12:13:25 #45
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146922003
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 11:46 schreef pinquit het volgende:
Ik heb volgens de berekeningen rond dinsdag mijn ovulaasie. Maar gister droaderig slijm :9 :') klinkt zo vies he, maar ik geloof dat de drempel om zulke dingen te posten nu ff weg is :+
Maargoed, manlief heeft nu weekend-laatdienst, dus hij is pas om half 2 snachts thuis :') daaarn. Gisterochtend wel geklust though.
Zolang je er geen foto's van deelt op fb klaag ik niet :D
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zondag 23 november 2014 @ 12:34:06 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_146922389
Munchkin O+

Maareh moppert, ben je weer op een tweede streepje aan het wachten? O-)
disclaimer
pi_146922398
Ben serieus voor hoor, leuk om mensen achter de nicknaam te zien.
Kolonisten ligt al een jaar onuitgepakt in mijn kast helaas
pi_146923471
Ik ben ook voor! Lijkt me idd leuk om de mensen achter de nickname te leren kennen.
pi_146923499
Haha spelletjes. Mijn Zus, haar man, mijn man en de vriendin van mijn broer zijn er dol op. Mijn broer en ik niet zo. T geduld niet voor denk ik.

Gisteren ging ik boodschappen doen met schoonmoeder terwijl mijn man en zijn vader in de tuin bezig waren. Na boodschappen de stad in en mocht ik vast mijn sinterklaascadeau uitzoeken. O+ Mijn schoonmoeder heeft ooit zelf een schilderij gemaakt, hing in hun vorige huis aan de muur en ik vond dat altijd zo mooi. Mocht ik t mee naar huis nemen om hier op te hangen. Terwijl ik weet dat ze er heel erg aan gehecht is.

SPOILER
Mijn man heeft van t weekend allerlei medische studies doorgenomen en gevonden dat de kans op een goede zwangerschap aardig groot is nog. Dat geeft wel perspectief. :)
  zondag 23 november 2014 @ 13:38:43 #50
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_146923976
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Munchkin O+

Maareh moppert, ben je weer op een tweede streepje aan het wachten? O-)
Als het aan mij ligt wel O+
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_146924614
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 10:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Oh wat gaan jullie snel! (Of heb ik het gewoon druk..)

Stippelrientje, ik wil ook wel met mijn verhaal in de OP (al dacht ik dat ie er al in stond)

Wij zijn bezig sinds maart 2014 voor ons 1e kindje. Ik heb een onregelmatige cyclus 33-93-79-33, hiervoor wel bij de HA geweest, maar nog geen verdere stappen ondernomen. Mijn vriend en ik zijn bijna 3 jaar samen :)

En spelletjes <3
Ik heb er geen uitgehaald, dus ik denk niet dat hij erin is gezet ;)
Dat kan ook zijn dat je gemeld hebt na de drie dagen dat je nog in de OP kunt..

Maar ik zet hem erbij ;)
Schudden voor gebruik
pi_146924643
quote:
7s.gif Op zondag 23 november 2014 10:23 schreef Barreltje het volgende:
Spelletjes! O+

Mijn NOD Hoeft verder niet in de OP. Ik zie wel veel NOD's komende week, dus kom maar door met die topics en streepjes!
ik zet hem erin
Schudden voor gebruik
pi_146924740
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 13:19 schreef Cygne het volgende:
Haha spelletjes. Mijn Zus, haar man, mijn man en de vriendin van mijn broer zijn er dol op. Mijn broer en ik niet zo. T geduld niet voor denk ik.

Gisteren ging ik boodschappen doen met schoonmoeder terwijl mijn man en zijn vader in de tuin bezig waren. Na boodschappen de stad in en mocht ik vast mijn sinterklaascadeau uitzoeken. O+ Mijn schoonmoeder heeft ooit zelf een schilderij gemaakt, hing in hun vorige huis aan de muur en ik vond dat altijd zo mooi. Mocht ik t mee naar huis nemen om hier op te hangen. Terwijl ik weet dat ze er heel erg aan gehecht is.

SPOILER
Mijn man heeft van t weekend allerlei medische studies doorgenomen en gevonden dat de kans op een goede zwangerschap aardig groot is nog. Dat geeft wel perspectief. :)
Ik schiet er zelfs van vol.

Wat is je schoonvader een lieverd "Zit je nou al heel de dag jezelf groot te houden?"

Wat heb je toch een warm nest waar je in vertroeteld kan worden O+
Schudden voor gebruik
pi_146924785
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 13:38 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Wil jij dan in de OP :+
Schudden voor gebruik
  zondag 23 november 2014 @ 14:17:50 #55
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_146925083
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 13:38 schreef Paxlie het volgende:

[..]

w/
pi_146925601
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 11:24 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Hallo lieve meisjes!

Even alles bijgelezen

Lushes! *O* *O* Wat een mooie strepen heb jij gepiest zeg! Snap dat je nog even op je hoede bent en niet te blij wilt zijn, maar probeer te genieten van deze tijd!

:* voor iedereen die ziek is :)

Spelletjesmeet! O+ Ik ben voor! Ik ben echt gek gek gek op spelletjes! Ik organiseer zelf ook geregeld weerwolf avondjes :D.

SPOILER
Nog 7 daagjes wachten en misschien geen }) . Of ben je ziek?
pi_146926029
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:34 schreef Daui het volgende:

[..]

Nog 7 daagjes wachten en misschien geen }) . Of ben je ziek?
Niet ziek! Gekkigheid wel..

Ah Cygne! Wat een lieve schoonouders heb je, dat is zo waardevol :) voel je je nu opgelucht?
  zondag 23 november 2014 @ 14:50:30 #58
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146926067
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:07 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Wil jij dan in de OP :+
SPOILER
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146927100
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 01:13 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Bij mij varieert de intensiteit van die tweede streep ook sterk. Betekent niet zoveel bij mij. Bij mij wordt ie soms ook een paar dagen lichter, dan weer een paar dagen iets donkerder, totdat er na een maand ofzo ineens een onmiskenbaar veel donkerder streepje staat.
Thanks! Voorlopig voor de zekerheid nog maar even doortesten dus, dan merk ik vanzelf wel of ik de ovulatie gemist heb of dat hij toch nog moet komen.

Ik hoop eigenlijk dat ik 'm gemist heb, dan heb ik qua lengte iig een normalere cyclus deze keer en ben ik voor nu al tevreden!
  Moderator zondag 23 november 2014 @ 19:24:44 #60
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146933910
Net ongesteld geworden. Wel vreemd, in een keer heel veel bloedverlies terwijl het normaal heel geleidelijk begint. Maar ik ben al lang blij, 1 dag voor mijn NOD dus period tracker klopt aardig :) Mijn nieuwe NOD kan naar 25 december (ja serieus :')) als dat nog aangepast kan worden in de OP. Mijn cycli worden dan: 25 - 40 -33
pi_146935624
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:24 schreef MaJo het volgende:
Net ongesteld geworden. Wel vreemd, in een keer heel veel bloedverlies terwijl het normaal heel geleidelijk begint. Maar ik ben al lang blij, 1 dag voor mijn NOD dus period tracker klopt aardig :) Mijn nieuwe NOD kan naar 25 december (ja serieus :')) als dat nog aangepast kan worden in de OP. Mijn cycli worden dan: 25 - 40 -33
Balen MaJo!
pi_146936635
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 14:49 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Niet ziek! Gekkigheid wel..

Ah Cygne! Wat een lieve schoonouders heb je, dat is zo waardevol :) voel je je nu opgelucht?
Jazeker!
Vanmiddag stonden er twee vriendinnetjes voor de deur. Als verrassing. En die hebben ons meegenomen naar mijn favoriete restaurant. O+
pi_146936843
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:50 schreef Moppert het volgende:

[..]

Wat tof! O+
  Moderator zondag 23 november 2014 @ 20:53:10 #64
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146937205
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 20:14 schreef Daui het volgende:

[..]

Balen MaJo!
Had niet zo veel van deze cyclus verwacht dus valt wel mee :) Ik ga nu gewoon voor een september baby :s)

quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 20:39 schreef Cygne het volgende:

[..]

Jazeker!
Vanmiddag stonden er twee vriendinnetjes voor de deur. Als verrassing. En die hebben ons meegenomen naar mijn favoriete restaurant. O+
Wat fijn dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt O+
pi_146939147
Ik begin links onder steekjes te voelen dus het feest zal binnenkort wel losbarsten
pi_146940957
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:50 schreef Moppert het volgende:

[..]

SPOILER
Och jongens! *O* *O* O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_146941779
Spelletjes O+. Vriend houdt niet van bordspelletjes helaas, wel van gamen, dus zitten we soms samen voor de PlayStation :P :)

Gefeliciteerd Lushes! *O* snap dat je nog even aan het idee moet wennen, is ook snel! Was hier de 8e keer raak, maar wegens onstandigheden toen hebben we toch wel even aan het idee moeten wennen.. Inmiddels is dat ook gebeurd, komt helemaal goed!

Ohh Joyce, volgens mij was jij nog geīnteresseerd in ovulatietesten toch? Pff m'n geheugen.. Zal wel even een DM sturen ;)
pi_146942888
Gevalletje, ik heb je PM ontvangen. Zal je morgen even terug PMen! Heb er zeker interesse in, zal alleen wel versturen worden ivm de afstand :) Lief dat je er nog aan dacht!
pi_146947270
Ah MaJo :*. September baby's zijn ook lief!
pi_146947632
Vanochtend weer even gepiest en nu 2 dikke strepen. Zelfs mijn vriend moet er om lachen en tegelijkertijd is er leed. Zijn beste vriend probeert al jaren zwanger te worden met zijn vriendin en dat lukt maar niet. Hij durft het dus ook niet te vertellen aan hem, want dat zou niet goed vallen. Zijn vriendin is namelijk 25 en ik ben 36, zij proberen al jaren en bij ons is het in 1 keer raak. Dat is ook oneerlijk natuurlijk.
Ik weet me er alleen niet echt een houding in te geven. Kan bij mij ook nog misgaan, dus ik vind niet dat ik me er schuldig over moet voelen.

Maar ik blijf nog even hier als jullie het goed vinden, ik ben nog niet helemaal klaar voor een verhuizing naar dat andere topic. Ik begin net aan jullie te wennen ( en aan de streepjes )
Hopelijk kan ik mijn vruchtbaarheid uitstralen naar iedereen die het nu nodig heeft :')
pi_146947659
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:53 schreef MaJo het volgende:

[..]

Had niet zo veel van deze cyclus verwacht dus valt wel mee :) Ik ga nu gewoon voor een september baby :s)

[..]

Wat fijn dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt O+
Dat wordt wel een hele spannende kerst. Waar heb je jouw NOD op gebaseerd? Gemiddelde van de afgelopen maanden?
  maandag 24 november 2014 @ 09:56:22 #72
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_146948012
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:01 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

ik zet hem erin
Tnx!

Hier is de }) doorgebroken.. op zich niet erg alleen vervelend dat het zo pijnlijk is.. :{ ;(

Op naar de volgende ronde!
pi_146948375
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 09:34 schreef Lushes het volgende:
Vanochtend weer even gepiest en nu 2 dikke strepen. Zelfs mijn vriend moet er om lachen en tegelijkertijd is er leed. Zijn beste vriend probeert al jaren zwanger te worden met zijn vriendin en dat lukt maar niet. Hij durft het dus ook niet te vertellen aan hem, want dat zou niet goed vallen. Zijn vriendin is namelijk 25 en ik ben 36, zij proberen al jaren en bij ons is het in 1 keer raak. Dat is ook oneerlijk natuurlijk.
Ik weet me er alleen niet echt een houding in te geven. Kan bij mij ook nog misgaan, dus ik vind niet dat ik me er schuldig over moet voelen.

Maar ik blijf nog even hier als jullie het goed vinden, ik ben nog niet helemaal klaar voor een verhuizing naar dat andere topic. Ik begin net aan jullie te wennen ( en aan de streepjes )
Hopelijk kan ik mijn vruchtbaarheid uitstralen naar iedereen die het nu nodig heeft :')
Gezellig dat je nog even bij ons blijft! :)
Hoeveel kinderen zou je willen krijgen? Wel fijn dat je nog supervruchtbaar bent op je 36ste.
pi_146948392
quote:
7s.gif Op maandag 24 november 2014 09:56 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Tnx!

Hier is de }) doorgebroken.. op zich niet erg alleen vervelend dat het zo pijnlijk is.. :{ ;(

:*
Op naar een septemberkindje
pi_146948436
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:14 schreef Daui het volgende:

[..]

Gezellig dat je nog even bij ons blijft! :)
Hoeveel kinderen zou je willen krijgen? Wel fijn dat je nog supervruchtbaar bent op je 36ste.
Het liefst nu 2 tegelijk zodat ik er meteen vanaf ben :D

Maar uiteindelijk is dat niet te zeggen, misschien vind ik het wel zo leuk dat er nog meer bij moet. Het is mijn eerste, dus ik heb echt geen flauw idee hoe dat is, kinderen grootbrengen.
  maandag 24 november 2014 @ 10:26:14 #76
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146948580
quote:
Zijn beste vriend probeert al jaren zwanger te worden met zijn vriendin en dat lukt maar niet. Hij durft het dus ook niet te vertellen aan hem, want dat zou niet goed vallen. Zijn vriendin is namelijk 25 en ik ben 36, zij proberen al jaren en bij ons is het in 1 keer raak. Dat is ook oneerlijk natuurlijk.
Dat is toch niet jullie fout inderdaad en dat is de natuur. :*
En dat ze even moeten slikken kan natuurlijk maar dat het niet goed valt is wel erg lullig van hun en niet jullie fout. Geniet er van. En zeker met kinderen leer je wel je echte vrienden kennen. :D
Je leven zal er zo van veranderen en niet iedereen kan daar mee om gaan of wil daar mee om gaan.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  maandag 24 november 2014 @ 10:36:55 #77
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_146948811
Trouwens.. Hoe zit het met pijnstillers en zwanger worden?
Als je eenmaal zwanger bent mag je geen ibuprofen geloof ik..
Maar is dat ook minder verstandig als je aan het proberen bent?
  Moderator maandag 24 november 2014 @ 10:37:35 #78
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146948823
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 09:07 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Ah MaJo :*. September baby's zijn ook lief!
Ik ken werkelijk niemand die in september jarig is dus dat zou ook wel weer leuk zijn :)

quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 09:36 schreef Daui het volgende:

[..]

Dat wordt wel een hele spannende kerst. Waar heb je jouw NOD op gebaseerd? Gemiddelde van de afgelopen maanden?
Ik gebruik period tracker. Die berekend op basis van mijn eerdere cycli mijn NOD. Deze keer zat ie er 1 dag naast dus dat is al best betrouwbaar ^O^

quote:
7s.gif Op maandag 24 november 2014 09:56 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Tnx!

Ongesteldheidsauwboks :* Hier ook meteen full on ongesteld -O-
  maandag 24 november 2014 @ 10:43:43 #79
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_146948953
Jah.. Hier is dat morgen weer over (gelukkig)

En september kinderen.. m'n zusje is uit september.. en hmmm..
:P ;) er zijn vast ook leuke mensen uit september..

overigens hou ik me niet echt bezig met wanneer een kindje evt geboren kan worden.. een vriendin heeft bepaalde maanden van het jaar geen sex omdat ze evt. misschien een kindje dan en dan kan krijgen..
  maandag 24 november 2014 @ 10:46:15 #80
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146948988
Ik zou tot aan nod gewoon ibuprofen gebruiken.

En dat werkt niet wat je vriendin doet :') snelle innesteling of langzame en dan is er nog zoiets als te vroeg komen of 2 weken te laat. Je zit al snel in een maand eerder of een maand later.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146949292
quote:
7s.gif Op maandag 24 november 2014 10:43 schreef Barreltje het volgende:
Jah.. Hier is dat morgen weer over (gelukkig)

En september kinderen.. m'n zusje is uit september.. en hmmm..
:P ;) er zijn vast ook leuke mensen uit september..

overigens hou ik me niet echt bezig met wanneer een kindje evt geboren kan worden.. een vriendin heeft bepaalde maanden van het jaar geen sex omdat ze evt. misschien een kindje dan en dan kan krijgen..
Helemaal geen sex of veilig? Ha ik ben al blij als ik er uberhaupt 1 kan krijgen, welke maand van het jaar dan ook
  maandag 24 november 2014 @ 11:13:24 #82
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146949529
ik zag dat ik wat streepjes heb gemist de afgelopen dagen, ik weet alleen niet meer precies voor wie dus hier jubels voor iederen *O* *O* *O*

Hier even gedachtes op wat anders maar we proberen zeker nog door door :) alleen deze en volgende maand denk ik ook nog gewoon even lekker alles op zn beloop laten

Met mijn nek gaat het wel redelijk, ik werk inmiddels halve dagen en kan weer zelf auto rijden gelukkig :)
pi_146950283
quote:
7s.gif Op maandag 24 november 2014 10:36 schreef Barreltje het volgende:
Trouwens.. Hoe zit het met pijnstillers en zwanger worden?
Als je eenmaal zwanger bent mag je geen ibuprofen geloof ik..
Maar is dat ook minder verstandig als je aan het proberen bent?
Vanuit het ziekenhuis wist ik natuurlijk wanneer de bevruchting was en ik mocht tot aan de terugplaatsing Ibu's, daarna niet meer omdat ze uitgingen van zwanger until proven otherwise :+
Dus ik zou als je het aankunt gewoon niet doen met ibu na de eisprong...
pi_146950964
Aah Barreltje :*. Veel sterkte met de pijn, morgen weer beter!

Sproetjes, wat fijn! Doe maar rustig aan, beter worden is nu belangrijk!

Lushes, kan me voorstellen dat je liever nog even hier blijft! Dat zou ik denk ik ook hebben :). En snap dat je je misschien lichtelijk bezwaard of ongemakkelijk voelt, maar jij kan er niets aan doen. Al proberen zij het jaren, jouw klokje tikt ook :). Hoe schattig dat je ook graag meerdere kindjes zou willen O+.

Ibu profen, dat zal ik écht missen als t raak is :@. Ik ben allergisch voor paracetamol, dus dat wordt een lange zwangerschap :+.
pi_146952085
quote:

Gefeliciteerd Lushes! Wij zijn nu samen officieel de streepjes plassers van nummer 313. :)
Ik ben zelf ook 32 en voor ons ook het eerste kindje. Wel 2 jaar geleden een eerdere poging gedaan maar dat is helaas een miskraam geworden.
En nu ook meteen de eerste keer raak.
Ook hier nog de vraag of er nog een tweede bij gaat komen.
En ik wilde ook graag nog in dit topic blijven want ik vind het ook nog een beetje eng om naar het volgende te gaan. :)
Veel overeenkomsten dacht ik zo!
Oost west, mij best.
pi_146952190
Snap ik dat je dat eng vindt. Al vond ik het daar ook heel fijn hoor. O+
pi_146952254
Sorry! ik heb hier al een tijdje niet gepost, maar mijn eerste ronde was exact 28 dagen. Inmiddels bezig met ronde 2 en mijn NOD mag nu op 16-12. Hoop stiekem dat het nog wat later wordt ivm kerst en O&N, maar aan de andere kant weet ik door dit topic ook dat ik daar totaal geen eisen aan mag stellen.

Mijn vriend heeft zelfs een cyclus app op mijn telefoon gezet, hij is er in ieder geval ook erg mee bezig :D
pi_146952418
Wat lief van je vriend!

Zweverig verhaal in spoiler.

SPOILER
pi_146952573
Lief van je vriend Bloem!

Ah Cygne!

SPOILER
pi_146952670
quote:
17s.gif Op maandag 24 november 2014 11:38 schreef Lijnloos het volgende:
Vanuit het ziekenhuis wist ik natuurlijk wanneer de bevruchting was en ik mocht tot aan de terugplaatsing Ibu's, daarna niet meer omdat ze uitgingen van zwanger until proven otherwise
Dus ik zou als je het aankunt gewoon niet doen met ibu na de eisprong...
Yup zo doe ik dat ook iedere maand... geen ibuprofen meer na mijn eisprong. Enkel paracetamol.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 24 november 2014 @ 13:44:11 #91
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_146953443
Ik heb vooral op/na (ik ben er nog niet helemaal achter) mn eisprong dat ik pijn heb.. m'n borsten worden dan groter en iedere maand trekt mijn rug en schouders dat enorm slecht . Juist op dat moment heb ik de ibuprofen nodig..
  Moderator maandag 24 november 2014 @ 14:14:25 #92
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146954471
Ibuprofen is sowieso heel slecht voor je maag he? Internisten raden zelfs aan om het samen met een maagtablet in te nemen. Voor mij dus geen ibu meer, enkel paracetamol :)

Ik probeer nu even zonder omdat ik de laatste week al flink aan de paracetamol heb gezeten maar de krampen doen wel erg pijn :X
pi_146955464
Ibuprofen beinvloedt de vruchtbaarheid, misschien ook iets om over na te denken
S. 2014
J. 2016
pi_146955514
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 12:52 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Lushes! Wij zijn nu samen officieel de streepjes plassers van nummer 313. :)
Ik ben zelf ook 32 en voor ons ook het eerste kindje. Wel 2 jaar geleden een eerdere poging gedaan maar dat is helaas een miskraam geworden.
En nu ook meteen de eerste keer raak.
Ook hier nog de vraag of er nog een tweede bij gaat komen.
En ik wilde ook graag nog in dit topic blijven want ik vind het ook nog een beetje eng om naar het volgende te gaan. :)
Veel overeenkomsten dacht ik zo!
Jij ook gefeliciteerd :))

Wel leuk om samen met iemand op te gaan. Op een mooie zwangerschap!

Waren er niet nog meer NOD's deze week?
pi_146955731
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 14:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ibuprofen beinvloedt de vruchtbaarheid, misschien ook iets om over na te denken
En zetpillen?
pi_146956974
Zo, mijn ouders zijn weer naar huis, het huis voor je zelf maakt vrijen wel wat makkelijker!

Volgens mijn app ovuleer ik vandaag (zal wel een paar dagen ruimte inzitten). Dat is gebaseerd op een cyclus van 24 dagen, redelijk kort dus. In ieder geval donderdag en vandaag seks gehad, en dat de komende dagen nog maar even overdoen :9 . Ik ben benieuwd!
pi_146957666
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 15:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, mijn ouders zijn weer naar huis, het huis voor je zelf maakt vrijen wel wat makkelijker!

Volgens mijn app ovuleer ik vandaag (zal wel een paar dagen ruimte inzitten). Dat is gebaseerd op een cyclus van 24 dagen, redelijk kort dus. In ieder geval donderdag en vandaag seks gehad, en dat de komende dagen nog maar even overdoen :9 . Ik ben benieuwd!
24 dagen is wel kort, heb je dat altijd?
  maandag 24 november 2014 @ 16:04:43 #98
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146957903
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 14:59 schreef Daui het volgende:

[..]

En zetpillen?
Wat voor zetpillen?
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146958292
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 15:56 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

24 dagen is wel kort, heb je dat altijd?
Ik heb geen idee. Pas 2 rondes gehad na verwijderen spiraal. Maar even aankijken dus. Ik heb dus ook geen idee wanneer ik weer ongesteld moet zijn, of wanneer ik ovuleer. Ja, gebaseerd op app (die denk ik 14 dagen voor ongesteld zijn rekent), moet ik vandaag ovuleren, en wordt ik dus over 2 weken ongesteld. We shall see!
  maandag 24 november 2014 @ 16:24:58 #100
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146958622
Nee niet helemaal.

Op de dag dat je menstruatie begint, begint je menstruatiecyclus (= dag 1).
en je meest vruchtbare periode is rond de 2 a 3 dagen voor je eisprong.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')