Een stukje uitleg waarom de meeste vrouwen nooit bij de top zullen horen en dat dit niet door discriminatie komt, er is in Nederland al lang EQUAL OPPORTUNITY. Maar enge feministen willen EQUAL OUTCOME.quote:Op maandag 24 november 2014 19:04 schreef PussySlayer het volgende:
maar waar wil je nu heen met dit topic?
dat heeft werkelijk helemaal NIKS met mens rights te maken, eerder met anti-feminism.quote:Op maandag 24 november 2014 19:13 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Een stukje uitleg waarom de meeste vrouwen nooit bij de top zullen horen en dat dit niet door discriminatie komt, er is in Nederland al lang EQUAL OPPORTUNITY. Maar enge feministen willen EQUAL OUTCOME.
het enige waar ik aan denk als ik dit zie is: waar maak je je druk om?quote:Op maandag 24 november 2014 19:13 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Een stukje uitleg waarom de meeste vrouwen nooit bij de top zullen horen en dat dit niet door discriminatie komt, er is in Nederland al lang EQUAL OPPORTUNITY. Maar enge feministen willen EQUAL OUTCOME.
Daarnaast het aankaarten van problemen zoals belachelijke wetgeving (for now, vooral in het buitenland).
Dit stukje gaat over de wetgeving omtrent verkrachting/beschuldiging daarvan op Harvard.
'"Twenty-eight current and retired Harvard Law School professors are asking the university to abandon its new sexual misconduct policy and craft different guidelines for investigating allegations, asserting that the new rules violate the due process rights of the accused... Harvard has adopted procedures for deciding cases of alleged sexual misconduct which lack the most basic elements of fairness and due process, are overwhelmingly stacked against the accused, and are in no way required by Title IX law or regulation,” the letter stated."
Ook even duidelijk maken dat vrouwen ook wel eens dienstplicht mogen krijgen. Ik heb de brief al gekregen. Mocht de poep de ventilator raken dan mag ik als kanonnenvoer dienen terwijl mijn zogenaamde gelijken thuis op de bank (of in de fabriek) mogen hangen.
En met scheidingen, strafzaken krijgen mannen ook vrijwel altijd hogere straffen.
http://www.washingtonpost(...)-manner-lawyers-say/
[ afbeelding ]
Maar het belangrijkste vind ik: EQUAL OPPORTUNITY! GEEN EQUAL OUTCOME!
Inderdaad, ik had gehoopt dat het ging over mannenrechten wanneer het bijvoorbeeld aankomt op kinderen na een scheiding. Er zijn nog steeds mannen die hun eigen kinderen niet meer mogen zien en dat is gewoon een kwalijke zaak.quote:Op maandag 24 november 2014 19:04 schreef robin007bond het volgende:
Als ik hiernaar kijk dan zie ik juist meer argumenten tegen deze beweging dan voor. Er worden allemaal verklaringen gegeven voor de posities van vrouwen, maar al die zaken zijn wat mij betreft kwalijk en het bestrijden waard.
quote:Op maandag 24 november 2014 19:14 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
het enige waar ik aan denk als ik dit zie is: waar maak je je druk om?
http://www.volkskrant.nl/(...)llochtonen~a3755310/quote:
dit inderdaad. ik kom ook wel eens op reddit's mensrights omdat dit soort zaken daar worden aangekaart. dit is gewoon een onzintopic en hij snapt het niet helemaal geloof ik.quote:Op maandag 24 november 2014 19:15 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had gehoopt dat het ging over mannenrechten wanneer het bijvoorbeeld aankomt op kinderen na een scheiding. Er zijn nog steeds mannen die hun eigen kinderen niet meer mogen zien en dat is gewoon een kwalijke zaak.
Kun jij wel begrijpend lezen jochie?quote:Op maandag 24 november 2014 19:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had gehoopt dat het ging over mannenrechten wanneer het bijvoorbeeld aankomt op kinderen na een scheiding. Er zijn nog steeds mannen die hun eigen kinderen niet meer
jochie? je quote niet eens mijn post man.quote:Op maandag 24 november 2014 19:17 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Kun jij wel begrijpend lezen jochie?
Daarnaast het aankaarten van problemen zoals belachelijke wetgeving (for now, vooral in het buitenland).quote:Op maandag 24 november 2014 19:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
jochie? je quote niet eens mijn post man.
zeker!quote:Op maandag 24 november 2014 19:19 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Daarnaast het aankaarten van problemen zoals belachelijke wetgeving (for now, vooral in het buitenland).
Dit stukje gaat over de wetgeving omtrent verkrachting/beschuldiging daarvan op Harvard.
'"Twenty-eight current and retired Harvard Law School professors are asking the university to abandon its new sexual misconduct policy and craft different guidelines for investigating allegations, asserting that the new rules violate the due process rights of the accused... Harvard has adopted procedures for deciding cases of alleged sexual misconduct which lack the most basic elements of fairness and due process, are overwhelmingly stacked against the accused, and are in no way required by Title IX law or regulation,” the letter stated."
Ook even duidelijk maken dat vrouwen ook wel eens dienstplicht mogen krijgen. Ik heb de brief al gekregen. Mocht de poep de ventilator raken dan mag ik als kanonnenvoer dienen terwijl mijn zogenaamde gelijken thuis op de bank (of in de fabriek) mogen hangen.
En met scheidingen, strafzaken krijgen mannen ook vrijwel altijd hogere straffen.
Legt alleen uit dat modern feminisme onzin is en je niet mannen moet korten om vrouwen het bedrijfsleven in te krijgen, dit is zowel moreel als economisch niet verantwoord.quote:Op maandag 24 november 2014 19:19 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
zeker!
maar alles onder dit kopje: Waarom er minder vrouwen in de top van het bedrijfsleven/de wetenschap zitten
heeft helemaal niks met mens rights te maken.
Dat vind ik ook flauw, dat er geen dienstplicht voor vrouwen is.quote:Op maandag 24 november 2014 19:19 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
kan hem ook niet meer terugzetten :squote:Op maandag 24 november 2014 19:23 schreef Chai het volgende:
OP weg.
Maar de belangrijkste dingen waren eigenlijk alleen in het buitenland een issue? In Nederland niet echt.
Wat zijn die slechte regels van harvard dan?quote:Op maandag 24 november 2014 19:19 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Guilt or innocence hinges on a “preponderance” of evidence, a far lower standard than the “beyond a reasonable doubt” test that prevails in courtrooms. At Harvard, the Title IX enforcement office acts as cop, prosecutor, judge, and jury—and also hears the appeals.quote:Op maandag 24 november 2014 19:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat zijn die slechte regels van harvard dan?
Dat van scheidingen stond juist niet in de OP haal ik uit de reacties hier.quote:Op maandag 24 november 2014 19:24 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
kan hem ook niet meer terugzetten :s
lees die post over vrouwenquotom, zoek maar ns naar straffen mannen/vrouwen, wat er gebeurt na een scheiding, waarom jij geen dienstplicht hebt en ik wel.
In Nederland is dienstplicht toch niet meer verplicht?quote:Op maandag 24 november 2014 19:21 schreef netchip het volgende:
[..]
Dat vind ik ook flauw, dat er geen dienstplicht voor vrouwen is.
Dat is inderdaad een kwalijke zaak.quote:Op maandag 24 november 2014 19:15 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had gehoopt dat het ging over mannenrechten wanneer het bijvoorbeeld aankomt op kinderen na een scheiding. Er zijn nog steeds mannen die hun eigen kinderen niet meer mogen zien en dat is gewoon een kwalijke zaak.
oke, maar ga je daar wat aan veranderen met dit topic?quote:Op maandag 24 november 2014 19:15 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)llochtonen~a3755310/
Telecombedrijf KPN is gestopt met het voortrekken van vrouwen voor hoge functies. Bij het schrappen van het vrouwenquotum speelde onder meer kritiek van hoog opgeleide allochtone mannen een rol, die minder kans maakten omdat sommige hoge posities alleen voor vrouwen opengesteld waren.
Enorm seksistische wetgeving die mannen behoorlijk discrimineert.
Klopt. Op dit moment niet. Maar mocht er oorlog uitbreken, dan zijn volgens de huidige wetten de mannen de klos.quote:Op maandag 24 november 2014 19:25 schreef Morrigan het volgende:
[..]
In Nederland is dienstplicht toch niet meer verplicht?
Mocht het wel weer actief worden, dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat zowel mannen als vrouwen in dienstplicht gaan.
Jawel. Als de pleuris uitbreekt mag ik in dienst geroepen worden. Als je weigert, ga je de cel in. Vroeger kreeg je daar de doodstraf voor, deserteren.quote:Op maandag 24 november 2014 19:25 schreef Morrigan het volgende:
[..]
In Nederland is dienstplicht toch niet meer verplicht?
Mocht het wel weer actief worden, dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat zowel mannen als vrouwen in dienstplicht gaan.
Stond er inderdaad niet in.quote:Op maandag 24 november 2014 19:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat van scheidingen stond juist niet in de OP haal ik uit de reacties hier.
Als lengte belangrijk is, waarom zou dit dan geen criterium mogen zijn?quote:Op maandag 24 november 2014 19:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stond er inderdaad niet in.
Er stonden zaken in als:
"Het bedrijfsleven selecteert op lengte, vrouwen zijn nou eenmaal kleiner dus logisch dat ze niet in hoge posities zitten!"
Het lijkt me juist goed om zoiets te bestrijden dan om het als een rechtvaardiging te zien, maar goed, daar gaat het TS blijkbaar niet om.
Ikquote:Op maandag 24 november 2014 19:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er stonden zaken in als:
"Het bedrijfsleven selecteert op lengte, vrouwen zijn nou eenmaal kleiner dus logisch dat ze niet in hoge posities zitten!"
Het lijkt me juist goed om zoiets te bestrijden dan om het als een rechtvaardiging te zien, maar goed, daar gaat het TS blijkbaar niet om.
Ik geef daarmee aan dat equal opportunity niks aan het feit verandert dat mannen veel beter geschikt zijn om in topfuncties te zitten in het bedrijfsleven/in de wetenschap. Equal opportunity =/= equal outcome, en we moeten voor het eerste streven.quote:Op maandag 24 november 2014 19:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er stonden zaken in als:
Dus ze zijn niet zo streng als de rechtszaal, waar gebleken is dat het leeuwendeel van de daders vrolijk fluitend wegloopt? Wat houdt het precies is die "mindere" bewijsvoering?quote:Op maandag 24 november 2014 19:25 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Guilt or innocence hinges on a “preponderance” of evidence, a far lower standard than the “beyond a reasonable doubt” test that prevails in courtrooms. At Harvard, the Title IX enforcement office acts as cop, prosecutor, judge, and jury—and also hears the appeals.
Erodome weet t weer beter dan 25 Law professors die op Harvard werken/gewerkt hebben. Haha.quote:Op maandag 24 november 2014 19:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Dus ze zijn niet zo streng als de rechtszaal, waar gebleken is dat het leeuwendeel van de daders vrolijk fluitend wegloopt? Wat houdt het precies is die "mindere" bewijsvoering?
Je weet dat harvard niemand in het gevang gooit he?
Er is nog onrecht, ook tegen mannen. Op bepaalde terreinen hebben vrouwen voordelen, op bepaalde terreinen mannen. Het feminisme heeft als doel om de positie van vrouwen te versterken, en Mens Rights heeft als doel om de positie van zowel mannen als vrouwen te versterken.quote:Op maandag 24 november 2014 19:28 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
geen seks gehad gister?
wat wil je nou in dit topic? samen met je maatjes janken in een topic dat het niet eerlijk is?
Dat mannen beter geschikt zijn om topfuncties te bekleden is een aanname van jou. Dat "beargumenteer" je door hele vreemde zaken erbij te halen, zoals de lengte van vrouwen.quote:Op maandag 24 november 2014 19:28 schreef Teydelyk het volgende:
Ik geef daarmee aan dat equal opportunity niks aan het feit verandert dat mannen veel beter geschikt zijn om in topfuncties te zitten in het bedrijfsleven/in de wetenschap. Equal opportunity =/= equal outcome, en we moeten voor het eerste streven.
Nee, MENS rights niet WOMENS rights. Daar is feminisme al voor.quote:Op maandag 24 november 2014 19:30 schreef netchip het volgende:
[..]
Er is nog onrecht, ook tegen mannen. Op bepaalde terreinen hebben vrouwen voordelen, op bepaalde terreinen mannen. Het feminisme heeft als doel om de positie van vrouwen te versterken, en Mens Rights heeft als doel om de positie van zowel mannen als vrouwen te versterken.
Ik weet niets beter, daarom vraag ik wat het dan precies inhoud.quote:Op maandag 24 november 2014 19:30 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Erodome weet t weer beter dan 25 Law professors die op Harvard werken/gewerkt hebben. Haha.
http://en.wikipedia.org/wiki/Height_discriminationquote:Op maandag 24 november 2014 19:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat mannen beter geschikt zijn om topfuncties te bekleden is een aanname van jou. Dat "beargumenteer" je door hele vreemde zaken erbij te halen, zoals de lengte van vrouwen.Hah
Waarom is lengte relevant voor zo'n positie?
Dan heb je het nog over stress bij vrouwen, wellicht is het interessant om te kijken naar de oorzaken van de stress bij vrouwen dan om het gelijk te zoeken in biologische inferioriteit (erg gevaarlijk trouwens om zo snel die aanname te doen, blijkt uit de geschiedenis).
Je bedoelt Men's Rights?quote:Op maandag 24 november 2014 19:31 schreef Teydelyk het volgende:
"
[..]
Nee, MENS rights niet WOMENS rights. Daar is feminisme al voor.
Trias Politica niet behandeld op school?quote:Op maandag 24 november 2014 19:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik weet niets beter, daarom vraag ik wat het dan precies inhoud.
Wat is het verschil, waarin vragen ze om minder bewijs en wat voor gevolgen heeft dat?
Of neem jij alles wat je mooi uitkomt zo voor zoete koek aan zonder de inhoud te kennen?
Oh dat heb ik niet gelezen, wel dat het bij de kansen om de kwaliteiten moet gaan (zoals een hoge intelligentie en goed om kunnen gaan met stress). Nou prima, nobel streven.quote:Op maandag 24 november 2014 19:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er stonden zaken in als:
ik zal wel weer aangevallen worden maar als je je hier druk om gaat maken kun je echt beter een hobby zoeken of carriere gaan maken ofzoquote:Op maandag 24 november 2014 19:30 schreef netchip het volgende:
[..]
Er is nog onrecht, ook tegen mannen. Op bepaalde terreinen hebben vrouwen voordelen, op bepaalde terreinen mannen. Het feminisme heeft als doel om de positie van vrouwen te versterken, en Mens Rights heeft als doel om de positie van zowel mannen als vrouwen te versterken.
Ik ben bekend met het fenomeen. Maar dat maakt vrouwen nog niet minder geschikt voor topfuncties toch? Dat betekent vooral dat er helaas erg oppervlakkig geselecteerd wordt op kandidaten voor topfuncties, wat eigenlijk juist pleit voor feminisme.quote:Op maandag 24 november 2014 19:31 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Height_discrimination
Ik vind het trouwens een goed iets om de gender specifieke problemen die er nog zijn op te willen lossen.quote:Op maandag 24 november 2014 19:30 schreef netchip het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook verkracht worden (weet niet of dit in Nederland ook zo is), ook zonder penetratie dus.quote:Op maandag 24 november 2014 19:32 schreef Morrigan het volgende:
Oké, even de belangrijke punten voor mannenrechten.
- Recht op opvoeding kind naar scheiding.
- Even hoge straffen als vrouwen als het om deze zelfde misdaad gaat.
- Zowel voor mannen als vrouwen dienstplicht.
Mis ik nog iets?
sowieso al onzin, mannen en vrouwen zijn gewoon niet gelijk. Vrouwen zijn kwetsbaarder lichaamelijk en geestelijk als het om moorden gaat etc. Die moet je echt niet in het leger stoppen tenzij ze zelf willenquote:Op maandag 24 november 2014 19:32 schreef Morrigan het volgende:
Mis ik nog iets?
Ik vraag gewoon heel erg simpel wat het dan inhoud.quote:Op maandag 24 november 2014 19:32 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Trias Politica niet behandeld op school?
Dit is een antwoord op het feminisme, wat probeert de positie van vrouwen in o.a. het bedrijfsleven te verstevigen, door middel van kunstmatige methodes (vrouwenquota). Daardoor krijgen mannen minder kansen, en heb je dus minder kans op een mooie/goede carriere.quote:Op maandag 24 november 2014 19:33 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
ik zal wel weer aangevallen worden maar als je je hier druk om gaat maken kun je echt beter een hobby zoeken of carriere gaan maken ofzo
dit topic gaat nergens wat aan veranderen, en ook niet in je eigen leven zal er wat veranderen. Inplaats maaral de anderen de schuld te geven moet je het eens bij jezelf leggen, als je meer kansen wil of meer geld wil verdienen moet je er zelf achteraan. Een niet afschuiven op dit of dat
En mannen wel dan? Ik ken genoeg mannen waarvan ik weet dat die het leger niet zullen overleven.quote:Op maandag 24 november 2014 19:34 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
sowieso al onzin, mannen en vrouwen zijn gewoon niet gelijk. Vrouwen zijn kwetsbaarder lichaamelijk en geestelijk als het om moorden gaat etc. Die moet je echt niet in het leger stoppen tenzij ze zelf willen
Ja joh? En mannen wel? Een vrouwenleven is dus meer waard dan een mannenleven? Sorry, maar hier kan ik heel pissig om worden.quote:Op maandag 24 november 2014 19:34 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
sowieso al onzin, mannen en vrouwen zijn gewoon niet gelijk. Vrouwen zijn kwetsbaarder lichaamelijk en geestelijk als het om moorden gaat etc. Die moet je echt niet in het leger stoppen tenzij ze zelf willen
Jawel, want vrouwen zijn gemiddeld een stuk kleiner. Een man van 1.50 met dezelfde capaciteiten als een man van 1.90 is ook minder geschikt. Mannen luisteren makkelijker naar een grotere man.quote:Op maandag 24 november 2014 19:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben bekend met het fenomeen. Maar dat maakt vrouwen nog niet minder geschikt voor topfuncties toch? Dat betekent vooral dat er helaas erg oppervlakkig geselecteerd wordt op kandidaten voor topfuncties, wat eigenlijk juist pleit voor feminisme.
Maar dat is toch hartstikke kwalijk? Zowel bij mannen als vrouwen?quote:Op maandag 24 november 2014 19:37 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Jawel, want vrouwen zijn gemiddeld een stuk kleiner. Een man van 1.50 met dezelfde capaciteiten als een man van 1.90 is ook minder geschikt. Mannen luisteren makkelijker naar een grotere man.
Dusquote:Op maandag 24 november 2014 19:36 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En mannen wel dan? Ik ken genoeg mannen waarvan ik weet dat die het leger niet zullen overleven.
Biologisch gezien kan je dit stellen, 1 man kan bij wijze van spreken 1 miljoen vrouwen bevruchten. Maar economisch gezien zal dit natuurlijk niet het geval zijn.quote:Op maandag 24 november 2014 19:36 schreef netchip het volgende:
[..]
Ja joh? En mannen wel? Een vrouwenleven is dus meer waard dan een mannenleven? Sorry, maar hier kan ik heel pissig om worden.
ik zou zeggen ga je je tijd verdoen aan slimmer worden en bedenk strategieen om meer geld te gaan verdienen etc. dit topic gaat je nergens helpenquote:Op maandag 24 november 2014 19:35 schreef netchip het volgende:
[..]
Dit is een antwoord op het feminisme, wat probeert de positie van vrouwen in o.a. het bedrijfsleven te verstevigen, door middel van kunstmatige methodes (vrouwenquota). Daardoor krijgen mannen minder kansen, en heb je dus minder kans op een mooie/goede carriere.
Terwijl eigenlijk degene die het beste aan de eisen voldoet, gekozen zou moeten worden. http://nl.wikipedia.org/wiki/Meritocratie
Dat ga ik ook zeker doen. Maar ook op politiek gebied moet hier aandacht voor komen.quote:Op maandag 24 november 2014 19:39 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
ik zou zeggen ga je je tijd verdoen aan slimmer worden en bedenk strategieen om meer geld te gaan verdienen etc. dit topic gaat je nergens helpen
iedereen heeft 24 uur in een dag, toch zijn er mensen die een miljoen per dag verdienen en mensen die een miljoen in hun hele leven verdienen
het is dus al mogelijk, als je meer kansen wil moet je er zelf achteraan, niet gaat zeuren op een forum
maar dit was mijn tip, als ondernemer en houder van een eigen business
ik vind sowieso niet dat leger verplicht moet zijn, maar mannen zijn gemaakt om te vechten, vroeger toen we net iets verder waren dan apen, overleefden de meest agresiefste mannetjes, en die mochten ook paren met de vrouwtjes, ze moetsen dieren doden voor voedsel, terwijl de vrouwen voor baby's zorgtenquote:Op maandag 24 november 2014 19:36 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En mannen wel dan? Ik ken genoeg mannen waarvan ik weet dat die het leger niet zullen overleven.
Kan je aub vertellen wat nu dat minder bewijs is van die universiteit? Wat maakt dat dat zo oneerlijk is en mannen in gevaar brengt?quote:Op maandag 24 november 2014 19:39 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Gozer, als je niks te zeggen hebt, kanker dan een eind op serieus.
waar staat dat? ik zeg alleen dat mannen er BETER mee om kunnen gaan wat er bij komt kijken wat er met een leger gebeurdquote:Op maandag 24 november 2014 19:36 schreef netchip het volgende:
[..]
Ja joh? En mannen wel? Een vrouwenleven is dus meer waard dan een mannenleven? Sorry, maar hier kan ik heel pissig om worden.
quote:Op maandag 24 november 2014 19:42 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
ik vind sowieso niet dat leger verplicht moet zijn, maar mannen zijn gemaakt om te vechten, vroeger toen we net iets verder waren dan apen, overleefden de meest agresiefste mannetjes, en die mochten ook paren met de vrouwtjes, ze moetsen dieren doden voor voedsel, terwijl de vrouwen voor baby's zorgten
Mannen hebben ergens een kil instict, en de sommige meer als de andere maar je blijft een man met TESTERON, wat daarvoor zorgt, vrouwen hebben dit niet (verwaarloosbaar)
vrouwen hebben ook minder spiervorming etc, het is gewoon zo dat vrouwen verschillen van mannen
En vroeger gaven mannen ook leiding aan een groep. En dat gebeurt nu ook (politici en CEO;s van bedrijven).quote:Op maandag 24 november 2014 19:42 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
ik vind sowieso niet dat leger verplicht moet zijn, maar mannen zijn gemaakt om te vechten, vroeger toen we net iets verder waren dan apen, overleefden de meest agresiefste mannetjes, en die mochten ook paren met de vrouwtjes, ze moetsen dieren doden voor voedsel, terwijl de vrouwen voor baby's zorgten
Mannen hebben ergens een kil instict, en de sommige meer als de andere maar je blijft een man met TESTERON, wat daarvoor zorgt, vrouwen hebben dit niet (verwaarloosbaar)
vrouwen hebben ook minder spiervorming etc, het is gewoon zo dat vrouwen verschillen van mannen
Nou ja, dat.quote:Op maandag 24 november 2014 19:15 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Geen vrouwen in het leger -> alleen maar mannen => er vallen alleen maar doden bij de mannen.quote:Op maandag 24 november 2014 19:43 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
waar staat dat? ik zeg alleen dat mannen er BETER mee om kunnen gaan wat er bij komt kijken wat er met een leger gebeurd
[..]
omdat diestplicht dus verplicht is, vrouwen mogen van mij wel CEO etc worden, als ze zelf willenquote:Op maandag 24 november 2014 19:43 schreef netchip het volgende:
[..]
En vroeger gaven mannen ook leiding aan een groep. En dat gebeurt nu ook (politici en CEO;s van bedrijven).
Dus waarom dit veranderen, als we ook niet de dienstplicht veranderen?
... Waarom hebben we in Nederland een officier van justitie, een rechter en de politie?quote:Op maandag 24 november 2014 19:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Kan je aub vertellen wat nu dat minder bewijs is van die universiteit? Wat maakt dat dat zo oneerlijk is en mannen in gevaar brengt?
Oh ja. Mannen moeten wel, maar vrouwen niet. Waarom dan wel gelijkheid op andere terreinen, behalve waar het niet goed uitkomt voor vrouwen?quote:Op maandag 24 november 2014 19:45 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
omdat diestplicht dus verplicht is, vrouwen mogen van mij wel CEO etc worden, als ze zelf willen
vrouwen mogen van mij ook wel in het leger als ze zelf willen, maar geen dienstplicht voor vrouwen
dat wil nog niet zeggen dat vrouwenlevens meer waard zijnquote:Op maandag 24 november 2014 19:44 schreef netchip het volgende:
[..]
Geen vrouwen in het leger -> alleen maar mannen => er vallen alleen maar doden bij de mannen.
Als jij bereid bent mannen op te offeren, maar vrouwen niet, dan waardeer jij een vrouwenleven dus hoger dan een mannenleven...quote:Op maandag 24 november 2014 19:46 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
dat wil nog niet zeggen dat vrouwenlevens meer waard zijn
snap je het nou echt niet? leger niet verplicht voor vrouwen CEO niet verplicht voor vrouwenquote:Op maandag 24 november 2014 19:46 schreef netchip het volgende:
[..]
Oh ja. Mannen moeten wel, maar vrouwen niet. Waarom dan wel gelijkheid op andere terreinen, behalve waar het niet goed uitkomt voor vrouwen?
Waarom vrouwen CEO laten worden als ze daar aantoonbaar minder goed in zijn dan mannen? Dit is de redenering die jij geeft. Mannen zijn 'gemaakt' om leiding te geven.quote:Op maandag 24 november 2014 19:48 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
snap je het nou echt niet? leger niet verplicht voor vrouwen CEO niet verplicht voor vrouwen
Als er oorlog komt moeten er toch iemand vechten, en waarom vrouwen daar in sturen als ze er gewoon meestal niet op gemaakt zijn?
als ik 100 man het leger in stuurt waarvan 20 komt te overlijden omdat ze zo goed zijn en geen angst kennen, of ik stuur 100 vrouwen het leger in en 50 komen te overlijden omdat ze er gewoon minder op gemaakt zijn, dan stuur je dus vrouwen erop af omdat: eqality?quote:Op maandag 24 november 2014 19:47 schreef netchip het volgende:
[..]
Als jij bereid bent mannen op te offeren, maar vrouwen niet, dan waardeer jij een vrouwenleven dus hoger dan een mannenleven...
Maar waarom dan dienstplicht wel verplicht voor mannen maken. Overigens zijn er ook andere vormen van dienstplicht.quote:Op maandag 24 november 2014 19:45 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
omdat diestplicht dus verplicht is, vrouwen mogen van mij wel CEO etc worden, als ze zelf willen
vrouwen mogen van mij ook wel in het leger als ze zelf willen, maar geen dienstplicht voor vrouwen
Dit werkt nu eenmaal anders in amerika, daar hebben de universiteiten hun eigen "politie" die een beperkt deel hiervan mag uitvoeren.quote:Op maandag 24 november 2014 19:46 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
... Waarom hebben we in Nederland een officier van justitie, een rechter en de politie?
het gaat niet om leiding geven, het gaat om mensen vermoorden, wat meestal gebeurd bij oorlogquote:Op maandag 24 november 2014 19:49 schreef netchip het volgende:
[..]
Waarom vrouwen CEO laten worden als ze daar aantoonbaar minder goed in zijn dan mannen? Dit is de redenering die jij geeft. Mannen zijn 'gemaakt' om leiding te geven.
Er zijn capabele vrouwen voor zowel het leger als het zijn van CEO.
Ik maak een vergelijking. Als jij stelt dat vrouwen niet geschikt zijn voor oorlogsvoering (wat onzin is, vraag maar aan de Duitsers die vochten in WO II), dan geef ik de hypothetische vergelijking dat vrouwen niet geschikt zijn voor leiding geven.quote:Op maandag 24 november 2014 19:51 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
het gaat niet om leiding geven, het gaat om mensen vermoorden, wat meestal gebeurd bij oorlog
Jij zou dit soort problemen zo oplossen toch? Gewoon kwestie van wetgeving veranderen, makkie toch.quote:Op maandag 24 november 2014 19:52 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
hij heeft genoeg tijd voor me omdat hij niet overal maar over zit te janken op topic's maar er gewoon een oplossing voor zoekt
men jij bent zo dom, tuurlijk bestaan er vrouwen die super geschikt zijn voor oorlog, en die mogen. Maar over het algemeen moet je vrouwen niet verplichten omdat de meerderheid daar gewoon niet op gemaakt isquote:Op maandag 24 november 2014 19:52 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik maak een vergelijking. Als jij stelt dat vrouwen niet geschikt zijn voor oorlogsvoering (wat onzin is, vraag maar aan de Duitsers die vochten in WO II), dan geef ik de hypothetische vergelijking dat vrouwen niet geschikt zijn voor leiding geven.
als jij meer wil in je leven moet je er meer voor doenquote:Op maandag 24 november 2014 19:53 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Jij zou dit soort problemen zo oplossen toch? Gewoon kwestie van wetgeving veranderen, makkie toch.
Inderdaad, erg jammer dit, er zijn namelijk wel degelijk zaken die voor mannen verbeterd kunnen worden, hater op vrouwen en feministen is er niet een van.quote:Op maandag 24 november 2014 19:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat heeft werkelijk helemaal NIKS met mens rights te maken, eerder met anti-feminism.
En zo probeer ik dus te zeggen dat mannen beter zijn in leiding geven (het werk van een CEO), dan vrouwen (over het algemeen).quote:Op maandag 24 november 2014 19:53 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
men jij bent zo dom, tuurlijk bestaan er vrouwen die super geschikt zijn voor oorlog, en die mogen. Maar over het algemeen moet je vrouwen niet verplichten omdat de meerderheid daar gewoon niet op gemaakt is
zo zijn we geevolueerd lul
Het begin met klapidioten zoals jou informeren over bestaande politiek. De dialoog aangaan met zij die te achterlijk zijn om in te zien hoe krom iets is. Dan kan de politiek volgen.quote:Op maandag 24 november 2014 19:54 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
als jij meer wil in je leven moet je er meer voor doen
en janken op fora's gaat je niet helpen
en ik ben met je eens dat de beste gewoon de baan moet krijgen, ongeacht of je een piemeltje of een pruimpje hebtquote:Op maandag 24 november 2014 19:55 schreef netchip het volgende:
[..]
En zo probeer ik dus te zeggen dat mannen beter zijn in leiding geven (het werk van een CEO), dan vrouwen (over het algemeen).
"Two things are infinite: the universe and the human stupidity. But I'm not sure about the universe." - Albert Einstein
het intreseert me niet of iets krom is of niet, ik zorg wel dat ik succesvol wordquote:Op maandag 24 november 2014 19:56 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Het begin met klapidioten zoals jou informeren over bestaande politiek. De dialoog aangaan met zij die te achterlijk zijn om in te zien hoe krom iets is. Dan kan de politiek volgen.
Erdogan heeft vandaag beweerd dat vrouwen voor het verzorgen van kinderen zijn. Dat is in mijn ogen volstrekt belachelijk, want ik geloof dat vrouwen ook gelijke kansen mogen hebben op bijv. een goede baan.quote:Op maandag 24 november 2014 19:56 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
en ik ben met je eens dat de beste gewoon de baan moet krijgen, ongeacht of je een piemeltje of een pruimpje hebt
Mannen langer vrij van werk na geboorte kind.quote:Op maandag 24 november 2014 19:32 schreef Morrigan het volgende:
Mis ik nog iets?
En zo is dat.quote:Op maandag 24 november 2014 19:56 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
en ik ben met je eens dat de beste gewoon de baan moet krijgen, ongeacht of je een piemeltje of een pruimpje hebt
Doe geen moeite Netchip...quote:Op maandag 24 november 2014 20:00 schreef netchip het volgende:
[..]
Erdogan heeft vandaag beweerd dat vrouwen voor het verzorgen van kinderen zijn. Dat is in mijn ogen volstrekt belachelijk, want ik geloof dat vrouwen ook gelijke kansen mogen hebben op bijv. een goede baan.
Zo'n uitspraak is hetzelfde als zeggen dat mannen gemaakt zijn voor oorlog voeren.
Natuurlijk, dat is ook zo.quote:Op maandag 24 november 2014 19:56 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
+1quote:Op maandag 24 november 2014 20:00 schreef netchip het volgende:
[..]
Erdogan heeft vandaag beweerd dat vrouwen voor het verzorgen van kinderen zijn. Dat is in mijn ogen volstrekt belachelijk, want ik geloof dat vrouwen ook gelijke kansen mogen hebben op bijv. een goede baan.
Zo'n uitspraak is hetzelfde als zeggen dat mannen gemaakt zijn voor oorlog voeren.
Maar das toch wat de TS nastreeft? Staat in de OPquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Als men gender nou eens gewoon buiten het plaatje zou leren houden en naar individuen zou kijken... Daarmee filter je zowel de gevoelige jankhuisvrouwen als de narcistische controlfreaks uit 't bedrijfsleven.
Powertrippende mod gespotquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:41 schreef Re het volgende:
lekker gegeten?
nieuwe en laatste poging, als je je niet kunt beheersen blijf dan weg of we halen je weg
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter reageer je op mij als je je topic open wilt houden
Sommige mensen snappen niet dat het makkelijker is om naar een man van 2m te luisteren dan naar een vrouwtje met een piepstemmetje van 155...quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar das toch wat de TS nastreeft? Staat in de OP
Gelijke kansen en niet gelijke uitkomst (oftewel geen positieve discriminatie van vrouwen), klinkt goed in mn oren zo, toch?
De beste persoon op de beste plekquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:57 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
[..]
Sommige mensen snappen niet dat het makkelijker is om naar een man van 2m te luisteren dan naar een vrouwtje met een piepstemmetje van 155...
Maar dat is inderdaad wat het streven moet zijn. Dat zal er altijd in resulteren dat er meer succesvolle mannen dan vrouwen zijn om genoemde redenen zoals lengte, testosteron, verdeling IQ, fysieke kracht, stressbestendigheid e.d.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter reageer je op mij als je je topic open wilt houden
Zeker, en dan laat ik maandelijkse ongesteldheid (dus niet vol functioneren) ook nog buiten beeld. Zwangerschapsverlof ed... Economisch totaal niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De beste persoon op de beste plek
En als dat toevallig een plek is waar meer mannen werken, dan is een vrouw50%-quotum logisch gezien alleen maar een achteruitgang, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |