Het is inderdaad wel een baasquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee het is een "adelijke" zuiderbuur
Jan Wouters slaapt er nog steeds slecht van...quote:
Juist.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:04 schreef Mark het volgende:
Philippe Albert zal het dan wel zijn, die bal op het WK die langs Jan rolde?
quote:Op woensdag 3 december 2014 15:04 schreef Mark het volgende:
Philippe Albert zal het dan wel zijn, die bal op het WK die langs Jan rolde?
Philip de Smet ?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:49 schreef Piebe het volgende:
[ afbeelding ]
Welke oud-voetballer is dit?
Claudio natuurlijkquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:20 schreef RobinFriday het volgende:
Wie is deze vergeten voetballer?
[ afbeelding ]
En nee het is niet John Claessens
Bij mij wel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:12 schreef RobinFriday het volgende:
[..]
Ik merk dat het wel een graadje moeilijker kan...
Ik weet het. Ik ga altijd uit van het goede in de mens.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Wel even een tip. Deze wist ik wel gewoon, maar uit de URL kun je opmaken wie de speler is. Gewoon even elders uploaden of een afbeelding vinden waar de naam niet in staat. Zo hebben de mogelijke valsspelers minder kans....![]()
Die van Steaua Dudecam oidquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:41 schreef RobinFriday het volgende:
Welke doelman stopte ooit 4 strafschoppen in een Europacup finale?
Die eerste komt meer in de buurt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die van Steaua Dudecam oid![]()
Of was het toch Dudek??
![]()
Ducadam. Veel te vroeg moeten stoppen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:41 schreef RobinFriday het volgende:
Welke doelman stopte ooit 4 strafschoppen in een Europacup finale?
Silvio Lung.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Om het even in Steaua en keepers te houden.
PSV speelde in 1989 een legendarische pot tegen Steaua. Wie was de keeper van Steaua die in dat duel 5 keer de bal uit het nest moest vissen?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |