Verraderquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mochten we Tassenlandia verslaan, dan gaat het land naar Orania. Deal?
Je moet ff nieuw landje nemen skatje, die nieuwe gozert had je wel 'officieel' veroverd enzoquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
* Ahmad1nejad Het bontkraagkoningschap valt het Vargland aan door middel van geboobytrapte bijbels
Ahmadinejad is dankbaar voor dit marteltuig en gebruikt het veelvuldigquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:31 schreef Monopoly het volgende:
Monopoly stuurt een welkomstgeschenk naar de nieuwe leider van Marokko om de oorspronkelijke bewoners te deporteren en te ontheemden.
ah dankjewelquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
* Malariadynastie is veroverd door nieuw-nederland
Ik denk ik help de beste jongen maar ff
Oke, laten we de aanval dan maar beginnen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hier kan ik mee leven. Als tegenprestatie bieden wij jou de beste bloeddiamanten uit onze mijnen aan.
Nou neequote:Op zaterdag 22 november 2014 23:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oke, laten we de aanval dan maar beginnen.
ik ben gevlucht naar Marokko baequote:Op zaterdag 22 november 2014 23:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je moet ff nieuw landje nemen skatje, die nieuwe gozert had je wel 'officieel' veroverd enzo
even de bijbehorende aanval quoten zodat Crash ook kan zien dat er 5 minuten tussen zitquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:34 schreef AGS het volgende:
* AGS EbolaStrijders is verovert door Nieuw-Nederland
* Tassendief Slaat de aanval af maar bombardeert wel de stad Khisanaka equote:Op zaterdag 22 november 2014 23:34 schreef Fylax het volgende:
* Fylax valt Tassenlandia aan m.b.v de troepen uit Orania.
* Varg89 Vargland verslaat het bontkraagkoningschap met behulp van soldaten op kamelenquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
* Ahmad1nejad Het bontkraagkoningschap valt het Vargland aan door middel van geboobytrapte bijbels
* AGS EbolaStrijders is verovert door Nieuw-Nederlandquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:28 schreef AGS het volgende:
* AGS Nieuw-Nederland valt EbolaStrijders aan
* Tassendief neequote:Op zaterdag 22 november 2014 23:35 schreef Fylax het volgende:
* Nieuw-Fylax valt ook gelijk weer Tassenlandia aan, dit keer 10x zo sterk.
Het bontkraagkoningschap is diep getroffen en huurt Badr Hari om zich in het vervolg te verdedigenquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:34 schreef Varg89 het volgende:
[..]
* Varg89 Vargland verslaat het bontkraagkoningschap met behulp van soldaten op kamelen
[ afbeelding ]
* Nieuw-Fylax maakt alle honden en katten dood.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:36 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief Gaat Nieuw Fylax aanvallen met honden en katten.
* PussySlayer Word afgeweerd door de vlees etende ziekte strijders, terwijl ze gelijk doorgaan met de aanval op malariadestinyquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:34 schreef AGS het volgende:
* AGS EbolaStrijders is verovert door Nieuw-Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |