Best irritant ja, zeker met m'n rechter poot die niet helemaal in orde is...quote:Op maandag 24 november 2014 11:03 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Dat is ook wat, 3.5 km naar huis op je fietsschoentjes.
Ik ben voor de gein maar gaan steppenquote:Op maandag 24 november 2014 11:10 schreef CyclingGirl het volgende:
Dat is zo kut dan. Gelukkig viel het mee met het weer. Ben je daarna nog wel gaan fietsen op je Cervelo?
Je kan toch je ervaring met een hartslagmeter om dat te kunnen indelen? Waarom doe je niet nu een ftp test en dan elke maand weer?quote:Op zondag 23 november 2014 23:02 schreef Patroon het volgende:
Ik zal straks in jan/feb een FTP test moeten doen (om functional treshold power vast te stellen). 20min zo hard mogelijk trappen, maar wat ik wel 20min vol kan houden...zal nog knap lastig worden om dat wat goed in te delen..
Omdat ik nu in mijn rust zit en met het koude weer opeens 20min vollebak gaan knallen vragen om blessures is. Ik pak dan liever eerst even een paar weken in januari en doe dan eens een test. Ik ben met koude weer wat gevoeliger voor kniepees klachten, dan wanneer ik weer een paar weken bezig ben.quote:Op maandag 24 november 2014 12:50 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Je kan toch je ervaring met een hartslagmeter om dat te kunnen indelen? Waarom doe je niet nu een ftp test en dan elke maand weer?
Luuster mien jung. ik begrijp dat je wat compensatie zoekt voor een leven achter een buro en een blijkbaar niet al te bruisend leven in de echtelijke sponde. Het enige waar ik eventueel gefrustreerd van kan worden is wanneer, zoals vorige week in Bangkok en Kuala Lumpur en nu om half negen 's avonds in Singapore en dan geen keuze kunnen maken welk etablissement ik vanavond eens met een bezoek zal vereren.quote:Op maandag 24 november 2014 07:02 schreef Patroon het volgende:
[..]haha gefrustreerde buzzie toch, jaloersie is een slechte raadgever.
Niet zo gek he, dat ik ff een paar posts plaats over iets waar ik enthousiast over ben en waar ik wat vragen over beantwoord.
Wehhhh, die aannames zijn slechts een verkorte samenvatting van die dingen die jij hier, blijkbaar gedachtenloos, neerplemt. En dat je mij akelig vind, mag, vinden er ook hier wel een paar met mij van jou met je eeuwige gezever over getalletjes zus en getalletjes zo. Interesseert mij toch geen lor hoeveel watt je wegtrapt.quote:Op maandag 24 november 2014 13:57 schreef Patroon het volgende:
Wat een aannames over mijn leven, wat ben je eigenlijk een akelig figuur. Kom gewoon eens naar een meet face to face zulke opmerkingen maken.![]()
Als je in 2 maande niet op oude niveau kan zitten na 3 weken rust, ben je wel verschrikkelijk talentloos. Ik heb vanaf 1 januari 4 maanden de tijd, meer dan genoeg dus. Wil juist wat later goed zijn dan afgelopen jaar ivm veel wedstrijden in mei en cyclo in juni. 4,5 maand is ruim zat. Ben je elite en moet je er maart staan is het wat anders.
Waarom kom je dan zo gefrustreerd over, als je je alleen druk maakt om waar je gaat eten..altijd weer zeiken richting mij, maar nooit toe kunnen geven als iemand iets goed of wat presteert. Wat heb je gemist in je leven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Ik had het niet specifiek over mijn eigen rije. Maar het is wel goed met je..quote:Op maandag 24 november 2014 14:54 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wehhhh, die aannames zijn slechts een verkorte samenvatting van die dingen die jij hier, blijkbaar gedachtenloos, neerplemt. En dat je mij akelig vind, mag, vinden er ook hier wel een paar met mij van jou met je eeuwige gezever over getalletjes zus en getalletjes zo. Interesseert mij toch geen lor hoeveel watt je wegtrapt.
En op een meet heb ik niets te zoeken joh. Elkaar lekker het snot voor ogen rijden op weggetjes die ik ken als m'n broekzak is voor mij geen lollige fietsbeleving. Zeker niet als het credo is de ketting altijd strak houden en kijken wie er allemaal afwaaien.
Enne, wat hebbie dan gepresteerd anders dan wat afstopwerk voor maatjes die wel de gaatjes dicht konden rijden? Of staan de bloementuilen soms nog te verschralen in huize Patroon?
Die frustratie was niet over het eten hoor. Dat is allemaal redelijk eenvouding in te vullen hier. Keuze te over. Maar ging meer over welke bar te bezoeken zonder om de haveklap het gebedel om drank door een Thai pop, pinay of russische aan te moeten horen.
Nou kappuh Buzz, je mot nog ff werken. Hoi!
En dat is volgens mij best normaal. Die verdomde FM hebben er vandaag voor gezorgd dat ik niet kon fietsen. Wist ik veel dat je een speciale crank sleutel nodig hebt om een crank eraf te halen. Het leek mij gewoon een imbusquote:Op maandag 24 november 2014 15:29 schreef kanovinnie het volgende:
Ondertussen ben ik er achter dat de fietsenmaker op maandag dicht is. 3 keer gebeld
Hebben meer winkels last van die op zaterdag en koopavond open zijnquote:Op maandag 24 november 2014 15:29 schreef kanovinnie het volgende:
Ondertussen ben ik er achter dat de fietsenmaker op maandag dicht is. 3 keer gebeld
Dat bedacht ik me ookquote:Op maandag 24 november 2014 16:04 schreef ddx het volgende:
[..]
Hebben meer winkels last van die op zaterdag en koopavond open zijn
Alle FM's zijn al sinds jaar en dag op maandag gesloten, behalve die van mij. Dus ik kan vanavond gewoon langs voor een missing linkquote:Op maandag 24 november 2014 15:29 schreef kanovinnie het volgende:
Die jump op 5:31 is geniaal.quote:Op maandag 24 november 2014 15:05 schreef kanovinnie het volgende:
Dan is dit filmpje veel leuker, afgezien van de kutmuziek.
quote:Op maandag 24 november 2014 15:02 schreef very het volgende:
Dit gesprek
Tijd voor wat luchtigers:Ik fiets daar meerdere keren per dag langs naar m'n huis. Ik weet dat veel automobilisten daar niet opletten dus minder ik altijd een beetje de vaart die ik heb. Deze vent is echt een klapjosti. Bewust op mensen infietsen die geen voorrang gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha wat een baas.quote:Op maandag 24 november 2014 17:08 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Die jump op 5:31 is geniaal.
Hij wijst van te voren naar rechts, maakt de jump en pakt even 20 meter.
Ik heb ze nog niet aangehad, het is nog niet koud genoeg, maar vooral: ik heb sinds ik ze vorige week maandag kocht nog niet op de fiets gezeten. Lamme papzaktoerderquote:Op maandag 24 november 2014 21:07 schreef No-P het volgende:
Bevallen de handschoenen Gripper? Lijken je die warm genoeg en goed waterdicht?
De mensen die hier paar weken, maanden terug het hardste schreeuwden tegen een paar "nieuwkomers" mbt de aankomende winter en kou zitten nu zelf amper op de fietsquote:Op maandag 24 november 2014 22:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet aangehad, het is nog niet koud genoeg, maar vooral: ik heb sinds ik ze vorige week maandag kocht nog niet op de fiets gezeten. Lamme papzaktoerder
Doel op niemand specifiek hoor. Viel me gewoon op. Iemand had het hier ook over een meet etc maar valt mij op dat geloof ik 50% van de vaste bezoekers van deze reeks amper nog op de fiets zit de afgelopen weken. Aan de posts kun je dat hier al terugzien dat de helft "weg" is.quote:
Chinese bouwlamp ftw.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:23 schreef very het volgende:
Gisteravond na werk maar weer eens met een omweg naar huis gefietst, maar ik moet zeggen dat mijn Cateye Nima niet eens een beetje nut heeft in het donker op onverlichte wegen.
Tenminste...mensen zien mij wellicht wel, maar ik zie helemaal niks. Vandaar dat het ook niet echt snel ging
Sorry.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Doel op niemand specifiek hoor. Viel me gewoon op. Iemand had het hier ook over een meet etc maar valt mij op dat geloof ik 50% van de vaste bezoekers van deze reeks amper nog op de fiets zit de afgelopen weken. Aan de posts kun je dat hier al terugzien dat de helft "weg" is.
Ik wil wel een goede, felle lamp, maar hij moet klein zijn (want laat hem standaard op het stuur zitten)quote:
Het is dan ook een rustperiode voor veel mensen, en de winter is nog niet begonnen. Straks in december/januari gaan er weer veel op op de fiets om uren te maken behalve patroon want die gaat curry eten in Thailand.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Doel op niemand specifiek hoor. Viel me gewoon op. Iemand had het hier ook over een meet etc maar valt mij op dat geloof ik 50% van de vaste bezoekers van deze reeks amper nog op de fiets zit de afgelopen weken. Aan de posts kun je dat hier al terugzien dat de helft "weg" is.
Ik wil graag een auto die 300 km per uur gaat maar moet wel 9 stoelen hebben en 1 op 100 rijden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:41 schreef very het volgende:
[..]
Ik wil wel een goede, felle lamp, maar hij moet klein zijn (want laat hem standaard op het stuur zitten)
en geen aparte accu hebben.
Alstuquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wil graag een auto die 300 km per uur gaat maar moet wel 9 stoelen hebben en 1 op 100 rijden.
Hij haalt ook geen 300. Details...quote:
Lezyne Powerdrive XLquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:41 schreef very het volgende:
[..]
Ik wil wel een goede, felle lamp, maar hij moet klein zijn (want laat hem standaard op het stuur zitten)
Gaat je veel geld kosten of niets. Waarom geen externe accu? Mij leek dat ook niks, maar blijft goed zitten moet ik zeggen. Irriteer me er 0% aan tijdens het fietsen. Je fietst op je standaard zetten kost bijna even veel tijd als de lamp eraf halen, dus je hoeft hem niet te laten zitten wil je in het weekend fietsen overdag. In China heb je al van die lampen van 20-30¤.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:41 schreef very het volgende:
[..]
Maar zo'n accu is met een kabel toch ook?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:35 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Gaat je veel geld kosten of niets. Waarom geen externe accu? Mij leek dat ook niks, maar blijft goed zitten moet ik zeggen. Irriteer me er 0% aan tijdens het fietsen. Je fietst op je standaard zetten kost bijna even veel tijd als de lamp eraf halen, dus je hoeft hem niet te laten zitten wil je in het weekend fietsen overdag. In China heb je al van die lampen van 20-30¤.
Nee draadloos tegenwoordig.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:26 schreef very het volgende:
[..]
Maar zo'n accu is met een kabel toch ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee draadloos tegenwoordig.Misschien accu ingebouwd in de lamp zelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Misschien een kleine accu met enorm hoge capaciteitquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:42 schreef Flipmoehoe het volgende:
Dan zou de lamp direct weer een stuk groter zijn, en dat wil je ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |