Als ik de lijstjes moet geloven dat staat zowel The Smiths en AF er behoorlijk goed voor.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:47 schreef methodmich het volgende:
Ik zie The Smiths - staan ze eigenlijk nog altijd als The Smits in de keuzelijst - toch best wel weer vaak voorbij komen hier.... Gaan ze de Top 2000 halen en wordt een verrassend hoge notering?
En hoe gaat het met het Arcade Fire-project van MaJo?
Uiteraard gaat het niet eerlijk. Je wilt niet 10 disconummers achter elkaar moeten draaien, dus dat wordt een beetje aangepast en nummers die extreem buiten de doelgroep vallen heb je ook niets aan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:56 schreef Momo... het volgende:
Ik vraag me af of dat soort dingen wel eerlijk gaan, bijvoorbeeld Slayer stond vorig jaar er niet meer in, terwel ik me niet kan voorstellen dat er niet genoeg mensen op gestemd hebben.
De lijst wordt aan alle kanten aangepast. Iets als 2x dezelfde artiest of een zelfde nummer van verschillende uitvoerders wil je niet direct na elkaar hebben. Ook schijnt de 1e plaat van het uur geselecteerd te worden op basis van geschiktheid als opener.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uiteraard gaat het niet eerlijk. Je wilt niet 10 disconummers achter elkaar moeten draaien, dus dat wordt een beetje aangepast en nummers die extreem buiten de doelgroep vallen heb je ook niets aan.
haha tofquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:42 schreef Berkery het volgende:
[..]
en Search and Destroy, het lijflied van mijn hond die ook Iggy heet, nomen est omen
Air - All I Needquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:58 schreef MaJo het volgende:
Zelfs een heuse krijg Arcade Fire in de top2000 facebook aangemaakthttps://www.facebook.com/arcadefiretop2000
Thanks! Laten we hopen dat het werktquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:06 schreef NiceTry het volgende:
[..]
Air - All I Need
Beach Boys - God Only Knows
Lou Reed – Satellite of Love
David Bowie - This Is Not America
Depeche Mode - Enjoy The Silence
Elbow - Lippy Kids
Jefferson Airplane - White Rabbit
Kate Bush - Cloudbusting
Manu Chao - Me Gustas Tu
Mumford & Sons - The Cave
Rolling Stones – Gimme Shelter
Simon & Garfunkel - The Sound of Silence
The Stranglers - Golden Brown
Massive Attack - Teardrop
The Verve - Bitter Sweet Symphony
Fatboy Slim - Right Here Right Now
Arcade Fire - Rebellion (Lies)
Gorillaz - Demon Days
4Hero - Les Fleurs
Arctic Monkeys – I Bet You Look Good On The Dancefloor
Nu heb ik met pijn in m'n hart 4Hero met Les Fleurs opgegeven (dat ik 'm toch maar even genoemd mag hebben, omdattie al vanaf het begin in het lijstje staat) om Arcade Fire in de vrije ruimte te kiezen. In de hoop natuurlijk dat deze in de lijst komt en ik hem volgend jaar 'gewoon' kan kiezen en ik weer lekker naar mijn oude keuzelijst kan
voor verandering!
Hij staat anders nog gewoon in je 5 vrije keuzes hoorquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:06 schreef NiceTry het volgende:
[..]
Air - All I Need
Beach Boys - God Only Knows
Lou Reed – Satellite of Love
David Bowie - This Is Not America
Depeche Mode - Enjoy The Silence
Elbow - Lippy Kids
Kate Bush - Cloudbusting
Manu Chao - Me Gustas Tu
Mumford & Sons - The Cave
Rolling Stones – Gimme Shelter
Simon & Garfunkel - The Sound of Silence
The Stranglers - Golden Brown
Massive Attack - Teardrop
The Verve - Bitter Sweet Symphony
Fatboy Slim - Right Here Right Now
Arcade Fire - Rebellion (Lies)
Gorillaz - Demon Days
4Hero - Les Fleurs
Arctic Monkeys – I Bet You Look Good On The Dancefloor
Nu heb ik met pijn in m'n hart 4Hero met Les Fleurs opgegeven (dat ik 'm toch maar even genoemd mag hebben, omdattie al vanaf het begin in het lijstje staat) om Arcade Fire in de vrije ruimte te kiezen. In de hoop natuurlijk dat deze in de lijst komt en ik hem volgend jaar 'gewoon' kan kiezen en ik weer lekker naar mijn oude keuzelijst kan
voor verandering!
Als ik zo dit topic doorkijk zie ik dat ik een paar nummers vergeten ben, 20 is te weinigquote:Acda en De Munnik - Ren Lenny Ren
Aretha Franklin - Think
Boudewijn de Groot - Kinderballade
Creedence Clearwater Revival - Proud Mary
Editors - Papilon
Fleetwood Mac - Go Your Own Way
John Legend - All Of Me
Laura Jansen - Queen of Elba
Maria Mena - I'm In Love
Muse - Knights of Cydonia
Oasis - Wonderwall
Pearl Jam - Just Breathe
Queen - Innuendo
REM - Man on the Moon
Bob Dylan - Tangled Up In Blue
Eric Johnson - Cliffs Of Dover
Sigur Rós - Svefn-g-englar
Sturgill Simpson - Long White Line
The Highwaymen - Big River
Ah, ik was Placebo helemaal vergeten. hoe kan ik hun nou vergeten.quote:Op maandag 24 november 2014 10:03 schreef WesCAddle het volgende:
Mijn lijstje voor dit jaar.
Pearl Jam - Black
Foo Fighters - Everlong
Nirvana - Lithium
Muse - Knights of Cydonia
Eddie Vedder - Society
Rage Against the Machine - Killing in the Name Of
Johnny Cash - Hurt
Soundgarden - Black Hole Sun
Blur - Song 2
Radiohead - Street Spirit
Neil Young - Rockin' in the Free World
Smashing Pumpkins - Disarm
White Stripes - Seven Nation Army
The Cure - A Forest
Stereophonics - Maybe Tomorrow
Queens of the Stone Age - No One Knows
Placebo - The Bitter End
Pearl Jam - Daughter
Soundgarden - Fell on Black Days
Oasis - Morning Glory
Ik had ooit twee katten, die wilde ik samen Several species of small furry animals gathered together in a Cave and grooving with a pict noemen, maar dat werd toch wat lastig.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
haha tof
Ik heb mijn kat overigens Sunny O))) genoemd, maar die moet weinig hebben van drone metal
quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:06 schreef TLC het volgende:
Koekiemonster - Ik Verloor Mijn Koekie In De Disco
Ze willen z'n hype voorkomen en daarnaast kwam Slayer ook nog eens op een plek uit, die midden in de nacht werd gedraaid.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:56 schreef Momo... het volgende:
Ik vraag me af of dat soort dingen wel eerlijk gaan, bijvoorbeeld Slayer stond vorig jaar er niet meer in, terwel ik me niet kan voorstellen dat er niet genoeg mensen op gestemd hebben.
Ik kan me nog herinneren dat men ooit Ede Staal uit de lijst heeft geschrapt, nadat er een actie op touw was gezet door het DvhN. Die was zo succesvol dat hij in de top-10 zou binnenkomen.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:12 schreef NikeyAjax het volgende:
Ze willen z'n hype voorkomen en daarnaast kwam Slayer ook nog eens op een plek uit, die midden in de nacht werd gedraaid.
Goh, is dat even beschamend.. Aangezien de lijst al een aantal jaar op recyclen staat betekent dit dat ik al jaren op het verkeerde nummer aan het stemmen benquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij staat anders nog gewoon in je 5 vrije keuzes hoor
Overigens is 't wel verkeerd gespeld, het is Fleur, zonder -s
Oh, ik dacht van The Platters. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:30 schreef cafca het volgende:
Die is inderdaad beter dan het origineel van de Flying Pickets. Al is die ook best leuk
Nee da's een ander nummer met dezelfde titel. Die zijn er ook best veel. Daar zou iemand eens een topic over moeten openen.....quote:Op woensdag 26 november 2014 10:45 schreef Berkery het volgende:
[..]
Oh, ik dacht van The Platters. Weer wat geleerd.
Weer zo'n kanslozequote:Op woensdag 26 november 2014 15:27 schreef Mind_State het volgende:
The Kinks - All of the Days, All of the Nights
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |