quote:
ah joh, als hij of zij ouder is dan 15 dan hebben jullie de puberteit iig gehadquote:Op maandag 25 mei 2015 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar ik heb een kind en dat beperkt mijn mogelijkheden tot een appelboompassie een beetje.... en dan heb ik er maar 1 (die minderjarig is).
Oh mooi, dan verkopen we het huis, gaan we lekker Drentenieren in een boerderij met appelboomgaardquote:Op maandag 25 mei 2015 22:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ah joh, als hij of zij ouder is dan 15 dan hebben jullie de puberteit iig gehad
quote:Op maandag 25 mei 2015 16:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze moet wel opschieten, straks is er niks meer over
http://www.show.nl/showfl(...)an-diep-de-schulden/
Dan had je een appelboom moeten planten, in plaats van een stamboom.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar ik heb een kind en dat beperkt mijn mogelijkheden tot een appelboompassie een beetje.... en dan heb ik er maar 1 (die minderjarig is).
quote:Op zondag 24 mei 2015 15:21 schreef Leandra het volgende:
Oeh, thnx
Haha, same hereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nou, ik dacht eigenlijk dat zulke vrouwen een verzinsel waren, dat ze alleen in tijdschriften bestonden. Nu ken ik die Amanda (gelukkig) ook alleen uit de bladen, dus in zoverre klopt het wel, maar dat er serieus echt vrouwen rondlopen die zichzelf zo'n debiel leven bedenken en daar dan werkelijk in geloven, ik kan er met mijn hoofd niet helemaal bij.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:54 schreef Nadine26 het volgende:
We kennen allemaal wel dit soort vrouwen, neem ik aan, en het gaat altijd om appelbomen die ineens zoveel rust geven, lekker aan jezelf werken, reflectie, diepgang, yoga, spiritualiteit, de vogeltjes die fluiten, zoeken naar je échte passie. Maar uiteindelijk... is het allemaal verwend gedrag. En verveling.
Overigens werd mij niet duidelijk wat haar échte passie dan precies is. Los van Harrie, maar dat bedoelt ze geloof ik niet. Toch wel de appelboom, denk ik
Nee, geen verzinselquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:43 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Nou, ik dacht eigenlijk dat zulke vrouwen een verzinsel waren, dat ze alleen in tijdschriften bestonden. Nu ken ik die Amanda (gelukkig) ook alleen uit de bladen, dus in zoverre klopt het wel, maar dat er serieus echt vrouwen rondlopen die zichzelf zo'n debiel leven bedenken en daar dan werkelijk in geloven, ik kan er met mijn hoofd niet helemaal bij.
Ik herken het totaal niet Nadine. Kan het zijn dat je iets randstedelijks beschrijft? Dan is dat niet het 'echte' leven, vrees ik.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:21 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Nee, geen verzinsel![]()
Vooral het spirituele ontwaken van Amanda (en Harrie) is een groot fenomeen onder veertigers en vijftigers. Dat je ineens de schoonheid van een appelboom ziet, zeg maar. En dat die appelboom dan symbool staat voor het leven - meestal het nieuwe leven, met een nieuwe partner en misschien ook nog een kindje (een "appeltje", dus). Dit alles in combinatie met Bikram yoga, raw food en sapkuren.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 02:26 schreef vencodark het volgende:
Ik begrijp amper wat ik de afgelopen pagina gelezen heb.
Randstedelijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 01:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik herken het totaal niet Nadine. Kan het zijn dat je iets randstedelijks beschrijft? Dan is dat niet het 'echte' leven, vrees ik.
Maar dat wilde Martijn niet, althans, dat stond toen in de bladen. Ik zou denken 'dikke doei', maar feit is natuurlijk dat zo'n Aman zonder Martijn of een Har gewoon driehoog achter zou zitten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:03 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze was toch ook al op zoek naar zichzelf toen ze op die boot de zeehondenjacht probeerde tegen te houden.
Volgens mij is dat ook het gevaar van full time moeder zijn van schoolgaande kinderen, terwijl manlief voldoende geld binnen haalt.
Vrouwen vervelen zich gek: want schoonmaakster en nanny lopen ook nog rond.
Krijgen ze ineens de ingeving dat ze zich moeten gaan ontplooien: schilderen, yoga of praten tegen appelbomen.
Ik denk dan: Zoek een baan of ga vrijwilligerswerk in het lokale bejaardenhuis doen, daar krijg je waarschijnlijk meer zingeving en ontplooiing van.
Tegen zeehondenjacht ageren is toch ook vrijwilligerswerk?quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:03 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze was toch ook al op zoek naar zichzelf toen ze op die boot de zeehondenjacht probeerde tegen te houden.
Volgens mij is dat ook het gevaar van full time moeder zijn van schoolgaande kinderen, terwijl manlief voldoende geld binnen haalt.
Vrouwen vervelen zich gek: want schoonmaakster en nanny lopen ook nog rond.
Krijgen ze ineens de ingeving dat ze zich moeten gaan ontplooien: schilderen, yoga of praten tegen appelbomen.
Ik denk dan: Zoek een baan of ga vrijwilligerswerk in het lokale bejaardenhuis doen, daar krijg je waarschijnlijk meer zingeving en ontplooiing van.
Dat.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tegen zeehondenjacht ageren is toch ook vrijwilligerswerk?
Ik vond het wel tof dat ze dat deed. Het bejaardentehuis op de hoek was eenvoudiger geweest.
En waarom zou Martijn wel af en aan de wereld rond mogen (toen The Voice internationaal verkocht werd), maar zijn vrouw geen uitstap mogen doen?
Bovendien stond Poppetijn er van harte achter, zo liet hij destijds weten, dus ze hebben gezamenlijk besloten dat ze dat schip op kon. Daar zullen ze heus wel goed over hebben nagedacht.
Ik meen toch dat het Martijn was die met Tessa aan de wodka (en meer) ging?quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:37 schreef wizarddragon het volgende:
Vanwaar die analyses en formules? Naar mijn mening is ze gewoon een sloerie..
They were on a break!!quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik meen toch dat het Martijn was die met Tessa aan de wodka (en meer) ging?
@@@Amandamodus aan: Op die boot was ze er écht ff lekker tussenuit. Het bejaardentehuis op de hoek zou betekenen dat ze alsnog elke dag met de kids geconfronteerd zou worden .... @@@Amandamodus uit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tegen zeehondenjacht ageren is toch ook vrijwilligerswerk?
Ik vond het wel tof dat ze dat deed. Het bejaardentehuis op de hoek was eenvoudiger geweest.
Dat heet netwerkenquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik meen toch dat het Martijn was die met Tessa aan de wodka (en meer) ging?
Kan er alvast een poll komen hoe snel ze terug is bij de voorganger van Harrie?quote:Op maandag 25 mei 2015 16:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze moet wel opschieten, straks is er niks meer over
http://www.show.nl/showfl(...)an-diep-de-schulden/
2017, compleet met laatste kans kindje.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kan er alvast een poll komen hoe snel ze terug is bij de voorganger van Harrie?
En graag een pol over de 'bijzondere naam' van het kindje.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
2017, compleet met laatste kans kindje.
zou wat zijn als martijn dr dan wéér terug neemtquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kan er alvast een poll komen hoe snel ze terug is bij de voorganger van Harrie?
ik ga voor bonitaquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:17 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
En graag een pol over de 'bijzondere naam' van het kindje.
Ik zet in op Appelbloesem
Nou moet ik weer aan die panty-mop denkenquote:
Die doet niet anders dan terug naar een vrouw waar hij al eerder wat mee gehad heeft, dus dat wordt kiezen tussen Tessa en Amanda (als het met Jorica niets wordt), en bij die keuze vind ik een keuze voor Amanda de minst kwalijke.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zou wat zijn als martijn dr dan wéér terug neemt
die ken ik dan weer niet, vertel?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:33 schreef maily het volgende:
[..]
Nou moet ik weer aan die panty-mop denken
je vergeet jacobientje nog, want ik neem aan dat die ook niet voor eeuwig aan die kapper blijft hangenquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die doet niet anders dan terug naar een vrouw waar hij al eerder wat mee gehad heeft, dus dat wordt kiezen tussen Tessa en Amanda (als het met Jorica niets wordt), en bij die keuze vind ik een keuze voor Amanda de minst kwalijke.
Tussen al die exen door moet je af en toe een nieuwe vinden, voor het geval een ex niet meer beschikbaar of geschikt isquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je vergeet jacobientje nog, want ik neem aan dat die ook niet voor eeuwig aan die kapper blijft hangen
Komt een vrouw langs de deuren, belt aan, en als men opendoet zingt zij met een hoge irritante stem: panties van bonita, bonita, bonita.quote:
Ja, hé, hallo! Wat is er mis met Appel?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:17 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Vis een optie?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:17 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
ik snap em niet, maar je hoeft em niet uit te leggenquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:24 schreef maily het volgende:
[..]
Komt een vrouw langs de deuren, belt aan, en als men opendoet zingt zij met een hoge irritante stem: panties van bonita, bonita, bonita.
Dat gaat zo een paar keer door, totdat ze aanbelt en een man doet open; die antwoordt met een zeer zware stem; bananen van chiquita, chiquita, chiquita ....
Apple.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:17 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja, hé, hallo! Wat is er mis met Appel?
Hmm...ik vond het eigenlik prima bij 'Jasmijn' passen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:17 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja, hé, hallo! Wat is er mis met Appel?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:24 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Hmm...ik vond het eigenlik prima bij 'Jasmijn' passen.
Appel als het een meisje is dan.
Boom als het een jongen is. (Vind ik zelfs minder raar dan Bickel)
Als ze een kind krijgt met Harrie wordt het vast Harkoquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:17 schreef Nadine26 het volgende:
[..]Boom Krabbé - geen artiestennaam meer nodig.
(We hadden het toch over het verzoeningskind van Amanda en Martijn hè? Zo niet, dan vind ik Boom Koolen ook mooi allitereren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |