ik durf t bijna niet te vragen, maar...kan je deze pagina misschien opnieuw doen?quote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 15:21 schreef Leandra het volgende:
Oeh, thnx
Heb je een leesplankje op tafel liggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 mei 2015 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je een leesplankje op tafel liggen?
Ze is minstens laag- of zwakbegaafd.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:57 schreef JaneDoe het volgende:
nee, dit is wel leuk voor de kinderen om te lezen?
en 20 jaar 'geiligheid' met martijn?
in amsterdam was ze nooit alleen want 'continu die kinderen'... ja, hé, hallo! ze was toch juist de hele dag alleen?
bickel is al 15 jaar en dus uit de puberteit?!...de kinderen weten haar alleen te vinden als t ze uitkomt?![]()
hoe oud is amanda eigenlijk?
Ooohquote:Op zondag 24 mei 2015 18:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat is de placemat van de huiskleuter.
Ze heeft waarschijnlijk wel een psychische stoornis. Zelden zo'n egocentrisch verhaal gelezen, maar ze gelooft zelf blijkbaar oprecht dat het allemaal aan de kinderen lag.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze is minstens laag- of zwakbegaafd.
Ze is gewoon niet goed![]()
Ditquote:Op maandag 25 mei 2015 16:03 schreef Leandra het volgende:
Toch wel mooi als je het je kunt permitteren om al je tijd aan je appelboompassie te besteden, de meeste vrouwen met baan en/of kinderen komen daar niet aan toe.
Is dit niet kinnesinne?quote:Op maandag 25 mei 2015 16:03 schreef Leandra het volgende:
Toch wel mooi als je het je kunt permitteren om al je tijd aan je appelboompassie te besteden, de meeste vrouwen met baan en/of kinderen komen daar niet aan toe.
ze moet wel opschieten, straks is er niks meer overquote:Op maandag 25 mei 2015 16:29 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Dit
Ik vraag me ook af of ze zo head over heels geweest zou zijn wanneer 'Har' achter op de vuilniswagen zijn geld zou verdienen. Een kind is uiteindelijk wel noodzaak om de toekomst veilig te stellen. Of mag ik dat niet zeggen![]()
Wel een lekker topic
wow!!! Dat zal niet binnen de lijn der verwachtingen gelegen hebben denk ik zo. Zal ze binnenkort weer op zoek moeten naar een andere appelboom. Dat prille geluk ook altijdquote:Op maandag 25 mei 2015 16:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze moet wel opschieten, straks is er niks meer over
http://www.show.nl/showfl(...)an-diep-de-schulden/
Nou, omdat de meeste mensen zich dat bedenken voor ze vier kinderen op de wereld schoppen....quote:Op maandag 25 mei 2015 16:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is dit niet kinnesinne?
Ik zou dolgraag een appelboom hebben, als mijn grootste zorg. Waarom heeft ze daar ongelijk in?
Ja, ik ook, maar ik heb een kind en dat beperkt mijn mogelijkheden tot een appelboompassie een beetje.... en dan heb ik er maar 1 (die minderjarig is).quote:Op maandag 25 mei 2015 16:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is dit niet kinnesinne?
Ik zou dolgraag een appelboom hebben, als mijn grootste zorg. Waarom heeft ze daar ongelijk in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |