Oké, schatjequote:Op vrijdag 21 november 2014 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
RSD
Julien
Zijn aanhangers
Denken dat hij de nieuwe profeet is
Proost Fax!quote:
Ik wing je wel.quote:
Hebben wij ook niet nodig. Inferno dit dat.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
RSD
Julien
Zijn aanhangers
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wing je wel.
Ik stuur je wel een appje die je aan haar kunt laten lezen.
Waarom pest je mij zo?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
RSD
Julien
Zijn aanhangers
Heb je haar mijn nummer al gegeven?quote:
Nee dat ben ikquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Jij bent geen 38 toch?
Tryingquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
I know, mij hoef je niet te overtuigen, Hem moet je overtuigen gok ik.
Ik mag het nog.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tot welke leeftijd mag je nog een 22jarige versieren?
Jij hebt dat heul niet nodig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:36 schreef artelligence het volgende:
[..]Mag je ook wel eens bij mij doen
Tot je 300 bent, wat mij betreft. Volwassen is volwassen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Inferno Brothers FTW.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hebben wij ook niet nodig. Inferno dit dat.
quote:
Geen idee, van mij mag het wel, Samzz begon over 38quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
28quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou, als je FOK! leest dan twijfel ik daar echt enorm aan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:33 schreef yats het volgende:
[..]
Niet altijd. Maar fax ziet er prima uit en is gewoon gezellig,daar zal het echt niet aan liggen.
I beg to differ. Ben ook niet zo'n held in het op vrouwen afstappen (met de intentie om te versieren dan)quote:
Ik vind het een erg groot leeftijdsverschil. Maar het boeit me eigenlijk vrij weinig, leeftijd is maar een getalquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, van mij mag het wel, Samzz begon over 38
Uitzonderingsjaar?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat is het uitzonderingsjaar..
Niet alles op Fok! is waar gelukkigquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, als je FOK! leest dan twijfel ik daar echt enorm aan.
Het is wel een eerste indruk, voor mij dan. En die is minder dan matig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet alles op Fok! is waar gelukkig
Flauw.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat is het uitzonderingsjaar..
Hoi.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:41 schreef xFriendx het volgende:
Hi lekkertjes (althans, voor wie zich aangesproken voelt)
Zo hou je iedereen uit elkaar..quote:
En toch...quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
I beg to differ. Ben ook niet zo'n held in het op vrouwen afstappen (met de intentie om te versieren dan)
Ja, 28 is het jaar waarop je geen 22jarige mag versieren. Heb je dat niet in het boekje gelezen? Oh die was je kwijt geloof ik he? Nou bij deze dus nog!quote:
Dat strakke is op die leeftijd nog maar afwachtenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:42 schreef perro. het volgende:
[..]
legaal jong, strak en naief. just the way i like it.
Jij bent nog een jonge God(shand).quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zo hou je iedereen uit elkaar..
Hoewel ik over een dikke maand 39 wordt!
![]()
![]()
Oeh, oudere mannenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
![]()
![]()
oud van buiten, 16 van binnen, toch.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja nu moet je er vanaf blijven art.quote:
Not that shit.. Kill it with fire..!quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
RSD
Julien
Zijn aanhangers
Fax geeft het niet toe, maar het is maar een act..quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel een eerste indruk, voor mij dan. En die is minder dan matig.
30cm heh. dan is het altijd strak.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat strakke is op die leeftijd nog maar afwachten.
Ja, dit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel een eerste indruk, voor mij dan. En die is minder dan matig.
Ik trek (hahahaha nee....quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja nu moet je er vanaf blijven art.
Hosselkoning.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
De 3 dates dit jaar waren via internet
Ja, dat laatste faalt nogal. Vrouwen knappen erop afquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Fax geeft het niet toe, maar het is maar een act..
Om moeder Theresa gevoelens op te wekken
And napalm. And nukes.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Not that shit.. Kill it with fire..!
hoe jong word je dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben maandag alweer een jaar ouder, gelukkig vier ik mijn verjaardag nooit, dan kan je je ook niet ouder voelen heb ik bedacht. Helaas werkt het in de praktijk nog niet echt.
Brave jongen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik trek (hahahaha nee....) mijn handen er van af
Alvast gefeliciteerd Yvie!quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben maandag alweer een jaar ouder, gelukkig vier ik mijn verjaardag nooit, dan kan je je ook niet ouder voelen heb ik bedacht. Helaas werkt het in de praktijk nog niet echt.
Dank je, maar 40+ klinkt zo oud.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent nog een jonge God(shand).
Not at the momentquote:
Je doet niet onder van ons Godshand. Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat je net zo oud was als de rest op de meet van laatstquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dank je, maar 40+ klinkt zo oud.
Op een paar uitzonderingen na in mijn omgeving zijn de meeste 40+ ers echt zo oud
Ok, mensen van het 40+ topic zullen zo het topic wel kapen
*jaloers*quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Not at the momentmaar goed, ik mag niet klagen, tis nog geen 1.5 dag geleden dus ja
Don't let them piss on the carpetquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:46 schreef twi het volgende:
Vanavond een White Russian genomen in een comic-themed bar. Beste Kaneelstokje imitatie ooit.
Ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:46 schreef twi het volgende:
Vanavond een White Russian genomen in een comic-themed bar. Beste Kaneelstokje imitatie ooit.
Hosselkoninginquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Not at the momentmaar goed, ik mag niet klagen, tis nog geen 1.5 dag geleden dus ja
Krijg je een verjaardagsbeurt van perroquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
Ah, is dat de verjaardagsspecial op Fok!?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Krijg je een verjaardagsbeurt van perro![]()
Wel eerst je Feyenoord shirt aan
quote:
Alle vrouwen van Fok! DM-en. Er reageert altijd wel 1quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik eer hem juist.
[ afbeelding ]
Mag ik wat titels(liefst gratis downloadbaar of torrents) over rsd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |