Het is inderdaad wel een baasquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee het is een "adelijke" zuiderbuur
Jan Wouters slaapt er nog steeds slecht van...quote:
Juist.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:04 schreef Mark het volgende:
Philippe Albert zal het dan wel zijn, die bal op het WK die langs Jan rolde?
quote:Op woensdag 3 december 2014 15:04 schreef Mark het volgende:
Philippe Albert zal het dan wel zijn, die bal op het WK die langs Jan rolde?
Philip de Smet ?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:49 schreef Piebe het volgende:
[ afbeelding ]
Welke oud-voetballer is dit?
Claudio natuurlijkquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:20 schreef RobinFriday het volgende:
Wie is deze vergeten voetballer?
[ afbeelding ]
En nee het is niet John Claessens
Bij mij wel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:12 schreef RobinFriday het volgende:
[..]
Ik merk dat het wel een graadje moeilijker kan...
Ik weet het. Ik ga altijd uit van het goede in de mens.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Wel even een tip. Deze wist ik wel gewoon, maar uit de URL kun je opmaken wie de speler is. Gewoon even elders uploaden of een afbeelding vinden waar de naam niet in staat. Zo hebben de mogelijke valsspelers minder kans....![]()
Die van Steaua Dudecam oidquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:41 schreef RobinFriday het volgende:
Welke doelman stopte ooit 4 strafschoppen in een Europacup finale?
Die eerste komt meer in de buurt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die van Steaua Dudecam oid![]()
Of was het toch Dudek??
![]()
Ducadam. Veel te vroeg moeten stoppen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:41 schreef RobinFriday het volgende:
Welke doelman stopte ooit 4 strafschoppen in een Europacup finale?
Silvio Lung.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Om het even in Steaua en keepers te houden.
PSV speelde in 1989 een legendarische pot tegen Steaua. Wie was de keeper van Steaua die in dat duel 5 keer de bal uit het nest moest vissen?
quote:
Ellerman, Romario en ik dacht Lacatus.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:14 schreef Bos81 het volgende:
Wie waren in die wedstrijd de drie doelpuntenmakers (samen goed voor 6 treffers)??
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef RobinFriday het volgende:
[..]
Ellerman, Romario en ik dacht Lacatus.
Sanmartean?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:41 schreef RobinFriday het volgende:
Welke oud-Utrechter is momenteel nog actief bij Steaua?
Is Livescore toch nog ergens goed voorquote:
Een godswonder dat die vent nog speelt. Was bij Utrecht al 80% van detijd geblesseerd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is Livescore toch nog ergens goed voor
Zie daar sowieso in van die vage competities soms namen langs komen waarvan ik denk 'oh ja, die knakker!!'
Dat wel, maar als ie speelde was het wel een zeer aardige speler.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:01 schreef RobinFriday het volgende:
[..]
Een godswonder dat die vent nog speelt. Was bij Utrecht al 80% van detijd geblesseerd.
Die kon wel voetballen hoor. Mooie voetballer. Jammer dat hij nooit mee kon doen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:01 schreef RobinFriday het volgende:
[..]
Een godswonder dat die vent nog speelt. Was bij Utrecht al 80% van detijd geblesseerd.
De Maradonna van de Karpaten.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:20 schreef RobinFriday het volgende:
Welke voetballer van Steaua kwam uit voor zowel Real als Barca?
Voor hoeveel geld is hij van Sportul naar Steaua getransfereerd?quote:
Wist het niet, heb het net opgezocht. Raar verhaal.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor hoeveel geld is hij van Sportul naar Steaua getransfereerd?
Zeg het eens.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor hoeveel geld is hij van Sportul naar Steaua getransfereerd?
PSVquote:Op zondag 7 december 2014 14:11 schreef Boezeidekoe het volgende:
Welke club is, zowel in het aantal gespeelde wedstrijden als het aantal behaalde punten, recordhouder in de in 2009-2010 opgerichte Europa League(dus in de afgelopen 5 seizoenen en het huidige, lopende seizoen)?
Ik dacht dat dat een erg bekend verhaal was.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 15:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een erg bekend verhaal was.![]()
Om Steaua er goed uit te laten zien in een Europese wedstrijd heeft Ceaucescu destijds aangegeven dat Hagi, spelend voor Sportul, een wedstrijd mee moest doen met Steaua. Daarna heeft Steaua hem gewoon niet meer teruggegeven.
Marokko.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |