abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 november 2014 @ 18:57:50 #1
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_146962848
Help! Mens Rights, wat een eng woord. Dat is toch alleen voor mannen die vrouwen haten?

The Men's Rights Movement (MRM) is a loose term for the collective activities of people that feel that men are not being treated equally by society. Not all of the disparate groups who fight for the rights of men associate themselves with the MRM, since there is no formal definition of the MRM. However, it is clear that there is a growing movement fighting for the rights of male individuals and fathers in countries such as Canada, the USA, the UK, Australia and New Zealand. The rapid growth in the number of blogs, websites and organizations devoted to these topics sends a clear message that this isn't a small issue that is going to just go away on its own.

Our Goals: Equal Protection for all under the law, Equal Opportunity for all in the workplace, Equal Treatment for all in society,
Cooperation Within Movements, and Clear Endgame.

Some Sample Tools & Concepts: Black Box Gender Roles, Don't Build Ladders - Break Down Walls, Blind Justice, Mirror Test, No Corruption of Blood No Original Sin, Equality of Opportunity, Not Outcome, Bottom-Up Equality, Privilege is Particular, and Faulty Inference

Waarom dit topic?
Op FOK! mist er een plaats om over mens rights te praten.

Waar kan ik meer informatie inwinnen over mens rights?
reddit.com/r/mensrights
reddit.com/r/pussypass\

Waarom er minder vrouwen in de top van het bedrijfsleven/de wetenschap zitten

Er zijn veel, veel, veeeeel meer uitzonderlijk slimme mannen dan dat er uitzonderlijk slimme vrouwen zjin.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7604277
http://www.iqcomparisonsite.com/sexdifferences.aspx

PTSD mannen/vrouwen: Vrouwen zijn veel gevoeliger voor stress. Ook dat komt in het bedrijfsleven natuurlijk veel voor, als je daar niet mee om kan gaan ben je binnen een paar jaar kapot.
http://www.apa.org/news/press/releases/2006/11/ptsd-rates.aspx
http://www.ptsd.ne.gov/what-is-ptsd.html

[..]

Vrouwen tonen meer empathie onder stress. Laat dat nou net niet handig zijn in het bedrijfsleven (behalve in HR misschien).
http://www.sciencedaily.com/releases/2014/03/140317095927.htm

Lengte is ook voor het bedrijfsleven relevant: http://www.jonathanrauch.(...)nish_last/index.html En laat vrouwen nou net kleiner zijn dan mannen. http://en.wikipedia.org/wiki/Height_discrimination

Meer mannelijke psychos dan vrouwelijke psychos en psychos zijn behoorlijk populair in het bedrijfsleven.
http://www.forbes.com/sit(...)athy-and-leadership/

The Nordic Council of Ministers (a regional inter-governmental co-operation consisting of Norway, Sweden, Finland, Denmark, and Iceland) has decided to close down the NIKK Nordic Gender Institute. The NIKK had been the flagship of Gender Theory, providing the scientific basis for social and educational policies that, from the 1970s onward, had transformed the Nordic countries to become the most gender sensitive societies in the world.

The decision was made after the Norwegian State Television had broadcasted a television documentary called Hjernevask (the Norwegian word for brainwash) in which comedian Harald Eia exposed the hopelessly unscientific character of the NIKK.

Part 1 hier:

Brainwash 1:7 - The Gender Equality Paradox door Harald Eia

Brainwash 1:7 - The Gender Equality Paradox door Harald Eia

Voordat meisjes beïnvloedt worden door externe factoren zijn ze al meer geneigd om met poppen te spelen dan met "wiskundige objecten". Wordt in de documentaire door een zeer gerenommeerd psycholoog uitgelegd.

[ Bericht 18% gewijzigd door motorbloempje op 24-11-2014 19:30:41 ]
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_146963123
Als ik hiernaar kijk dan zie ik juist meer argumenten tegen deze beweging dan voor. Er worden allemaal verklaringen gegeven voor de posities van vrouwen, maar al die zaken zijn wat mij betreft kwalijk en het bestrijden waard.
pi_146963136
maar waar wil je nu heen met dit topic?
pi_146963455
een topic over mens rights beginnen en dan juist de argumenten tegen vrouwen in de industrie gaan noemen. jij snapt er echt helemaal niks van.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  maandag 24 november 2014 @ 19:13:13 #5
431144 Teydelyk
pi_146963483
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:04 schreef PussySlayer het volgende:
maar waar wil je nu heen met dit topic?
Een stukje uitleg waarom de meeste vrouwen nooit bij de top zullen horen en dat dit niet door discriminatie komt, er is in Nederland al lang EQUAL OPPORTUNITY. Maar enge feministen willen EQUAL OUTCOME.

Daarnaast het aankaarten van problemen zoals belachelijke wetgeving (for now, vooral in het buitenland).

Dit stukje gaat over de wetgeving omtrent verkrachting/beschuldiging daarvan op Harvard.

'"Twenty-eight current and retired Harvard Law School professors are asking the university to abandon its new sexual misconduct policy and craft different guidelines for investigating allegations, asserting that the new rules violate the due process rights of the accused... Harvard has adopted procedures for deciding cases of alleged sexual misconduct which lack the most basic elements of fairness and due process, are overwhelmingly stacked against the accused, and are in no way required by Title IX law or regulation,” the letter stated."

Ook even duidelijk maken dat vrouwen ook wel eens dienstplicht mogen krijgen. Ik heb de brief al gekregen. Mocht de poep de ventilator raken dan mag ik als kanonnenvoer dienen terwijl mijn zogenaamde gelijken thuis op de bank (of in de fabriek) mogen hangen.

En met scheidingen, strafzaken krijgen mannen ook vrijwel altijd hogere straffen.

http://www.washingtonpost(...)-manner-lawyers-say/

Maar het belangrijkste vind ik: EQUAL OPPORTUNITY! GEEN EQUAL OUTCOME!
pi_146963512
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:13 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Een stukje uitleg waarom de meeste vrouwen nooit bij de top zullen horen en dat dit niet door discriminatie komt, er is in Nederland al lang EQUAL OPPORTUNITY. Maar enge feministen willen EQUAL OUTCOME.
dat heeft werkelijk helemaal NIKS met mens rights te maken, eerder met anti-feminism.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_146963537
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:13 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Daarnaast het aankaarten van problemen zoals belachelijke wetgeving (for now, vooral in het buitenland).

Dit stukje gaat over de wetgeving omtrent verkrachting/beschuldiging daarvan op Harvard.

'"Twenty-eight current and retired Harvard Law School professors are asking the university to abandon its new sexual misconduct policy and craft different guidelines for investigating allegations, asserting that the new rules violate the due process rights of the accused... Harvard has adopted procedures for deciding cases of alleged sexual misconduct which lack the most basic elements of fairness and due process, are overwhelmingly stacked against the accused, and are in no way required by Title IX law or regulation,” the letter stated."

Ook even duidelijk maken dat vrouwen ook wel eens dienstplicht mogen krijgen. Ik heb de brief al gekregen. Mocht de poep de ventilator raken dan mag ik als kanonnenvoer dienen terwijl mijn zogenaamde gelijken thuis op de bank (of in de fabriek) mogen hangen.

En met scheidingen, strafzaken krijgen mannen ook vrijwel altijd hogere straffen.

http://www.washingtonpost(...)-manner-lawyers-say/

[ afbeelding ]

Maar het belangrijkste vind ik: EQUAL OPPORTUNITY! GEEN EQUAL OUTCOME!
het enige waar ik aan denk als ik dit zie is: waar maak je je druk om?
pi_146963562
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 19:04 schreef robin007bond het volgende:
Als ik hiernaar kijk dan zie ik juist meer argumenten tegen deze beweging dan voor. Er worden allemaal verklaringen gegeven voor de posities van vrouwen, maar al die zaken zijn wat mij betreft kwalijk en het bestrijden waard.
Inderdaad, ik had gehoopt dat het ging over mannenrechten wanneer het bijvoorbeeld aankomt op kinderen na een scheiding. Er zijn nog steeds mannen die hun eigen kinderen niet meer mogen zien en dat is gewoon een kwalijke zaak.
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 24 november 2014 @ 19:15:20 #9
431144 Teydelyk
pi_146963569
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:14 schreef PussySlayer het volgende:

[..]

het enige waar ik aan denk als ik dit zie is: waar maak je je druk om?
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
feministen
http://www.volkskrant.nl/(...)llochtonen~a3755310/

Telecombedrijf KPN is gestopt met het voortrekken van vrouwen voor hoge functies. Bij het schrappen van het vrouwenquotum speelde onder meer kritiek van hoog opgeleide allochtone mannen een rol, die minder kans maakten omdat sommige hoge posities alleen voor vrouwen opengesteld waren.

Enorm seksistische wetgeving die mannen behoorlijk discrimineert.
pi_146963609
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:15 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Inderdaad, ik had gehoopt dat het ging over mannenrechten wanneer het bijvoorbeeld aankomt op kinderen na een scheiding. Er zijn nog steeds mannen die hun eigen kinderen niet meer mogen zien en dat is gewoon een kwalijke zaak.
dit inderdaad. ik kom ook wel eens op reddit's mensrights omdat dit soort zaken daar worden aangekaart. dit is gewoon een onzintopic en hij snapt het niet helemaal geloof ik.
  maandag 24 november 2014 @ 19:17:17 #11
431144 Teydelyk
pi_146963626
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

Inderdaad, ik had gehoopt dat het ging over mannenrechten wanneer het bijvoorbeeld aankomt op kinderen na een scheiding. Er zijn nog steeds mannen die hun eigen kinderen niet meer
Kun jij wel begrijpend lezen jochie?
pi_146963647
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:17 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Kun jij wel begrijpend lezen jochie?
jochie? je quote niet eens mijn post man.
  maandag 24 november 2014 @ 19:19:05 #13
431144 Teydelyk
pi_146963705
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

jochie? je quote niet eens mijn post man.

pi_146963719
Ik ben voor gelijke kansen, maar tegen gelijke uitkomsten. Jij denkt even goed te zijn? Prima, je krijgt een kans, maar we geven je geen voorrang (vrouwenquotum).
pi_146963724
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:19 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

zeker!

maar alles onder dit kopje: Waarom er minder vrouwen in de top van het bedrijfsleven/de wetenschap zitten

heeft helemaal niks met mens rights te maken.
  maandag 24 november 2014 @ 19:21:35 #16
431144 Teydelyk
pi_146963796
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:19 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

zeker!

maar alles onder dit kopje: Waarom er minder vrouwen in de top van het bedrijfsleven/de wetenschap zitten

heeft helemaal niks met mens rights te maken.
Legt alleen uit dat modern feminisme onzin is en je niet mannen moet korten om vrouwen het bedrijfsleven in te krijgen, dit is zowel moreel als economisch niet verantwoord.

Zal het onder een spoiler zetten, is al een oude post.
pi_146963801
quote:

[..]

Dat vind ik ook flauw, dat er geen dienstplicht voor vrouwen is.
  maandag 24 november 2014 @ 19:22:28 #18
431144 Teydelyk
pi_146963831
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 18:57 schreef Teydelyk het volgende:

oops
pi_146963856
OP weg. :')

Maar de belangrijkste dingen waren eigenlijk alleen in het buitenland een issue? In Nederland niet echt.
  maandag 24 november 2014 @ 19:24:16 #20
431144 Teydelyk
pi_146963899
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:23 schreef Chai het volgende:
OP weg. :')

Maar de belangrijkste dingen waren eigenlijk alleen in het buitenland een issue? In Nederland niet echt.
kan hem ook niet meer terugzetten :s

lees die post over vrouwenquotom, zoek maar ns naar straffen mannen/vrouwen, wat er gebeurt na een scheiding, waarom jij geen dienstplicht hebt en ik wel.
pi_146963902
quote:

[..]

Wat zijn die slechte regels van harvard dan?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 24 november 2014 @ 19:25:18 #22
431144 Teydelyk
pi_146963941
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:24 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat zijn die slechte regels van harvard dan?
Guilt or innocence hinges on a “preponderance” of evidence, a far lower standard than the “beyond a reasonable doubt” test that prevails in courtrooms. At Harvard, the Title IX enforcement office acts as cop, prosecutor, judge, and jury—and also hears the appeals.
pi_146963945
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:24 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

kan hem ook niet meer terugzetten :s

lees die post over vrouwenquotom, zoek maar ns naar straffen mannen/vrouwen, wat er gebeurt na een scheiding, waarom jij geen dienstplicht hebt en ik wel.
Dat van scheidingen stond juist niet in de OP haal ik uit de reacties hier.
pi_146963949
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:21 schreef netchip het volgende:

[..]

Dat vind ik ook flauw, dat er geen dienstplicht voor vrouwen is.
In Nederland is dienstplicht toch niet meer verplicht?
Mocht het wel weer actief worden, dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat zowel mannen als vrouwen in dienstplicht gaan.
ROBODEMONS..................|:(
pi_146963980
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:15 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een kwalijke zaak.

Voor mij is dat in ieder geval een bevestiging dat deze beweging vooral de emancipatie van vrouwen zoveel mogelijk probeert te beperken, in plaats van ware gendergelijkheid proberen na te streven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')