* Vargland is natuurlijk voorbereid en gebruikt hondsdolle kamelen om het land te verdedigen, met succes!quote:Op zondag 23 november 2014 00:06 schreef Bitterlemon het volgende:
* Terence Congolo heeft ook een hekel aan ongeboren kinderen en valt wederom Vargland aan. Het is verbazingwekkend dat Terence Congolo nog soldaten heeft.
Waarvoor dank. Niet dat het veel zin zal hebben.quote:Op zondag 23 november 2014 00:07 schreef AGS het volgende:
[..]
* Nieuw-Nederland steunt Terence Congolo en stuurt extra troepen
Pak maar even rustquote:Op zondag 23 november 2014 00:07 schreef CrashO het volgende:
Ik sterf van de dorst maar als ik water ga fixen mis ik 100 updates
* Nieuw-Nederland vindt dit wel leukquote:Op zondag 23 november 2014 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte doet voetje vrijen met AGS's landje
* Vargland verslaat de extra troepenquote:Op zondag 23 november 2014 00:07 schreef AGS het volgende:
[..]
* Nieuw-Nederland steunt Terence Congolo en stuurt extra troepen
dit had je nooit voorzien toen je op nieuw topic klikte gisterquote:Op zondag 23 november 2014 00:07 schreef CrashO het volgende:
Ik sterf van de dorst maar als ik water ga fixen mis ik 100 updates
* De Republiek der Ebola-NegerStrijders weet dat Fyltas kansloos is in de strijd tegen ebolaquote:Op zondag 23 november 2014 00:08 schreef Fylax het volgende:
* Fyltas valt stiekem De Republiek der Ebola - Negerstrijders aan
quote:Op zondag 23 november 2014 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
* De Republiek der Ebola-NegerStrijders weet dat Fyltas kansloos is in de strijd tegen ebola
* Nieuw-Nederland heeft MALARIADYNASTIEq nu verovertquote:Op zondag 23 november 2014 00:03 schreef AGS het volgende:
* Nieuw-Nederland valt alweer dat verdraaide MALARIADYNASTIEq aan
Dat gaat nietquote:Op zondag 23 november 2014 00:08 schreef Bitterlemon het volgende:
* Terence Congolo probeert ook stiekem even Western Union te pakken.
* De Republiek der Ebola-NegerStrijders smeert poep over deze matige aanvalquote:Op zondag 23 november 2014 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte scoort een hattrick tegen de republiek der Ebola-NegerStrijders
* De Republiek der Ebola-NegerStrijders kamelen met bezooka's was helaas niet genoeg voor deze vleesetersquote:Op zondag 23 november 2014 00:08 schreef Fylax het volgende:
* Fyltas valt stiekem De Republiek der Ebola - Negerstrijders aan
* Fyltas trapt je soldaten weg.quote:Op zondag 23 november 2014 00:10 schreef Bitterlemon het volgende:
* Terence Congolo probeert ook nog even de rest van Fyltas te pakken.
* Vargland heeft een sterke reet en slaat Fyltas van zich afquote:
Neequote:Op zondag 23 november 2014 00:10 schreef Bitterlemon het volgende:
* Terence Congolo probeert het dan maar bij alfred finnbogason.
neequote:Op zondag 23 november 2014 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte scoort een hattrick tegen fyltas
* Fyltas houdt tegen.quote:Op zondag 23 november 2014 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte scoort een hattrick tegen fyltas
Nee, want soms heb je al 2 minuten nodig om bij te lezen.quote:Op zondag 23 november 2014 00:11 schreef Fylax het volgende:
CrashO, kan het van 5 minuten niet van 2 minuten ofzo?Dat maakt het wat spannender.
Gewoon snel lezen danquote:Op zondag 23 november 2014 00:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, want soms heb je al 2 minuten nodig om bij te lezen.
* De Republiek der Ebola-NegerStrijders heeft toch deze respectabele aanval afgeweerdquote:Op zondag 23 november 2014 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte doet voetje vrijen met de republiek der Ebola-NegerStrijders
* Nieuw-Nederland verslaat Vargland, helaasquote:Op zondag 23 november 2014 00:12 schreef Varg89 het volgende:
* Vargland valt Nieuw nederland binnen en hoopt dat het dit keer lukt.
Ninja edits kunnen het dan waarschijnlijk nog verneuken.quote:Op zondag 23 november 2014 00:11 schreef Fylax het volgende:
CrashO, kan het van 5 minuten niet van 2 minuten ofzo?Dat maakt het wat spannender.
* Vargland slaat de aanval af! BAM!quote:Op zondag 23 november 2014 00:11 schreef AGS het volgende:
* Nieuw-Nederland die net MALARIADYNASTIEq heeft veroverd, valt Vargland binnen
jaquote:Op zondag 23 november 2014 00:12 schreef CrashO het volgende:
[..]
Je denkt die map paint zichzelf en parsed updates en upload zichzelf naar de Matrix?
Als ik een ninja edit zie ga ik gewoon land afpakkenquote:Op zondag 23 november 2014 00:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ninja edits kunnen het dan waarschijnlijk nog verneuken.
Fyltas zegt doei.quote:Op zondag 23 november 2014 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
* alfred finnbogason de enige echte doet tegen fyltas
* De Republiek der Ebola-NegerStrijders medicijnen blijken niet goed te werken, het zorgt voor halicinaties en het leger van fyltas ligt spacend op de grond, het bleek LSD te zijnquote:Op zondag 23 november 2014 00:11 schreef Tassendief het volgende:
* Fyltas valt De Republiek der Ebola-NegerStrijders aan met het medicijn tegen ebola wat een hoax blijkt te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |