Ik heb ze nog niet aangehad, het is nog niet koud genoeg, maar vooral: ik heb sinds ik ze vorige week maandag kocht nog niet op de fiets gezeten. Lamme papzaktoerderquote:Op maandag 24 november 2014 21:07 schreef No-P het volgende:
Bevallen de handschoenen Gripper? Lijken je die warm genoeg en goed waterdicht?
De mensen die hier paar weken, maanden terug het hardste schreeuwden tegen een paar "nieuwkomers" mbt de aankomende winter en kou zitten nu zelf amper op de fietsquote:Op maandag 24 november 2014 22:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet aangehad, het is nog niet koud genoeg, maar vooral: ik heb sinds ik ze vorige week maandag kocht nog niet op de fiets gezeten. Lamme papzaktoerder
Doel op niemand specifiek hoor. Viel me gewoon op. Iemand had het hier ook over een meet etc maar valt mij op dat geloof ik 50% van de vaste bezoekers van deze reeks amper nog op de fiets zit de afgelopen weken. Aan de posts kun je dat hier al terugzien dat de helft "weg" is.quote:
Chinese bouwlamp ftw.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:23 schreef very het volgende:
Gisteravond na werk maar weer eens met een omweg naar huis gefietst, maar ik moet zeggen dat mijn Cateye Nima niet eens een beetje nut heeft in het donker op onverlichte wegen.
Tenminste...mensen zien mij wellicht wel, maar ik zie helemaal niks. Vandaar dat het ook niet echt snel ging
Sorry.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Doel op niemand specifiek hoor. Viel me gewoon op. Iemand had het hier ook over een meet etc maar valt mij op dat geloof ik 50% van de vaste bezoekers van deze reeks amper nog op de fiets zit de afgelopen weken. Aan de posts kun je dat hier al terugzien dat de helft "weg" is.
Ik wil wel een goede, felle lamp, maar hij moet klein zijn (want laat hem standaard op het stuur zitten)quote:
Het is dan ook een rustperiode voor veel mensen, en de winter is nog niet begonnen. Straks in december/januari gaan er weer veel op op de fiets om uren te maken behalve patroon want die gaat curry eten in Thailand.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Doel op niemand specifiek hoor. Viel me gewoon op. Iemand had het hier ook over een meet etc maar valt mij op dat geloof ik 50% van de vaste bezoekers van deze reeks amper nog op de fiets zit de afgelopen weken. Aan de posts kun je dat hier al terugzien dat de helft "weg" is.
Ik wil graag een auto die 300 km per uur gaat maar moet wel 9 stoelen hebben en 1 op 100 rijden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:41 schreef very het volgende:
[..]
Ik wil wel een goede, felle lamp, maar hij moet klein zijn (want laat hem standaard op het stuur zitten)
en geen aparte accu hebben.
Alstuquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wil graag een auto die 300 km per uur gaat maar moet wel 9 stoelen hebben en 1 op 100 rijden.
Hij haalt ook geen 300. Details...quote:
Lezyne Powerdrive XLquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:41 schreef very het volgende:
[..]
Ik wil wel een goede, felle lamp, maar hij moet klein zijn (want laat hem standaard op het stuur zitten)
Gaat je veel geld kosten of niets. Waarom geen externe accu? Mij leek dat ook niks, maar blijft goed zitten moet ik zeggen. Irriteer me er 0% aan tijdens het fietsen. Je fietst op je standaard zetten kost bijna even veel tijd als de lamp eraf halen, dus je hoeft hem niet te laten zitten wil je in het weekend fietsen overdag. In China heb je al van die lampen van 20-30¤.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:41 schreef very het volgende:
[..]
Maar zo'n accu is met een kabel toch ook?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:35 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Gaat je veel geld kosten of niets. Waarom geen externe accu? Mij leek dat ook niks, maar blijft goed zitten moet ik zeggen. Irriteer me er 0% aan tijdens het fietsen. Je fietst op je standaard zetten kost bijna even veel tijd als de lamp eraf halen, dus je hoeft hem niet te laten zitten wil je in het weekend fietsen overdag. In China heb je al van die lampen van 20-30¤.
Nee draadloos tegenwoordig.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:26 schreef very het volgende:
[..]
Maar zo'n accu is met een kabel toch ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee draadloos tegenwoordig.Misschien accu ingebouwd in de lamp zelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Misschien een kleine accu met enorm hoge capaciteitquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:42 schreef Flipmoehoe het volgende:
Dan zou de lamp direct weer een stuk groter zijn, en dat wil je ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |