Ja behoorlijk eigenlijk. Ze hebben allemaal een leven!quote:
Nou geweldig...quote:Op maandag 24 november 2014 15:00 schreef El_Thijs het volgende:
Sorry bro
Maar je hebt wel een naamtopic
of zomaar aan het werkquote:Op maandag 24 november 2014 15:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja behoorlijk eigenlijk. Ze hebben allemaal een leven!
Wat is eruit?quote:
Dat krijg je als iedereen op het internet kan.quote:Op maandag 24 november 2014 15:54 schreef CherryLips het volgende:
O jongens, de zwakbegaafden op internet, ik word er zo moe van.
Sorry.quote:Op maandag 24 november 2014 15:54 schreef CherryLips het volgende:
O jongens, de zwakbegaafden op internet, ik word er zo moe van.
quote:Op maandag 24 november 2014 16:14 schreef xFriendx het volgende:
Iedereen aan de relatie, dan is het meteen rustiger op internet.
Shit, dan zit ik hier dus vast.quote:
Moet je daarvoor perse op het caviaforum zitten?quote:Op maandag 24 november 2014 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit jij op het caviaforum
Maar goed, daar vraag ik er ook wel een beetje om he
Ik heb blaren van het duimenquote:Op maandag 24 november 2014 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou, dat was mijn belangrijkste tentamen ooit... en ik heb er niet een heel goed gevoel bij.Maar op alles wat ingevuld en nog aardig wat beredeneervragen, dus hopelijk scoor ik genoeg voor een voldoende.
Waarom is ie zo belangrijk?quote:Op maandag 24 november 2014 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou, dat was mijn belangrijkste tentamen ooit... en ik heb er niet een heel goed gevoel bij.Maar op alles wat ingevuld en nog aardig wat beredeneervragen, dus hopelijk scoor ik genoeg voor een voldoende.
We duimen met je mee!quote:Op maandag 24 november 2014 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Herkansen kan pas weer in juni ongeveer en het is een vereiste dat ik het vak heb gehaald om te kunnen afstuderen in februari. Maw, niet gehaald betekent een half jaar (extra) vertraging.quote:
Waterhitte ook nietquote:
Liefde....zucht, dat is ook niet meer wat het geweest isquote:Op maandag 24 november 2014 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Jongen in de trein praat over zijn vreemdgaande ex... dat hij toen ook is vreemdgegaan... en ze hebben kinderen... hij heeft zijn tattoo van haar weggehaald. Zij heeft ook een tattoo van hem (naam of zo).
Hoe pauper kun je zijn.
"Zielig voor die kinderen man"
Ehh het zijn ook jouw kinderen? Man man man.
Weet je als man natuurlijk niet zeker, helemaal niet als je weet dat je vrouw/vriendin vreemdgaat.quote:Op maandag 24 november 2014 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Jongen in de trein praat over zijn vreemdgaande ex... dat hij toen ook is vreemdgegaan... en ze hebben kinderen... hij heeft zijn tattoo van haar weggehaald. Zij heeft ook een tattoo van hem (naam of zo).
Hoe pauper kun je zijn.
"Zielig voor die kinderen man"
Ehh het zijn ook jouw kinderen? Man man man.
Nee okay, maar daar ging hij wel van uit. Had nog lief aangeboden voor de kinderen te zorgen, maar die zijn bij haar familie gedumpt. Of zo.quote:Op maandag 24 november 2014 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je als man natuurlijk niet zeker, helemaal niet als je weet dat je vrouw/vriendin vreemdgaat.
Daar zitten wel een paar bijzondere exemplaren die niet begrijpend kunnen lezenquote:Op maandag 24 november 2014 16:31 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Shit, dan zit ik hier dus vast.
[..]
Moet je daarvoor perse op het caviaforum zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |