Jah daar was ik al achter dus ik probeer ze nog maar 1 keer per maand te gebruiken..quote:Op maandag 24 november 2014 14:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ibuprofen beinvloedt de vruchtbaarheid, misschien ook iets om over na te denken
Oh ik zie dat het paracetamol zetpillen zijn. Ik gebruik deze echt zelden. Maar het is vaak wel 1000MG waardoor ik meteen in slaap valquote:
En paracetamol kan je gewoon normale dosis doorslikken tijdens je zwangerschapquote:Op maandag 24 november 2014 16:32 schreef Daui het volgende:
Oh ik zie dat het paracetamol zetpillen zijn. Ik gebruik deze echt zelden. Maar het is vaak wel 1000MG waardoor ik meteen in slaap val
Wat zou de vruchtbaarheid kunnen tegenwerken?quote:Op maandag 24 november 2014 16:35 schreef Moppert het volgende:
Maar als je echt af en toe die ibuprofen nodig hebt dan zou ik eerst de andere dingen die je eventueel nog doet die de vruchtbaarheid etc tegenwerken schrappen.
[..]
En paracetamol kan je gewoon normale dosis doorslikken tijdens je zwangerschap
1000 mg in zetpilvorm is evenveel als 500mg tabletvorm en is dus helemaal prima.
ja, dat weet ik. Maar, volgens die app zal m'n ovulatie 14 dagen voor het begin van m'n volgende menstruatie zijn...En geen idee of dat klopt.quote:Op maandag 24 november 2014 16:24 schreef Moppert het volgende:
Nee niet helemaal.
Op de dag dat je menstruatie begint, begint je menstruatiecyclus (= dag 1).
en je meest vruchtbare periode is rond de 2 a 3 dagen voor je eisprong.
Ok, spannend dan! Dan weet je dus ook niet of je zelf iets merkt van de eisprong waarschijnlijk.quote:Op maandag 24 november 2014 16:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Pas 2 rondes gehad na verwijderen spiraal. Maar even aankijken dus. Ik heb dus ook geen idee wanneer ik weer ongesteld moet zijn, of wanneer ik ovuleer. Ja, gebaseerd op app (die denk ik 14 dagen voor ongesteld zijn rekent), moet ik vandaag ovuleren, en wordt ik dus over 2 weken ongesteld. We shall see!
Nou ben ik geen man.. Maar hadden zaadjes geen opbouwtijd? Als in, drankje vandaag, heeft effect op de zaadjes die er over ?? tijd uitschieten?quote:Op maandag 24 november 2014 17:35 schreef Paxlie het volgende:
Rondom de bevruchting (ook wel conceptie genoemd), kan alcoholgebruik door de vrouw en alcoholgebruik door de man effect hebben op de bevruchting en op de zwangerschap.
Alcoholgebruik van de man verkleint de kans op een zwangerschap en vergroot de kans op een miskraam. Wanneer de man alcohol drinkt, komt dat ook in het sperma terecht. Dit kan schade aan de zaadcellen veroorzaken. Ook kan het gebeuren dat wanneer sperma gedurende de bevruchting alcohol bevat, de bevruchting moeilijker of niet plaatsvindt.
Als een vrouw alcohol drinkt, kan dit haar eicel beschadigen. Dus, als u rondom de bevruchting alcohol drinkt, verlaagt dit uw vruchtbaarheid en verhoogt dit de kans op een miskraam.
Zaterdag 27 maart?quote:Op maandag 24 november 2014 18:35 schreef Cassandra87 het volgende:
![]()
Spelletjesmeet
![]()
![]()
Begreep dat er op zich wel animo naar is maar een meet an sich vind ik wel erg leuk!
Ergens in maart. Wie gaan er mee?
- Cassandra87
- KapiteinCupcake
- Joycie88
- Barreltje
Dat zou moetenquote:Op zondag 23 november 2014 11:25 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Woei, dat is laat dan! Maar na de eisprong zou je binnen 14 dagen ongesteld moeten worden toch?
Doe mij maar even op misschien, want ik moet wrs korfballenquote:
Nee, ik heb nog nooit iets gemerkt van een eisprong. We zullen zien! Emotioneel gezien vind ik het ook spannend, rationeel gezien weet ik dat dit de eerste ronde is en ik niet al te hoge verwachtingen moet hebben...quote:Op maandag 24 november 2014 18:22 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ok, spannend dan! Dan weet je dus ook niet of je zelf iets merkt van de eisprong waarschijnlijk.
En die 14 dagen klopt wel inderdaad, daar zit niet zo heel veel marge in als het goed is.
Ik kijk scheelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |