Ja, maar dat zou ik niet doen op mijn verjaardag, zal waarschijnlijk wel chocolade worden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, iets nieuws proberen wat vervolgens tegenvalt? You never know.. Ik maak die fout ook weleens
30 cm omtrekquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit is fok, allemaal 30cm en meer man
Chocoladecake isquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou ik niet doen op mijn verjaardag, zal waarschijnlijk wel chocolade worden.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou ik niet doen op mijn verjaardag, zal waarschijnlijk wel chocolade worden.
Ohquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik doelde op suggesties voor hem met zijn date. Daar is mijn bank/bed niet geschikt voor.
Pot nutella mee. Dippen maarquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:22 schreef rival het volgende:
De volgende die Yvie meet en geen chocolade bij zich heeft is echt een sukkel!
quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:22 schreef rival het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:22 schreef rival het volgende:
Jij wilt ze niet warm nee?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik geloof niet echt dat ik dezelfde smaak als Fax heb.
Melk mag wel naar binnen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, witte chocolade en de deur blijft dicht. Kan je beter niks meenemen
Hmmm jammer.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik geloof niet echt dat ik dezelfde smaak als Fax heb.
ik zou een psv-shirt geven.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:22 schreef rival het volgende:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, witte chocolade en de deur blijft dicht. Kan je beter niks meenemen
Ik ben een puur mens. Maar wel blank als ik weet niet wat...quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik kan mensen toch niet straffen om onwetendheid.
Ja, daar zit ook weer wat in..quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik kan mensen toch niet straffen om onwetendheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |