Serieus Fax, je ziet er echt niet verkeerd uitquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Durf niet. En ze is niet ouder dan 22 denk ik...
die dumbphone kan toch wel bellen? dan pm je je object van affectie, kletst (met een L) wat, wisselt nummers uit en als zijn stem je bevalt vraag je op je verleidelijkste toon of ie dat kan. zo nee, of als ie een piepstem heeft, hang je gewoon op.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar hoe weet ik dan of die slagroom hebben/kunnen maken en een diepe mooie stem hebben? Lastig lastig!
Wat maakt dat uit? Jij bent geen 38 toch?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt niets te verliezen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ja, als z'n openingszin 'Jij hebt een opening en ik heb zin' is... Dan kan ie 't beter niet doenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Serieus Fax, je ziet er echt niet verkeerd uitWaarom durf je niet?
Anders geef je haar mijn nummer.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon haar hoofd in je kruis duwen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:29 schreef perro. het volgende:
[..]
die dumbphone kan toch wel bellen? dan pm je je object van affectie, kletst (met een L) wat, wisselt nummers uit en als zijn stem je bevalt vraag je op je verleidelijkste toon of ie dat kan. zo nee, of als ie een piepstem heeft, hang je gewoon op.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké. Oké. Ik stuur je wel een foto'tje.
Eerst choken, schijnt te werken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon haar hoofd in je kruis duwen.
Als ze dat zegt, zeg haar dan maar dat ze er veel ouder uit zag.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt die vieze slagroom, dat telt niet.
Niet mijn idee hoor.quote:
Gewoon doen man! Nee heb je,ja kun je krijgen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
ja kun je afdwingenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:31 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon doen man! Nee heb je,ja kun je krijgen.
Jij bent ook RSD aanhanger?quote:
Dat hebben we laatst toch geleerd met z'n allen? Dat je ja af kunt dwingen? Je moet wel opletten, hoor.quote:
Klopt, maar ik quote alleen maar een andere user. Weet zijn username niet meer.quote:
Niet altijd. Maar fax ziet er prima uit en is gewoon gezellig,daar zal het echt niet aan liggen.quote:
Was ik er toen ook?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hebben we laatst toch geleerd met z'n allen? Dat je ja af kunt dwingen? Je moet wel opletten, hoor.
I know, mij hoef je niet te overtuigen, Hem moet je overtuigen gok ik.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:33 schreef yats het volgende:
[..]
Niet altijd. Maar fax ziet er prima uit en is gewoon gezellig,daar zal het echt niet aan liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |