Het is wel een eerste indruk, voor mij dan. En die is minder dan matig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet alles op Fok! is waar gelukkig
Flauw.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat is het uitzonderingsjaar..
Hoi.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:41 schreef xFriendx het volgende:
Hi lekkertjes (althans, voor wie zich aangesproken voelt)
Zo hou je iedereen uit elkaar..quote:
En toch...quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
I beg to differ. Ben ook niet zo'n held in het op vrouwen afstappen (met de intentie om te versieren dan)
Ja, 28 is het jaar waarop je geen 22jarige mag versieren. Heb je dat niet in het boekje gelezen? Oh die was je kwijt geloof ik he? Nou bij deze dus nog!quote:
Dat strakke is op die leeftijd nog maar afwachtenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:42 schreef perro. het volgende:
[..]
legaal jong, strak en naief. just the way i like it.
Jij bent nog een jonge God(shand).quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zo hou je iedereen uit elkaar..
Hoewel ik over een dikke maand 39 wordt!
![]()
![]()
Oeh, oudere mannenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
![]()
![]()
oud van buiten, 16 van binnen, toch.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja nu moet je er vanaf blijven art.quote:
Not that shit.. Kill it with fire..!quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
RSD
Julien
Zijn aanhangers
Denken dat hij de nieuwe profeet is
Fax geeft het niet toe, maar het is maar een act..quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel een eerste indruk, voor mij dan. En die is minder dan matig.
30cm heh. dan is het altijd strak.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat strakke is op die leeftijd nog maar afwachten.
Ja, dit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel een eerste indruk, voor mij dan. En die is minder dan matig.
Ik trek (hahahaha nee....quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja nu moet je er vanaf blijven art.
Hosselkoning.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
De 3 dates dit jaar waren via internet
Ja, dat laatste faalt nogal. Vrouwen knappen erop afquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Fax geeft het niet toe, maar het is maar een act..
Om moeder Theresa gevoelens op te wekken
And napalm. And nukes.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Not that shit.. Kill it with fire..!
hoe jong word je dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben maandag alweer een jaar ouder, gelukkig vier ik mijn verjaardag nooit, dan kan je je ook niet ouder voelen heb ik bedacht. Helaas werkt het in de praktijk nog niet echt.
Brave jongen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik trek (hahahaha nee....) mijn handen er van af
Alvast gefeliciteerd Yvie!quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben maandag alweer een jaar ouder, gelukkig vier ik mijn verjaardag nooit, dan kan je je ook niet ouder voelen heb ik bedacht. Helaas werkt het in de praktijk nog niet echt.
Dank je, maar 40+ klinkt zo oud.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent nog een jonge God(shand).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |