Dit ja.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je iets veroverd hebt ook ff in het rood (dus in / me tags) zetten
Laat gelezen, maar Ebola staat sowieso sterkquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:24 schreef PussySlayer het volgende:
* PussySlayer (EbolaStrijders) vraagt om versterking en samenwerking met EbolaNegers, Samen kunnen wij Afrika veroveren met ebola!
* Fylax stopt de aanval en vermoord alle troepen van Tassenlandia. Hoe kon je mij verraden?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:29 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief Valt Nieuw Fylax aan met kinderen
* Varg89 Vargland gebruikt zijn russiche t-90 tanks om de Ebola negers vernietigend te verslaanquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:29 schreef Moira. het volgende:
* De Republiek der Ebola-Negers confisceerd Vargland
zodat te zien is dat er 5 minuten tussen zitquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:30 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dit ja.
Meer precies.
[me=God]Als je een aanval doet, doet dit in rood met me tags.
Is een aanval gelukt, meld dit dan ook in het rood čn quote je aanval[/me]
*edit*
kut tags
Je gaf geen radioshow om 19:00 uur in Tassenlandiaquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
* Fylax stopt de aanval en vermoord alle troepen van Tassenlandia. Hoe kon je mij verraden?
fucking irritant eigenlijk jaquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:29 schreef Varg89 het volgende:
Afrika heeft trouwens ontzettend veel landen.
Vargland steunt deze briljante actiequote:Op zaterdag 22 november 2014 23:31 schreef Monopoly het volgende:
Monopoly stuurt een welkomstgeschenk naar de nieuwe leider van Marokko om de oorspronkelijke bewoners te deporteren en te ontheemden.
* Yvonne lacht. Ze geeft je een ban en je mailt maar als je normaal kan doen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:30 schreef AGS het volgende:
* AGS de marine van Nieuw-Nederland valt YvonneLand aan
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
* Yvonne lacht. Ze geeft je een ban en je mailt maar als je normaal kan doen.
We steunen je voorlopig, maar benadrukken wel dat het verbond weinig waarde heeft.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:31 schreef Fylax het volgende:
Fylax vraagt Orania om Nieuw-Fylax te helpen in de strijd tegen Tassenlandia.
Mochten we Tassenlandia verslaan, dan gaat het land naar Orania. Deal?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We steunen je voorlopig, maar benadrukken wel dat het verbond weinig waarde heeft.
* Malariadynastie is veroverd door nieuw-nederlandquote:
Wat dacht u van een fusie om samen nog sterker te staan?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Laat gelezen, maar Ebola staat sowieso sterk
Hier kan ik mee leven. Als tegenprestatie bieden wij jou de beste bloeddiamanten uit onze mijnen aan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mochten we Tassenlandia verslaan, dan gaat het land naar Orania. Deal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |