Kan er alvast een poll komen hoe snel ze terug is bij de voorganger van Harrie?quote:Op maandag 25 mei 2015 16:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze moet wel opschieten, straks is er niks meer over
http://www.show.nl/showfl(...)an-diep-de-schulden/
2017, compleet met laatste kans kindje.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kan er alvast een poll komen hoe snel ze terug is bij de voorganger van Harrie?
En graag een pol over de 'bijzondere naam' van het kindje.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
2017, compleet met laatste kans kindje.
zou wat zijn als martijn dr dan wéér terug neemtquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kan er alvast een poll komen hoe snel ze terug is bij de voorganger van Harrie?
ik ga voor bonitaquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:17 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
En graag een pol over de 'bijzondere naam' van het kindje.
Ik zet in op Appelbloesem
Nou moet ik weer aan die panty-mop denkenquote:
Die doet niet anders dan terug naar een vrouw waar hij al eerder wat mee gehad heeft, dus dat wordt kiezen tussen Tessa en Amanda (als het met Jorica niets wordt), en bij die keuze vind ik een keuze voor Amanda de minst kwalijke.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zou wat zijn als martijn dr dan wéér terug neemt
die ken ik dan weer niet, vertel?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:33 schreef maily het volgende:
[..]
Nou moet ik weer aan die panty-mop denken
je vergeet jacobientje nog, want ik neem aan dat die ook niet voor eeuwig aan die kapper blijft hangenquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die doet niet anders dan terug naar een vrouw waar hij al eerder wat mee gehad heeft, dus dat wordt kiezen tussen Tessa en Amanda (als het met Jorica niets wordt), en bij die keuze vind ik een keuze voor Amanda de minst kwalijke.
Tussen al die exen door moet je af en toe een nieuwe vinden, voor het geval een ex niet meer beschikbaar of geschikt isquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je vergeet jacobientje nog, want ik neem aan dat die ook niet voor eeuwig aan die kapper blijft hangen
Komt een vrouw langs de deuren, belt aan, en als men opendoet zingt zij met een hoge irritante stem: panties van bonita, bonita, bonita.quote:
Ja, hé, hallo! Wat is er mis met Appel?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:17 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Vis een optie?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:17 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
ik snap em niet, maar je hoeft em niet uit te leggenquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:24 schreef maily het volgende:
[..]
Komt een vrouw langs de deuren, belt aan, en als men opendoet zingt zij met een hoge irritante stem: panties van bonita, bonita, bonita.
Dat gaat zo een paar keer door, totdat ze aanbelt en een man doet open; die antwoordt met een zeer zware stem; bananen van chiquita, chiquita, chiquita ....
Apple.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:17 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja, hé, hallo! Wat is er mis met Appel?
Hmm...ik vond het eigenlik prima bij 'Jasmijn' passen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:17 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja, hé, hallo! Wat is er mis met Appel?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:24 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Hmm...ik vond het eigenlik prima bij 'Jasmijn' passen.
Appel als het een meisje is dan.
Boom als het een jongen is. (Vind ik zelfs minder raar dan Bickel)
Als ze een kind krijgt met Harrie wordt het vast Harkoquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:17 schreef Nadine26 het volgende:
[..]Boom Krabbé - geen artiestennaam meer nodig.
(We hadden het toch over het verzoeningskind van Amanda en Martijn hè? Zo niet, dan vind ik Boom Koolen ook mooi allitereren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |