* Nieuw-Fylax neemt alle soldaten gevangen en steekt een dikke middelvinger op.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason blijft gaat stug door op fylax
* Vargland gebruikt stenen om de lachwekkende aanval af te wendenquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:46 schreef Bitterlemon het volgende:
* Terence Congolo begint de aanval op Vargland. Alweer. Hou eens op met verdedigen.
* Terence Congolo is dankbaar, maar blijft achterdochtig.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:46 schreef AGS het volgende:
Nieuw-Nederland heeft sympathie voor Terence Congolo en zal deze helpen wanneer er een aanval op hem plaatsvindt.
Yvonneland is van mij, sorry ik weet dat je het druk hebtquote:
* Nieuw-Fylax wint weer van Alfred en laat zien aan zijn inwoners dat Fylax de beste is.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason overrompelt fylax
Sinds welke post? even quotenquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:48 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Yvonneland is van mij, sorry weet dat je het druk hebt
Met behulp van de Kamelenn van Vargland wordt de aanval simpel afgeslagen. De haven van Nieuw-Nederland wordt verder gebombardeerd als zijnde een nucleaire proef.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:47 schreef AGS het volgende:
* Nieuw-Nederland valt MALARIADYNASTIEq binnen
* Vargland schiet de banden lek van de fietsen en weert de aanval afquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:48 schreef Tassendief het volgende:
* Tassenlandia Valt met fietsen vargland binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |