Als ik er tijdje ga wonen ja. Maar dat is nog niet zeker. Wel mooie plekken gevonden, waar ik zou gaan zitten is wel 200 km richting oosten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:44 schreef kaasplankje het volgende:
No-P? Jij wilde toch gaan mtb-jen in Schotland?
http://www.strava.com/activities/221620283
Oke, voor een stage ofzo? Dat is wel gaaf. Dan kan je ons uitnodigen voor een Whisky/CX meet.quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:50 schreef No-P het volgende:
[..]
Als ik er tijdje ga wonen ja. Maar dat is nog niet zeker. Wel mooie plekken gevonden, waar ik zou gaan zitten is wel 200 km richting oosten.
Promotieonderzoek. Maar is nog allemaal onzeker. Meet is prima dan, reis erheen is wel stukken duurder dan andere plekken in de UK.quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oke, voor een stage ofzo? Dat is wel gaaf. Dan kan je ons uitnodigen voor een Whisky/CX meet.
Nee nog niet gelukkig. Ik doelde op 42 met zn voet, bizkit en oksel met hun schouder, jij met ebola, en dus bkijkbaar patroon die een pilsje opheeftquote:Op zaterdag 22 november 2014 08:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ook ziek? Beterschap. Bij mij was het van korte duur gelukkig. Ik blijf dit weekend nog wel rusten voor de zekerheid maar voel me nu weer oke.
Miss bizkit ook, maar ik heb meer aan een fysio dan een verpleegkundige nu.quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:16 schreef kaasplankje het volgende:
Gelukkig is miss kaas gediplomeerd verpleegkundige dus als ik in de lappenmand lig is er ruim voldoende expertise en farma om mij weer op het smalle zadel te helpen.
Komt wel vaker voorbij. Best interessante fietsen of frames af en toe, maar er zit meest wel een reserve (minimumprijs) op.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:16 schreef FastFox91 het volgende:
https://www.bva-auctions.com/auction/index/12939
Fietsenwinkel failliet, iemand die nog iets zoekt?
Ophaaldag ben ik vrij, Er komt in totaal ongeveer 40% bij, dus dat moet je zeker niet onderschatten. Zie ook weleens dat bieders dat niet doorhebben want het product is elders online goedkoper te vinden. Voor mijn vereniging zou zo'n bulkactie wel wat kunnen zijn. 100 binnenkabels oid.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Komt wel vaker voorbij. Best interessante fietsen of frames af en toe, maar er zit meest wel een reserve (minimumprijs) op.
Bijv. deze caad, staat bij:
Status: Het minimumbedrag is nog niet behaald.
Het bod is exclusief eventuele (veiling)kosten en
belastingen.
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/12939/4839795
Je hebt meestal maar 1 kijkdag en dan moet je daar ook naartoe. Als er iets bijstaat wat je echt interesseert kan het mss leuk zijn. Opslag voor de veiling zal mss 10% zijn ofzo. Dat komt bovenop je bod. Dat moet je ook navragen of uitzoeken.
Ja want het is ook nog excl btw.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:35 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ophaaldag ben ik vrij, Er komt in totaal ongeveer 40% bij, dus dat moet je zeker niet onderschatten. Zie ook weleens dat bieders dat niet doorhebben want het product is elders online goedkoper te vinden. Voor mijn vereniging zou zo'n bulkactie wel wat kunnen zijn. 100 binnenkabels oid.
281ste van de ?quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:37 schreef Wombcat het volgende:
[offtopic, want MTB]
Beachchallenge gereden, ging wel tofGisteren strandbandjes overgenomen van MarcoD. Ik stond wel strak achteraan bij de start, dat betekende dat ik drie minuten na de eersten over de startstreep ging. In het begin heb ik me wat ingehouden, maar al wel lekker opgeschoven.
Na een minuut of 20 vielen er al aardig wat gaten, en reed ik meestal in groepjes van 2-4 man, nog steeds aan het opschuiven. Lastige wind overigens, bijna precies op de kant.
Na het keerpunt toen we vanuit het fietspand in de duinen het strand weer opgingen, was ik de enige bij mij in de buurt die kon blijven fietsen, daar weer een man of 20-30 ingehaald. Toen de dam/sluizen bij Katwijk over, en daar af kon ik weer als een van de weinigen blijven fietsen. Met twee man reden we naar een groep voor ons toe, toen we aansloten, viel het meteen weer uit elkaar, maar ik kon met de eersten aansluiten: een man en een vrouw. Met zijn drieën draaiden we lekker rond, totdat zij pech had (lek of een aanlopende rem). met zijn tweeën was het nogal afzien voor me.
Tegen het einde kwamen vier man van achteren bij ons, in eerste instantie kon ik nog aanhaken, maar met nog iets van 1-1,5 km te gaan, trok ik het niet meer.
De man met wie ik een tijdje samen gereden had, moest er ook af, dus waren we weer gezellig met zijn tweeën.
Op het einde moesten we weer het strand over, naar de boulevard. Ik wilde proberen te fietsen, maar omdat het even omhoog ging, moest ik van de fiets af, want ik had te weinig snelheid. Dus maar lopen en er kwam nog een groepje aansluiten.
Als 281e gefinishedDa's best netjes als je vanuit zowat laatste positie start.
In de uitslag zie ik er 644 staan. Het leek me nog wat drukker eigenlijk, maar ik heb er ook een aantal al vrij vlot na de start terug zien keren, dus er zullen ook uitvallers zijn geweest.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:53 schreef Leonos het volgende:
[..]
281ste van de ?
Klinkt alsof er een hoop mensen waren
Te lang - Moet m`n armen veel te ver voor me uit strekken. Er zit nu een 70mm stuurpen op. Dat lijkt me wel een beetje het kortste wat er op kan (toch?)quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:45 schreef Wombcat het volgende:
Wat is het probleem met je houding? Zou een andere (langere/kortere) stuurpen kunnen helpen?
Bij Mantel zie ik er twee van 50 mm. Kosten ca. ¤45. Is misschien het proberen waard. Is iig een stuk goedkoper dan een nieuwe fiets.quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
Te lang - Moet m`n armen veel te ver voor me uit strekken. Er zit nu een 70mm stuurpen op. Dat lijkt me wel een beetje het kortste wat er op kan (toch?)
Die passen er sowieso niet op. Oud fietsje (Giant Cadex, jaren 90 geloof ik), met een 'quill stem'quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bij Mantel zie ik er twee van 50 mm. Kosten ca. ¤45. Is misschien het proberen waard. Is iig een stuk goedkoper dan een nieuwe fiets.
Dan wordt het lastig idd. Op ebay vind ik er wel wat van 50 mm.quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:51 schreef Levitas het volgende:
[..]
Die passen er sowieso niet op. Oud fietsje (Giant Cadex, jaren 90 geloof ik), met een 'quill stem'
Grote kans dat die ze heeft. Waarschijnlijk heb je de volgende twee producten nodig:quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:59 schreef Levitas het volgende:
Oh en enig idee of de FM schroeven heeft voor je crankstel? Schroeven die het binnen- en buitenblad aan elkaar houden zeg maar? Bij mij zijn er vandaag 2 uit getrild. Het had niet veel gescheeld of ik was ze allemaal kwijt geweest![]()
![]()
Fiets verkopen en er een ander voor terugkopen. Enige juiste oplossing.quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:42 schreef Levitas het volgende:
Pfff.. Ik ben ten einde raad. Nu weer thuis met een ontzettend zere nek/ schouderbladen, na een rit van ca. 2 uur. Na 1h45 ofzo moest ik echt ff een stuk per sé met losse handen fietsen om alles te ontzien.
Ik wil zó graag, maar elke keer thuis komen met pijn begint me ook de keel uit te komen. En geld voor een nieuwe fiets, want dat is wat de fietsenwinkels hier zeiden toen ze naar m`n houding keken, is er niet..
Leuk. Nu toe gaan zien hoe je fiets gaat verrotten?quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:37 schreef Wombcat het volgende:
[offtopic, want MTB]
Beachchallenge gereden, ging wel tofGisteren strandbandjes overgenomen van MarcoD. Ik stond wel strak achteraan bij de start, dat betekende dat ik drie minuten na de eersten over de startstreep ging. In het begin heb ik me wat ingehouden, maar al wel lekker opgeschoven.
Na een minuut of 20 vielen er al aardig wat gaten, en reed ik meestal in groepjes van 2-4 man, nog steeds aan het opschuiven. Lastige wind overigens, bijna precies op de kant.
Na het keerpunt toen we vanuit het fietspand in de duinen het strand weer opgingen, was ik de enige bij mij in de buurt die kon blijven fietsen, daar weer een man of 20-30 ingehaald. Toen de dam/sluizen bij Katwijk over, en daar af kon ik weer als een van de weinigen blijven fietsen. Met twee man reden we naar een groep voor ons toe, toen we aansloten, viel het meteen weer uit elkaar, maar ik kon met de eersten aansluiten: een man en een vrouw. Met zijn drieën draaiden we lekker rond, totdat zij pech had (lek of een aanlopende rem). met zijn tweeën was het nogal afzien voor me.
Tegen het einde kwamen vier man van achteren bij ons, in eerste instantie kon ik nog aanhaken, maar met nog iets van 1-1,5 km te gaan, trok ik het niet meer.
De man met wie ik een tijdje samen gereden had, moest er ook af, dus waren we weer gezellig met zijn tweeën.
Op het einde moesten we weer het strand over, naar de boulevard. Ik wilde proberen te fietsen, maar omdat het even omhoog ging, moest ik van de fiets af, want ik had te weinig snelheid. Dus maar lopen en er kwam nog een groepje aansluiten.
Als 281e gefinishedDa's best netjes als je vanuit zowat laatste positie start.
Ik heb 'm net uitgebreid schoon staan maken. Maar is misschien wel verstandig dat nog eens te doen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk. Nu toe gaan zien hoe je fiets gaat verrotten?
Ja ff bracket eruit halen ook. Goed spoelen met koud water alles. Zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb 'm net uitgebreid schoon staan maken. Maar is misschien wel verstandig dat nog eens te doen.
De ketting kraakte overigens halverwege al behoorlijk en dat terwijl ik 'm gisteren nog ff goed heb gesmeerd.
Dat is best een kek framepje! Maar met alleen een frame kun je natuurlijk nog niet fietsen. Wat is een beetje een indicatie van de kosten voor het opbouwen, ben natuurlijk een leek, helemaal wat dat betreft..quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:17 schreef kaasplankje het volgende:
Dit frame levitas. Reed er 1999 Marmot op over het oude parcours dus met Croix de Fer ipv Glandon wat langer is in 7:13u.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou je kan je eigen frame kaal slopen en verpatsen op mp. Meeste spullen kunnen dan op dit frame, je hebt mss nodig een stuurpen, een zadelpen, wat kabels misschien Even kijken of bracket past maar dat zal wel want bsa.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:35 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat is best een kek framepje! Maar met alleen een frame kun je natuurlijk nog niet fietsen. Wat is een beetje een indicatie van de kosten voor het opbouwen, ben natuurlijk een leek, helemaal wat dat betreft..
1e keer was ie oranje, toen wilde ik na een paar jaar wat anders en liet ze wit spuiten. Toen paar jaar later ging ik erop bij de elite rijden nadat mijn Principia gescheurd was, frame lag toen al als reserve in de berging. Heb ik ze in de teamkleuren laten lakken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ziet d'r strak uit. Waarom heb je 'm laten spuiten?
link? Op de nederlandse wiggle zie ik nog genoeg dhb zonder korting...?quote:Op zondag 23 november 2014 09:29 schreef Andyy het volgende:
25% korting op heel de dhb collectie van Wiggle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |