Voor sommige banen lijkt me dat ook eigenlijk best logisch, dat kun je of dat kun je niet, kun je verder niet veel aan leren.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:30 schreef Poepz0r het volgende:
Haha ja. Verbaasde me wel dat ze meer kijken naar de persoon als naar die papieren (interesseerde ze vrij weinig of je nu wel of niet een HBO had of een bachelor etc)
Dat had ik ook. Eerste gesprek duurde twee uur(!) en ik kreeg echt de indruk dat ze me niks vonden. Word ik gebeld voor tweede gesprek met de directie en drie dagen later dat ik een contract krijg. Dus je bent op de goede wegquote:Op maandag 24 november 2014 19:49 schreef Uccie het volgende:
Ik snap er niets van...heb je een stroef gesprek, ben ik door naar de volgende ronde. Ze waren zwaar onder de indruk![]()
Ik heb nu 2 procedures lopen
Ja, ik had het gevoel dat ze alleen maar bezig waren erachter te komen wat ik allemaal niet kon.quote:Op maandag 24 november 2014 19:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Eerste gesprek duurde twee uur(!) en ik kreeg echt de indruk dat ze me niks vonden. Word ik gebeld voor tweede gesprek met de directie en drie dagen later dat ik een contract krijg. Dus je bent op de goede weg
Zou best kunnen, normaal kan ik wel een beetje inschatten welke kant het opging, maar nu had ik soms het gevoel dat het een mondelinge overhoring was. Ik was dan ook 100% overtuigd dat ze een andere kandidaat zouden kiezen.quote:Op maandag 24 november 2014 21:01 schreef Igen het volgende:
Misschien stellen ze ook wel vragen waar ze zelf ook het antwoord niet op weten, en dat ze kijken hoe jij zo'n vraagstuk aanpakt.
Er is tenminste iets aan de gang, toch?quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:24 schreef ChatGirl het volgende:
Vrijdag gesprek bij het Zweedse woonwarenhuis
![]()
Het is niet ideaal (minder uren dan dat ik eigenlijk zou willen, maar áls het door gaat dan ben ik in ieder geval weer een tijdje onder de pannen en lekker bezig
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:24 schreef ChatGirl het volgende:
Vrijdag gesprek bij het Zweedse woonwarenhuis
![]()
Het is niet ideaal (minder uren dan dat ik eigenlijk zou willen, maar áls het door gaat dan ben ik in ieder geval weer een tijdje onder de pannen en lekker bezig
Als het allemaal door zou gaan dan zou ik medio december kunnen beginnen. En ik vermoed dat het dan topdrukte is bij die tokoquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:50 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
En als je bij het arbeidsvoorwaardengesprek bent, kun je altijd voorzichtig proberen of je er meer uren uit kan slepen
Snap ik..ik ga voor je duimen!quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als het allemaal door zou gaan dan zou ik medio december kunnen beginnen. En ik vermoed dat het dan topdrukte is bij die toko![]()
En ik had ongeveer dezelfde functie voordat ik werkloos werd, dus ik heb wel het gevoel dat ik de werkzaamheden snel kan oppakken in ieder geval.
Maar boven alles zou ik al lang blij zijn áls ik weer mag gaan werken.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 26 november 2014 08:59 schreef stoeltafel het volgende:
Hoppa! Gisteren te horen gekregen dat ik als account manager per 1-1-2015 aan de slag kan.
Werd gisteren nog gebeld voor twee hele mooie functies. Ze hadden mijn CV gezien op nationalevacaturebank (aanrader!) dus heb nog enkele sollicitaties lopen.
Persoonlijk, zou ik gewoon proberen te solliciteren. Je huidige baas hoeft het niet te weten natuurlijk. Mocht je uitgenodigd worden voor een gesprek en aangenomen worden, kan je altijd met je huidige baas onderhandelen over de doorgroei mogelijkheden en arbeidsvoorwaarden.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:16 schreef Leonos het volgende:
Op dit moment heb ik een baan, met opzich doorgroei mogelijkheden.
Door persoonswisselingen binnen het bedrijf duurt dit allemaal langer dan gehoopt.
Nu zie ik een vacature staan, waar dit allemaal sneller lijkt te gaan met betere arbeidsvoorwaarden en leukere werkzaamheden.
Wat zouden jullie doen? Proberen of bij de huidige baan doorzetten?
Twijfel dus
Ik heb op dit moment (als 25 jarige student) werk via een uitzendbureau. Houdt de ene klus op, dan komt de volgende al direct. Dus gewoon ze uitzendbureaus langsgaan, lijkt me.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:12 schreef dikkedaniel het volgende:
Ben zo klaar met het eindeloos solliciteren op hbo niveau dat ik nu zin heb lekker hersenloos werk te doen.
Ben nu opzoek naar bijv. productie of magazijn werk waar je verder niets voor hoeft te kunnen of werkervaring voor nodig hebt. Maar als ik hier op internet naar zoek vind ik niet veel in de omgeving.
Ik weet wel dat ik als kind binnen een week dit soort baantjes had. Via vriendjes of gewoon een uitzendbureau binnen lopen en ik had al werk.
Heeft iemand tips om ff snel aan dit soort werk te komen? Ik moet ff iets hebben om mn huur te kunnen betalen. Maar zelfs daar lijkt al moeilijk aan te komen als je 24 bent.
Hoe komt het dat na de ene direct de volgende komt?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:37 schreef Victoriaatje het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment (als 25 jarige student) werk via een uitzendbureau. Houdt de ene klus op, dan komt de volgende al direct. Dus gewoon ze uitzendbureaus langsgaan, lijkt me.
Wat een goed nieuws allemaal!quote:Op woensdag 26 november 2014 23:03 schreef foodlover het volgende:
Na 2 sollicitatierondes plus een kennismaking met het team heb ik vandaag een aanbod gekregen van het bedrijf! Het was uiteindelijk het wachten en de spanningmeer dan waard.
Ik ben blij
Ben ik weer ! Met nog veel beter nieuws. Gisteren tweede gesprek gehad met een grote IT bedrijf in de detachering en kreeg per direct een contract aangeboden omdat ze zo positief waren. Waarschijnlijk het eerste jaar een project in mijn eigen woonplaats. Verder zijn er ontzettend veel mogelijkheden qua certificering, dat mis ik echt op mijn CV. Deze mag ik allemaal kosteloos halen. Kleine kanttekening, stap in op MBO niveau omdat ik geen HBO IT heb maar een economische opleiding maar dit is het zeker waard. Zoveel groeimogelijkheden, zelden zo blij geweest. 1-1-2015 aan de slag !quote:
Ik ben één keer eerder op gesprek geweest voor een PhD plek hiervoor, daar zat ik meteen 4 man aan tafel en werd mijn cv uitgeplozen echt vanaf de middelbare school tot en met nu. Vond ik ook vrij intimiderend, vooral omdat ik een aantal dingen die ze over de middelbare school vroegen echt niet meer wist en ook niet echt ter zake vond doen (voor welk vak had ik mijn hoogste cijfer toen ik van school ging en zo - ik had twee zevens en verder alleen maar achten, maar welke vakken die 7 waren en welke allemaal een 8 zou ik echt niet meer weten). Dus ik vind deze opzet denk ik ook wel prettig. Aan de andere kant ging het gesprek bij de eerste keer wel heel goed, dus dat geeft me wel wat extra zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:33 schreef Claudia_x het volgende:
Tof! Ik vond het vrij intimiderend om voor een commissie te moeten verschijnen, maar het klinkt alsof in jouw geval voor een wat informelere en dus prettigere opzet wordt gekozen.
Heb je al een idee hoe je je gaat voorbereiden?
Goed nieuws en wat fijn dat je iets gevonden hebt dat je echt leuk vindt!quote:Op donderdag 27 november 2014 11:07 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ben ik weer ! Met nog veel beter nieuws. Gisteren tweede gesprek gehad met een grote IT bedrijf in de detachering en kreeg per direct een contract aangeboden omdat ze zo positief waren. Waarschijnlijk het eerste jaar een project in mijn eigen woonplaats. Verder zijn er ontzettend veel mogelijkheden qua certificering, dat mis ik echt op mijn CV. Deze mag ik allemaal kosteloos halen. Kleine kanttekening, stap in op MBO niveau omdat ik geen HBO IT heb maar een economische opleiding maar dit is het zeker waard. Zoveel groeimogelijkheden, zelden zo blij geweest. 1-1-2015 aan de slag !
Zou vrijdag gaan tekenen als account manager maar dat gaat gelukkig niet door. Verder ook vrijdag gesprek als commercieel intercedent maar dat hoeft gelukkig ook niet meer. Als mensen interesse hebben in een baan als account manager, pm me maar. Ze zoeken altijd mensen, prima werktijden, salaris ligt op minimaal ¤ 2100, netto mits je je targets haalt, wat goed te doen is als je je een beetje inzet.
Je hebt met hbo economie een ICT functie weten te bemachtigen, zonder ict opleiding?quote:Op donderdag 27 november 2014 11:07 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ben ik weer ! Met nog veel beter nieuws. Gisteren tweede gesprek gehad met een grote IT bedrijf in de detachering en kreeg per direct een contract aangeboden omdat ze zo positief waren. Waarschijnlijk het eerste jaar een project in mijn eigen woonplaats. Verder zijn er ontzettend veel mogelijkheden qua certificering, dat mis ik echt op mijn CV. Deze mag ik allemaal kosteloos halen. Kleine kanttekening, stap in op MBO niveau omdat ik geen HBO IT heb maar een economische opleiding maar dit is het zeker waard. Zoveel groeimogelijkheden, zelden zo blij geweest. 1-1-2015 aan de slag !
Zou vrijdag gaan tekenen als account manager maar dat gaat gelukkig niet door. Verder ook vrijdag gesprek als commercieel intercedent maar dat hoeft gelukkig ook niet meer. Als mensen interesse hebben in een baan als account manager, pm me maar. Ze zoeken altijd mensen, prima werktijden, salaris ligt op minimaal ¤ 2100, netto mits je je targets haalt, wat goed te doen is als je je een beetje inzet.
En nergens staat hoe je je cv actief kunt maken. Aaaaargh!quote:Let op! Uw cv is niet actief. U kunt per e-mail reageren op de vacature alleen als uw cv actief is. Maak eerst uw cv actief.
Natuurlijk heeft het dan zin om langs te gaan. Voor drie baantjes ben ik gebeld, dat doen ze eerst en daarna pas ging die op de site. Ze kenden mij al, en wisten dat ik wat zocht.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:24 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Hoe komt het dat na de ene direct de volgende komt?
En als uitzendbureaus online geen vacatures boor me hebben staan.. heeft het dan wel zin om langs te gaan?
Heb MBO ICT dus dat verklaart het.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:10 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Je hebt met hbo economie een ICT functie weten te bemachtigen, zonder ict opleiding?
Hoe heb je dat geflikt?
Ja he, dat is echt veel waard. Dat geld komt later wel.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed nieuws en wat fijn dat je iets gevonden hebt dat je echt leuk vindt!
Waarom niet? Zou hier toch even naar kijken. Wel de goede extensie gebruikt?quote:Op donderdag 27 november 2014 12:43 schreef Klokov het volgende:
Mijn CV kon ik niet uploaden bij Nationale Vacaturebank trouwens
Volgens mij niet, Eerst was je in dienst van het uitzendbureau, en later van het bedrijf zelf. Volgens mij gaat het dan niet op.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:52 schreef Francis_Dolarhyde het volgende:
Gehoord gekregen dat mijn 3e jaarcontract niet wordt verlengd omdat zij mij anders een vast contract moeten aanbieden en daar is het budget niet voor. Nu heb ik alleen voor die 3 contracten al 8 maanden hetzelfde werk gedaan via een uitzendbureau bij dezelfde werkgever...zit ik nu niet al aan mijn 4e/vaste contract?
Gewoon bedrijf opzoeken en de vacature rechtstreeks benaderen.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:32 schreef Copthorne het volgende:
Ik zag een vacature op werk.nl. Ik wil reageren, maar dan moet ik eerst inloggen en dat kan alleen met mijn Digid. Na lang zoeken heb ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord gevonden (ik had die zooi ruim 3 jaar niet gebruikt). Wil ik eindelijk reageren, krijg ik de volgende melding:
[..]
En nergens staat hoe je je cv actief kunt maken. Aaaaargh!
Bzzzz. Voor zover ik weet is dat wel degelijk deel van de keten.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Volgens mij niet, Eerst was je in dienst van het uitzendbureau, en later van het bedrijf zelf. Volgens mij gaat het dan niet op.
Mooi he..quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ijdt_UWV-site__.html
Dat wekt vertrouwen, ja. Maar als werkloze zit je wel met handen en voeten aan die site vast en wee je gebeente als je niet netjes doet wat ze zeggen!
Ik weet niet precies hoe het werk.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bzzzz. Voor zover ik weet is dat wel degelijk deel van de keten.
Jawel. Wel als je via het uitzendbureau hetzelfde werk bij dezelfde werkgever doet. Dat wordt dan gezien als rechtsopvolging. Er mag dan bv ook geen proeftijd meer worden opgelegd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het werk.
In mijn beleving is het, dat je eerst een contract hebt met het uitzendbureau. Die betaald jou uit. En dan heeft de werkgever de mogelijkheid om je in dienst te nemen, Dan pas gaat het nieuwe dienstverband in. volgens mij maakt het dan geen fluit uit als je al in dienst was via een uitzendbureau.
Zou goed kunnen hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jawel. Wel als je via het uitzendbureau hetzelfde werk bij dezelfde werkgever doet. Dat wordt dan gezien als rechtsopvolging. Er mag dan bv ook geen proeftijd meer worden opgelegd.
Bij goed functioneren kan je in aanmerking komen voor een zwaardere functie. Het is dus een instap baan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:20 schreef Queller het volgende:
Vraagje aan de pro's: wat zouden ze bedoelen als er in een vacature staat dat ze 'potentials de kans willen bieden door te groeien'? Het staat er niet voor niets en ik kan er zelf wel wat bij bedenken, maar het staat in de vacature zo gek.
Hmmm... ik kan het niet helemaal rijmen met de vacature, waarin ze stevige competenties en dito ervaring vragen, maar je kan goed gelijk hebben!quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:42 schreef Ryon het volgende:
Bij goed functioneren kom je in aanmerking voor een zwaardere functie. Het is dus een instap baan.
Vlak voordat ik mequote:Op vrijdag 28 november 2014 17:03 schreef WEST het volgende:
Ik kreeg van het uwv een vacature toegestuurd voor Callcenter medewerkers.
Het uurloon is 8,66of te wel minimumloon
ook voor minimumloon zekerquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vlak voordat ik meuitschreef
kwam er nog een bericht in mijn postvak. Dat Postnl weer postsorteerders zocht voor de Feestdagen...
Ik heb niet op de link gekliktquote:
Het is moeilijk er iets over te zeggen zonder de hele tekst te lezen, maar de informatie die je geeft wekt bij mij de indruk dat ze ook bereid zijn mensen de kans te geven die nu niet aan alle eisen voldoen maar wel potentie daartoe laten zien.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:44 schreef Queller het volgende:
[..]
Hmmm... ik kan het niet helemaal rijmen met de vacature, waarin ze stevige competenties en dito ervaring vragen, maar je kan goed gelijk hebben!
Dank je wel. Ik zal het nog eens even laten bezinken en er dan een mooie draai aan gevenquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:37 schreef Claudia_x het volgende:
Het is moeilijk er iets over te zeggen zonder de hele tekst te lezen, maar de informatie die je geeft wekt bij mij de indruk dat ze ook bereid zijn mensen de kans te geven die nu niet aan alle eisen voldoen maar wel potentie daartoe laten zien.
Hmmm, ik ga het maar eens voor leggen aan de HR dame, zal waarschijnlijk wel weer een vage loophole zijn waardoor ze er onderuit komen..quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jawel. Wel als je via het uitzendbureau hetzelfde werk bij dezelfde werkgever doet. Dat wordt dan gezien als rechtsopvolging. Er mag dan bv ook geen proeftijd meer worden opgelegd.
Ja maar ik heb een eigen layout ontworpen met wat balken erin. Dit wordt schijnbaar niet ondersteund. Ik snap ook niet waarom ze de PDF-extensie niet ondersteunen.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:10 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Heb MBO ICT dus dat verklaart het.
[..]
Ja he, dat is echt veel waard. Dat geld komt later wel.
[..]
Waarom niet? Zou hier toch even naar kijken. Wel de goede extensie gebruikt?
Ik wel, bij mijn huidige werkgever. Afgelopen april zou ik een jaarcontract moeten krijgen, maar ik kreeg een vast contract. En ik vroeg of dat wel klopte. De manager in kwestie vertelde toen dat het allemaal veranderd was en dat het contract via het uitzendbureau ook mee telde. Dus dat was mijn geluk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:43 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Zou goed kunnen hoor.
Zelf nooit in de situatie gezeten, dat ik via een uitzendbureau vast in dienst kwam.
Sowieso, uitzendbureaus heb je nu geen ene reet aan. Wat een stelletje luie randdebielen zijn dat zeg.
Voor postbezorgers ligt het brutoloon op 9.05 en voorbereiders verdienen iets meer.quote:
Kan zijn dat het veranderd is. In ieder geval goed dat het omgezet is voor jequote:Op zaterdag 29 november 2014 11:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik wel, bij mijn huidige werkgever. Afgelopen april zou ik een jaarcontract moeten krijgen, maar ik kreeg een vast contract. En ik vroeg of dat wel klopte. De manager in kwestie vertelde toen dat het allemaal veranderd was en dat het contract via het uitzendbureau ook mee telde. Dus dat was mijn geluk.
Ze proberen gewoon een zo vet mogelijke vis binnen te halen voor het relatief lage salaris dat ze bieden, door doorgroeimogelijkheden te beloven. Die belofte zal uiteraard in de toekomst een wassen neus blijken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:44 schreef Queller het volgende:
[..]
Hmmm... ik kan het niet helemaal rijmen met de vacature, waarin ze stevige competenties en dito ervaring vragen, maar je kan goed gelijk hebben!
Vertelquote:Op maandag 1 december 2014 23:36 schreef Hexagon het volgende:
Na een tijdje gezocht te hebben zonder te posten hier lijkt het erop dat ik me weer voor op zijn minst een half jaar kan afmelden hier. Heb een heel leuk aanbod gekregen.
Ik zou even met het FNV, rechtsbijstand en/of juridisch loket overleggen.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:52 schreef Francis_Dolarhyde het volgende:
Gehoord gekregen dat mijn 3e jaarcontract niet wordt verlengd omdat zij mij anders een vast contract moeten aanbieden en daar is het budget niet voor. Nu heb ik alleen voor die 3 contracten al 8 maanden hetzelfde werk gedaan via een uitzendbureau bij dezelfde werkgever...zit ik nu niet al aan mijn 4e/vaste contract?
Bij een bedrijf dat digitale marketing doet. Ik had al een job dus heb niet op de hoogste versnelling gezocht. Maar na een keer of 5 bot gevangen te hebben lijkt het nu raak.quote:
Ik deed iets verkeerd, maar dit is niet helemaal waar. Als je eerder naar dat bedrijf uitgezonden bent geldt er opvolgend werkgeverschap.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:13 schreef franklop het volgende:
Volgens mij geldt dat niet aangezien het uitzendbureau in dat geval je werkgever was. Maar nakijken kan zeker geen kwaad
quote:Wat is opvolgend werkgeverschap?
Deze wettelijke term is van toepassing als een werknemer, die al langer bij een bepaald bedrijf werkt, vervolgens via een àndere werkgever in dezelfde functie bij hetzelfde bedrijf doorwerkt. De nieuwe (‘opvolgend’) werkgever is verplicht om rekening te houden met de eerder gewerkte periodes en contracten van de werknemer, bij de keuze van het contract dat hij de werknemer aanbiedt.
Tijdelijke contracten
Het kan bijvoorbeeld voorkomen dat een werknemer eerst enige tijd via een uitzendbureau ergens werkt en vervolgens in directe dienst komt van het inlenende bedrijf. Dit bedrijf moet dan rekening houden met de duur en het aantal contracten van de inleenperiode. Dat betekent dat het bedrijf (als er geen CAO met een eigen rechtspositiesysteem van toepassing is) niet meer 3 tijdelijke contracten mag aanbieden, maar slechts 2, of soms nog minder. Per 1 juli 2015 mogen in fase B maximaal zes contracten in maximaal vier jaar worden gebruikt. Dit geeft de branche meer mogelijkheden om binnen de nieuwe kaders flexibiliteit voor inleners en zekerheden voor uitzendkrachten te organiseren.
Gewerkte periodes
Het kan ook voorkomen dat een werknemer eerst direct bij een bedrijf in dienst is en daar vervolgens via een payrollbedrijf gaat werken. Het payrollbedrijf moet rekening houden met de gewerkte periodes en contracten uit het verleden.
Nog een voorbeeld is de uitzendkracht die eerst via één en vervolgens via een ander uitzendbureau bij hetzelfde bedrijf in dezelfde functie werkt. Het 'opvolgende' uitzendbureau moet in dat geval rekening houden met de gewerkte periodes en contracten bij het eerste bureau.
Dat heb ik eerder in dit topic ook al verteld....quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:35 schreef BananenTosti het volgende:
[..]
Ik deed iets verkeerd, maar dit is niet helemaal waar. Als je eerder naar dat bedrijf uitgezonden bent geldt er opvolgend werkgeverschap.
http://www.payforpeople.n(...)-werkgeverschap.html
[..]
Rare gang van zaken. Misschien alvast om je heen kijken?quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:06 schreef Daboman het volgende:
Vandaag ook een mooie gehad. Ik heb intern gesolliciteerd en werd behandeld als een externe kandidaat. Ze hadden naar eigen zeggen veel keuze, maar alsnog had ik een uitnodiging kunnen krijgen als ze me wel als interne kandidaat behandeld hadden. Dan had ik in ieder geval mijn verhaal kunnen doen. Helaas is de vacature inmiddels wel vervuld. Verder is er een nieuwe ontslaggolf aangekondigd bij mijn huidige werkgever en had ik op deze manier de dans misschien kunnen ontspringen. Oh well, wie weet overleef ik deze golf.
Nou ja, blijkbaar is het niet gelezen dus zette ik het nog een keer neer... Big deal...quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder in dit topic ook al verteld....
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:02 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik ben nu ook een bijstands boy!!
Vanaf volgend jaar of ..?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De brief van uwv is binnen. Met ingang van 1 december heb ik geen ww meer.
Nee, 2021quote:
Hangt heel erg van het bedrijf en ook wel een beetje van de functie af.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:21 schreef ManianMan het volgende:
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek in de ICT branche.
Hoe zou ik mij kunnen kleden?
Ik dacht aan een zwart colbert jasje, spijkerbroek, modern blauw hemd met blokken en lakschoenen (ik heb geen normale gewone schoenen meer).
Hangt heel erg van de functie af.quote:Ik heb info opgezocht over het bedrijf en een vragenlijst opgemaakt. Hoe kan ik mij nog meer voorbereiden?
in Zwolle?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:57 schreef ChatGirl het volgende:
Zojuist werd mijn voicemail ingesproken door de persoon waar ik vorige week een gesprek mee had. Ze willen me een contract aanbieden, in eerste instantie voor 3 maanden, op basis van 24 uur per week.
Zweedse balletjes voor iedereen![]()
Dan weten jullie ook meteen wáár ik ga werken
Nou, doeg hoorquote:Op vrijdag 5 december 2014 01:11 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
FUCK Nederland en vooral FUCK Den-Haag
Je hebt je ideeën over hoe de wereld in elkaar zit en hoe het op geen enkele manier aan jou ligt duidelijk op een rij, is het niet?quote:
Nou Charlie Chaplin heeft ooit een geweldige speech gehad over de wereld. Zolang dat niet werkelijkheid is, is de wereld verrotquote:Op vrijdag 5 december 2014 02:01 schreef Queller het volgende:
[..]
Je hebt je ideeën over hoe de wereld in elkaar zit en hoe het op geen enkele manier aan jou ligt duidelijk op een rij, is het niet?
Groot ICT bedrijf dat werkzaam is in West Europa. De functie is PC aan sluiter zoals ik doorkreeg van mijn contactpersoonquote:Op donderdag 4 december 2014 19:35 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Hangt heel erg van het bedrijf en ook wel een beetje van de functie af.
[..]
Hangt heel erg van de functie af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |