Is toch geen buurland?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
* De Republiek der Ebola-Negers heeft officieel het land van Fylax geconfisceerd
als het geen aanval of afweer of claim of whatever betreft zou ik geen / me tags gebruiken. dat wordt te verwarrend voor crashquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:20 schreef Fylax het volgende:
* Fylax lacht AGS Nieuw-Nederland uit voor zijn mislukte aanval op DREN.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:22 schreef AGS het volgende:
* AGS de officiële landstaal van Nieuw-Nederland wordt Frans
Zeker wel, je had het zelfs al dikgedruk genoemdquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
dat telt niet.. ik had mijn land toen nog niet
Kan soms geen buurland zijn. Is sowieso onmogelijk aangezien je soms een land neemt dat helemaal geen buurlanden heeft (die al bezet zijn iig )quote:
ik reageerde expres niet omdat ik geen zin meer hebquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:23 schreef Varg89 het volgende:
Beach wist zich niet te verdedigen, Zweden is nu deel van Varglandia.
good one haha, je zit er echt aan vast de rest van de avondquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:23 schreef Beach het volgende:
[..]
ik reageerde expres niet omdat ik geen zin meer heb
Tragische keuze. De economie is daar al jaren inééngestort.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:23 schreef Fylax het volgende:
President Fylax accepteert zijn verlies en vlucht naar Mozambique en maakt daar Nieuw-Fylax.
Fylax zal het land herbouwenquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tragische keuze. De economie is daar al jaren inééngestort.
Fylax heeft in Fylax veel geld verdiend en dat meegenomen naar Nieuw-Fylax om de economie te herstellen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tragische keuze. De economie is daar al jaren inééngestort.
nog niet, 5 minuten zijn nog niet voorbijquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:24 schreef AGS het volgende:
Is MALARIADYNASTIEq nu niet van Nieuw-Nederland?
Nee, je aanval was incorrectquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:24 schreef AGS het volgende:
Is MALARIADYNASTIEq nu niet van Nieuw-Nederland?
Wat nu weer?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee, je aanval was incorrect
Wij kennen de excuses toe en men gaat over tot de orde van de dag.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:24 schreef Tassendief het volgende:
Tassendief biedt zijn excuses aan hij zeg sorry tegen alle inwoners van Orania.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:21 schreef AGS het volgende:
* AGS Nieuw-Nederland probeert dan maar MALARIADYNASTIEq te veroveren
bovenstaande is goed hoor, zou maar snel reageren want om 26 issie van hemquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee, je aanval was incorrect
President Tassendief koopt koekjes en zet alvast het thee op het vuur.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:25 schreef Fylax het volgende:
President Fylax gaat op bezoek bij President Tassendief voor een leuk gesprek.
error Zweden is van mij.quote:
Oh nou kut, niet gezienquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
bovenstaande is goed hoor, zou maar snel reageren want om 26 issie van hem
Om de echtheid van de President te verifiëren dient de president een foto te maken met een vis op zijn hoofd en die hier te posten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:26 schreef Fylax het volgende:
Fylax vervolgt zijn tour door de landen en klopt aan bij de heer Monopoly in Orania.
Fylax gaat niet akkoord.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Om de echtheid van de President te verifiëren dient de president een foto te maken met een vis op zijn hoofd en die hier te posten.
De grens blijft dicht. Hij is echter wel welkom wanneer hij zakken vol UN rijst weet mee te smokkelen. Een sprinkhanenplaag speelde de oogst parten.quote:
* Haal trouwens ff uit de OP dat het een aangrenzend land moet zijn. Soms heb je geen aangrenzende landen waar je wat mee kunt, of maar ééntje van iemand die constant actief is. Gister was het ook zo dat je gewoon alle landen kon aanvallenquote:
Als je iets veroverd hebt ook ff in het rood (dus in / me tags) zettenquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:27 schreef AGS het volgende:
Keizer AGS wordt zegevierend in oud-MALARIADYNASITEq ontvangen
Wij kijken vreedzaam toe onder het genot van pils.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:28 schreef Tassendief het volgende:
Tassenlandia houdt oefeningen in de wateren van Orania
( dit is geen aanval )
Een klap in het gezicht voor Orania. Respect voor de leiders van Ebolastrijders.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:28 schreef PussySlayer het volgende:
* PussySlayer weerd de aanval van de mongel praattende nederlanders af, doormiddel van lijken met ebola. Langzaam maar zeker sterft het aanvallende leger van orania uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |