Hosselkoning.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
De 3 dates dit jaar waren via internet
Ja, dat laatste faalt nogal. Vrouwen knappen erop afquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Fax geeft het niet toe, maar het is maar een act..
Om moeder Theresa gevoelens op te wekken
And napalm. And nukes.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Not that shit.. Kill it with fire..!
hoe jong word je dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben maandag alweer een jaar ouder, gelukkig vier ik mijn verjaardag nooit, dan kan je je ook niet ouder voelen heb ik bedacht. Helaas werkt het in de praktijk nog niet echt.
Brave jongen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik trek (hahahaha nee....) mijn handen er van af
Alvast gefeliciteerd Yvie!quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben maandag alweer een jaar ouder, gelukkig vier ik mijn verjaardag nooit, dan kan je je ook niet ouder voelen heb ik bedacht. Helaas werkt het in de praktijk nog niet echt.
Dank je, maar 40+ klinkt zo oud.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent nog een jonge God(shand).
Not at the momentquote:
Je doet niet onder van ons Godshand. Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat je net zo oud was als de rest op de meet van laatstquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dank je, maar 40+ klinkt zo oud.
Op een paar uitzonderingen na in mijn omgeving zijn de meeste 40+ ers echt zo oud
Ok, mensen van het 40+ topic zullen zo het topic wel kapen
*jaloers*quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Not at the momentmaar goed, ik mag niet klagen, tis nog geen 1.5 dag geleden dus ja
Don't let them piss on the carpetquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:46 schreef twi het volgende:
Vanavond een White Russian genomen in een comic-themed bar. Beste Kaneelstokje imitatie ooit.
Ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:46 schreef twi het volgende:
Vanavond een White Russian genomen in een comic-themed bar. Beste Kaneelstokje imitatie ooit.
Hosselkoninginquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Not at the momentmaar goed, ik mag niet klagen, tis nog geen 1.5 dag geleden dus ja
Krijg je een verjaardagsbeurt van perroquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
Ah, is dat de verjaardagsspecial op Fok!?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Krijg je een verjaardagsbeurt van perro![]()
Wel eerst je Feyenoord shirt aan
quote:
Alle vrouwen van Fok! DM-en. Er reageert altijd wel 1quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik eer hem juist.
[ afbeelding ]
Mag ik wat titels(liefst gratis downloadbaar of torrents) over rsd?quote:
Dit.quote:
Ik zal het proberen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Alle vrouwen van Fok! DM-en. Er reageert altijd wel 1
Met 'Rot op, kneus' ?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Alle vrouwen van Fok! DM-en. Er reageert altijd wel 1
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:49 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Mag ik wat titels(liefst gratis downloadbaar of torrents) over rsd?
Scheelt dat ik bijna jarig ben. Zijn er nog regels voor 29 jarigen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, 28 is het jaar waarop je geen 22jarige mag versieren. Heb je dat niet in het boekje gelezen? Oh die was je kwijt geloof ik he? Nou bij deze dus nog!
Er werd net nog gevraagd of ik nog een Master ga doenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je doet niet onder van ons Godshand. Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat je net zo oud was als de rest op de meet van laatst
Neequote:Op vrijdag 21 november 2014 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
Scheelt dat ik bijna jarig ben. Zijn er nog regels voor 29 jarigen?
quote:
Ja, dan wordt 22 namelijk 23.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Er werd net nog gevraagd of ik nog een Master ga doen(hoewel dat op je 90ste ook kan bedoelden ze dat niet
)
En hoe verliepen die? Je kunt niet zeggen dat dat slecht afliep.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
De 3 dates dit jaar waren via internet
Gen plannen. Misschien als ik 50 ben. Ben ik weer een beetje gekalmeerd om de boeken in te duiken.quote:
nee hoor.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Krijg je een verjaardagsbeurt van perro![]()
Wel eerst je Feyenoord shirt aan
*Jaloers*quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Zelfde als voor 28-jarigen. Onder de 18 kan echt nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ik mag aandoen op mijn verjaardag wat ik wil hoorquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:53 schreef perro. het volgende:
[..]
nee hoor.
en dan zou het sowieso geen feyenoordshirt zijn. iets verleidelijker dan graag.
Jij had toch ook een date?quote:
Ik heb nog niks gezegdquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je hebt hem toch geen kneus genoemd he?
omdat ie geneukt heeft? is dat per definitie succesvol dan? hmmm.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:52 schreef yats het volgende:
[..]
En hoe verliepen die? Je kunt niet zeggen dat dat slecht afliep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |