SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2014 23:43:57 ]
* Orania heeft een fantastisch offensief geleverd en wist de Republiek der Ebola Negers uit te roeien. Een glorieuze dag voor de Leider van het Vrije Blanke volk.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:38 schreef Monopoly het volgende:
* Orania valt de Republiek der ebola negers aan om stiekem coïtus uit te voeren
Dat vind ik prima.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik bedoel dat wij met z'n drieën Nieuw-Nederland aanvallen.
* Vargland weet de aanval weer eens af te wendenquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:43 schreef Bitterlemon het volgende:
* Terence Congolo valt nog snel even Vargland aan.
* De Republiek der Ebola-NegerStrijders erkent deze aanval niet als geldig aangezien het land niet met hoofdletters is gespeld en de Republiek der Ebola-Negers niet meer bestaatquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
* Orania heeft een fantastisch offensief geleverd en wist de Republiek der Ebola Negers uit te roeien. Een glorieuze dag voor de Leider van het Vrije Blanke volk.
* Nieuw-Nederland weert dit afquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:44 schreef Fylax het volgende:
* Nieuw-Fylax blijft Nieuw-Nederland aanvallen.
Het bondkraagkoningschap vraagt om het stoffelijk overschot van Badr om hem in de woestijn te kunnen begraven. Tevens stelt Ahamadinejad een voorstel voor voor vergaande samenwerking tussen de twee landen. Het nucleaire programma kan Vargland goed van dienst zijnquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:42 schreef Varg89 het volgende:
[..]
* Varg89 Vargland is geschokt door de acties van Badr maar Varg89 weet hem te onthoofden, de invasie is mislukt.
President Fylax vliegt naar Tassenlandia om daar te gaan vergaderen met President Tassendief. Hoe zie je het voor je? Wat wordt de naam van het nieuwe land?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:44 schreef Tassendief het volgende:
Tassendief vraagt om het land ten herenigen met nieuw fylax en samen te regeren
* Nieuw-Fylax trapt Alfred Finnbogason weg.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason sneaky fylax veroveren
Dan wordt crasho helemaal gekquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:44 schreef Fylax het volgende:
CrashO, kunnen we niet iets doen met bondgenootschappen als je samen aanvalt dat degene dan eerder moet reageren ofzo?
Vargland gaat akkoord met het voorstel van Ahamadinejad. De twee landen begraven Badr samen in de woestijn.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het bondkraagkoningschap vraagt om het stoffelijk overschot van Badr om hem in de woestijn te kunnen begraven. Tevens stelt Ahamadinejad een voorstel voor voor vergaande samenwerking tussen de twee landen. Het nucleaire programma kan Vargland goed van dienst zijn
Jammer.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dan wordt crasho helemaal gek
Ben al lang blij dat Moira nu steeds aanvallen al voor me goed/afkeurt
* Nieuw-Fylax neemt alle soldaten gevangen en steekt een dikke middelvinger op.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason blijft gaat stug door op fylax
* Vargland gebruikt stenen om de lachwekkende aanval af te wendenquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:46 schreef Bitterlemon het volgende:
* Terence Congolo begint de aanval op Vargland. Alweer. Hou eens op met verdedigen.
* Terence Congolo is dankbaar, maar blijft achterdochtig.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:46 schreef AGS het volgende:
Nieuw-Nederland heeft sympathie voor Terence Congolo en zal deze helpen wanneer er een aanval op hem plaatsvindt.
Yvonneland is van mij, sorry ik weet dat je het druk hebtquote:
* Nieuw-Fylax wint weer van Alfred en laat zien aan zijn inwoners dat Fylax de beste is.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason overrompelt fylax
Sinds welke post? even quotenquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:48 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Yvonneland is van mij, sorry weet dat je het druk hebt
Met behulp van de Kamelenn van Vargland wordt de aanval simpel afgeslagen. De haven van Nieuw-Nederland wordt verder gebombardeerd als zijnde een nucleaire proef.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:47 schreef AGS het volgende:
* Nieuw-Nederland valt MALARIADYNASTIEq binnen
* Vargland schiet de banden lek van de fietsen en weert de aanval afquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:48 schreef Tassendief het volgende:
* Tassenlandia Valt met fietsen vargland binnen
* alfred finnbogason stuurt tassendiefs troepen door naar fylaxquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:49 schreef Tassendief het volgende:
Haalt hard uit naar alfred finbogasson
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason fuck jou fylax
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason overrompelt fylax
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason fylax gaat verliezen
* alfred finnbogason wil perse fylax's land
* alfred finnbogason gaat stug door op fylax
Allemaal in een keer tegengehouden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason fylax gaat er sowieso één missen
* alfred finnbogason heeft fylax waar 'ie hem hebben wilquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:49 schreef Fylax het volgende:
Hetzalallemaalwel, kap met zoveel te sturen.
Trekt iedereen terugquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
* alfred finnbogason stuurt tassendiefs troepen door naar fylax
Je mag trouwens niet bij alles de me tag gebruiken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
* alfred finnbogason heeft fylax waar 'ie hem hebben wil
Dit is speciaal voor mij bedoeld hè?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:49 schreef CrashO het volgende:
Nieuwe regel, je mag maar 1 aanval tegelijk uithebben wegens gebrek aan leger op 100 fronten
* De Republiek der Ebola-NegerStrijders slaat deze aanval immer afquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:49 schreef Bitterlemon het volgende:
* Terence Congolo vindt de aanval op de Grote Leider onaanvaardbaar en besluit de Republiek der Ebola-NegerStrijders aan te vallen.
quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:38 schreef Varg89 het volgende:
* Vargland gebruikt kamelen met lasergeweren om Yvonneland aan te vallen.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:43 schreef Varg89 het volgende:
* Vargland heeft Yvonneland ingenomen.
heldquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:49 schreef Starm het volgende:
* Starm Koloniseert Nigeria tot "Western Union"
* Fyltas neequote:Op zaterdag 22 november 2014 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason verneukt fyltas
* Fyltas houdt alle troepen tegen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason verneukt fyltas
Vraag het zequote:Op zaterdag 22 november 2014 23:51 schreef Bitterlemon het volgende:
Waarom wonen er nog mensen op dit werelddeel?
Die wonen er niet. Afrika is een hoax.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:51 schreef Bitterlemon het volgende:
Waarom wonen er nog mensen op dit werelddeel?
Onze troepen slaan deze aanval gelijk afquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:51 schreef AGS het volgende:
* Nieuw-Nederland valt Western Union meteen al binnen
* Fyltas inlichtingendienst ziet dit, meldt dit en de soldaten houden Alfred tegen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason stuurt sneaky troepen naar fylax en tassendief
* Fyltas neukt iedereenquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason stuurt sneaky troepen naar fylax en tassendief
* Nieuw-Nederland doodt de Fyltassische soldaten en claimt Western Union voor zichzelfquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:51 schreef Fylax het volgende:
* Fyltas valt Western Union samen met Nieuw-Nederland aan.
* De Republiek der Ebola-NegerStrijders heeft officieel Orania geconfisceerd tot het donkerroze legerquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:48 schreef Moira. het volgende:
* De Republiek der Ebola-NegerStrijders valt Orania aan in verband met naakte douchende mannen
Fyltas werkt nog niet goed samen en de aanval mislukt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:51 schreef Fylax het volgende:
* Fyltas valt Western Union samen met Nieuw-Nederland aan.
Tassenlandia & Nieuw-Fylax zijn samen gaan regeren en heet nu Fyltas.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:53 schreef CrashO het volgende:
Pfff.
VOlgens mij klopt hij weer zo
[ afbeelding ]
Nu nog ff Zuid-Afrika en Madagaskar vervangen voor donkerrozequote:Op zaterdag 22 november 2014 23:53 schreef CrashO het volgende:
Pfff.
[ afbeelding ]
neequote:Op zaterdag 22 november 2014 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason homo gespot bij tassendief
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:53 schreef Tassendief het volgende:
* Fyltas valt Alfred Finbogasson binnen
het soms zo snelquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
* De Republiek der Ebola-NegerStrijders heeft officieel Orania geconfisceerd tot het donkerroze leger
Douche'ze Mono
5 minuten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoe laat voordat je een land inneemt ofzo? Hoe lang heeft iemand om te reageren?
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:53 schreef CrashO het volgende:
Pfff.
[ afbeelding ]
* Terence Congolo claimt voormalig Tassenlandia.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:48 schreef Bitterlemon het volgende:
* Bitterlemon heeft genoeg van het noorden en besluit Tassenlandia eens aan te vallen.
Verbondje sluiten met Fyltas om Nieuw-Nederland aan te vallen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:54 schreef Varg89 het volgende:
Varglandia is jaloers op de grootte van Nieuw Nederland.
Haha ja daarom is 't wel handig dat we dit samen doenquote:
5 minuten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoe laat voordat je een land inneemt ofzo? Hoe lang heeft iemand om te reageren?
* Fyltas weert af. Tassenlandia hoort bij Fyltas.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
[..]
* Terence Congolo claimt voormalig Tassenlandia.
Het bondkraagkoningschap overlegt in topgeheim over het binnenvallen van Nieuw Nederlandquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:54 schreef Varg89 het volgende:
Varglandia is jaloers op de grootte van Nieuw Nederland.
* Nieuw-Nederland heeft nu alfred finnbogason veroverdquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:50 schreef AGS het volgende:
* Nieuw-Nederland valt alfred finnbogason binnen
Te laat, en dat was voordat het bij Fyltas kwam. Wees blij dat ik nu niet Fyltas claim.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
* Fyltas weert af. Tassenlandia hoort bij Fyltas.
Hoezo te laat?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Te laat, en dat was voordat het bij Fyltas kwam.
neequote:Op zaterdag 22 november 2014 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason liefde fylax
Geen neuk gegevenquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:55 schreef AGS het volgende:
[..]
* Nieuw-Nederland heeft nu alfred finnbogason veroverd
Dan claim ik Fyltas. Jullie samenvoeging weert niet opeens alle aanvallen af hè.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoezo te laat?
Het stukje Tassenlandia is nu gewoon Fyltas.
* Fyltas maakt alle soldaten dood.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dan claim ik Fyltas. Jullie samenvoeging weert niet opeens alle aanvallen af hè.
Nee.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason fylax
Crash moet het maar zeggen dan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
* Fyltas maakt alle soldaten dood.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason tassendief
Die hele fylas naam soap mag moira beoordelen. Benm druk met paintquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Crash moet het maar zeggen dan.
badr hari herrijst uit zijn graf en een leger van kickbokszombies slaan deze aanval gemakkelijk afquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef AGS het volgende:
* Nieuw-Nederland valt MALARIADYNASTIEq aan
* Nieuw-Nederland verslaat Fyltas makkelijkquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef Fylax het volgende:
* Fyltas valt Nieuw-Nederland aan nu het leger van Nieuw-Nederland vecht in MALARIADYNASTIEq.
Deze is nu van mij man!quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason doet onverwachts een aanval op ebola-negers-land
Nee, want dat land bestaat nietquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Deze is nu van mij man!
Een goede switch nu ik ebola-negers hebquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:58 schreef AGS het volgende:
* Nieuw-Nederland heeft alfred finnbogason allang ingenomen!
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:58 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die hele fylas naam soap mag moira beoordelen. Benm druk met paint
.
Huidige versie
[ afbeelding ]
Moira, je moet iets beslissen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef Moira. het volgende:
* Moira. geeft Crash een knuffel omdat hij een baas is om constant die kutpaints bij te houden
* Vargland gebruikt dit keer met succes vleesetende schapen om de aanval van Terence Congolo te weren.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef Bitterlemon het volgende:
* Terence Congolo valt wederom Vargland aan.
Dat kleine kutlandje middenin Zuid-Afrika van Tassendief ging toch samen met het land van Fylax en ze zouden het toch samen Fyltas noemen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
[..]
Moira, je moet iets beslissen.
* Vargland weet de aanval met moeite te stoppen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:58 schreef PussySlayer het volgende:
* De Republiek der Ebola-NegerStrijders valt varglandia binnen
Nopequote:Op zaterdag 22 november 2014 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
donderstraal eens op jij, die is van mij
* De Republiek der Ebola-NegerStrijders afgeweerd, zwakke zon danserquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:59 schreef AGS het volgende:
* Nieuw-Nederland valt De Republiek der Ebola-Negers binnen
Ja, maar ik viel dat kutlandje aan voordat het zich samenvoegde met het land van Fylax.quote:Op zondag 23 november 2014 00:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat kleine kutlandje middenin Zuid-Afrika van Tassendief ging toch samen met het land van Fylax en ze zouden het toch samen Fyltas noemen?
Dat is het nu toch ook op die kaart?
Fyltas zijn tassen met kogels zijn gestolen door een tassendief, aanval misluktquote:
het bondkraagkoningschap bombardeert Terence Congolo volledig en maakt van het land een nieuwe chernobylquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef Bitterlemon het volgende:
* Terence Congolo valt wederom Vargland aan.
* De Republiek der Ebola-NegerStrijders slaat deze aanval af ondanks dat ons land verkeerd genoemd wordt. De Strijders zijn namelijk samengevoegd.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:59 schreef AGS het volgende:
* Nieuw-Nederland valt De Republiek der Ebola-Negers binnen
Had ik gister ook met crash ik kreeg het land toen ook niet.quote:Op zondag 23 november 2014 00:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, maar ik viel dat kutlandje aan voordat het zich samenvoegde met het land van Fylax.
* Nieuw-Nederland laat dit niet gebeurenquote:Op zondag 23 november 2014 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte pakt alfred finnbogason terug
Het land Fylax bestaat niet.quote:Op zondag 23 november 2014 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte blijft gaat stug door op fylax
Terence Congolo vindt het niet zo fijn, maar ja, wat doe je eraan.quote:Op zondag 23 november 2014 00:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
het bondkraagkoningschap bombardeert Terence Congolo volledig en maakt van het land een nieuwe chernobyl
Neinquote:Op zondag 23 november 2014 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte blijft gaat stug door op fylax
Dan is het kutlandje in Zuid-Afrika van jou en deelt Tassendief samen alleen nog het Fylax land dat nu Fyltas heetquote:Op zondag 23 november 2014 00:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, maar ik viel dat kutlandje aan voordat het zich samenvoegde met het land van Fylax.
* Vargland is niet onder de indruk en zet kinderen in om de aanval weer af te slaan.quote:Op zondag 23 november 2014 00:01 schreef Bitterlemon het volgende:
* Terence Congolo blijft gewoon mensen op Vargland afsturen.
Even samengevat wat ik moet painten?quote:Op zondag 23 november 2014 00:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan is het kutlandje in Zuid-Afrika van jou en deelt Tassendief samen alleen nog het Fylax land dat nu Fyltas heet
Dankjewel.quote:Op zondag 23 november 2014 00:02 schreef AGS het volgende:
* Nieuw-Nederland steunt Fylax met extra troepen
Jij bent intussen dood door nieuw NLquote:Op zondag 23 november 2014 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte blijft gaat stug door op fyltas
Zwaait naar je troepen en maakt ze daarna dood.quote:Op zondag 23 november 2014 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte blijft gaat stug door op fyltas
Het kleine kutlandje in Zuid-Afrika moet je de kleur van Bitterlemons land maken en waar fyltas in staat blijft gewoon Fyltasquote:Op zondag 23 november 2014 00:02 schreef CrashO het volgende:
[..]
Even samengevat wat ik moet painten?
De bemanningsleden van de T90 tanks worden opgegeten door vleesetende schapen die er na elkaar opetenquote:Op zondag 23 november 2014 00:01 schreef Varg89 het volgende:
* Vargland valt Western union binnen met de laatste T90 tanks en vleesetende schapen.
ik heb een nieuwe geclaimedquote:Op zondag 23 november 2014 00:02 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jij bent intussen dood door nieuw NL
Zonder kogels, want die zijn alweer gestolenquote:
* Nieuw-Nederland heeft alfred finnbogason al helemaal afgemaaktquote:Op zondag 23 november 2014 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte AGS is leeg dus alfred finnogason is appeltje eitje nu
* De Republiek der Ebola-NegerStrijders Komt zeker even een feestje bouwen!quote:Op zondag 23 november 2014 00:02 schreef Fylax het volgende:
Fyltas houdt een groot Hardstyle festival in de hoofdstad. Alle landen zijn uitgenodigd.
Gezellig.quote:Op zondag 23 november 2014 00:04 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
* De Republiek der Ebola-NegerStrijders Komt zeker even een feestje bouwen!
* Vargland zet nu ook zwangere vrouwn in om de aanval af te wenden.quote:Op zondag 23 november 2014 00:03 schreef Bitterlemon het volgende:
* Terence Congolo heeft een pesthekel aan kinderen en blijft Vargland aanvallen. Al is het alleen maar om die kutkinderen in de weg te zitten.
Je land is al weg.quote:Op zondag 23 november 2014 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte doet een voorzichtige poging op de reupbliek der ebola-negerstrijders
* De Republiek der Ebola-NegerStrijders weert deze aanval af met ebolaquote:Op zondag 23 november 2014 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte doet een voorzichtige poging op de reupbliek der ebola-negerstrijders
afgekeurd door blomquote:Op zondag 23 november 2014 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte maakt een hattrick tegen fyltas
Fyltas zet Tassendieven in om de soldaten van Alfred dood te maken.quote:Op zondag 23 november 2014 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte maakt een hattrick tegen fyltas
* Nieuw-Nederland vindt dit niet kunnen maar maakt ze allemaal afquote:Op zondag 23 november 2014 00:06 schreef Varg89 het volgende:
* Vargland valt Nieuw-nederland binnen met kinderen en zwangere vrouwen
quote:Op zondag 23 november 2014 00:06 schreef Starm het volgende:
* Western Union valt alfred finnbogason aan met heel veel scam mails!
* Nieuw-Nederland steunt Terence Congolo en stuurt extra troepenquote:Op zondag 23 november 2014 00:06 schreef Bitterlemon het volgende:
* Terence Congolo heeft ook een hekel aan ongeboren kinderen en valt wederom Vargland aan. Het is verbazingwekkend dat Terence Congolo nog soldaten heeft.
* Western Union weert deze aanval af.quote:
* Vargland is natuurlijk voorbereid en gebruikt hondsdolle kamelen om het land te verdedigen, met succes!quote:Op zondag 23 november 2014 00:06 schreef Bitterlemon het volgende:
* Terence Congolo heeft ook een hekel aan ongeboren kinderen en valt wederom Vargland aan. Het is verbazingwekkend dat Terence Congolo nog soldaten heeft.
Waarvoor dank. Niet dat het veel zin zal hebben.quote:Op zondag 23 november 2014 00:07 schreef AGS het volgende:
[..]
* Nieuw-Nederland steunt Terence Congolo en stuurt extra troepen
Pak maar even rustquote:Op zondag 23 november 2014 00:07 schreef CrashO het volgende:
Ik sterf van de dorst maar als ik water ga fixen mis ik 100 updates
* Nieuw-Nederland vindt dit wel leukquote:Op zondag 23 november 2014 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte doet voetje vrijen met AGS's landje
* Vargland verslaat de extra troepenquote:Op zondag 23 november 2014 00:07 schreef AGS het volgende:
[..]
* Nieuw-Nederland steunt Terence Congolo en stuurt extra troepen
dit had je nooit voorzien toen je op nieuw topic klikte gisterquote:Op zondag 23 november 2014 00:07 schreef CrashO het volgende:
Ik sterf van de dorst maar als ik water ga fixen mis ik 100 updates
* De Republiek der Ebola-NegerStrijders weet dat Fyltas kansloos is in de strijd tegen ebolaquote:Op zondag 23 november 2014 00:08 schreef Fylax het volgende:
* Fyltas valt stiekem De Republiek der Ebola - Negerstrijders aan
quote:Op zondag 23 november 2014 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
* De Republiek der Ebola-NegerStrijders weet dat Fyltas kansloos is in de strijd tegen ebola
* Nieuw-Nederland heeft MALARIADYNASTIEq nu verovertquote:Op zondag 23 november 2014 00:03 schreef AGS het volgende:
* Nieuw-Nederland valt alweer dat verdraaide MALARIADYNASTIEq aan
Dat gaat nietquote:Op zondag 23 november 2014 00:08 schreef Bitterlemon het volgende:
* Terence Congolo probeert ook stiekem even Western Union te pakken.
* De Republiek der Ebola-NegerStrijders smeert poep over deze matige aanvalquote:Op zondag 23 november 2014 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte scoort een hattrick tegen de republiek der Ebola-NegerStrijders
* De Republiek der Ebola-NegerStrijders kamelen met bezooka's was helaas niet genoeg voor deze vleesetersquote:Op zondag 23 november 2014 00:08 schreef Fylax het volgende:
* Fyltas valt stiekem De Republiek der Ebola - Negerstrijders aan
* Fyltas trapt je soldaten weg.quote:Op zondag 23 november 2014 00:10 schreef Bitterlemon het volgende:
* Terence Congolo probeert ook nog even de rest van Fyltas te pakken.
* Vargland heeft een sterke reet en slaat Fyltas van zich afquote:
Neequote:Op zondag 23 november 2014 00:10 schreef Bitterlemon het volgende:
* Terence Congolo probeert het dan maar bij alfred finnbogason.
neequote:Op zondag 23 november 2014 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte scoort een hattrick tegen fyltas
* Fyltas houdt tegen.quote:Op zondag 23 november 2014 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte scoort een hattrick tegen fyltas
Nee, want soms heb je al 2 minuten nodig om bij te lezen.quote:Op zondag 23 november 2014 00:11 schreef Fylax het volgende:
CrashO, kan het van 5 minuten niet van 2 minuten ofzo?Dat maakt het wat spannender.
Gewoon snel lezen danquote:Op zondag 23 november 2014 00:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, want soms heb je al 2 minuten nodig om bij te lezen.
* De Republiek der Ebola-NegerStrijders heeft toch deze respectabele aanval afgeweerdquote:Op zondag 23 november 2014 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte doet voetje vrijen met de republiek der Ebola-NegerStrijders
* Nieuw-Nederland verslaat Vargland, helaasquote:Op zondag 23 november 2014 00:12 schreef Varg89 het volgende:
* Vargland valt Nieuw nederland binnen en hoopt dat het dit keer lukt.
Ninja edits kunnen het dan waarschijnlijk nog verneuken.quote:Op zondag 23 november 2014 00:11 schreef Fylax het volgende:
CrashO, kan het van 5 minuten niet van 2 minuten ofzo?Dat maakt het wat spannender.
* Vargland slaat de aanval af! BAM!quote:Op zondag 23 november 2014 00:11 schreef AGS het volgende:
* Nieuw-Nederland die net MALARIADYNASTIEq heeft veroverd, valt Vargland binnen
jaquote:Op zondag 23 november 2014 00:12 schreef CrashO het volgende:
[..]
Je denkt die map paint zichzelf en parsed updates en upload zichzelf naar de Matrix?
Als ik een ninja edit zie ga ik gewoon land afpakkenquote:Op zondag 23 november 2014 00:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ninja edits kunnen het dan waarschijnlijk nog verneuken.
Fyltas zegt doei.quote:Op zondag 23 november 2014 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte doet tegen fyltas
* De Republiek der Ebola-NegerStrijders medicijnen blijken niet goed te werken, het zorgt voor halicinaties en het leger van fyltas ligt spacend op de grond, het bleek LSD te zijnquote:Op zondag 23 november 2014 00:11 schreef Tassendief het volgende:
* Fyltas valt De Republiek der Ebola-NegerStrijders aan met het medicijn tegen ebola wat een hoax blijkt te zijn
Even bij Moira aankloppen. Die gaat over den Regelsquote:Op zondag 23 november 2014 00:13 schreef Fylax het volgende:
En anders dat als je hebt aangevallen dat je 5 minuten moet wachten voor een nieuwe aanval ofzo?
noquote:Op zondag 23 november 2014 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte doet tegen fyltas
* Vargland spot de dwergen en laat ze publiekelijk onthoofden.quote:Op zondag 23 november 2014 00:13 schreef Bitterlemon het volgende:
* Terence Congolo stuurt al zijn dwergen richting Vargland in de hoop dat ze deze keer niet gezien worden.
maar dan wel die 2 minuten ook hequote:Op zondag 23 november 2014 00:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Even bij Moira aankloppen. Die gaat over den Regels
quote:Op zondag 23 november 2014 00:13 schreef Fylax het volgende:
En anders dat als je hebt aangevallen dat je 5 minuten moet wachten voor een nieuwe aanval ofzo?
Gewoon zo laten. 't Is al verwarrend en druk genoegquote:Op zondag 23 november 2014 00:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Even bij Moira aankloppen. Die gaat over den Regels
* Nieuw-Nederland koopt nieuwe dwergen voor Terence Congoloquote:Op zondag 23 november 2014 00:14 schreef Varg89 het volgende:
[..]
* Vargland spot de dwergen en laat ze publiekelijk onthoofden.
* Vargland maakt van die nieuwe troepen dode troepen, attack failed.quote:Op zondag 23 november 2014 00:13 schreef AGS het volgende:
* Nieuw-Nederland valt Vargland nog een keertje binnen met nieuwe troepen
niet leukquote:Op zondag 23 november 2014 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte doet gemeen tegen fyltas
Doet gemeen terug.quote:Op zondag 23 november 2014 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte doet gemeen tegen fyltas
Terence Congolo heeft eigenlijk een hekel aan dwergen, maar is wel blij met het nieuwe kanonnenvoer.quote:Op zondag 23 november 2014 00:14 schreef AGS het volgende:
[..]
* Nieuw-Nederland koopt nieuwe dwergen voor Terence Congolo
* Fyltas stuurt liefde terug.quote:Op zondag 23 november 2014 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte liefde alles met fyltas
* Vargland weert de zwakke Fyltas af.quote:
quote:Op zondag 23 november 2014 00:15 schreef Fylax het volgende:
* Fyltas probeert het maar weer eens in Western Union.
quote:Op zondag 23 november 2014 00:15 schreef Varg89 het volgende:
* Varg89 Vargland gebruikt nog een T-90 tank om Western union binnen te vallen.
Wollahquote:Op zondag 23 november 2014 00:15 schreef AGS het volgende:
* Nieuw-Nederland heeft veel verlies door Vargland maar valt toch Western Union aan
* Vargland accepteert de woordjes nietquote:Op zondag 23 november 2014 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte doet liefkozende woordjes zeggen tegen Vargland
* Vargland dit keer worden de dwergen in stukken gehakt en gevoerd aan de leeuwen.quote:Op zondag 23 november 2014 00:16 schreef Bitterlemon het volgende:
* Terence Congolo stuurt de nieuwe lading dwergen naar Vargland.
quote:Op zondag 23 november 2014 00:17 schreef CrashO het volgende:
* Crasho adopteer Niger en doopt het "ZWARTE PIET"
quote:Op zondag 23 november 2014 00:17 schreef Tassendief het volgende:
* Fyltas valt Terence Congolo aan met Joel Veltman
Jawel Doeiquote:Op zondag 23 november 2014 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte hoopt dat fyltas het niet in de gaten heeft
Sinterklaas stopt je in de zakquote:Op zondag 23 november 2014 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte valt racistisch land zwarte piet aan
Nee.quote:Op zondag 23 november 2014 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte valt racist fyltas aan
quote:Op zondag 23 november 2014 00:17 schreef CrashO het volgende:
* Crasho adopteert Niger en doopt het "ZWARTE PIET"
neequote:Op zondag 23 november 2014 00:18 schreef AGS het volgende:
* Nieuw-Nederland wil een bondgenootschap maken met ZWARTE PIET
* De Republiek der Ebola-NegerStrijders Toch bleken de ebola zwartjoekels toch net iets sterker te zijnquote:Op zondag 23 november 2014 00:14 schreef Bitterlemon het volgende:
* Terence Congolo is niet zo aardig en besluit de Republiek der Ebola-NegerStrijders eens aan te vallen.
Terence Congolo volgt voetbal eigenlijk niet, dus moet Fyltas het maar doen met een simpele "nee".quote:Op zondag 23 november 2014 00:17 schreef Tassendief het volgende:
* Fyltas valt Terence Congolo aan met Joel Veltman
quote dan jungquote:Op zondag 23 november 2014 00:18 schreef AGS het volgende:
* Nieuw-Nederland HEEFT MALARIADYNASTIEq al zeer lang verovert!
neequote:Op zondag 23 november 2014 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte gaat voor de lapo op fyltas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |