nee hoor.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Krijg je een verjaardagsbeurt van perro![]()
Wel eerst je Feyenoord shirt aan
*Jaloers*quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Not at the momentmaar goed, ik mag niet klagen, tis nog geen 1.5 dag geleden dus ja
Zelfde als voor 28-jarigen. Onder de 18 kan echt nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
Scheelt dat ik bijna jarig ben. Zijn er nog regels voor 29 jarigen?
Ik mag aandoen op mijn verjaardag wat ik wil hoorquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:53 schreef perro. het volgende:
[..]
nee hoor.
en dan zou het sowieso geen feyenoordshirt zijn. iets verleidelijker dan graag.
Jij had toch ook een date?quote:
Ik heb nog niks gezegdquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je hebt hem toch geen kneus genoemd he?
omdat ie geneukt heeft? is dat per definitie succesvol dan? hmmm.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:52 schreef yats het volgende:
[..]
En hoe verliepen die? Je kunt niet zeggen dat dat slecht afliep.
Evakostuumquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik mag aandoen op mijn verjaardag wat ik wil hoor
1 was via een datingsite. Heb ik twee dates mee gehad. De andere twee waren via Fok!. < dus op de bank zitten met z'n tweetjes en met elkaar DM-en en in SC's ouwehoeren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:52 schreef yats het volgende:
[..]
En hoe verliepen die? Je kunt niet zeggen dat dat slecht afliep.
True, en wellicht leer je iets interessants danquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gen plannen. Misschien als ik 50 ben. Ben ik weer een beetje gekalmeerd om de boeken in te duiken.
Ook goed tegen dementie
Gewoon je laten intro-en bij een studentensocieteitquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, hoe kom je anders aan studentes?
Als het vrijwillig was en hij er niet voor betaald heeft, jaquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:54 schreef perro. het volgende:
[..]
omdat ie geneukt heeft? is dat per definitie succesvol dan? hmmm.
tuurlijk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik mag aandoen op mijn verjaardag wat ik wil hoor
Jouw doel is alleen neuken?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het vrijwillig was en hij er niet voor betaald heeft, ja
Mooi zo! Fijn vooruitzicht voor 2015 dus.quote:
Hangt van de intentie afquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
weer wat geleerd dan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In dat geval is er weinig meer verleidelijker hoorquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:55 schreef perro. het volgende:
[..]
tuurlijk.
dat zei ik ook niet heh.
Sorry Art, maar het moest for the greater goodquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:56 schreef artelligence het volgende:
[..]heeft iemand mijn account gehacked?
Nee, ik bedoel aeque. Ik heb van jou geen DM gehadquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:56 schreef artelligence het volgende:
[..]heeft iemand mijn account gehacked?
Ja, straks heb ik een boze Samzz-scharrel achter me aanquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sorry Art, maar het moest for the greater good
Ja, afgelopen woensdag. Maar die is niet in bed geëindigd. Dat doe ik niet op een eerste date. Maar vrijdag staat date twee geplandquote:
Ik was niet serieus, alleen neuken is niet mijn stijlquote:
Ah, Aeque loopt de boel op te lichtenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel aeque. Ik heb van jou geen DM gehad.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |