* Nieuw-Nederland heeft nu alfred finnbogason veroverdquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:50 schreef AGS het volgende:
* Nieuw-Nederland valt alfred finnbogason binnen
Te laat, en dat was voordat het bij Fyltas kwam. Wees blij dat ik nu niet Fyltas claim.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
* Fyltas weert af. Tassenlandia hoort bij Fyltas.
Hoezo te laat?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Te laat, en dat was voordat het bij Fyltas kwam.
neequote:Op zaterdag 22 november 2014 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason liefde fylax
Geen neuk gegevenquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:55 schreef AGS het volgende:
[..]
* Nieuw-Nederland heeft nu alfred finnbogason veroverd
Dan claim ik Fyltas. Jullie samenvoeging weert niet opeens alle aanvallen af hè.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoezo te laat?
Het stukje Tassenlandia is nu gewoon Fyltas.
* Fyltas maakt alle soldaten dood.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dan claim ik Fyltas. Jullie samenvoeging weert niet opeens alle aanvallen af hè.
Nee.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason fylax
Crash moet het maar zeggen dan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
* Fyltas maakt alle soldaten dood.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason tassendief
Die hele fylas naam soap mag moira beoordelen. Benm druk met paintquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Crash moet het maar zeggen dan.
badr hari herrijst uit zijn graf en een leger van kickbokszombies slaan deze aanval gemakkelijk afquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef AGS het volgende:
* Nieuw-Nederland valt MALARIADYNASTIEq aan
* Nieuw-Nederland verslaat Fyltas makkelijkquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef Fylax het volgende:
* Fyltas valt Nieuw-Nederland aan nu het leger van Nieuw-Nederland vecht in MALARIADYNASTIEq.
Deze is nu van mij man!quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason doet onverwachts een aanval op ebola-negers-land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |