quote:
Inderdaad dit....quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:48 schreef Gruisman het volgende:
Ik weet niet of ik het Fed gun..
Het komt op mij heel erg over als een ontzettend luie student die één dag van te voren er opeens achterkomt dat die een tentamen heeft en dan maar eens ontzettend hard z'n best gaat doen. Het had hem gesierd als die drie/vier jaar geleden ook zo hard z'n best had gedaan voor de DC.
Inderdaad. Vergelijkbaar met Siemerink die Slice opsteldequote:Op zaterdag 22 november 2014 18:01 schreef 1239758715981 het volgende:
Oliedom om Gasquet op te stellen
Had Tsonga en Benny verwacht eigenlijkquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Inderdaad. Vergelijkbaar met Siemerink die Slice opstelde![]()
En eigenlijk zouden Tsonga en Gasquet de dubbel spelen vandaagquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Had Tsonga en Benny verwacht eigenlijk
Dus iemand als Nadal gunde je ook geen Davis Cup?quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:48 schreef Gruisman het volgende:
Het komt op mij heel erg over als een ontzettend luie student die één dag van te voren er opeens achterkomt dat die een tentamen heeft en dan maar eens ontzettend hard z'n best gaat doen. Het had hem gesierd als die drie/vier jaar geleden ook zo hard z'n best had gedaan voor de DC.
Snap best dat Nadal er na 2 DC wins er wel klaar mee is, die heeft z'n plicht al wel gedaan lijkt me. Al is de degradatie dit jaar wel echt schandalig natuurlijkquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dus iemand als Nadal gunde je ook geen Davis Cup?
vergeet ook niet dat Zwitserland lange tijd geen echte goede 2 topper had.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:48 schreef Gruisman het volgende:
Ja, klopt.quote:
Destijds Hlasek en Rosset en die stonden ooit in de finale (1992). Maar die waren beiden subtop.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vergeet ook niet dat Zwitserland lange tijd geen echte goede 2 topper had.
Dat zou mij ook mijn motivatie kosten. Waarom speelde hij destijds eigenlijk geen dubbels?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:26 schreef Marcoss het volgende:
Het lijkt me inderdaad lastig (zeker voor iemand als Federer) om Davis Cup te spelen, terwijl je weet dat de kans vrij klein is dat je hem uiteindelijk ook wint. In het begin van z'n carriere deed hij wel elke keer mee, maar was in de meeste gevallen 2x winst in de single ook niet genoeg voor winst. [...]
geen goede 2e dubbelspelerquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zou mij ook mijn motivatie kosten. Waarom speelde hij destijds eigenlijk geen dubbels?
Ik denk Wawrinka. Dat kan wel een geweldige wedstrijd wordenquote:Op zondag 23 november 2014 01:34 schreef 1239758715981 het volgende:
Jongens, stel dat het aankomt op de 5e wedstrijd, tussen Wawrinka en Monfils, wie denken jullie dan dat er wint?
Hmm, had ik niet verwacht. Dacht eerder aan Federer, maar Tsonga-Federer gaat het sowieso niet worden.quote:Op zondag 23 november 2014 11:44 schreef heywoodu het volgende:
Ik zie zelfs op daviscup.com nog Federer - Tsonga staan, maar ik lees overal dat Gasquet tegen Federer speelt omdat Tsonga geblesseerd is?
Hij schijnt iets aan zijn elleboog te hebben ofzo.quote:Op zondag 23 november 2014 11:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hmm, had ik niet verwacht. Dacht eerder aan Federer, maar Tsonga-Federer gaat het sowieso niet worden.
twitter:DavisCup twitterde op zondag 23-11-2014 om 11:15:16As we move into the deciding day in the #DavisCupFinal, who will play? Tsonga v Federer? Gasquet v Federer? Lammer v Benneteau? reageer retweet
Die laatste optiequote:Op zondag 23 november 2014 11:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij schijnt iets aan zijn elleboog te hebben ofzo.
De organisatie volgt het ook niet meer allemaaltwitter:DavisCup twitterde op zondag 23-11-2014 om 11:15:16As we move into the deciding day in the #DavisCupFinal, who will play? Tsonga v Federer? Gasquet v Federer? Lammer v Benneteau? reageer retweet
Inderdaad. De WTF en nu ook de DC laten precies zien wat een faaljaar het is geweest.quote:
Helaas waar.quote:Op zondag 23 november 2014 13:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Inderdaad. De WTF en nu ook de DC laten precies zien wat een faaljaar het is geweest.
Ja, waarom zetten ze Simon niet in?quote:Op zondag 23 november 2014 13:16 schreef BobW het volgende:
De Fransen hadden Chardy moeten selecteren en opstellen nu. Die heeft het Federer dit jaar lastig gemaakt en ook een keer gewonnen van Fed op gravel.
Simon was ook beter geweest.
En op welke ondergrond? Neem aan dat langzaam hardcourt het neutraalst zou zijn.quote:Op zondag 23 november 2014 13:24 schreef Gruisman het volgende:
De mooiste DC cup finale zou toch zijn Spanje-Zwitserland. En dan met 2-2 als finale Rafa-Fed
Ooit een Davis Cup wedstrijd in Argentinië gezien?quote:Op zondag 23 november 2014 13:24 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een r*tpubliek zeg.Applaudisseert voor een eerste servic ein het net voor Federer, voor elke keer als Federer aanstalten maakt om te challengen, voor elke bal die in Gasquests nadeel wordt gecalld. Lijkt wel een stel debielen.
Die is niet geselecteerdquote:Op zondag 23 november 2014 13:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, waarom zetten ze Simon niet in?
Ja, maar het ergste ooit vond ik Oostenrijk, met Thomas Muster en Horst Skoff. Dat was echt niet normaal. Leek wel de hel.quote:Op zondag 23 november 2014 13:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ooit een Davis Cup wedstrijd in Argentinië gezien?
Of van Chili toen Gonzalez en Massu nog speelden?
Dit is uitermate beschaafd publiek voor DC begrippen.
Wat een keus.quote:Op zondag 23 november 2014 13:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is niet geselecteerd
Benneteau en Gasquet waren de opties voor vandaag.
Vooruit, laten we er langzaam hardcourt van makenquote:Op zondag 23 november 2014 13:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En op welke ondergrond? Neem aan dat langzaam hardcourt het neutraalst zou zijn.
Wat deden ze toen?quote:Op zondag 23 november 2014 13:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar het ergste ooit vond ik Oostenrijk, met Thomas Muster en Horst Skoff. Dat was echt niet normaal. Leek wel de hel.
Dat was een heksenketel - enige keer dat ik dat woord ooit van toepassing vond. De umpire kreeg het stadion met geen mogelijkheid stil.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |