* AGS Nieuw-Nederlandse landmacht schiet alle soldaten van Nieuw-Fylax doodquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:35 schreef Fylax het volgende:
* Nieuw-Fylax kijkt naar het westen en ziet daar gevaar. Nieuw-Fylax besluit om Nieuw-Nederland aan te vallen.
jij aangrenst helemaal niet aan mijn land jaquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:35 schreef AGS het volgende:
[..]
* AGS EbolaStrijders is verovert door Nieuw-Nederland
Jawel en dit hoeft niet perse.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:37 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
jij aangrenst helemaal niet aan mijn land ja
hoeft ook niet meer omdat geen enkel land echt aangrenst aan iets en je soms dan dus niks kunt aanvallenquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:37 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
* Tassenlandia Neemt iedereen gevangenquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:37 schreef Fylax het volgende:
* Nieuw-Fylax valt tegelijk weer Nieuw-Nederland en Tassenlandia aan.
Het bontkraagkoningschap distantieeert zich van deze bijeenkomst omdat het bontkraagkoningschap stiekem een overeenkomst heft met Ruslandquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:35 schreef Monopoly het volgende:
De Afrikaanse Unie komt wederom bijeen. Op de agenda staat de aanpak tegen invloeden uit Russisch-Joodse sferen. Het gehele continent dient hier notie van te nemen.
Ik heb MALARIADYNASTIEqquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:37 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
* Nieuw-Nederland weert de aanval afquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:37 schreef Fylax het volgende:
* Nieuw-Fylax valt tegelijk weer Nieuw-Nederland en Tassenlandia aan.
De aanval wordt afgeweerd met een tragisch einde van de dood van de zoon van de president van Tassenlandia. Hij kreeg een paardenpenis in zijn kakkert en stierf aan inwendige bloedingen.quote:
Opent gesprekkenquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:38 schreef Fylax het volgende:
Nieuw-Fylax is op zoek naar bondgenoten om Nieuw-Nederland aan te vallen.
Aangezien uw land is veroverd accepteer ik dit.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:32 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
Wat dacht u van een fusie om samen nog sterker te staan?Dan noemen we het: EbolaNegerStrijders. Wat denkt u? respectabele leider
zie mijn postquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:39 schreef PussySlayer het volgende:
mag ik nu wel weer een nieuw landje kiezen?
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De aanval wordt afgeweerd met een tragisch einde van de dood van de zoon van de president van Tassenlandia. Hij kreeg een paardenpenis in zijn kakkert en stierf aan inwendige bloedingen.
Onze condoleances
Terence Congolo verdedigt als een baas.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:39 schreef AGS het volgende:
* Nieuw-Nederland valt Terence Congolo aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |