Ja behoorlijk eigenlijk. Ze hebben allemaal een leven!quote:
Nou geweldig...quote:Op maandag 24 november 2014 15:00 schreef El_Thijs het volgende:
Sorry bro
Maar je hebt wel een naamtopic
of zomaar aan het werkquote:Op maandag 24 november 2014 15:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja behoorlijk eigenlijk. Ze hebben allemaal een leven!
Wat is eruit?quote:
Dat krijg je als iedereen op het internet kan.quote:Op maandag 24 november 2014 15:54 schreef CherryLips het volgende:
O jongens, de zwakbegaafden op internet, ik word er zo moe van.
Sorry.quote:Op maandag 24 november 2014 15:54 schreef CherryLips het volgende:
O jongens, de zwakbegaafden op internet, ik word er zo moe van.
quote:Op maandag 24 november 2014 16:14 schreef xFriendx het volgende:
Iedereen aan de relatie, dan is het meteen rustiger op internet.
Shit, dan zit ik hier dus vast.quote:
Moet je daarvoor perse op het caviaforum zitten?quote:Op maandag 24 november 2014 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit jij op het caviaforum
Maar goed, daar vraag ik er ook wel een beetje om he
Ik heb blaren van het duimenquote:Op maandag 24 november 2014 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou, dat was mijn belangrijkste tentamen ooit... en ik heb er niet een heel goed gevoel bij.Maar op alles wat ingevuld en nog aardig wat beredeneervragen, dus hopelijk scoor ik genoeg voor een voldoende.
Waarom is ie zo belangrijk?quote:Op maandag 24 november 2014 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou, dat was mijn belangrijkste tentamen ooit... en ik heb er niet een heel goed gevoel bij.Maar op alles wat ingevuld en nog aardig wat beredeneervragen, dus hopelijk scoor ik genoeg voor een voldoende.
We duimen met je mee!quote:Op maandag 24 november 2014 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Herkansen kan pas weer in juni ongeveer en het is een vereiste dat ik het vak heb gehaald om te kunnen afstuderen in februari. Maw, niet gehaald betekent een half jaar (extra) vertraging.quote:
Waterhitte ook nietquote:
Liefde....zucht, dat is ook niet meer wat het geweest isquote:Op maandag 24 november 2014 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Jongen in de trein praat over zijn vreemdgaande ex... dat hij toen ook is vreemdgegaan... en ze hebben kinderen... hij heeft zijn tattoo van haar weggehaald. Zij heeft ook een tattoo van hem (naam of zo).
Hoe pauper kun je zijn.
"Zielig voor die kinderen man"
Ehh het zijn ook jouw kinderen? Man man man.
Weet je als man natuurlijk niet zeker, helemaal niet als je weet dat je vrouw/vriendin vreemdgaat.quote:Op maandag 24 november 2014 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Jongen in de trein praat over zijn vreemdgaande ex... dat hij toen ook is vreemdgegaan... en ze hebben kinderen... hij heeft zijn tattoo van haar weggehaald. Zij heeft ook een tattoo van hem (naam of zo).
Hoe pauper kun je zijn.
"Zielig voor die kinderen man"
Ehh het zijn ook jouw kinderen? Man man man.
Nee okay, maar daar ging hij wel van uit. Had nog lief aangeboden voor de kinderen te zorgen, maar die zijn bij haar familie gedumpt. Of zo.quote:Op maandag 24 november 2014 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je als man natuurlijk niet zeker, helemaal niet als je weet dat je vrouw/vriendin vreemdgaat.
Daar zitten wel een paar bijzondere exemplaren die niet begrijpend kunnen lezenquote:Op maandag 24 november 2014 16:31 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Shit, dan zit ik hier dus vast.
[..]
Moet je daarvoor perse op het caviaforum zitten?
Mijn faalpoging om een beetje grappig te zijn, faaltquote:
Daar schijn ik ook nog wel eens last van te hebben.quote:Op maandag 24 november 2014 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zitten wel een paar bijzondere exemplaren die niet begrijpend kunnen lezen
Tis net daten en jagen op liefde, zo valt er geen buit binnen te halen en zo staan er 4 dames in de rij voor je.quote:Op maandag 24 november 2014 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
Echt, wat is er nu aan de hand op de arbeidsmarkt! Dan hoor je niks, en nu heb ik deze week 4 afspraken staan waarvan ik er 1 gehad heb! HAD DIE BOOST EERDER GEDAAN JA
Zo, nu weer blij want afspraken
Nooit last van.quote:Op maandag 24 november 2014 17:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis net daten en jagen op liefde, zo valt er geen buit binnen te halen en zo staan er 4 dames in de rij voor je.
Ik ben niet bezig met daten en ze staan toch niet in de rij/lopen niet warm/spreiden hun benen niet dus no big loss en al datquote:Op maandag 24 november 2014 17:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis net daten en jagen op liefde, zo valt er geen buit binnen te halen en zo staan er 4 dames in de rij voor je.
quote:Op maandag 24 november 2014 17:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Klinkt niet herkenbaarquote:Op maandag 24 november 2014 17:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Valt altijd een buit binnen te halen bedoel je?quote:Op maandag 24 november 2014 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook dan klinkt het niet herkenbaar.
Nee, ik heb nog nooit mannen voor me in de rij gehad.quote:Op maandag 24 november 2014 17:33 schreef rival het volgende:
[..]
Valt altijd een buit binnen te halen bedoel je?
Bij de supermarkt meestalquote:Op maandag 24 november 2014 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit mannen voor me in de rij gehad.
Daar zal dan wel een reden voor zijnquote:Op maandag 24 november 2014 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit mannen voor me in de rij gehad.
Uiteraard. Ik wilde enkel aangeven dat iets niet herkenbaar is.quote:Op maandag 24 november 2014 17:37 schreef rival het volgende:
[..]
Daar zal dan wel een reden voor zijn
En dan net als je van de markt af bentquote:Op maandag 24 november 2014 17:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mevrouw, u bent vergeten uw Royco1 af te wegen.quote:Op maandag 24 november 2014 17:43 schreef Samzz het volgende:
Van de markt af... Alsof je een kilo Goudse bent.
Meneer, wilt u die worst weer in uw tasje doen.quote:Op maandag 24 november 2014 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mevrouw, u bent vergeten uw Royco1 af te wegen.
Alsof je daar ooit te veel van kunt meenemenquote:Op maandag 24 november 2014 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mevrouw, u bent vergeten uw Royco1 af te wegen.
Niet snel hequote:Op maandag 24 november 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof je daar ooit te veel van kunt meenemen.
Dat komt me niet bekend voor eigenlijk.quote:Op maandag 24 november 2014 17:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op maandag 24 november 2014 17:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Welke is het geworden? Veel plezier in ieder geval.quote:Op maandag 24 november 2014 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Even ontstressen met een filmpje.
quote:Op maandag 24 november 2014 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Even ontstressen met een filmpje.
Ah ok.quote:Op maandag 24 november 2014 16:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Herkansen kan pas weer in juni ongeveer en het is een vereiste dat ik het vak heb gehaald om te kunnen afstuderen in februari. Maw, niet gehaald betekent een half jaar (extra) vertraging.
Ow verdoriequote:Op maandag 24 november 2014 18:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee Fax, ze doelt denk ik niet op een filmpje van haar zodat wij kunnen ontstressen
Soppen/fappen is niet de enige manier om te ontstressenquote:
Je mag de mijne wel hebbenquote:Op maandag 24 november 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
Ik had spruitjes vandaag. Ik houd van spruitjes
. Spruitjes
.
Spruitjes zijn inderdaad best wel lekkerquote:
Alweer thuis?quote:Op maandag 24 november 2014 18:53 schreef twi het volgende:
En ik uitte die frustratie richting Myr, die blijkbaar naast me op de bank in slaap is gevallen
Spruitjes zijn inderdaad best lekkerquote:Op maandag 24 november 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
Ik had spruitjes vandaag. Ik houd van spruitjes
. Spruitjes
.
Je mag me wel gewoon wat sturen hoorquote:Op maandag 24 november 2014 19:01 schreef Inolvidable het volgende:
Kan je zomaar iemand aanspreken op Facebook? Of is dat echt heel wanhopig?
Oh ja je vroeg hoe oud ik was. 19.quote:Op maandag 24 november 2014 17:56 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt me niet bekend voor eigenlijk.
Ah, ben jij dat.quote:Op maandag 24 november 2014 19:01 schreef Inolvidable het volgende:
You wish.quote:Op maandag 24 november 2014 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je mag me wel gewoon wat sturen hoor
quote:
Ligt eraan, iemand die je kent?quote:Op maandag 24 november 2014 19:01 schreef Inolvidable het volgende:
quote:
Er valt altijd wel een goed excuus voor te vinden. Iemand vind het heus niet erg als die persoon denkt dat je wel een leuke dame bent. Vind hij dat niet vind hij het misschien storend, maar dat weet je pas achteraf.quote:Op maandag 24 november 2014 19:01 schreef Inolvidable het volgende:
quote:
Nee, totaal niet.quote:
Oh, dan eens aanspreken, hoor.quote:Op maandag 24 november 2014 19:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Nee, totaal niet.![]()
Ik weet dat het heel stom is maar ik kwam hem tegen toen ik naar iemand anders zocht. Toen heb ik hem maar een vriendschapsverzoek gestuurd, dat heeft 'ie geaccepteerd.
En zo is het.quote:Op maandag 24 november 2014 19:10 schreef Faxie het volgende:
Nee ff serieus...
Van vrouw naar man is dat geen enkel probleem.
Van man naar vrouw ben je een vieze enge stalker.
Owja even corrigerenquote:Op maandag 24 november 2014 19:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En zo is het.
Vergeet wanhopig niet in je rijtje.
Ik wil geen vies vrouwtje zijn.quote:Op maandag 24 november 2014 19:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Er valt altijd wel een goed excuus voor te vinden. Iemand vind het heus niet erg als die persoon denkt dat je wel een leuke dame bent. Vind hij dat niet vind hij het misschien storend, maar dat weet je pas achteraf.
Nou ja, dan ga ik dat maar eens doen.quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 19:10 schreef Faxie het volgende:
Nee ff serieus...
Van man naar vrouw ben je een vieze enge stalker.
quote:Op maandag 24 november 2014 19:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik wil geen vies vrouwtje zijn.
[..]
Nou ja, dan ga ik dat maar eens doen.
[..]
Vind ik niet.quote:Op maandag 24 november 2014 19:10 schreef Faxie het volgende:
Nee ff serieus...
Van man naar vrouw ben je een vieze enge wanhopige stalker.
Er is ook een enorme dubbele standaard. Doe je toch niks aan.quote:Op maandag 24 november 2014 19:10 schreef Faxie het volgende:
Nee ff serieus...
Als hij je een lekker ding vind zal het hem een zorg zijn of je hem aanspreekt via Facebook of stiekem iets dubbelzinnigs in z'n poezie-album krabbelt, bij wijze van.quote:Op maandag 24 november 2014 19:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik wil geen vies vrouwtje zijn.
Mwah, hij heeft 700 vrienden. Ik denk niet dat hij die allemaal kent.quote:Op maandag 24 november 2014 19:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Typisch wel dat hij meteen accepteert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Haha,dat vroeg ik inderdaad. Hoezo is dat erg jong?quote:Op maandag 24 november 2014 19:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh ja je vroeg hoe oud ik was. 19.
Even bijkomen?quote:Op maandag 24 november 2014 19:15 schreef twi het volgende:
[..]
Gisteravond thuis gekomen ja, vandaag en morgen nog lekker vrij.
Maar hij kent me niet.quote:Op maandag 24 november 2014 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als hij je een lekker ding vind zal het hem een zorg zijn of je hem aanspreekt via Facebook of stiekem iets dubbelzinnigs in z'n poezie-album krabbelt, bij wijze van.
Valt eigenlijk wel mee hè.quote:Op maandag 24 november 2014 19:16 schreef yats het volgende:
[..]
Haha,dat vroeg ik inderdaad. Hoezo is dat erg jong?
Dat kan prima.Zelfs als man kan dat prima.Ik doe dat ook weleens.Dat heeft me zelfs een keer een date opgeleverd.quote:Op maandag 24 november 2014 19:12 schreef Inolvidable het volgende:
Oh ja, ik ga gewoon 'hoi' zeggen dus. Heel origineel.
Alleen date of nog meer?quote:Op maandag 24 november 2014 19:18 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan prima.Zelfs als man kan dat prima.Ik doe dat ook weleens.Dat heeft me zelfs een keer een date opgeleverd.
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 24 november 2014 19:18 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan prima.Zelfs als man kan dat prima.Ik doe dat ook weleens.Dat heeft me zelfs een keer een date opgeleverd.
quote:
Dat valt best mee.Dat heb ik in ieder geval nog nooit gehoord.quote:Op maandag 24 november 2014 19:10 schreef Faxie het volgende:
Nee ff serieus...
quote:
Hoi!quote:
Dat valt best mee inderdaadquote:Op maandag 24 november 2014 19:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar hij kent me niet.
[..]
Valt eigenlijk wel mee hè.
Alleen een date.Damn,mensen hebben echt vreemde verwachtingen van mij ofzo.Als jij nu ook al zo gaat beginnen.quote:
Slechte vering?quote:Op maandag 24 november 2014 19:24 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Veel gelopen. En het bed was kut.
En jij?quote:
Niet iedereen is zo smooth als jou hequote:Op maandag 24 november 2014 19:25 schreef yats het volgende:
[..]
Dat valt best mee.Dat heb ik in ieder geval nog nooit gehoord.
Ik ben 28.Valt nog mee dusquote:
Klopt,de meeste mensen zijn smoother.quote:Op maandag 24 november 2014 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo smooth als jou he![]()
quote:
quote:
halloquote:
Thijsquote:
quote:Op maandag 24 november 2014 19:30 schreef yats het volgende:
[..]
Klopt,de meeste mensen zijn smoother.
Ik vind jou wel een beetje apart, ja.quote:Op maandag 24 november 2014 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier zie je wel. Vieze ouwe enge wanhopige stalker....
Bro Barb!quote:
Geen topmatras, teveel ruimte tussen de twee aparte matrassen, die te zacht waren aan de zijkant.quote:
Oh no, you didn'tquote:Op maandag 24 november 2014 19:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een beetje apart, ja.
Jij bent zover ik weet niet oud,vies of een stalker. Of ik moet iets gemist hebben op de meets waar ik je gezien heb.quote:Op maandag 24 november 2014 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier zie je wel. Vieze ouwe enge wanhopige stalker....
Je moest eens wetenquote:Op maandag 24 november 2014 19:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een beetje apart, ja.
Thijs, alles goed?quote:
Jullie hadden nog tijd over om te slapen?quote:Op maandag 24 november 2014 19:34 schreef twi het volgende:
[..]
Geen topmatras, teveel ruimte tussen de twee aparte matrassen, die te zacht waren aan de zijkant.
Zelfs bij het slapen rolde ik er per ongeluk bijna een keer van afMaar ach, als je eenmaal sliep was het wel lekker. Gelukkig hebben we hier thuis een betere
Heb jij onder een steen gelegen?quote:Op maandag 24 november 2014 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent zover ik weet niet oud,vies of een stalker. Of ik moet iets gemist hebben op de meets waar ik je gezien heb.
Fok is representatiever hequote:Op maandag 24 november 2014 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent zover ik weet niet oud,vies of een stalker. Of ik moet iets gemist hebben op de meets waar ik je gezien heb.
Beter dan vorige week, that's a fact!quote:
Geen zonlicht meer hequote:Op maandag 24 november 2014 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Mooi topic, overdag is er geen hond en 's avonds gaan jullie als een tierelier
Try to keep up luv.quote:Op maandag 24 november 2014 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Zo erg is het gelukkig nog nietquote:Op maandag 24 november 2014 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hallo
[..]
Thijs
[..]
[ afbeelding ]
Overdag hebben we een leven he.quote:Op maandag 24 november 2014 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Potato ook echtquote:Op maandag 24 november 2014 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hallo
[..]
Thijs
[..]
[ afbeelding ]
Beter, success kerel!quote:Op maandag 24 november 2014 19:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beter dan vorige week, that's a fact!
Deze week 4 afspraken gepland staan en vandaag de eerste daarvan gehad. Ik heb elke dag wel wat te doen, en het ziet er wel concreet uit
Ik woon in een klein dorp,dan loop je soms wat achterquote:Op maandag 24 november 2014 19:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Heb jij onder een steen gelegen?
Nee, grapje hoor. Ik hou al op.
Daar heb ik vaak geen tijd meer voorquote:Op maandag 24 november 2014 19:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de andere SC is het juist andersom, daar zit iedereen op het werk te Fokken
Waar ik nu zit heb ik bijna geen bereikquote:Op maandag 24 november 2014 19:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de andere SC is het juist andersom, daar zit iedereen op het werk te Fokken
Ja, en 1 ervan is dan wel in Utrecht maar die is me zowat op het lijf geschreven. Ik kan alles wat ze vragen maar ze kunnen vallen over gaten in mijn CV. Daar moet nog wat op gevonden wordenquote:
Jij zou een perzikje zijn hoorquote:
Allicht, jij bent 1 van de 701. Even geduldquote:Op maandag 24 november 2014 19:41 schreef Inolvidable het volgende:
Hij heeft nog niets terug gezegd.
Hij is ook niet meer online geweest hoor!quote:Op maandag 24 november 2014 19:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, jij bent 1 van de 701. Even geduld
Had je maar lief moeten doenquote:Op maandag 24 november 2014 19:41 schreef Inolvidable het volgende:
Hij heeft nog niets terug gezegd.
De lul, hij krijgt toch een melding op zijn telefoon.quote:Op maandag 24 november 2014 19:43 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hij is ook niet meer online geweest hoor!
Of je zoet bent weet ik niet, moet ik even proeven hoorquote:
Dan moet je niet zeuren hoor!quote:Op maandag 24 november 2014 19:43 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hij is ook niet meer online geweest hoor!
Tegen jou?quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De lul, hij krijgt toch een melding op zijn telefoon.
Als hij nu al geen interesse in je toont dan is hij je niet waard hoor.
Fax had al lang iets terug gestuurd.
Bij faxie had je zelfs al een aanzoek in je brievenbus gehad.quote:Op maandag 24 november 2014 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De lul, hij krijgt toch een melding op zijn telefoon.
Als hij nu al geen interesse in je toont dan is hij je niet waard hoor.
Fax had al lang iets terug gestuurd.
Smoothquote:Op maandag 24 november 2014 19:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of je zoet bent weet ik niet, moet ik even proeven hoor
[..]
Dan moet je niet zeuren hoor!
Ben benieuwd gozer, veel success alvastquote:Op maandag 24 november 2014 19:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, en 1 ervan is dan wel in Utrecht maar die is me zowat op het lijf geschreven. Ik kan alles wat ze vragen maar ze kunnen vallen over gaten in mijn CV. Daar moet nog wat op gevonden worden
Zit je hier nu even dat arme meisje zenuwachtig te maken?quote:Op maandag 24 november 2014 19:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, jij bent 1 van de 701. Even geduld
pleurt op met je peer manquote:Op maandag 24 november 2014 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die rol is al vergeven he![]()
Jij bent een sappig peertje
Dan moet ik eerst een adres hebbenquote:Op maandag 24 november 2014 19:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij faxie had je zelfs al een aanzoek in je brievenbus gehad.
Nee, foto's waarschijnlijk.quote:Op maandag 24 november 2014 19:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 november 2014 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja probeer het eens. Je zult zien dat het zal bevallen
En een tig aantal zwangerschapstestenquote:Op maandag 24 november 2014 19:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kijk dat lijkt er al meer opquote:Op maandag 24 november 2014 19:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, foto's waarschijnlijk.
[..]
Voor jou:quote:
Thanks!quote:Op maandag 24 november 2014 19:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben benieuwd gozer, veel success alvast
[..]
Zit je hier nu even dat arme meisje zenuwachtig te maken?
quote:Op maandag 24 november 2014 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En een tig aantal zwangerschapstesten
Artquote:
hoezo?quote:Op maandag 24 november 2014 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hallo je bent zelf een deugniet
Wat zegt ze?quote:
Ik las snel allemaal goede dingen Thijs. Weer 4 gesprekken binnenkort?quote:Op maandag 24 november 2014 19:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Thanks!
En nee hoor, ze mag altijd komen uithuilen hier
[..]
[..]
Art
Heb je nog niet gevonden.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Kom jij met de wedervraag: neuken?quote:Op maandag 24 november 2014 19:56 schreef Inolvidable het volgende:
HET WERKT OMG HIJ ZEGT HALLO.
Wat nu?
Je bent zelf prikkelbaarquote:Op maandag 24 november 2014 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je komt wat prikkelbaar over...
Ananasje dan
Nee, serieus ik ben zenuwachtig.quote:Op maandag 24 november 2014 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom jij met de wedervraag: neuken?
1 gehad dus, 3 deze week te gaanquote:Op maandag 24 november 2014 19:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik las snel allemaal goede dingen Thijs. Weer 4 gesprekken binnenkort?
Jij toch niet?quote:
Direct. I like that.quote:Op maandag 24 november 2014 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom jij met de wedervraag: neuken?
"neuken?"quote:Op maandag 24 november 2014 19:56 schreef Inolvidable het volgende:
HET WERKT OMG HIJ ZEGT HALLO.
Wat nu?
"Hoe was je weekend? Heb je nog wat leuks gedaan?"quote:Op maandag 24 november 2014 19:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, serieus ik ben zenuwachtig.
Ik ken hem niet!quote:Op maandag 24 november 2014 19:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Hoe was je weekend? Heb je nog wat leuks gedaan?"
ik heb een topdag gehad Thijsquote:Op maandag 24 november 2014 19:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
1 gehad dus, 3 deze week te gaan
[..]
Jij toch niet?
[..]
Direct. I like that.
quote:Op maandag 24 november 2014 19:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]Je bent liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Maakt niet uit toch? je kunt hem gewoon vragen hoe zijn weekend was.quote:Op maandag 24 november 2014 19:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ken hem niet!
Omg, ik ben zo'n sukkel.
Doe het nu gewoon muts! Of ga in de badkamer in foetus-houding liggen huilen met je duim in je mond!quote:Op maandag 24 november 2014 19:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ken hem niet!
Omg, ik ben zo'n sukkel.
Gelukkigquote:Op maandag 24 november 2014 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb een topdag gehad Thijsdus nee ik ben verre van prikkelbaar
Hahahaquote:Op maandag 24 november 2014 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat vind ik na mijn ontdekking van vanmiddag
Niet mijn tips jattenquote:Op maandag 24 november 2014 19:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch? je kunt hem gewoon vragen hoe zijn weekend was.
Ja echt?quote:Op maandag 24 november 2014 19:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch? je kunt hem gewoon vragen hoe zijn weekend was.
Daar ga ik voor.quote:Op maandag 24 november 2014 19:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe het nu gewoon muts! Of ga in de badkamer in foetus-houding liggen huilen met je duim in je mond!
[..]
Gelukkig
ik zou overslaan. belgen.quote:Op maandag 24 november 2014 19:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]![]()
Zeg eens, wat moet ik zeggen? Zal ik een Belgenmopje maken? Hij is Belg.
Ik ben ook bijna Belg. Weet niet of het zo goed aan zal slaan. Belgen hebben geen gevoel voor humorquote:Op maandag 24 november 2014 19:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]![]()
Zeg eens, wat moet ik zeggen? Zal ik een Belgenmopje maken? Hij is Belg.
Belgen zijn best aardig. Maar soms zijn ze ook best complicated.quote:
Whehehehe.quote:Op maandag 24 november 2014 20:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Belgen zijn best aardig. Maar soms zijn ze ook best complicated.
Slecht, ik weet
quote:Op maandag 24 november 2014 20:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Slecht, ik weet
ik vind ze niet zo. maar hoe zuidelijker je komt, hoe suffer het volk. fransen zijn erger dan belgen en spanjaarden erger dan fransen.quote:Op maandag 24 november 2014 20:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Slecht, ik weet
Ik welquote:Op maandag 24 november 2014 19:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow. I question your searchskills
Moest lachen, ondanks ik alle smerigheid van haar gemist heb.quote:Op maandag 24 november 2014 20:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Slecht, ik weet
Ik ben trots op je meidquote:
quote:Op maandag 24 november 2014 20:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Slecht, ik weet
Niet zo zozeer smerigheid eigenlijk. Meer de center of attention, en short attention span.quote:Op maandag 24 november 2014 20:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Moest lachen, ondanks ik alle smerigheid van haar gemist heb.
Nu moet ik roken. Ik kan het niet meer aan.quote:
Ik kan me anders (helaas) nog een bepaalde post herinneren...quote:Op maandag 24 november 2014 20:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet zo zozeer smerigheid eigenlijk. Meer de center of attention, en short attention span.
Ik heb ook gruwelijk zin om te roken.quote:Op maandag 24 november 2014 20:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nu moet ik roken. Ik kan het niet meer aan.![]()
^ De reden dat ik vrijgezel ben.
Ieuwquote:Op maandag 24 november 2014 20:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Welke dan?quote:Op maandag 24 november 2014 20:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan me anders (helaas) nog een bepaalde post herinneren...
Keurige keutels?quote:Op maandag 24 november 2014 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik voel me zeker 5 kilo lichter na toiletbezoek.
Blijven ademen hequote:Op maandag 24 november 2014 20:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gezellig.quote:Op maandag 24 november 2014 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook gruwelijk zin om te roken.
Je stinkt zelf.quote:
Nee. Ik ben al maanden gestopt. Ik moet dit niet doen.quote:
*steekt peuk op*quote:Op maandag 24 november 2014 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook gruwelijk zin om te roken.
Kan je nog stinken als je niet regelmatig aan je hygiëne denkt. En er ook wat aan doet.quote:
Gelukkig is de winkel net dicht.quote:
Dat zou ik ook moeten doen.quote:Op maandag 24 november 2014 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Ik ben al maanden gestopt. Ik moet dit niet doen.
Niet aan toegeven!quote:Op maandag 24 november 2014 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Ik ben al maanden gestopt. Ik moet dit niet doen.
joh.quote:Op maandag 24 november 2014 20:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan je nog stinken als je niet regelmatig aan je hygiëne denkt. En er ook wat aan doet.
Dat mensen roken moeten ze zelf weten. Ik heb er niks meequote:Op maandag 24 november 2014 20:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat zou ik ook moeten doen.
Wat een afkeer tegen rokers hier trouwens, jeetje.
Iets met een bepaalde 'vloeistof' van een man.quote:
Niets van aantrekken.quote:Op maandag 24 november 2014 20:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Doe ik niet zomaar hoor. Zou zonde zijn.quote:
Te ver weg.quote:
Nee hoor feer, niet doen. Gewoon lekker links laten liggen.quote:
Me neither. Afknapper.quote:Op maandag 24 november 2014 20:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat mensen roken moeten ze zelf weten. Ik heb er niks mee
nee hoor, zelf gerookt lang geleden. maar vind het nu niet fris ruiken dus in mijn huis wordt er niet gerookt. of de raam open, maar dat is enkel in de zomer.quote:Op maandag 24 november 2014 20:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat kun je ook wel.quote:Op maandag 24 november 2014 20:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor feer, niet doen. Gewoon lekker links laten liggen.
Als ik het kon zou ik het doen.
Oh dat. Was ze toch bang voor of zo? Vies en zo?quote:Op maandag 24 november 2014 20:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Iets met een bepaalde 'vloeistof' van een man.
Doorlopen!quote:
Is ook goed dat je je daarom goed voelt.quote:Op maandag 24 november 2014 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kun je ook wel.Ik kan het toch ook?
Ik had het gisteravond even moeilijk, voelde me depri. Ik liep al langs de winkel, draaide nog eens om en liep er weer langs. Kon er gewoon tegen vechten. Voel me daar achteraf wel goed om.
Integendeel.quote:Op maandag 24 november 2014 20:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh dat. Was ze toch bang voor of zo? Vies en zo?
Warm zaad diep in d'r kutje?quote:Op maandag 24 november 2014 20:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Iets met een bepaalde 'vloeistof' van een man.
Inderdaad, ze had het maar al te graag.quote:
Ja. Vandaag heb ik de drang minder. Het is gewoon omdat ik aan iets kuts moet denken dat is voorgevallen. Maar dat gaat ook wel weer over.quote:Op maandag 24 november 2014 20:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Is ook goed dat je je daarom goed voelt.
Ach, als ze het als topping heeft over de Vlaamse Tieten is dat haar keuze.quote:
Of dat.quote:
Wtfquote:Op maandag 24 november 2014 20:13 schreef Faxie het volgende:
Godver nu ben ik geilIk denk te veel in beelden
*geeft een knuffel*quote:Op maandag 24 november 2014 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Vandaag heb ik de drang minder. Het is gewoon omdat ik aan iets kuts moet denken dat is voorgevallen. Maar dat gaat ook wel weer over.
Nee, maar dat lag gelukkig niet aan mijn verjaardag.quote:
Schijnbaar...quote:Op maandag 24 november 2014 20:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Dit topic kan gewoon niet zonder seks.
quote:Op maandag 24 november 2014 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, maar dat lag gelukkig niet aan mijn verjaardag.
En vanochtend een mooie sterrenhemel op opkomende zon maakte een hoop goed
Ga doorquote:Op maandag 24 november 2014 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, dankje. Jij lekker jong ding... ohw nee.. wacht...
Beide niet helaas.quote:Op maandag 24 november 2014 20:17 schreef perro. het volgende:
[..]
je bdayfuck al gekregen of heb je nog geen tijd gehad?
quote:
zoveel scheelt het niet toch?quote:Op maandag 24 november 2014 20:18 schreef Inolvidable het volgende:
Omg, hij reageert. Ik voel me 14.
quote:
quote:
Jij kan er altijd toch wel een gebruiken toch?quote:Op maandag 24 november 2014 20:20 schreef yats het volgende:
[..]Hoe wist je dat ik ook wel een knuffel kon gebruiken?
Vaak wel, ik moet als knuffelmonster in opleiding natuurlijk wel genoeg oefenen.quote:Op maandag 24 november 2014 20:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij kan er altijd toch wel een gebruiken toch?
Wist ik niet, maar ik knuffel vaak wel terug als mensen mij knuffelen. Staat anders zo raar.quote:Op maandag 24 november 2014 20:20 schreef yats het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2014 20:20 schreef yats het volgende:
Gefeliciteerd!quote:
O dan moet ik dus wat vaker overlopen als overloper zijnde...quote:Op maandag 24 november 2014 20:22 schreef yats het volgende:
[..]
Vaak wel, ik moet als knuffelmonster in opleiding natuurlijk wel genoeg oefenen.
Daar heb je wel een punt, het is anders ook zo awkward.quote:Op maandag 24 november 2014 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Wist ik niet, maar ik knuffel vaak wel terug als mensen mij knuffelen. Staat anders zo raar.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |