Bij mij varieert de intensiteit van die tweede streep ook sterk. Betekent niet zoveel bij mij. Bij mij wordt ie soms ook een paar dagen lichter, dan weer een paar dagen iets donkerder, totdat er na een maand ofzo ineens een onmiskenbaar veel donkerder streepje staat.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:38 schreef FlyingFish het volgende:
Gefeliciteerd Lushes!
Een beetje een domme vraag misschien, maar Google helpt niet. Ik heb vorige week mijn ovulatie-testen binnen gekregen. Nou ben ik daarmee begonnen om een beetje inzicht te krijgen in hoe mijn cyclus loopt en ben ik dus gewoon begonnen op de dag dat ik ze binnen kreeg (dag 18, maar mijn menstruatie is nog heel wisselend, was vorige keer 71 dagen dus prima op tijd dacht ik). Op die dag was de streep lichter dan de teststreep maar wel redelijk aanwezig, maar de dagen erna werd hij steeds lichter ipv donkerder. Ik probeer een beetje te achterhalen waar ik in mijn cyclus zit, maar ik lees alleen dat de streep donkerder richting je eisprong, maar mijn strepen worden dus alleen maar lichter, heb ik dan waarschijnlijk mijn eisprong gemist omdat ik daarna pas ben begonnen met testen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saboteur staat op mijn sinterklaas lijstje
Zo lekker dagje, ik ga zo naar stal, en vanmiddag gaan we verf en vloer kijken. Gisteren waren we bij de keukenboer, we willen volgend jaar een nieuwe keuken, maar nu orienteren, welk bedrag moeten we sparen. Willen ons niet vastleggen, zeker met t oog op eventuele gezinsuitbreiding en de kosten die daar mee gepaard gaan. Die keukenboer ging op t laatst 6000 zakken met de prijs, en was flink geirriteerd dat we zonder handtekening weggingen. Tsja, dan had ie aan t begin van t gesprek maar moeten opletten![]()
quote:Op zondag 23 november 2014 08:07 schreef Cassandra87 het volgende:
De uitbreiding erbij is nog leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saboteur staat op mijn sinterklaas lijstje
Zo lekker dagje, ik ga zo naar stal, en vanmiddag gaan we verf en vloer kijken. Gisteren waren we bij de keukenboer, we willen volgend jaar een nieuwe keuken, maar nu orienteren, welk bedrag moeten we sparen. Willen ons niet vastleggen, zeker met t oog op eventuele gezinsuitbreiding en de kosten die daar mee gepaard gaan. Die keukenboer ging op t laatst 6000 zakken met de prijs, en was flink geirriteerd dat we zonder handtekening weggingen. Tsja, dan had ie aan t begin van t gesprek maar moeten opletten
Schudden voor gebruik
quote:Op zondag 23 november 2014 08:07 schreef Cassandra87 het volgende:
woon je ook in Almere?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saboteur staat op mijn sinterklaas lijstje
En spelletjes <3
Helaas is mijn man minder fanatiek.Life is what happens while you are busy making other plans...
jaquote:Op zondag 23 november 2014 09:45 schreef Skoap het volgende:
[..]
woon je ook in Almere?
En spelletjes <3
Helaas is mijn man minder fanatiek.
Ik vind het altijd zo jammer dat wij eigenlijk geen vrienden kennissen hebben in de buurt die ook houden van lekker een middag avond spelletjes spellen op 1 keer in de zoveel tijd kolonisten na dan. En voor zijn 2en zijn er niet zoveel spelletjes te vinden.quote:Op zondag 23 november 2014 10:47 schreef SilverSjoiis het volgende:
Spelletjesavond!
Gisteren weer zo'n avond gehadEerst in de middag wezen bowlen, toen pannekoeken gebakken voor de hele meute en de avond afgerond met Ticket to Ride
Vanmiddag weer spelletjesmiddag![]()
En hoi! Ik kwam dus weer even spuitelven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woei, dat is laat dan! Maar na de eisprong zou je binnen 14 dagen ongesteld moeten worden toch?quote:Op zondag 23 november 2014 10:51 schreef SilverSjoiis het volgende:
En ik denk.. ja, denk.. dat mijn eisprong ergens in de afgelopen dagen had.Ik had een vreemde buikpijn, die ik niet kon plaatsen. Tot ik er een lampje ging branden en ik elke keer zo'n buikpijn had op het moment rondom mijn eisprong
Verder zit ik al op dag 45 van deze cyclus en testte ik vrijdag nog negatief op een zwangerschapstest
Einde update.
Zolang je er geen foto's van deelt op fb klaag ik nietquote:Op zondag 23 november 2014 11:46 schreef pinquit het volgende:
Ik heb volgens de berekeningen rond dinsdag mijn ovulaasie. Maar gister droaderig slijm![]()
klinkt zo vies he, maar ik geloof dat de drempel om zulke dingen te posten nu ff weg is
![]()
Maargoed, manlief heeft nu weekend-laatdienst, dus hij is pas om half 2 snachts thuisdaaarn. Gisterochtend wel geklust though.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn man heeft van t weekend allerlei medische studies doorgenomen en gevonden dat de kans op een goede zwangerschap aardig groot is nog. Dat geeft wel perspectief.![]()
Als het aan mij ligt welquote:Op zondag 23 november 2014 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Munchkin
Maareh moppert, ben je weer op een tweede streepje aan het wachten?
Ik heb er geen uitgehaald, dus ik denk niet dat hij erin is gezetquote:Op zondag 23 november 2014 10:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Oh wat gaan jullie snel! (Of heb ik het gewoon druk..)
Stippelrientje, ik wil ook wel met mijn verhaal in de OP (al dacht ik dat ie er al in stond)
Wij zijn bezig sinds maart 2014 voor ons 1e kindje. Ik heb een onregelmatige cyclus 33-93-79-33, hiervoor wel bij de HA geweest, maar nog geen verdere stappen ondernomen. Mijn vriend en ik zijn bijna 3 jaar samen
En spelletjes <3
ik zet hem erinquote:Op zondag 23 november 2014 10:23 schreef Barreltje het volgende:
Spelletjes!![]()
Mijn NOD Hoeft verder niet in de OP. Ik zie wel veel NOD's komende week, dus kom maar door met die topics en streepjes!
quote:Op zondag 23 november 2014 13:19 schreef Cygne het volgende:
Haha spelletjes. Mijn Zus, haar man, mijn man en de vriendin van mijn broer zijn er dol op. Mijn broer en ik niet zo. T geduld niet voor denk ik.
Gisteren ging ik boodschappen doen met schoonmoeder terwijl mijn man en zijn vader in de tuin bezig waren. Na boodschappen de stad in en mocht ik vast mijn sinterklaascadeau uitzoeken.Mijn schoonmoeder heeft ooit zelf een schilderij gemaakt, hing in hun vorige huis aan de muur en ik vond dat altijd zo mooi. Mocht ik t mee naar huis nemen om hier op te hangen. Terwijl ik weet dat ze er heel erg aan gehecht is.
Ik schiet er zelfs van vol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn man heeft van t weekend allerlei medische studies doorgenomen en gevonden dat de kans op een goede zwangerschap aardig groot is nog. Dat geeft wel perspectief.
Wat is je schoonvader een lieverd "Zit je nou al heel de dag jezelf groot te houden?"
Wat heb je toch een warm nest waar je in vertroeteld kan worden
Schudden voor gebruik
quote:Op zondag 23 november 2014 11:24 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Hallo lieve meisjes!
Even alles bijgelezen
Lushes!![]()
Wat een mooie strepen heb jij gepiest zeg! Snap dat je nog even op je hoede bent en niet te blij wilt zijn, maar probeer te genieten van deze tijd!
voor iedereen die ziek is
Spelletjesmeet!Ik ben voor! Ik ben echt gek gek gek op spelletjes! Ik organiseer zelf ook geregeld weerwolf avondjes
.
Nog 7 daagjes wachten en misschien geenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Of ben je ziek?
Niet ziek! Gekkigheid wel..quote:Op zondag 23 november 2014 14:34 schreef Daui het volgende:
[..]
Nog 7 daagjes wachten en misschien geen. Of ben je ziek?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
Thanks! Voorlopig voor de zekerheid nog maar even doortesten dus, dan merk ik vanzelf wel of ik de ovulatie gemist heb of dat hij toch nog moet komen.quote:Op zondag 23 november 2014 01:13 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Bij mij varieert de intensiteit van die tweede streep ook sterk. Betekent niet zoveel bij mij. Bij mij wordt ie soms ook een paar dagen lichter, dan weer een paar dagen iets donkerder, totdat er na een maand ofzo ineens een onmiskenbaar veel donkerder streepje staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |