* Nieuw-Nederland heeft nu alfred finnbogason veroverdquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:50 schreef AGS het volgende:
* Nieuw-Nederland valt alfred finnbogason binnen
Te laat, en dat was voordat het bij Fyltas kwam. Wees blij dat ik nu niet Fyltas claim.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
* Fyltas weert af. Tassenlandia hoort bij Fyltas.
Hoezo te laat?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Te laat, en dat was voordat het bij Fyltas kwam.
neequote:Op zaterdag 22 november 2014 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason liefde fylax
Geen neuk gegevenquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:55 schreef AGS het volgende:
[..]
* Nieuw-Nederland heeft nu alfred finnbogason veroverd
Dan claim ik Fyltas. Jullie samenvoeging weert niet opeens alle aanvallen af hè.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoezo te laat?
Het stukje Tassenlandia is nu gewoon Fyltas.
* Fyltas maakt alle soldaten dood.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dan claim ik Fyltas. Jullie samenvoeging weert niet opeens alle aanvallen af hè.
Nee.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason fylax
Crash moet het maar zeggen dan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
* Fyltas maakt alle soldaten dood.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason tassendief
Die hele fylas naam soap mag moira beoordelen. Benm druk met paintquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Crash moet het maar zeggen dan.
badr hari herrijst uit zijn graf en een leger van kickbokszombies slaan deze aanval gemakkelijk afquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef AGS het volgende:
* Nieuw-Nederland valt MALARIADYNASTIEq aan
* Nieuw-Nederland verslaat Fyltas makkelijkquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef Fylax het volgende:
* Fyltas valt Nieuw-Nederland aan nu het leger van Nieuw-Nederland vecht in MALARIADYNASTIEq.
Deze is nu van mij man!quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason doet onverwachts een aanval op ebola-negers-land
Nee, want dat land bestaat nietquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Deze is nu van mij man!
Een goede switch nu ik ebola-negers hebquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:58 schreef AGS het volgende:
* Nieuw-Nederland heeft alfred finnbogason allang ingenomen!
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:58 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die hele fylas naam soap mag moira beoordelen. Benm druk met paint
.
Huidige versie
[ afbeelding ]
Moira, je moet iets beslissen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef Moira. het volgende:
* Moira. geeft Crash een knuffel omdat hij een baas is om constant die kutpaints bij te houden
* Vargland gebruikt dit keer met succes vleesetende schapen om de aanval van Terence Congolo te weren.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef Bitterlemon het volgende:
* Terence Congolo valt wederom Vargland aan.
Dat kleine kutlandje middenin Zuid-Afrika van Tassendief ging toch samen met het land van Fylax en ze zouden het toch samen Fyltas noemen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
[..]
Moira, je moet iets beslissen.
* Vargland weet de aanval met moeite te stoppen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:58 schreef PussySlayer het volgende:
* De Republiek der Ebola-NegerStrijders valt varglandia binnen
Nopequote:Op zaterdag 22 november 2014 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
donderstraal eens op jij, die is van mij
* De Republiek der Ebola-NegerStrijders afgeweerd, zwakke zon danserquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:59 schreef AGS het volgende:
* Nieuw-Nederland valt De Republiek der Ebola-Negers binnen
Ja, maar ik viel dat kutlandje aan voordat het zich samenvoegde met het land van Fylax.quote:Op zondag 23 november 2014 00:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat kleine kutlandje middenin Zuid-Afrika van Tassendief ging toch samen met het land van Fylax en ze zouden het toch samen Fyltas noemen?
Dat is het nu toch ook op die kaart?
Fyltas zijn tassen met kogels zijn gestolen door een tassendief, aanval misluktquote:
het bondkraagkoningschap bombardeert Terence Congolo volledig en maakt van het land een nieuwe chernobylquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef Bitterlemon het volgende:
* Terence Congolo valt wederom Vargland aan.
* De Republiek der Ebola-NegerStrijders slaat deze aanval af ondanks dat ons land verkeerd genoemd wordt. De Strijders zijn namelijk samengevoegd.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:59 schreef AGS het volgende:
* Nieuw-Nederland valt De Republiek der Ebola-Negers binnen
Had ik gister ook met crash ik kreeg het land toen ook niet.quote:Op zondag 23 november 2014 00:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, maar ik viel dat kutlandje aan voordat het zich samenvoegde met het land van Fylax.
* Nieuw-Nederland laat dit niet gebeurenquote:Op zondag 23 november 2014 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte pakt alfred finnbogason terug
Het land Fylax bestaat niet.quote:Op zondag 23 november 2014 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte blijft gaat stug door op fylax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |