Ik zou het normaal ook niet doen, maar ik zit nu bijvoorbeeld nog plintjes te plakken in m'n nieuwe huis. Zit gewoon wat krap in de tijd.quote:Op zondag 23 november 2014 20:01 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Jazeker, maar meestal durf ik dat niet als ik het materiaal daar niet gekocht heb.
Zit de goeie cup wel aan de goei kant?quote:Op zondag 23 november 2014 19:47 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, zo soepel als de ouwe crank erin ging, zo verrot gaat de nieuwe erin. Morgen maar naar de FM brengen. Kan mijn tijd beter gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dhbis10quote:Op zondag 23 november 2014 10:11 schreef muzas het volgende:
[..]
link? Op de nederlandse wiggle zie ik nog genoeg dhb zonder korting...?
straks maar es een rondje met mn zwager. Die heeft nu sinds enkele maanden een of andere specialized fitnessbike. Heb 'm tot u toe alleen rondjes van 30k met 30 gemiddeld zien rijden, dus dat wordt nog wat
Ik heb het bij 219 gehouden vandaag. Genoeg voor weer een maand voor de RRTY.quote:Op zondag 23 november 2014 13:03 schreef ddx het volgende:
[..]
Ja Garmin gaf 274 aan en toen maar even rondje wijk om iets mooier getal te hebben
Ik trap in tijdritten met zo'n 43 per uur in de rondte. Das meer dan 250 watt. Denk eerder 290-300. Wil wel es zo'n PowerTap lenen.quote:Op zondag 23 november 2014 17:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Pff jij mag blij zijn als je de helft haalt man.
Mijn broer trapte al 269 watt toen we bijna 40km/uur gemiddeld reden op de koppeltijdrit. Hij rijdt met een Quarq powermeter.quote:Op zondag 23 november 2014 22:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik trap in tijdritten met zo'n 43 per uur in de rondte. Das meer dan 250 watt. Denk eerder 290-300. Wil wel es zo'n PowerTap lenen.
Zolang je er teveel over blijft lullen, zal het daar ook wel bij blijven, want..... praatjes vullen geen GAATJES!quote:Op zondag 23 november 2014 23:28 schreef Patroon het volgende:
Romantiek heb ik wel in bed en in de koers.![]()
quote:Op maandag 24 november 2014 06:44 schreef kanovinnie het volgende:
Wat dat aangaat lijkt het wel op jouw voorjaarsklassiekers, er word een hoop over gepraat, maar gereden nauwelijks
Om je crank te trekken? Daar zou ik toch dat tooltje voor gebruiken. Andere oplossingen zijn er niet echt ben ik bang.quote:Op maandag 24 november 2014 10:32 schreef Levitas het volgende:
Argh, denk verwissel "ff snel" m`n crank, maar daar heb je dus een speciale crank sleutel voor nodig. Die heb ik niet, dus iemand een idee om met alternatief gereedschap toch het crankstel eraf te kunnen halen?
imho heeft dat weinig met indelen te maken en meer met je geest dwingen om te blijven stampen met hooguit een paar % reserve. Toen ik eerder dit jaar een persoonlijk tijdritje reed heb ik een kwartier lang net onder m'n maximale hartslag gereden, een kwestie van doorbijten.quote:Op zondag 23 november 2014 23:02 schreef Patroon het volgende:
Ik zal straks in jan/feb een FTP test moeten doen (om functional treshold power vast te stellen). 20min zo hard mogelijk trappen, maar wat ik wel 20min vol kan houden...zal nog knap lastig worden om dat wat goed in te delen..
S2 2012, maar ik dacht dat je dat al wist.quote:
Dat is ook wat, 3.5 km naar huis op je fietsschoentjes.quote:Op maandag 24 november 2014 10:39 schreef forty-two het volgende:
[..]
imho heeft dat weinig met indelen te maken en meer met je geest dwingen om te blijven stampen met hooguit een paar % reserve. Toen ik eerder dit jaar een persoonlijk tijdritje reed heb ik een kwartier lang net onder m'n maximale hartslag gereden, een kwestie van doorbijten.
Ik had vanochtend een leuk momentje
[ afbeelding ]
KMC met nog geen 200 km op de teller.
Geen tools bij me dus 3,5 km naar huis gelopen en m'n Cervélo maar gepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |