Shit, die was ik ook al vergetenquote:Op maandag 24 november 2014 17:49 schreef Nepthys het volgende:
Drs. P - Veerpont
Drs. P - Dodenrit
Arthur Brown - Fire
Talking Heads - Psycho Killer
quote:Op maandag 24 november 2014 18:55 schreef Slobeend het volgende:
Neil Young - Harvest
Simon & Garfunkel - The Boxer
The Waterboys - The Whole Of The Moon
Talk Talk - Life's What You Make It
Bob Dylan - Blind Willie McTell
Bon Iver - re:stacks
quote:Op maandag 24 november 2014 20:46 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Vrije keuze:
ARCADE FIRE - REBELLION (LIES)
ARCTIC MONKEYS - I BET YOU LOOK GOOD ON THE DANCEFLOOR
THE BLACK KEYS - GOLD ON THE CEILING
THE NATIONAL - FAKE EMPIRE
Namens mijn vrouw bedankt.quote:Op maandag 24 november 2014 17:49 schreef Nepthys het volgende:
Tubeway Army - Are 'Friends' Electric?
Hoezo? Moet ik m'n muzieksmaak tegenover jou gaan verantwoorden?quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:03 schreef NikeyAjax het volgende:
Ik wil eigenlijk een warm pleidooi houden voor Iggy Pop met The Passenger. Ik blijf dit een van de beste nummers ooit wezen. Als je het nummer hoort, blijft die de hele dag in je hoofd zitten, ook in de auto doet die het goed. Ook mooi dat David Bowie nog een mopje meezingt.
Maar gek genoeg heeft die nog nooit zijn opwachting mogen maken in de Top 2000.
Eensch. Bij mij stond deze op m'n back-up lijst en het scheelde weinig of hij had m'n lijst ook gehaald. Onvoorstelbaar dat dit nummer niet in de normale kieslijst staat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:03 schreef NikeyAjax het volgende:
Ik wil eigenlijk een warm pleidooi houden voor Iggy Pop met The Passenger. Ik blijf dit een van de beste nummers ooit vinden. Als je het nummer hoort, blijft die de hele dag in je hoofd zitten, ook in de auto doet die het goed. Ook mooi dat David Bowie nog een mopje meezingt.
Maar gek genoeg heeft die nog nooit zijn opwachting mogen maken in de Top 2000.
Lust for Life wel ja en Candy trouwens ook.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:01 schreef cafca het volgende:
Tja, ik denk dat the Passenger wat meer kans maakt dan the toch wat obscuurdere Stooges. Lust for Life staat er wel in, toch?
Nee, ben maar niet bangquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:44 schreef WesCAddle het volgende:
[..]
Hoezo? Moet ik m'n muzieksmaak tegenover jou gaan verantwoorden?
(Totaal geen 3FM fan btw... enige zender die ik met grote regelmaat aanhad was KinkFM, voordat deze ter ziele ging).
en Search and Destroy, het lijflied van mijn hond die ook Iggy heet, nomen est omenquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:38 schreef Gehenna het volgende:
Iets van The Stooges is toch ook old-skool genoeg voor die lijst'Down in the Street', 'No Fun', '1969', en vooral: 'Now I Wanna Be Your Dog'
Vast wel. Als het vorig jaar lukte, lukt 't nu ook (met correcte spelling)quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:47 schreef methodmich het volgende:
Ik zie The Smiths - staan ze eigenlijk nog altijd als The Smits in de keuzelijst - toch best wel weer vaak voorbij komen hier.... Gaan ze de Top 2000 halen en wordt een verrassend hoge notering?
Maar zullen ze winst boeken denk je? We gaan het zien. De spanning is om te snijden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vast wel. Als het vorig jaar lukte, lukt 't nu ook (met correcte spelling)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |