Een stukje uitleg waarom de meeste vrouwen nooit bij de top zullen horen en dat dit niet door discriminatie komt, er is in Nederland al lang EQUAL OPPORTUNITY. Maar enge feministen willen EQUAL OUTCOME.quote:Op maandag 24 november 2014 19:04 schreef PussySlayer het volgende:
maar waar wil je nu heen met dit topic?
dat heeft werkelijk helemaal NIKS met mens rights te maken, eerder met anti-feminism.quote:Op maandag 24 november 2014 19:13 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Een stukje uitleg waarom de meeste vrouwen nooit bij de top zullen horen en dat dit niet door discriminatie komt, er is in Nederland al lang EQUAL OPPORTUNITY. Maar enge feministen willen EQUAL OUTCOME.
het enige waar ik aan denk als ik dit zie is: waar maak je je druk om?quote:Op maandag 24 november 2014 19:13 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Een stukje uitleg waarom de meeste vrouwen nooit bij de top zullen horen en dat dit niet door discriminatie komt, er is in Nederland al lang EQUAL OPPORTUNITY. Maar enge feministen willen EQUAL OUTCOME.
Daarnaast het aankaarten van problemen zoals belachelijke wetgeving (for now, vooral in het buitenland).
Dit stukje gaat over de wetgeving omtrent verkrachting/beschuldiging daarvan op Harvard.
'"Twenty-eight current and retired Harvard Law School professors are asking the university to abandon its new sexual misconduct policy and craft different guidelines for investigating allegations, asserting that the new rules violate the due process rights of the accused... Harvard has adopted procedures for deciding cases of alleged sexual misconduct which lack the most basic elements of fairness and due process, are overwhelmingly stacked against the accused, and are in no way required by Title IX law or regulation,” the letter stated."
Ook even duidelijk maken dat vrouwen ook wel eens dienstplicht mogen krijgen. Ik heb de brief al gekregen. Mocht de poep de ventilator raken dan mag ik als kanonnenvoer dienen terwijl mijn zogenaamde gelijken thuis op de bank (of in de fabriek) mogen hangen.
En met scheidingen, strafzaken krijgen mannen ook vrijwel altijd hogere straffen.
http://www.washingtonpost(...)-manner-lawyers-say/
[ afbeelding ]
Maar het belangrijkste vind ik: EQUAL OPPORTUNITY! GEEN EQUAL OUTCOME!
Inderdaad, ik had gehoopt dat het ging over mannenrechten wanneer het bijvoorbeeld aankomt op kinderen na een scheiding. Er zijn nog steeds mannen die hun eigen kinderen niet meer mogen zien en dat is gewoon een kwalijke zaak.quote:Op maandag 24 november 2014 19:04 schreef robin007bond het volgende:
Als ik hiernaar kijk dan zie ik juist meer argumenten tegen deze beweging dan voor. Er worden allemaal verklaringen gegeven voor de posities van vrouwen, maar al die zaken zijn wat mij betreft kwalijk en het bestrijden waard.
quote:Op maandag 24 november 2014 19:14 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
het enige waar ik aan denk als ik dit zie is: waar maak je je druk om?
http://www.volkskrant.nl/(...)llochtonen~a3755310/quote:
dit inderdaad. ik kom ook wel eens op reddit's mensrights omdat dit soort zaken daar worden aangekaart. dit is gewoon een onzintopic en hij snapt het niet helemaal geloof ik.quote:Op maandag 24 november 2014 19:15 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had gehoopt dat het ging over mannenrechten wanneer het bijvoorbeeld aankomt op kinderen na een scheiding. Er zijn nog steeds mannen die hun eigen kinderen niet meer mogen zien en dat is gewoon een kwalijke zaak.
Kun jij wel begrijpend lezen jochie?quote:Op maandag 24 november 2014 19:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had gehoopt dat het ging over mannenrechten wanneer het bijvoorbeeld aankomt op kinderen na een scheiding. Er zijn nog steeds mannen die hun eigen kinderen niet meer
jochie? je quote niet eens mijn post man.quote:Op maandag 24 november 2014 19:17 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Kun jij wel begrijpend lezen jochie?
Daarnaast het aankaarten van problemen zoals belachelijke wetgeving (for now, vooral in het buitenland).quote:Op maandag 24 november 2014 19:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
jochie? je quote niet eens mijn post man.
zeker!quote:Op maandag 24 november 2014 19:19 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Daarnaast het aankaarten van problemen zoals belachelijke wetgeving (for now, vooral in het buitenland).
Dit stukje gaat over de wetgeving omtrent verkrachting/beschuldiging daarvan op Harvard.
'"Twenty-eight current and retired Harvard Law School professors are asking the university to abandon its new sexual misconduct policy and craft different guidelines for investigating allegations, asserting that the new rules violate the due process rights of the accused... Harvard has adopted procedures for deciding cases of alleged sexual misconduct which lack the most basic elements of fairness and due process, are overwhelmingly stacked against the accused, and are in no way required by Title IX law or regulation,” the letter stated."
Ook even duidelijk maken dat vrouwen ook wel eens dienstplicht mogen krijgen. Ik heb de brief al gekregen. Mocht de poep de ventilator raken dan mag ik als kanonnenvoer dienen terwijl mijn zogenaamde gelijken thuis op de bank (of in de fabriek) mogen hangen.
En met scheidingen, strafzaken krijgen mannen ook vrijwel altijd hogere straffen.
Legt alleen uit dat modern feminisme onzin is en je niet mannen moet korten om vrouwen het bedrijfsleven in te krijgen, dit is zowel moreel als economisch niet verantwoord.quote:Op maandag 24 november 2014 19:19 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
zeker!
maar alles onder dit kopje: Waarom er minder vrouwen in de top van het bedrijfsleven/de wetenschap zitten
heeft helemaal niks met mens rights te maken.
Dat vind ik ook flauw, dat er geen dienstplicht voor vrouwen is.quote:Op maandag 24 november 2014 19:19 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
kan hem ook niet meer terugzetten :squote:Op maandag 24 november 2014 19:23 schreef Chai het volgende:
OP weg.
Maar de belangrijkste dingen waren eigenlijk alleen in het buitenland een issue? In Nederland niet echt.
Wat zijn die slechte regels van harvard dan?quote:Op maandag 24 november 2014 19:19 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Guilt or innocence hinges on a “preponderance” of evidence, a far lower standard than the “beyond a reasonable doubt” test that prevails in courtrooms. At Harvard, the Title IX enforcement office acts as cop, prosecutor, judge, and jury—and also hears the appeals.quote:Op maandag 24 november 2014 19:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat zijn die slechte regels van harvard dan?
Dat van scheidingen stond juist niet in de OP haal ik uit de reacties hier.quote:Op maandag 24 november 2014 19:24 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
kan hem ook niet meer terugzetten :s
lees die post over vrouwenquotom, zoek maar ns naar straffen mannen/vrouwen, wat er gebeurt na een scheiding, waarom jij geen dienstplicht hebt en ik wel.
In Nederland is dienstplicht toch niet meer verplicht?quote:Op maandag 24 november 2014 19:21 schreef netchip het volgende:
[..]
Dat vind ik ook flauw, dat er geen dienstplicht voor vrouwen is.
Dat is inderdaad een kwalijke zaak.quote:Op maandag 24 november 2014 19:15 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had gehoopt dat het ging over mannenrechten wanneer het bijvoorbeeld aankomt op kinderen na een scheiding. Er zijn nog steeds mannen die hun eigen kinderen niet meer mogen zien en dat is gewoon een kwalijke zaak.
oke, maar ga je daar wat aan veranderen met dit topic?quote:Op maandag 24 november 2014 19:15 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)llochtonen~a3755310/
Telecombedrijf KPN is gestopt met het voortrekken van vrouwen voor hoge functies. Bij het schrappen van het vrouwenquotum speelde onder meer kritiek van hoog opgeleide allochtone mannen een rol, die minder kans maakten omdat sommige hoge posities alleen voor vrouwen opengesteld waren.
Enorm seksistische wetgeving die mannen behoorlijk discrimineert.
Klopt. Op dit moment niet. Maar mocht er oorlog uitbreken, dan zijn volgens de huidige wetten de mannen de klos.quote:Op maandag 24 november 2014 19:25 schreef Morrigan het volgende:
[..]
In Nederland is dienstplicht toch niet meer verplicht?
Mocht het wel weer actief worden, dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat zowel mannen als vrouwen in dienstplicht gaan.
Jawel. Als de pleuris uitbreekt mag ik in dienst geroepen worden. Als je weigert, ga je de cel in. Vroeger kreeg je daar de doodstraf voor, deserteren.quote:Op maandag 24 november 2014 19:25 schreef Morrigan het volgende:
[..]
In Nederland is dienstplicht toch niet meer verplicht?
Mocht het wel weer actief worden, dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat zowel mannen als vrouwen in dienstplicht gaan.
Stond er inderdaad niet in.quote:Op maandag 24 november 2014 19:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat van scheidingen stond juist niet in de OP haal ik uit de reacties hier.
Als lengte belangrijk is, waarom zou dit dan geen criterium mogen zijn?quote:Op maandag 24 november 2014 19:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stond er inderdaad niet in.
Er stonden zaken in als:
"Het bedrijfsleven selecteert op lengte, vrouwen zijn nou eenmaal kleiner dus logisch dat ze niet in hoge posities zitten!"
Het lijkt me juist goed om zoiets te bestrijden dan om het als een rechtvaardiging te zien, maar goed, daar gaat het TS blijkbaar niet om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |