Il Classico ?quote:Op zondag 23 november 2014 17:15 schreef Tarado het volgende:
Wat is de Italiaanse naam voor de Milan derby?
Het zal wel een Oh-Jaatje worden.quote:
Faas Wilkes??quote:Op zondag 23 november 2014 18:26 schreef RobinFriday het volgende:
Wie was de eerste Nederlander die bij Inter speelde?
Gokje Bearzot?, de enige die in me opkomt, fout dusquote:Op zondag 23 november 2014 18:57 schreef RobinFriday het volgende:
Onder welke trainer won Inter in de jaren '60 twee keer de Europacup 1?
Nee die was coach van Italie in '38 als ik me niet vergis. *Edit: Het was iets later, '82quote:Op zondag 23 november 2014 19:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gokje Bearzot?, de enige die in me opkomt
Ik weet het nu, was wel een a hquote:Op zondag 23 november 2014 19:04 schreef RobinFriday het volgende:
[..]
Nee die was coach van Italie in '38 als ik me niet vergis.
Ik zoek 'de uitvinder van het catenaccio'.
Herrera ?quote:Op zondag 23 november 2014 18:57 schreef RobinFriday het volgende:
Onder welke trainer won Inter in de jaren '60 twee keer de Europacup 1?
Nee.quote:
De Kuip.quote:Op maandag 24 november 2014 00:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee.
Ik ga naar bed. Ogen vallen dicht.
Trusten.
Juist.quote:
Het zijn er in totaal 4.quote:Op maandag 24 november 2014 11:53 schreef tong80 het volgende:
Achilles, Top Oss, Emmen, Almere, Eindhoven ?
Dan schrap ik Eindhovenquote:
quote:Op maandag 24 november 2014 12:22 schreef tong80 het volgende:
Door welke fusies ontstonden :
FC Den Bosch -> BVV en ...
FC Twente -> Enschedese Boys en SC Enschede
Fortuna Sittard -> Sittardia en Fortuna '54
FC Utrecht -> Elinkwijk, Velox, DOS
BVV is goed. Nog één andere club. De rest is helemaal goed.quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 12:41 schreef fanneke het volgende:
BVV en Wilhelmina.
Alhoewel FC Den Bosch al 2 jaar bestond toen Wilhelmina er in opging. (BVV was al als amateurverenigibg verder gegaan)
Bok toch?quote:Op maandag 24 november 2014 14:39 schreef tong80 het volgende:
Welk dier is de mascotte van FC Köln ?
24 ?quote:Op maandag 24 november 2014 16:42 schreef Tarado het volgende:
Het sterrensysteem voor kampioenschappen in Duitsland wijkt af van de andere landen in Europa, Bayern heeft 4 sterren op het shirt, hoe vaak werden ze kampioen van de Bundesliga?
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie maar 24 is goed
Dat is wel Kaiserslautern overkomenquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Direct kampioen geworden na promotie?
23 xquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie maar 24 is goed
Kaiserslautern.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Direct kampioen geworden na promotie?
Klopt. Hebben toen nog tegen Ajax gesoeeldquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:14 schreef Piebe het volgende:
Degradatie, na kampioenschap jaar ervoor.
Nog meer bonden heeft ie opgericht. uIieke man.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat las ik toevallig laatst. Pim Mulier.
Was ook iets van 15 jaar oud toen ie HFC oprichttequote:Op dinsdag 25 november 2014 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog meer bonden heeft ie opgericht. uIieke man.
0 er was dat jaar geen WKquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:03 schreef tong80 het volgende:
Met hoeveel landen werd het WK-76 gespeeld, Nederland deed mee.
NEC?quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:19 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat was de enige Nederlandse club die ooit een Europa cup duel wist te winnen op bezoek bij Spartak Moskou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
NEC?Dat is correct. Johnny van BeukeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jhon (de h na de j en voor de o)quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:33 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat is correct. Johnny van Beukering![]()
En Lasse Schone voor de winnende, niet te vergetenquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:33 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat is correct. Johnny van Beukering![]()
Ik bedoelde dan ook EK.quote:
Dat waren er 4quote:
Volgens mij haal je nu de boel door elkaarquote:Op woensdag 26 november 2014 01:02 schreef tong80 het volgende:
Hun bijnamen graag
Jackie Charlton
De Zwarte Parel
Knakkie
Pietje Bel
Goudhaantje
Klopt. Je mag het ook andersom doen.quote:Op woensdag 26 november 2014 01:03 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij haal je nu de boel door elkaar
quote:Op woensdag 26 november 2014 01:02 schreef tong80 het volgende:
Hun bijnamen graag
Jackie Charlton => De Giraffe
De Zwarte Parel => Eusebio
Knakkie => wel eens gehoord, niet onthouden
Pietje Bel => Wim Suurbier?
Goudhaantje => Johnny Rep
Ne, het is niet officiëel een bijnaam, zo ver dat kan. Maar sommigen, waaronder Beenhakker noemden hem soms zo. En Knallie's beste tijd was 70/75quote:
Helemaal goed.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:31 schreef Piebe het volgende:
Esnaider.
En toen in de verlenging...
http://www.dailymotion.co(...)ajax-goal-dani_sport
![]()
![]()
![]()
Juistquote:
Als die in de Antwerpse Haven naar cocaďne loopt te zoeken, is het Frank Masmeijerquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:49 schreef Piebe het volgende:
[ afbeelding ]
Welke oud-voetballer is dit?
Tot zo ver de hints (voorlopig).quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als die in de Antwerpse Haven naar cocaďne loopt te zoeken, is het Frank Masmeijer
Maar degene die het echt is, woont eveneens hier in België.
Ben wel benieuwd.quote:
Derby della Mole hč.quote:
Opgezocht. Had ik niet herkend. Bekend wel.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:42 schreef RobinFriday het volgende:
[..]
Top!
En die Belg op de foto, geen idee.
Het is inderdaad wel een baasquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee het is een "adelijke" zuiderbuur
Jan Wouters slaapt er nog steeds slecht van...quote:
Juist.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:04 schreef Mark het volgende:
Philippe Albert zal het dan wel zijn, die bal op het WK die langs Jan rolde?
quote:Op woensdag 3 december 2014 15:04 schreef Mark het volgende:
Philippe Albert zal het dan wel zijn, die bal op het WK die langs Jan rolde?
Philip de Smet ?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:49 schreef Piebe het volgende:
[ afbeelding ]
Welke oud-voetballer is dit?
Claudio natuurlijkquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:20 schreef RobinFriday het volgende:
Wie is deze vergeten voetballer?
[ afbeelding ]
En nee het is niet John Claessens
Bij mij wel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:12 schreef RobinFriday het volgende:
[..]
Ik merk dat het wel een graadje moeilijker kan...
Ik weet het. Ik ga altijd uit van het goede in de mens.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Wel even een tip. Deze wist ik wel gewoon, maar uit de URL kun je opmaken wie de speler is. Gewoon even elders uploaden of een afbeelding vinden waar de naam niet in staat. Zo hebben de mogelijke valsspelers minder kans....![]()
Die van Steaua Dudecam oidquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:41 schreef RobinFriday het volgende:
Welke doelman stopte ooit 4 strafschoppen in een Europacup finale?
Die eerste komt meer in de buurt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die van Steaua Dudecam oid![]()
Of was het toch Dudek??
![]()
Ducadam. Veel te vroeg moeten stoppen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:41 schreef RobinFriday het volgende:
Welke doelman stopte ooit 4 strafschoppen in een Europacup finale?
Silvio Lung.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Om het even in Steaua en keepers te houden.
PSV speelde in 1989 een legendarische pot tegen Steaua. Wie was de keeper van Steaua die in dat duel 5 keer de bal uit het nest moest vissen?
quote:
Ellerman, Romario en ik dacht Lacatus.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:14 schreef Bos81 het volgende:
Wie waren in die wedstrijd de drie doelpuntenmakers (samen goed voor 6 treffers)??
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef RobinFriday het volgende:
[..]
Ellerman, Romario en ik dacht Lacatus.
Sanmartean?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:41 schreef RobinFriday het volgende:
Welke oud-Utrechter is momenteel nog actief bij Steaua?
Is Livescore toch nog ergens goed voorquote:
Een godswonder dat die vent nog speelt. Was bij Utrecht al 80% van detijd geblesseerd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is Livescore toch nog ergens goed voor
Zie daar sowieso in van die vage competities soms namen langs komen waarvan ik denk 'oh ja, die knakker!!'
Dat wel, maar als ie speelde was het wel een zeer aardige speler.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:01 schreef RobinFriday het volgende:
[..]
Een godswonder dat die vent nog speelt. Was bij Utrecht al 80% van detijd geblesseerd.
Die kon wel voetballen hoor. Mooie voetballer. Jammer dat hij nooit mee kon doen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:01 schreef RobinFriday het volgende:
[..]
Een godswonder dat die vent nog speelt. Was bij Utrecht al 80% van detijd geblesseerd.
De Maradonna van de Karpaten.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:20 schreef RobinFriday het volgende:
Welke voetballer van Steaua kwam uit voor zowel Real als Barca?
Voor hoeveel geld is hij van Sportul naar Steaua getransfereerd?quote:
Wist het niet, heb het net opgezocht. Raar verhaal.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor hoeveel geld is hij van Sportul naar Steaua getransfereerd?
Zeg het eens.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor hoeveel geld is hij van Sportul naar Steaua getransfereerd?
PSVquote:Op zondag 7 december 2014 14:11 schreef Boezeidekoe het volgende:
Welke club is, zowel in het aantal gespeelde wedstrijden als het aantal behaalde punten, recordhouder in de in 2009-2010 opgerichte Europa League(dus in de afgelopen 5 seizoenen en het huidige, lopende seizoen)?
Ik dacht dat dat een erg bekend verhaal was.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 15:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een erg bekend verhaal was.![]()
Om Steaua er goed uit te laten zien in een Europese wedstrijd heeft Ceaucescu destijds aangegeven dat Hagi, spelend voor Sportul, een wedstrijd mee moest doen met Steaua. Daarna heeft Steaua hem gewoon niet meer teruggegeven.
Marokko.quote:
Deportivo La Coruna?quote:Op zondag 7 december 2014 15:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Bij welke Spaanse club heeft Naybet het grootste deel van zijn carričre gespeeld?
Natuurlijk.quote:
Bebeto.quote:Op zondag 7 december 2014 18:16 schreef tong80 het volgende:
Depor kon ooit in de laatste minuut van het seizoen landskampioen worden. Wie miste de strafschop waardoor het niet lukte ?
Nayebet. Een schot rond de aarde ? Namens Zaragoza tegen Arsenal?quote:Op zondag 7 december 2014 19:06 schreef RobinFriday het volgende:
Wat was de naam van de speler die op schitterende wijze David Seaman verschalkte in de laatste minuut van Europacup 2 finale?
Het is niet Naybet.quote:Op zondag 7 december 2014 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nayebet. Een schot rond de aarde ? Namens Zaragoza tegen Arsenal?
Najim ??quote:Op zondag 7 december 2014 19:06 schreef RobinFriday het volgende:
Wat was de naam van de speler die op schitterende wijze David Seaman verschalkte in de laatste minuut van Europacup 2 finale?
Verder dan Harald Wapenaar kom ik niet.quote:Op zondag 7 december 2014 20:58 schreef RobinFriday het volgende:
Vanavond Inter - Udinese. Er hebben 3 Nederlanders onder contract gestaan bij de club uit Udine, noem er tenminste 1.
Correctquote:Op zondag 7 december 2014 21:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Verder dan Harald Wapenaar kom ik niet.
Petr Koubaquote:Op zondag 7 december 2014 21:17 schreef RobinFriday het volgende:
Van Udinese komen we vanzelf bij Oliver Bierhoff. Hoe heette de keeper die Bierhoff in de EK finale van 1996 verschalkte?
Jan Poortvliet, Mark Wotte (twijfel of het ook echt als hoofdcoach was) en Ronald Koeman (als je die al meetelt) ??quote:Op maandag 8 december 2014 20:17 schreef RobinFriday het volgende:
Vanavond Southampton tegen Man Utd. Noem de drie Nederlanders die als hoofdcoach gewerkt hebben bij the Saints.
Helemaal goed.quote:Op maandag 8 december 2014 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jan Poortvliet, Mark Wotte (twijfel of het ook echt als hoofdcoach was) en Ronald Koeman (als je die al meetelt) ??
Bos.quote:Op maandag 8 december 2014 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jan Poortvliet, Mark Wotte (twijfel of het ook echt als hoofdcoach was) en Ronald Koeman (als je die al meetelt) ??
Djemba Djemba als ik me niet vergis. Die kop is enorm herkenbaar. Evenals de naam trouwens.quote:Op maandag 8 december 2014 20:45 schreef RobinFriday het volgende:
Wie is deze voormalige United 'ster'?
[ afbeelding ]
Correct!quote:Op dinsdag 9 december 2014 02:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Djemba Djemba als ik me niet vergis. Die kop is enorm herkenbaar. Evenals de naam trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |