Dit.quote:
Ik zal het proberen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Alle vrouwen van Fok! DM-en. Er reageert altijd wel 1
Met 'Rot op, kneus' ?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Alle vrouwen van Fok! DM-en. Er reageert altijd wel 1
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:49 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Mag ik wat titels(liefst gratis downloadbaar of torrents) over rsd?
Scheelt dat ik bijna jarig ben. Zijn er nog regels voor 29 jarigen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, 28 is het jaar waarop je geen 22jarige mag versieren. Heb je dat niet in het boekje gelezen? Oh die was je kwijt geloof ik he? Nou bij deze dus nog!
Er werd net nog gevraagd of ik nog een Master ga doenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je doet niet onder van ons Godshand. Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat je net zo oud was als de rest op de meet van laatst
Neequote:Op vrijdag 21 november 2014 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
Scheelt dat ik bijna jarig ben. Zijn er nog regels voor 29 jarigen?
quote:
Ja, dan wordt 22 namelijk 23.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Er werd net nog gevraagd of ik nog een Master ga doen(hoewel dat op je 90ste ook kan bedoelden ze dat niet
)
En hoe verliepen die? Je kunt niet zeggen dat dat slecht afliep.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
De 3 dates dit jaar waren via internet
Gen plannen. Misschien als ik 50 ben. Ben ik weer een beetje gekalmeerd om de boeken in te duiken.quote:
nee hoor.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Krijg je een verjaardagsbeurt van perro![]()
Wel eerst je Feyenoord shirt aan
*Jaloers*quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Not at the momentmaar goed, ik mag niet klagen, tis nog geen 1.5 dag geleden dus ja
Zelfde als voor 28-jarigen. Onder de 18 kan echt nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ik mag aandoen op mijn verjaardag wat ik wil hoorquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:53 schreef perro. het volgende:
[..]
nee hoor.
en dan zou het sowieso geen feyenoordshirt zijn. iets verleidelijker dan graag.
Jij had toch ook een date?quote:
Ik heb nog niks gezegdquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je hebt hem toch geen kneus genoemd he?
omdat ie geneukt heeft? is dat per definitie succesvol dan? hmmm.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:52 schreef yats het volgende:
[..]
En hoe verliepen die? Je kunt niet zeggen dat dat slecht afliep.
Evakostuumquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik mag aandoen op mijn verjaardag wat ik wil hoor
1 was via een datingsite. Heb ik twee dates mee gehad. De andere twee waren via Fok!. < dus op de bank zitten met z'n tweetjes en met elkaar DM-en en in SC's ouwehoeren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:52 schreef yats het volgende:
[..]
En hoe verliepen die? Je kunt niet zeggen dat dat slecht afliep.
True, en wellicht leer je iets interessants danquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gen plannen. Misschien als ik 50 ben. Ben ik weer een beetje gekalmeerd om de boeken in te duiken.
Ook goed tegen dementie
Gewoon je laten intro-en bij een studentensocieteitquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, hoe kom je anders aan studentes?
Als het vrijwillig was en hij er niet voor betaald heeft, jaquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:54 schreef perro. het volgende:
[..]
omdat ie geneukt heeft? is dat per definitie succesvol dan? hmmm.
tuurlijk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik mag aandoen op mijn verjaardag wat ik wil hoor
Jouw doel is alleen neuken?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het vrijwillig was en hij er niet voor betaald heeft, ja
Mooi zo! Fijn vooruitzicht voor 2015 dus.quote:
Hangt van de intentie afquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
weer wat geleerd dan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In dat geval is er weinig meer verleidelijker hoorquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:55 schreef perro. het volgende:
[..]
tuurlijk.
dat zei ik ook niet heh.
Sorry Art, maar het moest for the greater goodquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:56 schreef artelligence het volgende:
[..]heeft iemand mijn account gehacked?
Nee, ik bedoel aeque. Ik heb van jou geen DM gehadquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:56 schreef artelligence het volgende:
Ja, straks heb ik een boze Samzz-scharrel achter me aanquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sorry Art, maar het moest for the greater good
Ja, afgelopen woensdag. Maar die is niet in bed geëindigd. Dat doe ik niet op een eerste date. Maar vrijdag staat date twee geplandquote:
Ik was niet serieus, alleen neuken is niet mijn stijlquote:
Ah, Aeque loopt de boel op te lichtenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel aeque. Ik heb van jou geen DM gehad.
quote:
jijzelf.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In dat geval is er weinig meer verleidelijker hoor
Das al beter tochquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, afgelopen woensdag. Maar die is niet in bed geëindigd. Dat doe ik niet op een eerste date. Maar vrijdag staat date twee gepland
Nee dat is niet mijn stijl. Gewoon wachten tot ze mij wachten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel aeque. Ik heb van jou geen DM gehad.
Het is bijna geloofwaardig. Bijna dan. Ik heb ook met foksters gedate he?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
1 was via een datingsite. Heb ik twee dates mee gehad. De andere twee waren via Fok!. < dus op de bank zitten met z'n tweetjes en met elkaar DM-en en in SC's ouwehoeren.
Nee het ging over mij.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:56 schreef artelligence het volgende:
maar ach, het komt zoals het komt (pun intended)quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was niet serieus, alleen neuken is niet mijn stijl
Al heb ik de komende tijd nog geen behoefte aan een serieuze relatie, maar ach
Hey Serg, sorry dat ik niet op je mailtje heb gereageerd. Wist niet goed wat ik ermee moest.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:49 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Mag ik wat titels(liefst gratis downloadbaar of torrents) over rsd?
Ah! Ik vind sex op de 1e date niet erg, deze persoon kende ik natuurlijk ookquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, afgelopen woensdag. Maar die is niet in bed geëindigd. Dat doe ik niet op een eerste date. Maar vrijdag staat date twee gepland
maar ik heb voor maandag eigenlijk helemaal geen tijdquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:58 schreef perro. het volgende:
[..]
jijzelf.
maar feyenoordshirts. tja. je weet wat ik daarvan vind.
Ik nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Het is bijna geloofwaardig. Bijna dan. Ik heb ook met foksters gedate he?
Direct de prullenbak in..quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hey Serg, sorry dat ik niet op je mailtje heb gereageerd. Wist niet goed wat ik ermee moest.
Gewoon filmpjes sturen via Snapchatquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hey Serg, sorry dat ik niet op je mailtje heb gereageerd. Wist niet goed wat ik ermee moest.
Hard en met kracht of druppelend als een lekke kraan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
maar ach, het komt zoals het komt (pun intended)
Same herequote:Op vrijdag 21 november 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Het is bijna geloofwaardig. Bijna dan. Ik heb ook met foksters gedate he?
Maakt niet uit, het is wel leukquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was niet serieus, alleen neuken is niet mijn stijl
Al heb ik de komende tijd nog geen behoefte aan een serieuze relatie, maar ach
Wow!quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ah! Ik vind sex op de 1e date niet erg, deze persoon kende ik natuurlijk ook
Zeker! Ik ging er vooraf niet vanuit.quote:
Doorgestuurd naar de politie?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelijk een DM gestuurd?quote:
ik vier ook geen verjaardagen dus dat komt mooi uit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
maar ik heb voor maandag eigenlijk helemaal geen tijd
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn vriend heb ik via fok leren kennenhij komt hier alleen nooit meer
Wow leuk!quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Mooi man..quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:00 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker! Ik ging er vooraf niet vanuit.
Ik denk dat iedere man hier wel een date met een Fokster heeft gehad.quote:
Het is ook niet erg als het gebeurd,maar ik ga er vooraf nooit vanuit of er specifiek op aan sturen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ah! Ik vind sex op de 1e date niet erg, deze persoon kende ik natuurlijk ook
Heb geen Snapchat. Mis ik wat?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon filmpjes sturen via Snapchat
Ik met 3 fok!sters. Valt mee als ik de verhalen mag geloven.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere man hier wel een date met een Fokster heeft gehad.
Ik nog niet in ieder geval, maar als je denkt dat het je goed zal doen, dan doenquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mooi man..
Ik twijfel om wel of niet weer actief te gaan daten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |